No SSO cookie

Al doilea Teaser Eterniti Hemera

voteaza
(0/ 0)
Al doilea Teaser Eterniti Hemera
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Eterniti Hemera se pregateste de debutul de la Frankfurt.

 
 

Eterniti Motors, noua companie auto britanica, isi va face debutul public la Salonul Auto International de la Frankfurt, saptamana viitoare.

Eterniti Motors a prezentat cel de-al doilea teaser al primei masini a companiei, SUV-ul de lux Eterniti Hemera.
Hemera va fi primul Super-SUV din lume, oferind noi niveluri de lux, spatiu si performanta intr-un SUV, creand o noua nisa.

Acesta va avea spatele ca al unei limuzine, inclusiv scaune duble rabatabile, iPad, racitor de bauturi.  Avand dimensiuni compacte, robustete si performante dinamice, acest 4x4 este, de asemenea, practic si usor de condus.

Hemera va fi expus  la Frankfurt ca prototip, productia si livrarile urmand sa inceapa in 2012. Masina foloseste cea mai noua generatie de platforme disponibila, un sasiu reconstruit, panouri din carbon.

Echipa de ingineri este condusa de Alastair MacQueen, care a fost responsabil pentru dezvoltarea supermasinii Jaguar XJ220 si care a castigat la Le Mans atat cu Jaguar cat si cu Bentley.

Eterniti are, de asemenea, propriul sofer de Formula 1, Johnny Herbert.  Johnny va avea o implicare activă in dezvoltarea de vehicule Eterniti si va fi si ambasadorul  brandului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3055 :: 17.86MB