No SSO cookie

Audi aduce conceptul piloted driving pe pista de curse

voteaza
(0/ 0)
Audi aduce conceptul piloted driving pe pista de curse
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

În cadrul finalei sezonului DTM (German Touring Car Masters), Audi RS 7 piloted driving concept va demonstra potențialul dinamic și capacitațile sale de pilotaj pentru prima oară pe Hockenheimring, la viteză de curse, fără pilot.

 
 

“Mergem mai departe cu unul dintre cele mai importante trenduri din lumea auto cu soluțiile noastre tehnice pentru piloted driving,” declară Prof. Dr. Ulrich Hackenberg, membru al consiliului director pe Dezvoltare Tehnică al AUDI AG. “Fascinația absolută a acestui proiect va fi afișată în cadrul cursei DTM din Hockenheim. Timpii de puțin peste 2 minute pe tură și accelerația laterală de până la 1,1 g vorbesc de la sine.” 
Cu 560 CP și o viteză maximă de 305 km/h, Audi RS 7 piloted driving concept exemplifică Progresul prin tehnologie, sloganul acestei lansări inedite a nemţilor.

Audi RS 7 piloted driving concept este o platformă tehnologică cu care Audi explorează posibilitățile șofatului pilotat în cel mai dinamic mod. Vineri, 17 octombrie și duminică, 19 octombrie – înainte de începerea ultimei curse de DTM – conceptul va efectua o tură pe Hockenheimring fără pilot. Modelul coupe în cinci uși este identic cu modelul de serie, dar servodirecția electromecanică, frânele, clapeta de accelerație și transmisia cu 8 trepte tiptronic ce distribuie puterea către sistemul mecanic de tracțiune quattro sunt controlate automat.
Există două considerente tehnologice principale ale șofatului pilotat la limita fizică: orientarea de înaltă precizie și controlul absolut asupra vehiculului la limitele manevrabilității.
Platforma tehnologică utilizează semnale GPS corectate pentru orientarea pe circuit. Cu o precizie de un centimetru, aceste date diferențiale GPS sunt transmise în vehicul via WLAN, în conformitate cu standardul auto și redundant via undelor radio de înaltă frecvență. În paralel, imaginile 3D provenite de la cameră sunt comparate în timp real cu informațiile grafice înmagazinate la bord. Sistemul efectuează o cautare în fiecare din nenumăratele imagini individuale pentru câteva sute de obiecte recunoscute, precum clădirile de lângă circuit, folosindu-le pe post de informații adiționale de poziționare. 
Controlul vehiculului la limitele manevrabilitatii este o altă caracteristică interesantă a conceptului Audi RS 7 piloted driving. Conexiunile de la bord, împreună cu controlul precis al tuturor elementelor relevante pentru șofat, permit platformei tehnologice să se deplaseze la limitele fizicii. Inginerii de la Audi au investigat intens șofatul pilotat la limitele manevrabilității, supunând platforma tehnologică pe câteva sute de kilometri de testare, pe rute variate. 
Pentru a-și demonstra capabilitățile, Audi RS 7 piloted driving concept va efectua o cursă curată pe Hockenheimring, cu accelerări complete pe porțiunile drepte, frânări complete înaintea curbelor, viraje precise și accelerare contorizată perfectă la ieșirea din acestea. În timpul frânării pot apărea forțe de peste 1,3 g, iar accelerația laterală din viraje poate atinge 1,1 g. Testele de pe circuitul de la Hockenheim sugerează o viteză maximă estimată de 240 km/h și un timp de 2 minute și 10 secunde pe tură. 
Circuitul este cel mai exigent banc de probă pentru producție atunci când este vorba de șofat pilotat. Sistemele viitoare trebuie să lucreze într-un mod extrem de precis și cu zero erori în situații critice. Astfel, acestea trebuie să fie capabile să evalueze într-un mod corect situația curentă și la limitele fizicii. Bancul de probă oferă inginerilor Audi o varietate de perspective în dezvoltare, în special a funcțiilor automate de evitare în situații critice.

Tura efectuată de RS 7 piloted driving concept poate fi urmărită în direct pe www.audimedia.tv/en. Transmisia începe duminica, 19 octombrie 2014, la 13:45, ora României.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2983 :: 17.81MB