No SSO cookie

Ecclestone nu mai vrea Formula 1 V6 turbo

voteaza
(0/ 0)
Ecclestone nu mai vrea Formula 1 V6 turbo
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Bernie Ecclestone vrea sa renunte la planul de a introduce noile motorizari V6 turbo in Formula 1.

 
 

Boss-ul Formula 1, Bernie Ecclestone nu mai este deloc fericit cu propria sa idee de a introduce noi motorizari in Marele Circ. SPEED publica un articol din care reiese ca Ecclestone crede ca introducerea noilor motoare supraalimentate V6 ar tebui fie amanata, fie abandonata.

Si in timp ce unii vor crede ca motivul pentru care Ecclestone s-a razgandit ar fi bugetele echipelor, din ce in ce mai sarace, de la an la an, realitatea este cu totul alta si surprinzator, mult mai simpla. Ecclestone are o problema cu felul in care suna noile motoare V6 turbo.

SPEED citeaza reactia lui Bernie Ecclestone: "Am ascultat sunetul motoarelor la Maranello, zilele trecute, noile motoare si vechile motoare si chiar Luca di Montezemolo (n.r. - presedintele Ferrari), a spus ca suna groaznic."

Este posibil ca explicatia superficiala oferita de Ecclestone sa aiba in spate o remuscare, deoarece puternicele motoareV8 au devenit o parte integranta din identitatea Formulei 1 si la aceasta ora ar fi imprudent sa de joci cu o chestiune atat de importanta a brandului.

Presedintele FIA, Jean Todt, a declarat recent ca nu va fi nicio intarziere in procesul de implemetare a noilor motoare, insa presedintele Australian Grand Prix, care este totdata un aliat de-al lui Ecclestone, a declarat ca "Toate circuitele il vor sprijini pe Bernie in incercarea acestuia de a pastra aceeasi motorizare, deoarece aceasta inseamna economii importante pentru mentinerea acestui sport."

Avand in vedere ca mai sunt doar 18 luni pana la debutul sezonului 2014, suntem curiosi care va fi decizia finala in legatura cu motorizarile din Formula 1 si cat de repede se va lua. Ferrari, Mercedes-Benz si Renault nu stau sa astepte care va fi hotararea lui Bernie, deoarece se afla deja in plin proces de modificare a monstrilor din dotare si convertire la V6, proces care va continua in acest timp.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.0146 :: 17.87MB