No SSO cookie

Cat costa colectarea taxei auto? Dar restituirea si reinstituirea?

voteaza
(5/ 1)
Cat costa colectarea taxei auto? Dar restituirea si reinstituirea?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Orice companie privată are în vedere realizarea unor venituri cât mai mari cu costuri cât mai mici! Statul Român este interesat să obţină venituri cât mai mari! Este momentul să se uite şi cu ce costuri realizează aceste venituri!

 
 

Colectarea taxei auto prin diferenţierea impozitului auto funcţie de nivelul de poluare, va conduce la reducerea birocraţiei atât pentru firme, persoane fizice care nu vor mai trebui să facă drumuri multiple, să completeze formulare diferite, cât şi pentru statul român care ar avea costuri administrative mai reduse sau ar putea să îşi plătească mai bine angajaţii existenţi tocmai pentru a îmbunătăţi relaţia cu contribuabilii!

Orice defalcare a sumei încasate, între buget de stat şi buget de mediu, dacă este considerată imperios necesară a fi realizată, aceasta poate fi realizată ulterior şi automat în trezoreria statului, fără a solicita suplimentar proprietarii de autovehicule.

Câştigul statului şi al proprietarilor de autovehicule va fi considerabil, prin reducerea timpului şi efortului financiar uriaş necesare la înmatriculare, impozitul anual putând fi plătit după înregistrarea în evidenţe ale autovehiculelor.

O estimare a costurilor de colectare, restituire şi reinstituire eronată a taxei auto, poate indica că statul Român este sadic faţă de contribuabili şi masochist cu sine.

Reamintim că în China nici măcar nu se depun declaraţii de venit pentru cei cu venituri anuale sub 120.000 RMB (echivalentul a cca 14700 Euro)

Costurile unui aparat administrativ necesar să gestioneze evidenţele sub acest prag de venit ar fi mai mari decât veniturile obţinute! Având volume uriaşe statul Chinez nu îşi permite erori de genul celei petrecute în România şi perpetuată în privinţa taxei auto!

Dacă în România plătim pe tot ce face Guvernul de zeci de ori mai mult decât ţările dezvoltate din UE, nu e de mirare că nu vor fi suficienţi bani în bugetul de stat nici dacă am avea cel mai mare PIB/locuitor din UE.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2606 :: 17.87MB