Se tot zvoneste ca Dacia Logan va suferi o cura de intinerire. Ca de fapt se afla deja intr-o faza avansata, depasind granitele plansei proiectantilor, ca de fapt este deja ion teste. Unii chiar au surprins noul model, camuflat, in plina sesiune de teste, pe strazi. Altii, mai norocosi, asa cum sunt eu, au surpris noua Dacia Logan, nedeghizata, live, pe o sosea din apropierea Capitalei. Si separe ca este vorba despre Dacia Logan 3!
Surpriza vine tocmai de la reorientarea catre un alt ptoducator. Dacia Logan, pare-se nu mai este powered by Renault ci a trecut, cu sigla cu tot, la concernul german Volkswagen.
Restul fiind detalii nesemnificative, au fost lasate asa cum le-a proiectat Renault: caroserie, motorizare, dotari. Insa este de admirat munca inginerilor de la Dacia, o munca titanica, caci nu este simplu deloc sa schimbi o sigla relativ trapezoidala cu una perfect rotunda.
Trecand peste aspectul de pamflet al textului, Taranii fara frontiere sunt mandri sa-l primeasca pe tunerul de cartier care si-a "upgradat" Loganul cu sigla Volkswagen, cu evacuare "sport" by Targul Vitan si cu jante Cozzie Racing, de la aceeasi firma (din nefericire nu am reusit sa surprind si designul jantelor, fiind totusi la volan, in mers).
Intrebarea logica care se pune: daca tot esti fan Volkswagen, draga tarane, de ce ti-ai mai luat Logan? Ca la pretul unui Logan 1.4 MPI, iti luai o bijuterie de Volkswagen Golf 3, cu tot cu tuningul de rigoare si rupeai inimile tarancilor de la tine din sat! Erai vedeta a birtul satesc! Lasa, numerele de inmatriculare de Bucuresti nu mai pacalesc pe nimeni!
Sa salutam taranul cu Dacia Logan 3 powered by Volkswagen!
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!