Miercuri, câştigătorul a două medalii de aur şi a uneia de argint la Jocurile Paralimpice de la Londra (Marea Britanie), a fost în vizită la München (Germania), unde el şi inginerii BMW Motorsport au trecut prin toate etapele necesare pentru a clarifica acest tip de evoluţie - atât din punct de vedere tehnic, cât şi ca siguranţă.
Ca o consecinţă a discuţiilor şi testelor pe maşină, decizia a fost de a începe organizarea acestei sesiuni de teste. Zanardi şi-a pierdut ambele picioare ca urmare a unui accident suferit în 2001 şi va fi primul pilot cu picioarele amputate care va pilota o maşină DTM.
"Suntem deosebit de încântaţi că-i vom oferi lui Alessandro Zanardi posibilitatea de a testa BMW M3 DTM", a declarat directorul BMW Motorsport, Jens Marquardt. "El a fost un membru al familiei BMW Motorsport timp de mai mulţi ani, aşa că am dorit să-i acordăm şansa de a pilota BMW M3 DTM. Categoric, a trebuit să facem câteva modificări la maşină. Un model DTM este mult mai complex decât BMW 320si WTCC, cu care Alex a obţinut patru victorii pentru noi în FIA World Touring Car Championship. Totuşi, inginerii noştri au acceptat cu bucurie această provocare. La Londra, Alex a scris încă o pagină în istoria sportului. El a încântat fanii cu apariţia lui la cursa de la Hockenheim şi a fost martor alături de noi când am reuşit să câştigăm toate titluri DTM în 2012. Pur şi simplu, este o persoană fantastică."
Zanardi priveşte cu încredere spre o altă aventură alături de BMW. "Vreau să-i mulţumesc lui Jens Marquardt şi tuturor prietenilor mei de la BMW Motorsport pentru această ocazie unică. Când am fost alături de BMW Motorsport, întotdeauna m-am simţit că revin alături de familie. Când am văzut BMW M3 DTM de aproape, la Hockenheim, imediat am simţit din nou că sunt pilot de curse după toate acele luni de handcycling. Este o mare onoare pentru orice pilot să se afle la volanul unei maşini fantastice precum M3 DTM. Mă voi bucura de fiecare tur."
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!