No SSO cookie

BMW Seria 7 la debut pe piaţa din România

voteaza
(0/ 0)
BMW Seria 7 la debut pe piaţa din România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul BMW Seria 7 a debutat oficial în showroom-urile din întreaga ţară cu un preț de pornire de 90.706 Euro cu TVA pentru modelul 730d.

 
 

Noul model vine cu cel mai important arsenal tehnologic pe care l-a oferit vreodată o limuzină de lux. Pe de o parte sunt oferite în premieră un număr impresionant de inovaţii importante: de la structura caroseriei care foloseşte elemente din fibră de carbon, faruri adaptive cu tehnologie laser, la o nouă interfaţă iDrive care foloseşte comanda cu gesturi. Pe de altă parte, noul model preia tehnologii deja existente şi le combină la un nivel fără precedent, aşa cum este cazul soluţiilor pentru trenul de rulare care includ: tracţiune integrală inteligentă, direcţie integrală inteligentă, suspensie pneumatică pe ambele punţi, bare stabilizatoare adaptive, amortizoare adaptive şi sistem cu camere video şi vedere stereoscopică pentru detectarea denivelărilor.

p90195283-highres

 

Îmbunătăţiri suplimentare ale confortului, dinamicii şi siguranţei sunt aduse de cea mai nouă actualizare a sistemului Active Steering, care acum poate fi în premieră comandată în combinaţie cu BMW xDrive. Acesta asigură manevrabilitate crescută la viteze mici, reducând semnificativ diametrul de bracare şi contribuie la un mai bun control la viteze mari. În plus, atât BMW xDrive, cât şi Active Steering, intervin automat, alături de sistemul de control al tracţiunii, pentru a asigura cel mai bun răspuns dinamic al automobilului pe viraje şi a preveni tendinţe sub sau supraviratoare.

O altă premieră care este prezentată cu acest model este Executive Drive Pro cu stabilizare activă a ruliului şi reacţie anticipativă pe baza informaţiilor obţinute de la o cameră cu vedere stereoscopică şi date de la sistemul de navigaţie. Barele stabilizatoare controlate electromecanic reduc ruliul caroseriei în virajele abordate dinamic, iar sistemul de control anticipativ al şasiului adaptează reacţiile amortizoarelor la suprafaţa traseului.

p90195526-highres

 

Cel mai recent val de inovaţii oferă conducătorilor o mai mare libertate de selectare a reglajului perfect pentru automobilul lor. Ei pot opta pentru un comportament şi mai sportiv sau pentru un confort mult îmbunătăţit al călătoriei, ori pentru utilizarea modului ECO PRO extrem de eficient. Modul ADAPTIVE poate fi activat acum prin butonul Driving Experience Control care se bucură de un nou design. În această setare, reglajul automobilului se adaptează automat stilului de condus şi caracteristicilor traseului.

Noul BMW Seria 7 este disponibil cu o versiune actualizată a motorului V8 benzină şi cu versiuni cu şase cilindri dispuşi în linie benzină şi diesel, din cea mai nouă generaţie de propulsoare a BMW Group. Toate motoarele sunt combinate standard cu o transmisie Steptronic cu opt trepte, şi aceasta fiind o dezvoltare nouă. Sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive, care poate fi comandat ca opţiune, operează şi el mai eficient ca niciodată.

Lider în materie de performanţe de consum şi emisii este 730d. Propulsorul de şase cilindri în linie care dezvoltă o putere maximă de 265 CP şi un cuplu maxim de 620 Nm, obţine în ciclul de teste UE un consum de numai 4,5 litri şi emisii de numai 119g CO2 per km, în echiparea cu cele mai mici roţi, de 18 inch. Acelaşi emisii de numai 119g CO2 per km marcau performanţa pentru care BMW Seria 1 118d, o compactă de oraş, era recompensată cu World Green Car of the Year în urmă cu 7 ani.

p90200192-highres

 

Soluţiile BMW EfficientLightweight contribuie la reducerea masei noilor modele BMW Seria 7 cu până la 130 de kilograme faţă de generaţia anterioară. Elementul central este structura Carbon Core a caroseriei sedanului de lux, un produs al transferului tehnologiei din dezvoltarea modelelor BMW i. Noul BMW Seria 7 este primul automobil din segmentul său care combină CFRP produs industrial cu oţel şi aluminiu.

