No SSO cookie

Eveniment: 150.000 BMW-uri livrate la BMW Welt

voteaza
(0/ 0)
Eveniment: 150.000 BMW-uri livrate la BMW Welt
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De curând, BMW Welt a avut parte de un moment aniversar, pentru că a fost livrat automobilul cu numărul 150.000 de la deschiderea edificiului în 2007

 
 

. Automobilul, un BMW 328i xDrive Touring, a fost predat noului proprietar, iar pentru acest eveniment special, Shannon şi Jared Lantzy au călătorit din oraşul american Silver Spring. În cadrul ceremoniei de preluare a automobilului, cuplul din SUA a beneficiat de o introspecţie în universul BMW Group prin intermediul turului exclusiv al uzinei BMW şi al BMW Welt.

Prin livrarea automobilului, BMW Welt a creat, în jurul noii maşini achiziţionate, experienţa perfectă pentru client. Clienţii din lumea întreagă apreciază această ofertă exclusivă. Astfel, cheile automobilului cu numărul 150.000 au fost înmânate noilor clienţi, Shannon şi Jared Lantzy - originari din Silver Spring, statul american Maryland -, în zona Premiere a BMW Welt. Acolo, cei doi au fost aşteptaţi de Oliver Rademacher, director BMW Welt pentru experienţele vizitatorilor şi livrări de automobile, precum şi de mai mulţi angajaţi, care au format numărul 150.000 din cifre supradimensionate. Vizibil emoţionaţi, oaspeţii din SUA au mulţumit pentru felicitările primite.

Oliver Rademacher s-a arătat încântat că a putut pregăti clienţilor săi un moment de neuitat: "În doar opt ani de la inaugurare, 150.000 de automobile au fost înmânate personal noilor clienţi. Acest lucru arată că, prin livrarea automobilelor, am creat o experienţă excepţională pentru clienţii noştri. Preluarea noului automobil este şi rămâne un moment unic, pe care reuşim să-l punem în scenă într-un mod optim".

Imediat după festivitate, consultanta în vârstă de 35 de ani şi soţul ei au fost conduşi într-un tur personalizat prin uzina BMW, putând astfel să pătrundă în culisele producţiei auto.

Livrările de automobile este una din funcţiile principale ale BMW Welt. Arhitectura a fost special concepută, astfel încât primul contact cu automobilul, în aşa-numita secţiune Premiere, să fie o experienţă de neuitat.

p90206605-highres

 

În cursul acestui an, locaţia şi ofertele sale individuale au fost de mai multe ori scena unor momente aniversare: în septembrie, un instructor auto a devenit proprietarul modelului BMW Seria 3 Sedan cu numărul de producţie zece milioane; şi primul model al noului BMW Seria 7 şi-a cunoscut noul proprietar, în cadrul solemn al BMW Welt, la finalul lunii octombrie 2015. Prin "Luxury 7" a fost dezvoltată o variantă exclusivistă a ceremoniei care se adresează unui anumit public-ţintă, pentru care serviciile şi personalizarea sunt cele mai importante aspecte.

În 2015 au fost livrate peste 22.000 de automobil - zilnic, Premiere este scena unui număr de festivităţi de acest gen care variază în 80 şi 120, cu un maxim de 160 de preluări ce pot avea loc. Festivitatea de înmânare a automobilului se încheie cu conducerea noii maşini, prin "bulevardul" Premiere, direct pe străzile din München.

Conceput special pentru clienţii din SUA şi Canada, pachetul European Delivery extinde cumpărarea maşinii printr-o preluare organizată a automobilului. Astfel, clienţii au posibilitatea de a cunoaşte, de la volanul noului lor BMW, cele mai frumoase oraşe din Europa. În 2015, BMW Welt a primit vizita a numeroşi clienţi din lumea întreagă, inclusiv a unui grup de 35 de canadieni, care au vizitat şase ţări pe parcursul a şase zile şi astfel au parcurs o distanţă de peste 1.000 de kilometri. La finalul acestei călătorii de neuitat, BMW Group a finalizat procesul de expediere a automobilului în ţara de origine a clientului.

Cu peste trei milioane de vizitatori în 2014, BMW Welt din München este cea mai populară atracţie a Bavariei şi a devenit un adevărat magnet pentru vizitatori de la inaugurarea sa în 2007. Cu arhitectura sa de avangardă, BMW Welt este punctul central al tuturor mărcilor din BMW Group - BMW, subbrandurile BMW M şi BMW i, MINI, Rolls-Royce Motor Cars şi BMW Motorrad -, care sunt prezentate într-o manieră impresionantă în propriile universuri de experienţă. Dar BMW Welt nu înseamnă doar expoziţiile şi preluările noilor automobile, care sunt puncte de atracţie pentru pasionaţii de maşini de pretutindeni. Vizitatorii se pot bucura de-a lungul întregului an de programe variate din cultură, artă şi entertainment, precum şi de delicii culinare la numeroase restaurante. În BMW Welt Junior Campus, copiii şi tinerii se pot bucura de tururi cu ghizi şi ateliere pe tema mobilităţii şi a dezvoltării durabile.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3965 :: 17.87MB