Peste câteva săptămâni, la Salonul Auto de la Los Angeles se va lansa o nouă versiune a supercarului R8, denumită R8 Competition şi care va însemna cel mai puternic R8 produs vreodată.
La începutul anului viitor, doar 60 de coupe-uri R8 Competition vor ajunge la cumpărătorii lor, datorită faptului că este o ediţie limitată.
Acesta va dispune de un motor de 5,2 litri V10 cu 570 CP, pe lângă pachetul de design exterior deosebit. Combinat cu o transmisie cu şapte trepte S-Tronic, Audi spune că modelul Competition va ajunge la 100 km/h în 3,2 secunde şi va atinge 320 km/h.
Multe elemente ale caroseriei sunt realizate din fibră de carbon: oglinzile, grilele de aer laterale, capota motorului, spoilerele, difuzorul de aer spate şi podeaua şoferului.
Din ceea ce se preconizează în momentul de faţă, se pare că R8 Competition va fi disponibil doar în SUA şi lista de comenzi va fi începută în această lună, iar livrările vor urma să fie făcute începând cu 2015.
Ambele ţevi de eşpament vor fi de culoare neagră, iar jantele se pare că vor fi unele speciale.
Anvelopele din spate au lăţimea de 305 mm şi există frâne ceramice atât pe faţă cât şi pe spate, iar pragurile vor fi inscripţionate R8 Competition. Acesta va fi construit ca parte a programului Audi Exclusive şi va beneficia de tapiţerie de lux şi lemn la interior.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!