Aproape toata lumea care a vazut caroseria lui Ferrari 458 Italia este de acord ca este o opera de arta.
Cei de la Ferrari sustin insa ca nu imaginea a contat cel mai mult ci functionalitatea si aerodinamica care au determinat multe din elementele lui 458 Italia.
Dar iata ca Olivier Demangel, un designer francez si artist 3D care locuieste in Londra are pregatite trei propuneri pentru Ferrari 458 Italia.
Proiectantul a păstrat cele mai multe din liniile supermasinii italiene, dar a adăugat elemente noi, personale.
Demangel spune că versiunea 0.5 (masina de argint) este o versiune usor tunat, cu noi praguri laterale si un difuzor de aer mai mic.
Versiunea 1.0 458 Italia a mers mai departe Demagel i-a adaugand mai multe guri de aer laterale, iar versiunea 2.0 este, in conformitate cu Demangel, un tribut adus legendarului F40.
Va plac ideile lui Demagel?
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!