Sebastian Vettel a castigat Marele Premiu de Formula 1 al Japoniei si se apropie la doar patru puncte de Fernando Alonso. Cel din urma a fost nevoit sa abandoneze din nou dupa un contact in primul tur.
O intamplare nefericita pentru el si pentru echipa. Totusi, Vettel ar putea sa isi pastreze titlul de campion daca va mai obtine astfel de victorii pana la sfarsitul sezonului. Matematic in jocul pentru titlu se mai afla si Raikkonen ori Hamilton.
O cursa buna a reusit sa faca si Massa care s-a clasat pe locul doi dar si Kamui Kobayashi care a reusit sa urce pe podium acasa.
Astfel podiumul a fost format din echipele Red Bull, Ferrari si Sauber. Per total cursa a fost una echilibrata, lipsita de spectacol dar cu abandonuri multe (Alonso, Rosberg, Perez, Pic si Karthikeyan). O alta performanta buna a fost reusita de Michael Schumacher care desi a pornit de pe locul 23, a reusit sa termine pe 11. Cam aceasta a fost cursa de la Suzuka. Urmatoarea cursa va fi in data de 14 octombrie in Coreea de Sud.
Clasamentul etapei
1 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 53 | Winner | 1 | 25 |
2 | 6 | Felipe Massa | Ferrari | 53 | +20.6 secs | 10 | 18 |
3 | 14 | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 53 | +24.5 secs | 3 | 15 |
4 | 3 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 53 | +25.0 secs | 8 | 12 |
5 | 4 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 53 | +46.4 secs | 9 | 10 |
6 | 9 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault | 53 | +50.4 secs | 7 | 8 |
7 | 12 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 53 | +51.1 secs | 15 | 6 |
8 | 18 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 53 | +52.3 secs | 12 | 4 |
9 | 2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | 53 | +54.6 secs | 2 | 2 |
10 | 16 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | 53 | +66.9 secs | 14 | 1 |
11 | 7 | Michael Schumacher | Mercedes | 53 | +67.7 secs | 23 | |
12 | 11 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 53 | +83.4 secs | 11 | |
13 | 17 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | 53 | +88.6 secs | 19 | |
14 | 19 | Bruno Senna | Williams-Renault | 53 | +88.7 secs | 16 | |
15 | 20 | Heikki Kovalainen | Caterham-Renault | 52 | +1 Lap | 17 | |
16 | 24 | Timo Glock | Marussia-Cosworth | 52 | +1 Lap | 18 | |
17 | 21 | Vitaly Petrov | Caterham-Renault | 52 | +1 Lap | 22 | |
18 | 22 | Pedro de la Rosa | HRT-Cosworth | 52 | +1 Lap | 20 | |
19 | 10 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 51 | +2 Laps | 4 | |
Ret | 25 | Charles Pic | Marussia-Cosworth | 37 | +16 Laps | 21 | |
Ret | 23 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 32 | +21 Laps | 24 | |
Ret | 15 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 18 | +35 Laps | 5 | |
Ret | 5 | Fernando Alonso | Ferrari | 0 | +53 Laps | 6 | |
Ret | 8 | Nico Rosberg | Mercedes | 0 | +53 Laps | 13 |
Clasamentul general al pilotilor
1 | Fernando Alonso | Spanish | Ferrari | 194 |
2 | Sebastian Vettel | German | Red Bull Racing-Renault | 190 |
3 | Kimi Räikkönen | Finnish | Lotus-Renault | 157 |
4 | Lewis Hamilton | British | McLaren-Mercedes | 152 |
5 | Mark Webber | Australian | Red Bull Racing-Renault | 134 |
6 | Jenson Button | British | McLaren-Mercedes | 131 |
7 | Nico Rosberg | German | Mercedes | 93 |
8 | Romain Grosjean | French | Lotus-Renault | 82 |
9 | Felipe Massa | Brazilian | Ferrari | 69 |
10 | Sergio Perez | Mexican | Sauber-Ferrari | 66 |
11 | Kamui Kobayashi | Japanese | Sauber-Ferrari | 50 |
12 | Paul di Resta | British | Force India-Mercedes | 44 |
13 | Michael Schumacher | German | Mercedes | 43 |
14 | Nico Hulkenberg | German | Force India-Mercedes | 37 |
15 | Pastor Maldonado | Venezuelan | Williams-Renault | 33 |
16 | Bruno Senna | Brazilian | Williams-Renault | 25 |
17 | Jean-Eric Vergne | French | STR-Ferrari | 8 |
18 | Daniel Ricciardo | Australian | STR-Ferrari | 7 |
19 | Timo Glock | German | Marussia-Cosworth | 0 |
20 | Heikki Kovalainen | Finnish | Caterham-Renault | 0 |
21 | Vitaly Petrov | Russian | Caterham-Renault | 0 |
22 | Jerome D'Ambrosio | Belgian | Lotus-Renault | 0 |
23 | Charles Pic | French | Marussia-Cosworth | 0 |
24 | Narain Karthikeyan | Indian | HRT-Cosworth | 0 |
25 | Pedro de la Rosa | Spanish | HRT-Cosworth | 0 |
Clasamentul general al echipelor
1 | Red Bull Racing-Renault | 324 |
2 | McLaren-Mercedes | 283 |
3 | Ferrari | 263 |
4 | Lotus-Renault | 239 |
5 | Mercedes | 136 |
6 | Sauber-Ferrari | 116 |
7 | Force India-Mercedes | 81 |
8 | Williams-Renault | 58 |
9 | STR-Ferrari | 15 |
10 | Marussia-Cosworth | 0 |
11 | Caterham-Renault | 0 |
12 | HRT-Cosworth | 0 |
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!