No SSO cookie

5 milioane de lire pentru un Rolls-Royce Phantom EWB

voteaza
(0/ 0)
5 milioane de lire pentru un Rolls-Royce Phantom EWB
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Blindat si placat cu aur, Rolls-Royce Phantom EWB  a fost comandat de un om de afaceri din Orientul Mijlociu.

 
 

Aceasta masina a fost comandata de un om de afaceri din Orientul Mijlociu, pentru un pret de 5 milioane de lire.

Proiectul este impartit in doua parti, o parte fiind doar de design, iar cealalta de siguranta.
De prima  s-a ocupat britanicul Stuart Hughes, a carui companie este cunoscuta pentru acoperirea cu metale pretioase a unor dispozitive electronice. De data aceasta s-a ocupat de placarea cu aur a diferitelor piese din masina sau chiar de construirea unor piese din aur masiv. Grila din fata este din aur masiv, manerele de usi sunt cromate, balamalele si partile metalice de la mesele din spate sunt din aur masiv de 18 k.  In total s-au folosit 120 kg aur de 18K.

Jurgen Becklofs, de la  firma elvetiana specializata in blindari auto Eurocash AG,  s-a ocupat de partea de siguranta a acestui Rolls-Royce Phantom. Datorita tratamentului special, acest Rolls-Royce poate rezista atacurilor Kalasnikov AK-47, pustilor cu luneta Dragunov si chiar a doua grenade de mana DM 51 in acelasi timp. Testele balistice sunt certificate de German Gouvernement Beschussamt Munchen. Blindarea masinii a durat 18 luni.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4754 :: 22.2MB