No SSO cookie

Cat costa colectarea taxei auto? Dar restituirea si reinstituirea?

voteaza
(5/ 1)
Cat costa colectarea taxei auto? Dar restituirea si reinstituirea?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Orice companie privată are în vedere realizarea unor venituri cât mai mari cu costuri cât mai mici! Statul Român este interesat să obţină venituri cât mai mari! Este momentul să se uite şi cu ce costuri realizează aceste venituri!

 
 

Colectarea taxei auto prin diferenţierea impozitului auto funcţie de nivelul de poluare, va conduce la reducerea birocraţiei atât pentru firme, persoane fizice care nu vor mai trebui să facă drumuri multiple, să completeze formulare diferite, cât şi pentru statul român care ar avea costuri administrative mai reduse sau ar putea să îşi plătească mai bine angajaţii existenţi tocmai pentru a îmbunătăţi relaţia cu contribuabilii!

Orice defalcare a sumei încasate, între buget de stat şi buget de mediu, dacă este considerată imperios necesară a fi realizată, aceasta poate fi realizată ulterior şi automat în trezoreria statului, fără a solicita suplimentar proprietarii de autovehicule.

Câştigul statului şi al proprietarilor de autovehicule va fi considerabil, prin reducerea timpului şi efortului financiar uriaş necesare la înmatriculare, impozitul anual putând fi plătit după înregistrarea în evidenţe ale autovehiculelor.

O estimare a costurilor de colectare, restituire şi reinstituire eronată a taxei auto, poate indica că statul Român este sadic faţă de contribuabili şi masochist cu sine.

Reamintim că în China nici măcar nu se depun declaraţii de venit pentru cei cu venituri anuale sub 120.000 RMB (echivalentul a cca 14700 Euro)

Costurile unui aparat administrativ necesar să gestioneze evidenţele sub acest prag de venit ar fi mai mari decât veniturile obţinute! Având volume uriaşe statul Chinez nu îşi permite erori de genul celei petrecute în România şi perpetuată în privinţa taxei auto!

Dacă în România plătim pe tot ce face Guvernul de zeci de ori mai mult decât ţările dezvoltate din UE, nu e de mirare că nu vor fi suficienţi bani în bugetul de stat nici dacă am avea cel mai mare PIB/locuitor din UE.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2693 :: 18.68MB