BMW a confirmat ca motorul destnat extinderii autonomiei supermini-ului electric i3 va fi unul in doi cilindri, pe benzina, provenit de la divizia moto a companiei si nu cel in trei cilindri, diesel, de 1,5 litri, asa cum se anuntase anterior.
Herbert Diess, seful compartimentului Cercetare si Dezvoltare al BMW, a declarat intr-un interviu ca motorul in doi cilindri va fi oferit odata cu lansarea modelului i3 pe piata, undeva in cel de al patrulea trimestru al anului in curs.
BMW i3 standard combina sub capota un motor electric care produce 168 CP si un cuplu motor constant de 250 Nm, alimetat de un pachet de acumulatori lithium-ion, capabil sa asigure o autonomie cuprinsa intre 97 si 145 kilometri.
Insa cand se opteaza pentru varianta cu autonomie extinsa, asigurata de motorul in doi cilindri, care functioneaza ca un generator electric, incarcand acumulatorii in timpul functionarii, autonomia poate creste pana la 400 kilometri. Ca si in cazul Ampera, motorul termic, care vafi montat in portbagaj, nu transmite putere mecanica la rotile masinii.
Diess a mai declarat ca se asteapta ca mai mult de 50% dintre primii cumparatori ai BMW i3 sa opteze pentru varianta cu autonopmie extinsa, in timp ce procentul celor care vor comanda ulterior aceasta optiune sa se stabilizeze in jurul a 20%.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!