No SSO cookie

5 milioane de lire pentru un Rolls-Royce Phantom EWB

voteaza
(0/ 0)
5 milioane de lire pentru un Rolls-Royce Phantom EWB
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Blindat si placat cu aur, Rolls-Royce Phantom EWB  a fost comandat de un om de afaceri din Orientul Mijlociu.

 
 

Aceasta masina a fost comandata de un om de afaceri din Orientul Mijlociu, pentru un pret de 5 milioane de lire.

Proiectul este impartit in doua parti, o parte fiind doar de design, iar cealalta de siguranta.
De prima  s-a ocupat britanicul Stuart Hughes, a carui companie este cunoscuta pentru acoperirea cu metale pretioase a unor dispozitive electronice. De data aceasta s-a ocupat de placarea cu aur a diferitelor piese din masina sau chiar de construirea unor piese din aur masiv. Grila din fata este din aur masiv, manerele de usi sunt cromate, balamalele si partile metalice de la mesele din spate sunt din aur masiv de 18 k.  In total s-au folosit 120 kg aur de 18K.

Jurgen Becklofs, de la  firma elvetiana specializata in blindari auto Eurocash AG,  s-a ocupat de partea de siguranta a acestui Rolls-Royce Phantom. Datorita tratamentului special, acest Rolls-Royce poate rezista atacurilor Kalasnikov AK-47, pustilor cu luneta Dragunov si chiar a doua grenade de mana DM 51 in acelasi timp. Testele balistice sunt certificate de German Gouvernement Beschussamt Munchen. Blindarea masinii a durat 18 luni.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
3.7076 :: 17.87MB