Audi are in plan sa fure din clientela BMW si MINI. Si pentru aceasta, lansarea primei variante A1 hatchback, in trei usi, a fost doar inceputul.
De la lansarea sa, Audi A1 a primit cinci usi, devenind A1 Sportback, apoi a venit in discutie Audi Q1, crossoverul care a imprumutat platforma A1, iar A1 Quattro este o urmare logica, tocmai pentru a demonstra capacitatile si versatilitatea modelului.
Cu toate acestea, inginerii de la Ingolstadt nu se opresc aici si anunta ca si un model decapotabil este pe drumul catre oferta Audi, nascut evident din acelasi parinte comun: A1.
Insa acest A1 decapotabil nu este tocmai ceea ce ne-am obisnuit sa vedem la Audi, sau chiar la concurenta sa germana, deoarece plafonul retractabil este inlocuit cu unul, realizat dn material textil, asemanator celui existent pe Fiat 500C. Adica avem de-a face cu un pseudo-cabrio. Insa plafonul Audi nu se va rula precum cel al Fiat-ului, insa din lipsa altor date nu putem sa emitem decat speculatii asupra modului in care acesta se va "retracta".
Ideea acestui tip de plafon a salvat o gramada de bani, care s-ar fi dus in cercetare si testare, pastrand totdata rigiditatea sasiului masinii fara adaugarea unor structuri aditionale.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!