No SSO cookie

GM trece la un nou tip de baterie

voteaza
(0/ 0)
GM trece la un nou tip de baterie
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pentru noul Spark pur-electric, GM va folosi baterii li-fosfat

 
 

Vehiculele electrice sunt la moda in secolul 21, datorita  emisiilor zero.

Primul vehicul electric a fost fabricat in secolul al 19-lea, inainte de inventarea motorului  pe benzina sau diesel. Dar acesta nu a rezistat prea mult, dezvoltarea infrastructurii rutiere si dezvoltarea motoarelor pe benzina sau motorina cauzand decesul acestuia.

Tehnologia zilelor noastre insa a facut ca motoarele electrice sa intre iar in atentia producatorilor de masini, care incearca in permanenta imbunatatirea acestora.

Cu probleme mici sau mai mari, motoarele electrice isi fac loc in viata noastre de zi cu zi.

Ancheta recenta a NHTSA asupra Chevrolet Volt a determinat GM sa caute o tehnologie mai avansata pentru bateria versiunii electrice a masinii sale de oras Spark, care va fi lansat in 2013.
Pana acum, cele mai bune baterii au fost bateriile li-ion, baterii folosite de cei de la Tesla, Nissan sau GM.

Acum insa, urmare a problemelor avute, General Motors a decis folosirea unui nou tip de baterie, li-fosfat (lithium phosphate) care sunt mai sigure si mai durabile, dupa cum declara James Hall, de la firma de consultanta 2953 Analytics.
Bateriile litiu fosfat sunt mai bune din punct de vedere al caldurii emise, dar problema este ca acestea stocheaza mai putina energie.

General Motors a semnat un contract cu A123 Systems pentru dezvoltarea bateriilor li-fosfat. Directorul executiv al companiei care se ocupa de sisteme globale electrice, Micky Bly, a spus ca "sistemele A123 ofera randamentul ideal pentru un viitor vehicul electric."
Vicepresedintele A123 Systems, Andy Chu a aratat ca societatea a fost unul dintre ofertantii pentru bateriile Volt, dar a pierdut in fata LG Chem, deoarece, in acel moment, ei nu aveau o reputatie in domeniu.
In afara de GM, BMW este, de asemenea, in curs de cumparare a bateriilor cu litiu fosfat de la A123, pentru ActiveHybrid 5 si viitorul ActiveHybrid 3, in timp ce Fisker va folosi aceeasi tehnologie pentru Karma.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (1)

scris de pistruiatamica

Si eu sunt pro vehicule electrice!Si cred ca in acest mod se reduce din poluare , care si asa ne sufoca!! Un vot 10 pentru bateriile litiu fosfat.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2150 :: 17.79MB