De la debutul sau la Salonul Auto de la Geneva 2011, 102EX Concept, sau primul Rolls-Royce electric, a facut inconjurul lumii, participand la numeroase evenimente si fiind expus la diferite reprezentante.
Mai mult, producatorul a dat posibilitatea celor interesati, de a conduce masina, intr-un fel de drive-test comparativ fata de Phantom, modelul din care este derivat vehiculul electric. Parerile celor care au condus masina nu au intarziat sa apara, cea mai importanta "cleveteala" fiind legata de autonomia de numai 160 de kilometri a Rolls-ului electric.
David Archibald, presedintele Rolls-Royce North America a punctat, discret, care ar fi orientarile viitoare ale companiei pe care o reprezinta: "Daca acum 12 luni ati fi pus intrebarea, printre clientii nostri, "Ce credeti despre combustibilii alternativi?", ati fi primit rapsunsul "Nu stiu despre ce vorbiti." Acum, lucrurile incep sa se schimbe, cand saptamanal mai apare cate o masina electrica."
Cu toate acestea, nu s-a luat inca, nicio hotarare definitia in ceea ce priveste constructia unui model electric, sau macar hibrid. Insa, in aceasta paerioada, cand combustibilii alternativi sunt i mintea oricui, chiar si a cumparatorilor de masini de lux, nu mai exista intrebarea "daca se va face?" ci doar "cand?"
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!