In ultimii ani, cei de la Honda Motor au dat impresia ca doresc sa opreasca productia diviziei lor de lux, Acura.
In urma cu patru ani de zile, datorita crizei economice, vanzarile Acura au scazut cu peste 50% si tocmai acest lucru i-a facut pe cei de la Honda sa stea pe ganduri.
Iata ca lucrurile au luat o alta turnura, iar firma mama urmeaza sa investeasca 1 miliard de dolari in divizia de lux. Prin acest pas, cei de la Honda doresc sa tina pasul cu divizia de lux a celor de la Toyota, mai exact cu Lexus.
Prin intermediul acestei investitii, Honda doreste sa revina in preferintele americanilor. Din cate se pare, anul acesta vanzarile Acura au scazut din nou, cu 25%. Trebuie sa ne gandim ca e un procent dezastruos avand in vedere ca Honda este primul producator auto japonez care atacat segmentul de lux in Statele Unite ale Americii.
Mike Accavitti, directorul de marketing al filialei din SUA a declarat: "Cel mai mare defect al Acurei este ca era cunsocuta doar drept o companie valoroasa pe segmentul premium. Ce trebuie sa facem este sa plusam pe factorul emotional".
Vom vedea care va fi planul de bataie al diviziei de lux Honda si daca acesta va avea succes.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!