No SSO cookie

Echipa Bluebird vrea să depăşească recordul de viteză pentru o maşină electrică

voteaza
(0/ 0)
Echipa Bluebird vrea să depăşească recordul de viteză pentru o maşină electrică
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Să ajungi la 800 km/h cu o maşină electrică pare irealizabil, dar Bluebird Team face tot posibilul pentru asta.

 
 

În ultima vreme, maşinile electrice încearcă să bată recordurile de viteză pentru a dovedi puterea noilor motoare electrice.

Cea mai recentă încercare vine de la echipa Bluebird, o echipă de ingineri ce a construit o maşină electrică, în speranţa de a depăşi recordul de viteză pentru o masina electrica. Condusă de veteranul  Don Wales, echipa Bluebird încearcă să ajungă la 800 km/h cu Bluebird Electric, un ţel notabil avand in vedere ca actualul record este de 491 km/h, care a fost stabilit doar cu un an în urmă.

În ciuda ţelurile clar stabilite de catre echipa, activitatea desfăşurată este încă în fază incipientă, datorită lipsei banilor.

"Am o echipa de 30 de persoane care necesită cazare şi hrană şi avem nevoie de voluntari pentru a ne ajuta", a spus Wales într-o declaraţie. "Fără un sponsor principal incă, dezvoltarea masinii este limitată".
Lipsa de bani nu îi descurajează însă pe membrii echipei Bluebird, ei fiind impulsionaţi de scopul lor. Echipa s-a deplasat cu masina la Pendine Sands în Ţara Galilor pe 2 şi 3 iulie pentru unele teste.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6952 :: 18.69MB