No SSO cookie

Renault Romania a incheiat un parteneriat cu Allianz Tiriac

voteaza
(0/ 0)
Renault Romania a incheiat un parteneriat cu Allianz Tiriac
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul Renault Romania, compus din marcile Dacia, Renault si Nissan, a realizat un parteneriat strategic cu Allianz Tiriac.

 
 

Grupul Renault Romania a incheiat un parteneriat strategic cu Allianz Tiriac pentru marcile sale: Dacia, Renault si Nissan. Finalizat in luna februarie, acordul dintre societatile Automobile Dacia, Renault-Nissan si Allianz va imbunatati comunicarea dintre reparatorii agreati ai celor trei marci si Asigurator, oferind servicii mai prompte pentru clienti.

 

Parteneriatul este valabil atat pentru asigurarile de raspundere civila auto obligatorii RCA, cat si pentru asigurarile facultative pentru avarii de tip CASCO. Beneficiile directe pentru clienti sunt reducerea timpului de asteptare pentru tratarea dosarului de dauna si scurtarea perioadei de imobilizare a vehiculului pe durata reparatiei.

 

Acest tip de colaborare strategica se poate realiza la nivelul fiecarui reparator din reteaua agreata Dacia-Renault-Nissan care doreste incheierea unui acord in acest sens. Grupul Renault Romania detine la ora actuala cea mai extinsa retea de service-uri la nivel national - 89 de unitati Dacia, 49 de unitati Renault si 24 de unitati Nissan.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1941 :: 18.68MB