No SSO cookie

Incepe Campionatul National de Viteza in Coasta - Dunlop

voteaza
(0/ 0)
Incepe Campionatul National de Viteza in Coasta - Dunlop
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Debut in CNVCD 2012, cu „Trofeul Teliu – Memorialul Eugeniu Ionescu Cristea”.

 
 

La finele acestei saptamani va avea loc prima „dubla” a sezonului national de viteza in coasta, Trofeul Teliu avand onoarea de a deschide sezonul 2012 al Campionatului National de Viteza in Coasta – Dunlop, competitie organizata sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv.

Sambata si duminica, 19 si 20 mai, pe proaspat refacutul traseu care strabate dealul aflat la granita dintre judetele Brasov si Covasna (DN 10), iubitorii acestui gen de curse vor putea urmari evolutia a nu mai putin de 88 de piloti, incrisi pana la data limita anuntata de organizatori pentru cea de a patra editie a Trofeului Teliu, dobarand astfel recordul de participare inregistrat in 2011, cand etapa de la Rasnov a avut la start 77 de sportivi.

Trofeul “Teliu” comemoreaza un an de la disparitia marelui pilot Eugeniu Ionescu Cristea – maestru al sportului in automobilism, care s-a despartit de colegii sai de sport in primavara anului 2011. In cinstea multiplului campion, pentru a doua oara, Trofeul Teliu primește numele de “Memorialul Eugeniu Ionescu Cristea”.

Trofeul „Teliu” – Memorialul „Eugeniu Ionescu Cristea”, este un eveniment organizat de Auto Blic Brasov sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv si este sustinut de:
Partenerii oficiali: Consiliului Local si Primaria Teliu,
Partener principal: Contempo Cars Brasov – dealer BMW.
Partener: Olmedo – Piese Auto Brasov, Restaurantul „Good Life Brasov
Partener media organizator: Kiss FM


Evenimentul se va desfasura sub directa supraveghere a Inspectoratului Judetean de Politie Brasov – Serviciul Politia Rutiera, Inspectoratului Judetean de Politie Covasna – Serviciul Politia Rutiera, Brigazii Mobile de Jandamri Brasov, Inspectoratului Judetean pentru Situatii de Urgenta Brasov.

Trofeul „Teliu” - Memorialul „Eugeniu Ionescu Cristea”se va desfasura pe un traseu pus la dispozitie de Compania de Drumuri Nationale si Autostrazi din Romania - Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov.

ATENTIE: Sambata (19 mai) si Duminica (20 mai) vor exista restrictii de circulatie pe urmatoarele artere:
Drumul DN10 - Sectorul km119 (iesire Bradet – Intorsura Buzaului) – km 127 (com Teliu – Brasov)
Intervalul Orar: 07:30 – 12:30 si 13:30 – 19:00.


Trofeul „Teliu” -  Memorialul „Eugeniu Ionescu Cristea”

DATE TEHNICE

Sector de drum : DN 10   Brasov – Buzau
Lungime : 3,750 km
Panta medie : 5,5 %
Panta maxima : 6,4 %
Locul startului : DN10 km 124 + 800
Locul sosirii : DN10 km 121 + 50
Altitudine Start : 667 m
Altitudine Sosire : 806 m

PROGRAM

Recunoasteri cronometrate
Ziua: sambata (19 mai), duminica (20 mai)
Ora: 08:00 – 09:15
Antrenamente mansa I
Ziua: sambata (19 mai), duminica (20 mai)
Ora: 09:15 – 10:45
Antrenamente mansa a II-a
Ziua: sambata (19 mai), duminica (20 mai)
Ora: 10:45 – 12:15
Recunoasteri cronometrate (optionale)
Ziua: sambata (19 mai), duminica (20 mai)
Ora: 13:45 – 15:00
Concurs - Mansa a I-a
Ziua: sambata (19 mai), duminica (20 mai)
Ora: 15:00 – 16:30
Concurs - Mansa a II-a
Ziua: sambata (19 mai), duminica (20 mai)
Ora: 16:30 – 18:00
Festivitatea de premiere
Ziua: samabata (19 mai), duminica (20 mai)
Ora 19:00 / Locul: Primaria Teliu


 

Cuvinte cheie:
debut | FRAS |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1507 :: 17.87MB