La noul BMW Seria 7, monitorul sistemului de operare iDrive vine în premieră sub forma unui Touch Display. Aceasta înseamnă că se va putea opera sistemul într-o maniera intuitivă, precum cea a dispozitivelor portabile. Sistemul de control clasic, cu controller rotativ, butoane rapide şi butoane favorite este şi acesta disponibil pentru a putea asigura operarea sistemului într-un mod care nu distrage atenţia de la condus. Sistemul combină operarea în siguranţă, în timpul condusului, prin intermediul controller-ului clasic şi operarea intuitivă a unui ecran tactil. Utilizatorul poate comuta între oricare mod de comandă, oricând, rapid şi simplu, iar sistemul se adaptează automat, instantaneu.

p90195334-highres

 

O completare a funcţionalităţii sistemului iDrive este controlul BMW prin gesturi. Mişcări ale mâinii înregistrate de un senzor 3D amplasat în plafon, în zona oglinzii, oferă o modalitate extrem de intuitivă şi uşoară de operare a funcţiilor de infotainment. Gesturile pot fi utilizate pentru o serie de funcţii, inclusiv ajustarea volumului audio şi pentru a accepta sau a respinge apelurile telefonice. De asemenea, există opţiunea de a utiliza anumite gesturi pentru funcţii alese individual. O altă noutate este suportul de smartphone integrat în consola centrală, care permite încărcarea prin inducţie, wireless, a telefonului mobil.

Sistemul de încărcare wireless asigură şi încărcarea cheii cu display BMW Display Key, o altă premieră în segment. Aceasta oferă utilizatorului informaţii despre automobil şi permite operarea unei serii de funcţii de la distanţă, inclusiv parcarea complet autonomă, în spaţiile înguste.

p90195524-highres

 

Noul BMW Seria 7 este primul automobil de serie din lume pe care clienţii îl pot manevra în şi din spaţiul de parcare sau garaj fără să se afle cineva la volan. Prin urmare, opţiunea de parcare de la distanţă permite accesul în locuri de parcare foarte înguste, acolo unde accesul din şi la automobil ar fi altfel deosebit de dificil. Prin utilizarea BMW Display Key conducătorul poate comanda automobilului să parcheze sau să iasă complet automat. Este posibilă doar manevra de acces pe locul de parcare, cu faţa, atunci când automobilul este plasat la mai puţin de 1,5 lungi de maşină de locul de parcare. De asemenea, tot automat, automobilul poate părăsi locul de parcare cu spatele, comandat din cheie.

Şi celelalte manevre de parcare sunt posibile tot complet automat, inclusiv manevrele de schimbare a treptei de viteză, direcţie, acceleraţie şi frână. Însă pentru acestea conducătorul auto trebuie să rămână la volan şi să supervizeze operaţiunea.

O altă apariţie nouă în segmentul sedanurilor de lux o reprezintă farurile BMW cu laser, familiare de la BMW i8. Datorită BMW Selective Beam, acestea au efect anti orbire şi pot fi comandate pentru noul BMW Seria 7 ca alternativă la echiparea standard cu faruri LED integrale. Farurile cu laser generează o lumină deosebit de strălucitoare şi albă, oferind şi o rază de 600 de metri pentru faza lungă, dublu faţă de cea a farurilor LED. Acestea sunt activate automat la viteze de peste 70 km/h pe baza informaţiilor oferite de o cameră amplasată în parbriz pentru a nu deranja ceilalţi participanţi la trafic.

p90185620-highres

 

Funcţiile de asistarea a controlului direcţiei şi al benzii, de asistare a schimbării benzii cu protecţie activă în caz de coliziune din lateral, de prevenire a coliziunilor din spate şi de avertizare la trafic transversal au fost adăugate în sistemul Driving Assistant Plus. Totodată, Traffic Jam Assistant (asistare în ambuteiaj) - care acum implică un condus semiautomat - poate fi utilizat în premieră şi în afara autostrăzilor, pe orice tip de drum. Iar sistemul Active Cruise Control (tempomat activ) cu funcţie Stop & Go poate prelua restricţiile de viteză detectate de funcţia Speed Limit Info, una dintre multele premiere mondiale tehnologice pe care le oferă noul model. La fel, o noutate absolută este şi noua generaţie a sistemului Surround View cu vizualizare 3D. Acest mod simulează o vedere cu camere amplasate în exterior, în jurul automobilului, pentru o mai bună orientare la parcare.

În  echiparea de bază întâlnim un spectru larg de echipamente, precum Head-Up Display, sistemul de navigaţie, o gamă largă de echipamente de siguranţă şi confort, faruri LED integrale, tehnologii BMW EfficientDynamics sau pachete precum BMW Service Inclusive.

Toate versiunile sunt disponibile şi în versiunea cu ampatament lung, iar două dintre acestea pot fi comandate cu sistemul de tracţiune integrală BMW xDrive. Preţul de pornire în România este de 90.706 Euro cu TVA pentru modelul 730d care dispune de un motor diesel de şase cilindri în linie cu o putere de 265 CP şi un nivel de emisii care poate să coboare în ciclul de test UE la numai 119g per km. Cel mai scump model disponibil în prezent este 750iL xDrive. Versiunea cu ampatament lung, echipată cu un motor V8 pe benzină de 450 CP are un preţ de pornire de 131.372 Euro cu TVA.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5786 :: 17.84MB