No SSO cookie

Geneva LIVE: Alfa Romeo 4C Concept

voteaza
(0/ 0)
Geneva LIVE: Alfa Romeo 4C Concept
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Desi prezentata la salon sub denumirea de concept, Alfa Romeo 4C este de fapt gata pentru productie si va fi lansata in versiunea finala anul viitor. Cu motorul plasat central, 4C nu foloseste insa, asa cum se zvonea inaintea salonului, sasiul din fibra de carbon al lui KTM X-Bow.

 
 

Alfa 4C este un mini-supercar cu doua locuri ce promite, la 4 metri lungime si un ampatament de mai putin de 2,4 metri, superdistractie proprietarilor, mai ales daca vor avea la dispozitie si un mic circuit. Adaugati la asta o putere de 200 CP transmisa catre puntea-spate si o greutate de 850 de kilograme (da, ati citit bine, are greutatea unui matiz din prima generatie) si veti intelege de ce ne bucuram atat ca 4C nu este doar un concept.

Si pentru ca aminteam de motorul plasat central, acesta este un 1750TBi de 1,75 litri imprumutat de la Brera si Giuletta, supraalimentat cu turbina si dotat cu injectie directa de benzina, cuplat la transmisia “uscata” cu dublu-ambreiaj TCT (ce a debutat cu doar cateva luni in urma pe Alfa Romeo MiTo). Combinatia ii permite lui 4C sa bata 250 km/h viteza maxima si sa sprinteze pana la 100 km/h cu start de pe loc in mai putin de 5 secunde.

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Salutare. O corectare - motorul 1750 TBI nu a fost niciodata pe Brera ci pe 159 si Giulietta. Puterea dezvoltata va fi de minim 235 CP

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5020 :: 22.2MB