No SSO cookie

Geneva LIVE: Renault Captur

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Renault Captur
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Francezii si-au facut intotdeauna datoria si au prezentat cel putin un concept-car cam la fiecare salon auto din ultimele decenii, iar cei prezenti la Geneva 2011 nu au fost nici ei dezamagiti. Faceti cunostinta cu Renault Captur, un Nissan Juke ce a facut mai intai o vizita la una dintre casele de moda de pe Champs Elysees.

 
 

Extrem de usor de incadrat la categoria crossover, conceptul a reusit intr-adevar sa Captur(eze) atentia la salonul elvetian, aerul “obraznic” adoptat fiind, in opinia noastra, cam ce ii trebuie unui asemenea model ca sa se impuna pe piata in aceasta perioada.

Este adevarat, versiunea de productie ar putea sa mai piarda din obraznicie, desi noul designer-sef al lui Renault, Laurens van den Acker (vezi si DeZir, de anul trecut), spune ca stilul “organic” va fi progresiv extins la intreaga gama Renault.

Pe langa aspect, Captur a venit si cu o noutate tehnica foarte importanta si anume, un motor-concept diesel twin-turbo de doar 1,6 litri, dar care dezvolta 160 CP si vreo 380 Nm si care, semi-oficial, va inlocui motoarele de 1,9 dCi de pe intreaga gama Renault.

Facem pariu ca jantele de 22 inch nu vor ajunge pe versiunea de serie a lui Captur, insa ne ramane doar sa speram ca francezii vor pastra cat mai multe dintre celelalte caracteristici ale conceptului.

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
9.1912 :: 22.21MB