Echipa de Formula 1 Force India a strabatut un drum lung. A plecat la drum sub titulatura de Jordan Grand Prix si a schimbat mai multe nume si proprietari, pana sa ajunga pe mainile multi miliardarului indian Vilay Mallya, devenind un competitor redutabil pe scena Formulei 1.
In anul 2011, echipa a terminat pe locul al saselea in clasamentul constructorilor, imediat in urma unor nume mari ca Red Bull, McLaren, Ferrari, Mercedes si Lotus Renault GP. In sezonul 2012, Force India are de gand sa ocupe locul al cincilea, intr-o competite directa cu Mercedes si Lotus, iar pentru aceasta va folosi bolidul din imaginile alaturate.
Modelul VJM05 prezinta acelasi bot cu aspect nefericit pe care il are si Ferrari F2012, sau Caterham CT01, subliniind un trend pe care mai multe echipe il vor prelua, parte si datorita noilor reglementari FIA in privinta masinilor F1.
Motorul, transmisia si sistemul KERS sunt, in continuare, puse la dispozitie de Mercedes-Benz, printr-un parteneriat cu McLaren. In acelasi timp, la volan se va afla fostul campion DTM, Paul di Resta. Adrian Sutil a parasit echipa, locul sau fiind preluat de catre Nico Hulkenberg.
Ramane de vazut daca acest duet va putea ridica Force India in ierarhia F1.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!