No SSO cookie

Geneva LIVE: Renault Captur

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Renault Captur
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Francezii si-au facut intotdeauna datoria si au prezentat cel putin un concept-car cam la fiecare salon auto din ultimele decenii, iar cei prezenti la Geneva 2011 nu au fost nici ei dezamagiti. Faceti cunostinta cu Renault Captur, un Nissan Juke ce a facut mai intai o vizita la una dintre casele de moda de pe Champs Elysees.

 
 

Extrem de usor de incadrat la categoria crossover, conceptul a reusit intr-adevar sa Captur(eze) atentia la salonul elvetian, aerul “obraznic” adoptat fiind, in opinia noastra, cam ce ii trebuie unui asemenea model ca sa se impuna pe piata in aceasta perioada.

Este adevarat, versiunea de productie ar putea sa mai piarda din obraznicie, desi noul designer-sef al lui Renault, Laurens van den Acker (vezi si DeZir, de anul trecut), spune ca stilul “organic” va fi progresiv extins la intreaga gama Renault.

Pe langa aspect, Captur a venit si cu o noutate tehnica foarte importanta si anume, un motor-concept diesel twin-turbo de doar 1,6 litri, dar care dezvolta 160 CP si vreo 380 Nm si care, semi-oficial, va inlocui motoarele de 1,9 dCi de pe intreaga gama Renault.

Facem pariu ca jantele de 22 inch nu vor ajunge pe versiunea de serie a lui Captur, insa ne ramane doar sa speram ca francezii vor pastra cat mai multe dintre celelalte caracteristici ale conceptului.

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.4338 :: 17.88MB