No SSO cookie

Geneva 2013: Renault Captur

voteaza
(5/ 1)
Geneva 2013: Renault Captur
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Stilat si practic, Renault Captur ataca segmentul crossover urban.

 
 

„In genelele lui Renault Captur se pastreaza fidel spiritul concept-car-ului, pe care am avut placerea sa-l prezint pentru a ilustra tema „Explore” din strategia de Design Renault. Primul crossover urban al Renault preia tot ce e mai bun de la un monovolum, un SUV si o berlina. Volumele fluide contureaza o caroserie vie, robusta si empatica. Stilul sau expresiv si functiile practice indeamna la descoperirea lumii in doi sau in familie”. Laurens van den Acker – Director Design Industrial

Dragoste la prima vedere, relatie de durata
Renault Captur este un crossover urban, cu o silueta fluida. Compact (4,12 m x 1,77 m x 1,57 m), dotat cu roti mari (16 sau 17 inch), isi afiseaza cu naturalete inclinatiile sportive si pasiunea pentru aventura. Cu un aer robust si garda la sol ridicata (200 mm), Renault Captur inspira dimensiuni generoase ce il poate plasa in categoria anumitor vehicule crossover sau 4x4 din segmentul superior.
Cu forme armonioase, fluide si echilibrate, Renault Captur afiseaza o personalitate puternica. Parbrizul puternic inclinat si alungit confera siluetei sale un aer dinamic. Pozitia lampilor spate orizontale asigura hayonului o deshidere ampla si usor accesibila. Alinierea optima dintre jante si pasajele rotilor contribuie la reducerea spatiului gol dintre anvelope si caroserie. Detaliile estetice deopotriva functionale, originale si moderne evidentiaza caracterul practic pe pe care il are Renault Captur. Protectiile laterale care acopera partea de jos a caroseriei formeaza un scut ce ii permite sa exploreze cu succes toate aspectele vietii cotidiene. Segmentele inferioare ale portierelor sunt atent proiectate pentru confortul utilizatorului, protejand hainele si incaltamintea in momentul accesului masina.

La interior, impresia de spatiu este confirmata de libertatea de miscare, indiferent de locul pe care l-ai
alege. In concordanta cu silueta sa, Renault Captur ofera un interior aerisit, colorat, armonios si personalizabil. Ambianta „deschisa” sau „inchisa” este la alegere pentru primele doua nivele de echipare.
Buzunarele tip plasa amplasate pe spatele scaunelor din fata – identice cu cele ale concept-car-ului Captur – au un design minimalist si practic totodata. Modelele tesaturii tapiteriei permit numeroase combinatii si contraste coloristice.


Usor de personalizat, pentru a reflecta stilul de viata si pasiunile fiecaruia
La Renault Captur, poti opta pentru:
 vopsea in doua nuante ce permite diferentierea pavilionului si a stalpilor de restul caroseriei
 culoarea jantelor
 elemente grafice pentru capota, plafon sau hayon, precum si pentru pachete de personalizare tematice ce permit individualizarea si asortarea culorii volanului si a tapiteriei cu elementele de stripping exterioare
 ambianta deschisa sau inchisa a habitaclului
 culoarea ornamentelor interioare: gri, ivoire, crom, orange, albastru, verde, aplicate pe cadranele aeratoarelor,
conturul consolei centrale, conturul difuzoarelor si pe torpedoul „Easy Life”. Detalii din aceeasi culoare se regasesc si pe tapiterie.
 4 tapiterii diferite (nedetasabile) in cazul primelor doua nivele de echipare si 8 tapiterii detasabile „zip collection”
diferite, la alegere, ca optiune in cazul celui de-al doilea nivel de echipare si ca dotare standard incepand de la al treilea nivel de echipare.
Pachetele de personalizare au preturi accesibile, ce permit clientilor sa fie creativi si sa armonizeze elemente de decor exterioare cu ambianta specifica la interior.

Renault Captur, un crossover practic, pentru fiecare zi
„Renault are traditie in proiectarea de masini practice, adaptate pentru viata cotidiana, bazandu-se pe inovatii
accesibile tuturor. Renault Captur, un crossover veritabil ce poate fi codus zi de zi, este inca o dovada a acestui fapt.”
Benoit Bochard – Director Produs Gama A si B

Renault Captur simplifica cu ingeniozitate viata de zi cu zi
Renault Captur propune doua inovatii de top : tapiteria brevetata „zip collection” detasabila (in functie de versiuni) si  sertarul generos
„Easy Life”, amplasat in locul torpedoului obisnuit. In general, Renault Captur democratizeaza pe segmentul B, o serie de echipamente practice, pentru un confort sporit.


