No SSO cookie

Alfa Romeo 4C Coupe surprins deghizat

voteaza
(5/ 1)
Alfa Romeo 4C Coupe surprins deghizat
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Spionii auto au reusit sa surpinda in timpul testelor noul Alfa Romeo 4C Coupe. Aflaa care sunt diferentele dintre prototip si concept-car.

 
 

Era timpul ca Alfa Romeo sa scoata pe piata primul vehicul sport cu tractiune spate de la incetarea productiei modelului 8C Competizione, in 2010. Este vorba despre noul 4C, pus in miscare de un motor de clasa medie.

Neobositii spioni auto au reusit sa imortalizeze versiunea pre-productie a modelului 4C, deghizata si camuflata ca o vedeta iesita la cumparaturi incognito. Cu tot camuflajul, se poate observa ca exista o serie de modificari aduse fata de conceptul prezentat la Geneva Motor Show 2011.

Acestea includ oglinzi laterale, montate pe portiere cu ajutorul unor prinderi de dimensiuni mai mari, manerele pentru deschiderea portierelor care acum au devenit vizibile, montate pe fetele exterioare ale usilor,chiar in fata gurilor de aerisire laterale, noile lampi spate de forma rotunda, alaturi de impresionantul difuzor spate, redesenat astfel incat sa cuprinda si un set de lampi auxiliare.

Cand Alfa Romeo a prezentat studiul, in urma cu doi ani, se afirma ca 4C va fi pus in miscare de un motor 1.7 turbo, in patru cilindri, cuplat la o transmisie automata cu dublu ambreiaj, care transmite puteea catre puntea spate. Cum de atunci nu au aparut date noi, se prespune, conform zvonurilor din lumea auto, ca masina va dispune de o putere situata in jurul a 300 CP.

Recent, Sergio Marchionne, CEO Fiat-Chrysler Group, a declarat ca se asteapta ca 4C sa fie disponibil spre comercializare in Europa incepand cu cea de a doua jumatate a anului in curs, urmand sa invadeze SUA inainte de sfarsitul lui 2013.
Avand aceste date, putem presupune ca Alfa Romeo 4C isi va face debutul in varianta finala, la Salonul Auto de la Geneva din  luna martie a acestui an.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2880 :: 17.87MB