No SSO cookie

Chevrolet este pe primul loc in topul autovehiculelor sport din SUA

voteaza
(0/ 0)
Chevrolet este pe primul loc in topul autovehiculelor sport din SUA
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O treime din autovehiculele sport vandute in anul 2011 sunt modele Corvette si Camaro

 
 

Chevrolet este marca de autovehicule performante preferata din S.U.A., o treime din autovehicule vandute in Statele Unite ale Americii in 2011 fiind modele Camaro sau Corvette.

Anul trecut, Chevrolet a avut o cota de 37% din piata autovehiculelor sport, inregistrand un numar de 88.249 de autovehicule Camaro vandute, surclasand cu peste 18.000 de unitati modelul concurent direct Ford Mustang. Se estimeaza ca aceasta diferenta va creste odata cu lansarea in aceasta luna a noului Camaro ZL1 in Statele Unite ale Americii.

In 2011, Chevrolet a detinut 28% din piata autovehiculelor sport de lux, cu un numar de 13.164 de autovehicule Corvette vandute. Fiind in prezent singurul model de productie interna din acest segment, numarul de autovehicule Corvette comercializate a depasit dublul unitatilor vandute ale modelului concurent direct, Porsche 911.

Primele 5 autovehicule sport

in functie de numarul de unitati vandute si de cota de piata in 2011 (S.U.A.)

 

Primele 5 autovehicule sport de lux

in functie de numarul de unitati vandute si de cota de piata in 2011 (S.U.A.)

1.

Chevrolet Camaro

88.249

37%

 

1.

Chevrolet Corvette

13.164

28%

2.

Ford Mustang

70.438

29%

 

2.

Porsche 911

6.016

13%

3.

Dodge Challenger

39.534

16%

 

3.

BMW Seria 6

3.903

8%

4.

Honda CR-Z

11.330

5%

 

4.

BMW Z4

3.479

7%

5.

Hyundai Veloster

9.284

4%

 

5.

Mercedes SLK

3.220

7%

 

„Odata cu lansarea modelului Camaro ZL1, doar un numar restrans de marci auto la nivel mondial ofera doua autovehicule ce pot rivaliza cu modelele Corvette si Camaro in ceea ce priveste performanta, tehnologia si placerea de a conduce,” a declarat Mark Reuss, presedintele General Motors America de Nord. „Spre deosebire de multe autovehicule performante concurente, Corvette ZR1 si Camaro ZL1 sunt adaptate din fabrica atat pentru utilizarea zilnica, cat si pentru conducerea pe circuitul de curse – fiind echipate standard cu sistem de racire pentru frane si sistemul de propulsie.”

Pentru a demonstra capacitatile modelelor Corvette si Camaro, Chevrolet a testat recent versiunile de serie fara performante modificate pe circuitul „Grand Course” din cadrul Virginia International Raceway. Configuratia circuitului Grand Course reprezinta o adevarata provocare pentru modelele de serie, deoarece este nevoie de o putere extraordinara, manevrabilitate precisa si un grad inalt de aderenta pentru a inregistra cel mai rapid tur.

Inginerul Jim Mero a parcurs un tur pe circuitul Grand Course intr-un timp de 2:45,6 la volanul unui Corvette ZR1 model 2012 echipat cu noile pneuri Michelin Pilot Sport Cup, fiind cel mai rapid timp pe tur de pista obtinut vreodata de un autovehicul de serie.

Inginerul Aaron Link a parcurs un tur pe circuitul Grand Course intr-un timp de 2:52,4 la volanul unui Camaro ZL1 model 2012 – cu sase secunde mai rapid decat timpul pe tur de pista obtinut pe acelasi circuit de catre Ford Shelby GT500 model 2011.

Publicatia Car and Driver, care organizeaza evenimentul Lightning Lap la Virginia International Raceway, a caracterizat circuitul ca avand caracteristicile „cele mai apropiate de legendarul circuit Nordschleife de la Nurburgring.”

„Circuitul Grand Course de la VIR reprezinta un test excelent pentru analizarea performantei de ansamblu a autovehiculelor,” a declarat Reuss. „Intocmai ca la Nurburgring, un singur tur pe pista de la VIR permite testarea fiecarui aspect al unui autovehicul, incluzand puterea, franele, directia, aderenta pneurilor si echilibrul sasiului. Parcurgerea unui tur pe circuitul Grand Course cu lungimea de patru mile intr-un timp mai mic de 3 minute reprezinta o realizare incredibila pentru orice autovehicul.”

Corvette ZR1 este cel mai puternic model Chevrolet din toate timpurile, cu un motor LS9 V-8 supraalimentat de 6,2 l, ce dezvolta o putere de 647 cp si genereaza un cuplu maxim de 819 Nm. Dintre toti producatorii auto de serie, Chevrolet este lider in utilizarea fibrei de carbon, acest material usor fiind folosit pentru componentele structurii modelului ZR1, inclusiv aripile fata, capota motorului, plafonul, spoilerul fata, pragurile laterale si panourile de podea. Cu o masa proprie de 1.521 kg, modelul ZR1 dispune de un raport putere-masa de numai 2,34 kg per cp. Prin urmare, ZR1 este si cel mai rapid autovehicul Chevrolet produs vreodata, capabil sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 3,9 secunde si sa atinga o viteza maxima de 330 km/h. Pretul modelului Corvette ZR1 porneste de la 112.575 $, incluzand costul de livrare.

Camaro ZL1 este cel mai puternic model Camaro produs vreodata, cu un motor LSA V8 supraalimentat de 6,2 litri, ce dezvolta o putere de 558 cp si un cuplu maxim de 754 Nm. Este, de asemenea, cel mai sofisticat autovehicul Camaro din toate timpurile, fiind echipat cu tehnologii performante exclusiviste, printre care sistemul performant de control al tractiunii si suspensia Magnetic Ride. Alte dotari standard performante includ sistemul de franare Brembo cu sase pistoane si sistemele de racire pentru diferentialul spate, frane si transmisie. Prin urmare, ZL1 este si cel mai performant model Camaro produs vreodata, accelerand de la 0 la 100 km/h in doar 3,9 secunde, atingand o viteza maxima de 296 km/h si parcurgand renumitul circuit de la Nurburgring in doar 7:41,27.

Recent, atat Corvette cat si Camaro au fost desemnate de IntelliChoice ca fiind cele mai valoroase modele in segmentele din care fac parte – o dovada in plus a faptului ca Chevrolet ofera clientilor un raport excelent pret – performanta.

 

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2656 :: 17.8MB