Practic:
 Easy Life: primul torpedou care poate fi utilizat de sofer, fara ca acesta sa fie nevoit sa se ridice de pe scaunul
sau. Cu o capacitate de 11 litri, sertarul „Easy Life” este o solutie de depozitare originala, mai atractiva si mai
practica decat un torpedou clasic. Continutul sertarului este usor accesibil si vizibil.
 Planseul portbagajului este mobil, are doua fete (mocheta/plastic) si poate fi amplasat in mai multe pozitii
 Portbagajul generos, cu o capacitate de 377 pana la 455 litri, are o forma regulata
 O zona de depozitare mobila cu o capacitate de 1,6 litri este amplasata intre scaunele din fata
 Un spatiu de depozitare inchis este amplasat in partea superioara a plansei de bord
 Buzunarele usilor din fata pot gazdui sticle de 1,5 litri
 Doua zone de depozitare generoase sunt camuflate sub covorul portbagajului, de o parte si de alta a kitul de reparatii anvelope
 Bancheta spate culisanta (pe 160 mm)

Usor de intretinut:
 Tapiteriile „zip collection” prevazute cu fermoar sunt detasabile si lavabile, inclusiv la masina de spalat.
Interventiile locale, pentru indepartarea petelor de pe tapiterie nu mai sunt necesare, aceasta putand fi intretinuta cu usurinta si revitalizata
 Partea cauciucata a planseului mobil reversibil, peretii portbagajului si cadrele scaunelor din fata pot fi curatate cu usurinta cu un burete.

Prevazator:
 Cardul de acces si demaraj reprezinta o dotare standard pentru intreaga gama, iar cardul maini libere este disponibil incepand cu al doilea nivel de echipare,
 Reglarea pe inaltime a scaunului soferului, pe o lungime de 70 mm, face ca orice sofer, indiferent de talie si inaltime, sa se simta confortabil la volan
 Semnalizare inutitiva: 3 semnale scurte la un singur impuls
 Asistenta la pornirea in rampa disponibila pentru toate nivele de echipare
 Senzori pentru parcarea in marsarier (semnal acustic) si camera pentru marsarier in combinatie cu MEDIA NAV sau R-Link
 Faruri adaptive: activare individuala automata a fiecarui proiector de ceata pentru a lumina interiorul virajelor si a asigura un camp vizual mai larg
 Lumina de intampinare si iluminare ambientala indirecta amplasata deasupra sertarului Easy Life, incepand cu al doilea nivel de echipare.

Renault Captur – confort si echipare de clasa superioara
Renault Captur beneficiaza de o echipare generoasa in standard, dotarile prezente pe toate versiunile sale fiind demne de segmentele superioare:
 bancheta spate culisanta (pe 160 mm),
 torpedou „Easy Life”
 planseu portbagaj mobil si reversibil
 card de acces si demaraj, directie asistata variabil
 oglinzi retrovizoare electrice si degivrante,
 geamuri electrice fata si spate,
 volan reglabil pe inaltime si in profunzime,
 asistenta la pornirea in rampa (HSA)
 ABS, AFU, ESC
 conectivitate Bluetooth® pentru echipamentele audio si telefon
 port USB si prize Jack
 tempomat/limitator de viteza
 semnalizatoare intuitive
 proiectoare cu modul eliptic
 anvelope cu rezistenta redusa la rulare
 motoare turbo

Renault Captur este disponibil in versiune TCe 120 EDC: imbinarea perfecta dintre confortul specific utilizarii unei cutii automate si caracterul econom al unei cutii manuale.
Conectat la noile tehnologii, Renault Captur dispune la bord de toate atuurile sistemelor multimedia de ultima generatie, clientii putand opta pentru sistemul Renault R-Link sau Media Nav. Modelul beneficiaza de echipamentele audio de inalta calitate, toate versiunile find dotate cu 4 difuzoare cu diametru mare (165 mm) inca din standard sau 6 difuzoare pentru versiunile cu R-Link. Inutitiv, sistemul audio poate fi activat si controlat prin intermediul comenzilor plasate sub volan si este prevazut cu port USB si priza Jack, amplasate pe consola centrala.
Tehnologia Bluetooth® permite telefonie mobila hands-free si ascultarea muzicii de pe suporturi mobile, fara
conectare prin cablu. Sistemele R-Plug & Radio sunt prevazute cu un CD-player compatibil MP3.


Renault Captur: crossover-ul urban cu cel mai mic consum din categoria sa
Cu ajutorul motoarelor Energy, Renault Captur este lider-ul categoriei sale in materie de consum redus de combustibil
(de la 3,7 l/100km), fara ca acest fapt sa diminueze placerea de a conduce.

