No SSO cookie

Ecclestone nu mai vrea Formula 1 V6 turbo

voteaza
(0/ 0)
Ecclestone nu mai vrea Formula 1 V6 turbo
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Bernie Ecclestone vrea sa renunte la planul de a introduce noile motorizari V6 turbo in Formula 1.

 
 

Boss-ul Formula 1, Bernie Ecclestone nu mai este deloc fericit cu propria sa idee de a introduce noi motorizari in Marele Circ. SPEED publica un articol din care reiese ca Ecclestone crede ca introducerea noilor motoare supraalimentate V6 ar tebui fie amanata, fie abandonata.

Si in timp ce unii vor crede ca motivul pentru care Ecclestone s-a razgandit ar fi bugetele echipelor, din ce in ce mai sarace, de la an la an, realitatea este cu totul alta si surprinzator, mult mai simpla. Ecclestone are o problema cu felul in care suna noile motoare V6 turbo.

SPEED citeaza reactia lui Bernie Ecclestone: "Am ascultat sunetul motoarelor la Maranello, zilele trecute, noile motoare si vechile motoare si chiar Luca di Montezemolo (n.r. - presedintele Ferrari), a spus ca suna groaznic."

Este posibil ca explicatia superficiala oferita de Ecclestone sa aiba in spate o remuscare, deoarece puternicele motoareV8 au devenit o parte integranta din identitatea Formulei 1 si la aceasta ora ar fi imprudent sa de joci cu o chestiune atat de importanta a brandului.

Presedintele FIA, Jean Todt, a declarat recent ca nu va fi nicio intarziere in procesul de implemetare a noilor motoare, insa presedintele Australian Grand Prix, care este totdata un aliat de-al lui Ecclestone, a declarat ca "Toate circuitele il vor sprijini pe Bernie in incercarea acestuia de a pastra aceeasi motorizare, deoarece aceasta inseamna economii importante pentru mentinerea acestui sport."

Avand in vedere ca mai sunt doar 18 luni pana la debutul sezonului 2014, suntem curiosi care va fi decizia finala in legatura cu motorizarile din Formula 1 si cat de repede se va lua. Ferrari, Mercedes-Benz si Renault nu stau sa astepte care va fi hotararea lui Bernie, deoarece se afla deja in plin proces de modificare a monstrilor din dotare si convertire la V6, proces care va continua in acest timp.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1788 :: 17.87MB