No SSO cookie

Alfa 8C Competitzione - Supermasina italiana

voteaza
(0/ 0)
Alfa 8C Competitzione - Supermasina italiana
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu mult inainte sa o vedeti, veti auzi sunetul acestei superbe masini, sunet produs de motorul de 4.7l V8 ce dezvolta 450CP.

 
 
Cand o veti fi vazut veti fi deja fermecati de liniile ei suple, de felina. Alfa Romeo 8C Competitzione arata ca o bijuterie(si chiar e, la pretul de 265.000$). Caroseria din fribra carbon se prelungeste la infinit unduindu-se si uimind privitorul. Interiorul invaluie soferul in carbon, aluminiu si piele la fel cum doar italiencele o pot face. Daca descrierea ei v-a fermecat grabiti-va sa cumparati una caci va fi produsa in doar 500exemplare, lucru ce nu mira pe nimeni avand in vedere aerul ei exclusivist. Din punct de vedere tehnic 8C e construita pe un sasiu scurtat de Maserati GranSport. Franele mari se ascund sub jantele de aliaj de 20inch. Cutia de viteze in 6 trepte e actionata de padelele din spatele volanului. Cu o apasare constanta a piciorului pe pedala de acceleratie si actionarea de 5 ori a padelei din dreapta veti naviga cu mai mult de 280km/h in jurul lumii. Si da, toti din jur va vor auzi venind. Cu siguranta ca doar cei mai experimentati soferi si adevaratii artisti vor putea aprecia Alfa 8C Competitzione la adevarata ei valoare, valoare egalata doar de foarte putine masini pana acum.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Pur si simplu...FRUMOS... pur si simplu...Italian... :) :bug:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4211 :: 22.19MB