No SSO cookie

GM trece la un nou tip de baterie

voteaza
(0/ 0)
GM trece la un nou tip de baterie
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pentru noul Spark pur-electric, GM va folosi baterii li-fosfat

 
 

Vehiculele electrice sunt la moda in secolul 21, datorita  emisiilor zero.

Primul vehicul electric a fost fabricat in secolul al 19-lea, inainte de inventarea motorului  pe benzina sau diesel. Dar acesta nu a rezistat prea mult, dezvoltarea infrastructurii rutiere si dezvoltarea motoarelor pe benzina sau motorina cauzand decesul acestuia.

Tehnologia zilelor noastre insa a facut ca motoarele electrice sa intre iar in atentia producatorilor de masini, care incearca in permanenta imbunatatirea acestora.

Cu probleme mici sau mai mari, motoarele electrice isi fac loc in viata noastre de zi cu zi.

Ancheta recenta a NHTSA asupra Chevrolet Volt a determinat GM sa caute o tehnologie mai avansata pentru bateria versiunii electrice a masinii sale de oras Spark, care va fi lansat in 2013.
Pana acum, cele mai bune baterii au fost bateriile li-ion, baterii folosite de cei de la Tesla, Nissan sau GM.

Acum insa, urmare a problemelor avute, General Motors a decis folosirea unui nou tip de baterie, li-fosfat (lithium phosphate) care sunt mai sigure si mai durabile, dupa cum declara James Hall, de la firma de consultanta 2953 Analytics.
Bateriile litiu fosfat sunt mai bune din punct de vedere al caldurii emise, dar problema este ca acestea stocheaza mai putina energie.

General Motors a semnat un contract cu A123 Systems pentru dezvoltarea bateriilor li-fosfat. Directorul executiv al companiei care se ocupa de sisteme globale electrice, Micky Bly, a spus ca "sistemele A123 ofera randamentul ideal pentru un viitor vehicul electric."
Vicepresedintele A123 Systems, Andy Chu a aratat ca societatea a fost unul dintre ofertantii pentru bateriile Volt, dar a pierdut in fata LG Chem, deoarece, in acel moment, ei nu aveau o reputatie in domeniu.
In afara de GM, BMW este, de asemenea, in curs de cumparare a bateriilor cu litiu fosfat de la A123, pentru ActiveHybrid 5 si viitorul ActiveHybrid 3, in timp ce Fisker va folosi aceeasi tehnologie pentru Karma.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de pistruiatamica

Si eu sunt pro vehicule electrice!Si cred ca in acest mod se reduce din poluare , care si asa ne sufoca!! Un vot 10 pentru bateriile litiu fosfat.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2312 :: 17.87MB