No SSO cookie

Cat costa colectarea taxei auto? Dar restituirea si reinstituirea?

voteaza
(5/ 1)
Cat costa colectarea taxei auto? Dar restituirea si reinstituirea?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Orice companie privată are în vedere realizarea unor venituri cât mai mari cu costuri cât mai mici! Statul Român este interesat să obţină venituri cât mai mari! Este momentul să se uite şi cu ce costuri realizează aceste venituri!

 
 

Colectarea taxei auto prin diferenţierea impozitului auto funcţie de nivelul de poluare, va conduce la reducerea birocraţiei atât pentru firme, persoane fizice care nu vor mai trebui să facă drumuri multiple, să completeze formulare diferite, cât şi pentru statul român care ar avea costuri administrative mai reduse sau ar putea să îşi plătească mai bine angajaţii existenţi tocmai pentru a îmbunătăţi relaţia cu contribuabilii!

Orice defalcare a sumei încasate, între buget de stat şi buget de mediu, dacă este considerată imperios necesară a fi realizată, aceasta poate fi realizată ulterior şi automat în trezoreria statului, fără a solicita suplimentar proprietarii de autovehicule.

Câştigul statului şi al proprietarilor de autovehicule va fi considerabil, prin reducerea timpului şi efortului financiar uriaş necesare la înmatriculare, impozitul anual putând fi plătit după înregistrarea în evidenţe ale autovehiculelor.

O estimare a costurilor de colectare, restituire şi reinstituire eronată a taxei auto, poate indica că statul Român este sadic faţă de contribuabili şi masochist cu sine.

Reamintim că în China nici măcar nu se depun declaraţii de venit pentru cei cu venituri anuale sub 120.000 RMB (echivalentul a cca 14700 Euro)

Costurile unui aparat administrativ necesar să gestioneze evidenţele sub acest prag de venit ar fi mai mari decât veniturile obţinute! Având volume uriaşe statul Chinez nu îşi permite erori de genul celei petrecute în România şi perpetuată în privinţa taxei auto!

Dacă în România plătim pe tot ce face Guvernul de zeci de ori mai mult decât ţările dezvoltate din UE, nu e de mirare că nu vor fi suficienţi bani în bugetul de stat nici dacă am avea cel mai mare PIB/locuitor din UE.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3460 :: 22.19MB