No SSO cookie

Competiţie de Design, premiu: un Renault 4L 1965

voteaza
(0/ 0)
Competiţie de Design, premiu: un  Renault 4L 1965
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Renault 4  sărbătoreşte cea de-a 50 aniversare printr-o Competiţie de Design.

 
 

Renault 4 împlineşte 50 de ani în acest an, şi, în semn de recunoaşterea a automobilelor franceze,  site-ul Designboom lansează  un concurs special pentru a vedea cine poate proiecta cel mai bun “Nou Concept” .

 

Oricine se poate înscrie, înregistrarea este obligatorie, iar premiul  este un Renault 4L 1965, condus de Michel Leclere,  ex-F1  în 2011, în  Raliul  Automobile Monte-Carlo. Lucrările  pot fi transmise până în 20 iunie 2011, iar câştigătorul va fi anunţat în iulie 2011.


Mai mult de opt milioane Renault 4 au fost vândute în  treizeci şi unu de ani, din 1961 şi până în 1992. Abordarea Renault a fost de a oferi o maşină funcţională, un minimalist "Everyman's car ", cu costuri reduse de funcţionare şi o caroserie robustă cu cinci uşi.


Renault 4 are tracţiune faţă, patru uşi, hayon cu balamale - ceea ce numim acum  un hatchback. Au existat numeroase alte versiuni: Sinpar 4x4, Plein-Air convertibile şi Fourgonnette.


De îndată ce vom cunoaşte câştigătorul competiţiei, va vom arăta şi  noul concept de design premiat.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5488 :: 22.2MB