No SSO cookie

Anderson tuneaza Ferrari 458 Italia

voteaza
(0/ 0)
Anderson tuneaza Ferrari 458 Italia
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tunerul german Anderson isi arata iubirea pentru Ferrari 458 Italia

 
 

Imbunatatirea unei supermasini nu este un lucru prea simplu. Tunerul german Anderson a decis sa incerce totusi, cu un Ferrari 458 Italia, printr-o editie speciala Carbon.

Desigur, punctul culminant al tuningului este fibra de carbon. Acoperirea cu fibra de carbon include spoilerul fata, marginile laterale,  eleronul spate, prizele de aer al motorului, grilele de admisie a aerului si grila de ventilatie fata.

In plus, firma de tuning a folosit acelasi material usor si pentru acoperis, capota, oglinzi, manerele portierelor, capacul portbagajului, difuzor spate si chiar si pe ornamente si pe spitele jantelor din aliaj.

Specialistul de tuning a folosit un software pentru a regla motorul V8 al Ferrari 458  Italia si un sistem de evacuare care sporeste randamentul la 623 de cai.

Printre upgrade-urile suplimentare, firma germana ofera un kit de suspensie coborata si  jante din aliaj usor de 21 inch, cu anvelope low-profile 255/30 pe fata si 335/25 pe spate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (2)

scris de carmenflorin

o masina foarte frumoasa, oricum italienii le au cu design-ul

scris de sims

si cam care ar fi valoarea acestei masini tunate?

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8522 :: 22.21MB