No SSO cookie

‘Manechinul uman pentru crash test’ explică modul în care noua etichetă UE pentru anvelope poate face mai sigure drumurile din Europa

voteaza
(0/ 0)
‘Manechinul uman pentru crash test’ explică modul în care noua etichetă UE pentru anvelope poate face mai sigure drumurile din Europa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Bucureşti, 22 mai 2012 – Sean Haight, un ‘manechin uman pentru crash test’ de la Collision Safety Institute şi-a exprimat recent convingerea că noua etichetă pentru anvelope ce va fi introdusă în Uniunea Europeană de la 1 noiembrie anul curent va ajuta la reducerea severităţii accidentelor şi la salvarea de vieţi omeneşti.

 
 

Într-un schimb de experienţă cu Goodyear Dunlop, Haight a afirmat că creşterea continuă a nivelului de informare şi conştientizare în rândul consumatorilor cu privire la gradele şi criteriile de performanţă ale unei anvelope, cum ar fi performanţa la frânare, ar putea juca un rol major în a face mai sigure drumurile din Europa. Pe baza experienţei sale în calitate de inginer expert auto şi de profesionist în teste de impact la Collision Safety Institute din San Diego, USA, el a explicat cum se comportă diferite anvelope în timpul unui accident.

Haight a spus: “Uneori coliziunile sunt de neevitat, dar când ele se întâmplă, să ai viteza cea mai mică la impact este un factor esenţial pentru minimizarea pagubelor produse atât asupra vehiculului cât şi în interiorul acestuia. De exemplu, când o maşină este echipată cu anvelope care au un rating mare al aderenţei pe carosabil umed, ea va frâna mai eficient, ceea ce va duce la distanţe de oprire mai scurte, evitând pe cât se poate coliziunile sau diminuând considerabil viteza de impact în cazul unei coliziuni.”

“Un vehicul care experimentează o schimbare a vitezei de 32 km/h (20 MPH) în timpul unei coliziuni poate avea 10% şanse de fatalitate şi 30% şanse de rănire gravă. Când schimbarea vitezei este de 42 km/h (30 MPH) probabilitatea unei fatalităţi creşte la 35% iar cele de rănire gravă la 70%” a spus Haight.

Sean Haight este fiul lui Rusty Haight, cel care deţine recordul mondial Guinness pentru Omul Cu Cele Mai Multe Teste de Impact, şi este un experimentat crash tester în cadrul Collision Safety Institute.

Haight a adăugat: “Furnizarea de informaţii către consumatori le dă acestora posibilitatea de a face alegerea corectă a anvelopelor, ceea ce poate fi un alt pas important către îmbunătăţirea siguranţei rutiere. Diferenţa în ceea ce priveşte distanţele de oprire dintre o anvelopă cu rating mare şi o anvelopă cu un rating scăzut poate fi una foarte mare. Aceasta îmbunătăţeşte şansele ca o coliziune să fie evitată, dar, cel mai important, va influenţa puterea impactului unei coliziuni în cazul în care aceasta nu mai poate fi evitată.”

“Prin urmare este clar că ratingul pentru aderenţa pe carosabil umed a unei anvelope poate juca un rol cheie în informarea consumatorilor că anvelopa pe care intenţionează să o cumpere le oferă o mai mare siguranţă lor şi familiilor lor,” a explicat Haight.

Cel mai târziu în luna noiembrie 2012, consumatorii vor vedea pe anvelopele de pasageri şi pe cele de camionete şi camioane uşoare din magazinele specializate din întreaga Europă o etichetă standardizată. Începând cu acea dată, anvelopele pentru maşini de pasageri, maşini utilitare şi camioane produse începând cu luna iulie 2012 trebuie să fie puse în vânzare împreună cu informaţii privind trei atribute cheie ale performanţei lor: rezistenţa la rulare, aderenţa pe carosabil umed şi nivelul zgomotului exterior. Acestea sunt doar trei din cele 50 de criterii[2] testate în timpul dezvoltării de către Goodyear Dunlop a unei noi anvelope, cum ar fi nivelul rezistenţei la acvaplanare, manevrabilitatea în condiţii de carosabil umed şi uscat şi distanţele de frânare pe carosabil uscat.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2202 :: 17.79MB