Imbunatatirea unei supermasini nu este un lucru prea simplu. Tunerul german Anderson a decis sa incerce totusi, cu un Ferrari 458 Italia, printr-o editie speciala Carbon.
Desigur, punctul culminant al tuningului este fibra de carbon. Acoperirea cu fibra de carbon include spoilerul fata, marginile laterale, eleronul spate, prizele de aer al motorului, grilele de admisie a aerului si grila de ventilatie fata.
In plus, firma de tuning a folosit acelasi material usor si pentru acoperis, capota, oglinzi, manerele portierelor, capacul portbagajului, difuzor spate si chiar si pe ornamente si pe spitele jantelor din aliaj.
Specialistul de tuning a folosit un software pentru a regla motorul V8 al Ferrari 458 Italia si un sistem de evacuare care sporeste randamentul la 623 de cai.
Printre upgrade-urile suplimentare, firma germana ofera un kit de suspensie coborata si jante din aliaj usor de 21 inch, cu anvelope low-profile 255/30 pe fata si 335/25 pe spate.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de carmenflorin 12 December 2011 07:45
o masina foarte frumoasa, oricum italienii le au cu design-ul
scris de sims 29 November 2011 14:26
si cam care ar fi valoarea acestei masini tunate?
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!