Motoare pe benzina
 Energy TCe 90: 1131 g CO2/km, 4,91 l/100 km
 TCe 120 EDC²: 1251 g CO2/km, 5,41 l/100 km

Motoare Diesel
 Energy dCi 90: 951 g CO2/km, 3,71 l/100 km
 dCi 90 EDC2: tinta 1043 g CO2/km, 4,13 l/100 km (disponibil ulterior)

Un crossover compact, mai usor decat o berlina
Pentru a se obtine performanta unui consum atat de mic pentru Renault Captur, s-au realizat cercetari cu privire la masa vehiculului, aerodinamica si rulajul anvelopelor. Extrem de compact, avand dimensiuni comparabile cu Noul Clio, Renault Captur afiseaza o silueta robusta si echilibrata. Voletele controlate amplasate in spatele barei de protectie (in functie de versiune si tara) blocheaza automat prizele de aer, atunci cand nevoile de racire sunt mai reduse, favorizand astfel aerodinamicitatea. Profilele in relief de sub caroserie directioneaza miscarea aerului in sensul cresterii performantei aerodinamice. In final, anvelopele cu rezistenta foarte scazuta la rulare contribuie la scaderea consumului cu pana la 3%.

Grad avansat de utilizare a materialelor reciclate
Materialele reciclate constituie 16% din masa materialelor plastice utilizate la fabricarea Renault Captur. Este o premiera pentru Renault si unul dintre cele mai bune procente de pe piata auto.


Conceput pe platforma B, o platforma consacrata
Mizand pe cunostintele sale solide in materie de proiectare, Renault a dat intotdeauna dovada de curaj in dezvoltarea de noi concepte. Compact la exterior, cu spatiu vast si modular in interior, Renault Captur revolutioneaza segmentul din care face parte. Renault Captur este fabricat pe platforma B ale carei calitati in materie de confort, spatiu interior, comportament si fiabilitate nu mai au nevoie de alte dovezi. Renault Captur preia lantul cinematic al Noului Clio si beneficiaza de punti mai largi si de un ampatament alungit.


Fabricat cu expertiza uzinei de la Valladolid
Uzina de la Valladolid a reusit sa raspunda pozitiv provocarii industriale reprezentate de Renault Captur, in special de generalizarea vopsirii in doua nuante. Au fost implementate un proces si solutii de maruflare rapide si eficace care sa poata raspunde numeroaselor combinatii de culori posibile in conditiile vopsirii in doua nuante.

Sigur: Hill Start Assist and Roll Movement Intervention, pe toate versiunile
Renault Captur vizeaza cele mai ridicate standarde in materie de siguranta pasiva si activa si dispune de mijloacele necesare pentru a-si atinge obiectivul.
 Protectie adulti: structura consolidata, airbag-uri frontale, airbag-uri laterale cap/cutie toracica, senzor de
presiune pentru detectarea impactului, centuri de siguranta cu pretensionare si limitator de sarcina (pentru
scaunele din fata), tetiere active, functie limitator de sarcina (locuri laterale spate), scaune fata care
contracareaza efectul de alunecare
 Protectie copii: 3 scaune cu sistem de fixare Isofix (1 in fata + 2 in spate, pe laterale), 3 puncte si 3 pozitii
omologate pentru prinderea centurilor de siguranta.
 Protectie pietoni: vehicul proiectat inca din faza de conceptie pentru a minimiza leziunile in caz de impactul cu
persoane, in special in zona membrelor inferioare, bazinului si capului.
Comportamentul rutier al lui Renault Captur reflecta atat expertiza cat si standardele inalte respectate de Renault: tinuta de drum sigura, comportament dinamic si confort al pasagerilor, la cele mai inalte nivel.
Pentru ca siguranta tuturor ocupantilor reprezinta un obiectiv major, toate versiunile Renault Captur vor fi dotate cu: ESC cu sistem RMI (Roll Movement Intervention) ce intervine in situatii extreme prevenind tendinta de
rasturnare laterala in cazul rularii cu viteze mari. Comanda ESC permite astfel franarea individuala a rotilor.
 asistenta la pornirea in rampa care, prin imobilizarea temporara a vehiculului, previne alunecarea masinii in
momentul ridicarii piciorului de pe pedala de frana.
 ABS ( sistem de antiblocare a rotilor la franare), AFU (asistenta la franarea de urgenta) si ESC (sistem de control al traiectoriei ) de ultima generatie, prevazut cu sapte senzori.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3116 :: 22.15MB