No SSO cookie

Di Resta si Hulkenberg- in, Liuzzi- out la Force India

voteaza
(0/ 0)
Di Resta si Hulkenberg- in, Liuzzi- out la Force India
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Force India este aproape de a lua o decizie cu privire la pilotii pe care ii va utiliza in sezonul viitor. Astfel, Sutil si Di Resta vor fi cel mai probabil piloti titulari, in timp ce Nico Hulkenberg va indeplini rolul de pilot de teste.

 
 
Zvonurile privind viitoarea formula de piloti adoptata de echipa Force India in 2011 se succed cu repeziciune. Astfel, cele mai proaspete vesti il dau pe Paul di Resta alaturi de Sutil ca pilot titular, pe Nico Hulkenberg rezerva si pe Vitantonio Liuzzi scos din ecuatie definitiv.

Vitantonio Liuzzi a avut evolutii mult sub asteptari in 2010, incheind doar pe pozitia a 15-a in clasamentul pilotilor, la o distanta de 26 de puncte de coechipierul sau de atunci, germanul Adrian Sutil. Acesta din urma era asteptat sa semneze o prelungire de contract, cu toate ca oficialii echipei au pus la indoiala si pozitia lui.

Paul di Resta, pe de alta parte, va avea in sfarsit ocazia de a pilota in Formula 1, scotianul in varsta de 24 de ani fiind vazut de multi ca un talent comparabil cu Sebastian Vettel si indeplinind in ultimul sezon rolul de pilot de teste la Force India. In ceea ce-l priveste pe Nico Hulkenberg, pilotul concediat surprinzator de Williams la capatul sezonului 2010, acesta a fost in carti pentru rolul de pilot de teste la McLaren, dar s-a considerat ca ar putea pune la indoiala siguranta lui Jenson Button in interiorul echipei.

Mutarile nu sunt inca oficiale, dar se crede ca un anunt formal va fi facut in zilele urmatoare de oficialii Force India, principalele obstacole fiind legate de detaliile despartirii de italianul Liuzzi.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1195 :: 17.87MB