No SSO cookie

Audi A7 Sportback: scurtă analiză a datelor despre noul model

voteaza
(0/ 0)
Audi A7 Sportback: scurtă analiză a datelor despre noul model
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La debutul modelului A7 în anul 2010, Audi impunea noi standarde în design-ul auto, expunând estetică atletică şi înaltă eleganţă. Graţie noilor motorizări, transmisii, faruri, blocuri optice spate şi sistemelor de infotainment, spaţiosul coupé în 5 uşi este acum mai puternic şi mai atractiv.

 
 

Noua versiune a modelului în cinci uşi măsoara 4,97 metri în lungime şi este echipat cu noi trăsături marcante şi sportive. Cele mai multe modificări au fost aduse grilei Singleframe, barelor de protecţie, ţevilor de eşapament şi farurilor. Tehnologia LED este acum standard. Audi A7 Sportback poate fi configurat cu faruri cu tehnologie Matrix LED, asigurând iluminarea optimă a şoselei fără a orbi ceilalţi participanţi la trafic. Împreună cu farurile Matrix LED, modelul ofera şi semnalizare dimanică pentru faruri, aceasta fiind standard pentru blocurile optice spate.

Paleta de culori a fost reproiectată, oferind cinci opţiuni de culori chiar şi pentru scaune, iar noile materiale pentru interior, inclusiv ornamentele din aluminiu şi lemn de nuc Beaufort şi pielea Valcona, impresionează prin gradul lor de prelucrare. Sistemul de operare MMI radio este standard, acesta putând fi echipat suplimentar cu head-up display.

Principalii concurenţi ai modelului produs în Neckarsulm, cel puţin la capitolul design, sunt BMW Seria 5 GT, Mercedes-Benz CLS şi Porsche Panamera.

Cu o lungime de 4.980 mm, acesta stă mai bine doar faţă de CLS, care nu depăşeşte 4.937 mm, Seria 5 GT şi Panamera având fiecare 5.004 mm, respectiv 5.015 mm.

Ampatamentul de 2.916 mm îl avantajează doar în comparaţie cu CLS-ul (2.874 mm), însă ceilalţi doi concurenţi stau mai bine şi la acest capitol cu 3.070 mm pentru Seria 5 GT şi 2.920 mm pentru Panamera.

Audi a motorizat Noul A7 Sportback cu o gamă de cinci motoare: doua unităţi Otto şi trei Diesel, toate îndeplinind norma de poluare Euro 6: 3.0 TDI ultra (218 CP), 3.0 TDI quattro (272 CP), 3.0 TDI bi-turbo quattro (320 CP), 3.0 TFSI quattro (333 CP), 4.0 TFSI  (450 CP), cel din urmă fiind disponibil pe modelul S7 Sportback. Pentru versiunea „ultra” de 218 CP şi tracţiune faţă, motorul V6 cu o capacitate de trei litri consumă în medie 4,7 litri de carburant pe suta de kilometri, valoare corespunzătoare unor emisii de CO2 de 122 g/km.

Unitatea 3.0 TDI biturbo clean diesel produce 320 CP şi lucrează cu o transmisie tiptronic cu 8 trepte de viteza. Toate celelalte motorizări sunt prevăzute cu transmisie S tronic cu 7 trepte de viteză. Pentru versiunile cu tracţiune faţă, transmisia cu dublu ambreiaj a fost reproiectată în întregime, înlocuind transmisia multitronic. Pentru motorizările cu putere peste 272 CP, tracţiunea integrală permanenta quattro poate fi suplimentată cu un diferenţial sport, care distribuie în mod activ puterea între roţile spate.

Sistemele de asistenţă, inclusiv Adaptive Cruise Control cu funcţie Stop & Go, asistentul la vedere pe timp de noapte şi sistemul de siguranţă Audi Pre Sense sunt, de asemenea, de ultimă generaţie. Audi Side Assist şi Audi Active Lane Assist lucrează îndeaproape pentru a face schimbul benzilor de rulare şi mai sigur.

Preţul de pornire este de 60.500 Euro (TVA inclus), pentru 3.0 TDI S-tronic cu 218 CP şi tracţiune faţă.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9372 :: 17.91MB