No SSO cookie

Tarani fara frontiere (17)

voteaza
(0/ 0)
Tarani fara frontiere (17)
Editoriale · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Maff Range primeste Premiul Cel Mare la sectiunea Tarani Fara Frontiere, editia 2009.

 
 
A avea un SUV in Romania este de departe un must-have! Si daca ai cu adevarat bani, nu te rezumi la a avea un SUV oarecare, te duci direct la nivelul premium. Iar daca esti cu adevarat smecher, acolo ai de ales destul de putin.

Sa zicem ca te opresti la Range Rover si nu oricare, ci direct varianta Sport, evident Turbo. Scoti vreo 80.000 Euro pe timpul asta de criza mioritica. Dar cine mai e ca tine? Asta pentru varianta de fabrica, evident!
Sa zicem inca vreo 30, numai in Bucuresti!

Atunci ai de ales intre:
1. Iti vinzi masina si-ti iei alta.
2. Cauti un atelier care-ti personalizeaza masina si redevii unic, in felul tau.
3. Te duci la punctul doi si reusesti sa cheltuiesti o gramada de bani ca sa te alegi cu un kitsch.. Dar macar esti unic, iesi in evidenta, se uita lumea dupa tine.

Poate articolul acesta pare subiectiv. Va pot asigura, ca editorialist ce ma aflu, ca nu este nascut din invidie. Sincer nu pot fi invidios pe astfel de oameni si nici pe lipsa lor de gusturi. Si da, articolul este subiectiv, pentru ca aceasta este insasi definitia editorialului: prezinta lucuruile in viziunea celui care le scrie.

Am vazut masina aceasta, Maff Ranger, pe mai multe site-uri romanesti, evident. In pozele de pe net arata binisor. In realitate insa... este un dezastru pe roti!
Am cautat si am aflat ca Maff este o firma de tuning si sa ma ierte baietii aia, dar Range Roverul modificat in Maff Range este de departe cel mai kitschios produs pe care l-am vazut scos de catre o firma, culmea, cu pretentii.

Arata ca un taxi din Orientul Mijlociu. Mare, urat, inzorzonat, opulent, facut sa arate ca "muschii mei pot, da' nu au imaginatie!".
Combinatia de alb-crem cu visiniul metalizat este suficienta ca sa ti se strepezeasca dintii ca la vederea unui produs, vag comestibil, vandut la un talcioc de catre conlocuitorii nostri intreprinzatori, fara autorizatie sanitara.

Si cum in Romania tuningul este inca la nivel de tuning optic, la care mai adaugam ca "baietii" care au creat Range Rover Sport Supercharged au cam avut grija de toate aspectele necesare evidentierii produsului lor, ce mai ramane? Sa vopsim in culori diferite, ca sa sara in ochii neghiobului care intoarce capul, elementele masinii. Apoi, asa cum am vazut cu toii la celebra emisiune "Pimp My Ride", ii proptim magaoaiei vopsite ca la usa cortului, niste ditamai rotile, ca sa creasca si nota aia de plata intr-un mod concret. Mai ramanea sa adauge o sigla cu "Powered By Tata" si era desenul complet!

La final i se proptesc Maff-ului sigle personalizate, sa se stie ca nu mai e un Range Rover oarecare (de parca cine-l vede nu se mira instantaneu?) si se cauta potentialul cumparator, care este asigurat (de parca ar mai fi nevoie) ca este unicul si fericitul posesor al unei masini cum nu mai este alta! Si sper din tot sufletul sa nici nu mai fie!
Toate se petrec conform adevarului axiomatic care circula in Romania cu rang de lege: "Orice masina isi are cumparatorul ei".

Nu pot decat sa-i felicit pe tovarasii de la Maff si sa le urez succesuri nenumarate si de aici incolo. Ei isi vor vedea de treaba lor si eu de a mea. Ne vom intersecta doar aici pe paginile publicatiei la care lucrez, deoarece oricum nu am bani sa-mi cumpar ce "tuneaza" ei nici in varianta pre-tuning, si mai cu seama, nici in varianta after.

Si cum Maff Range mi se pare de mare exceptie, acord acestui model, cu de la sine putere, Premiul pe anul 2009 la rubrica Tarani Fara Frontiere, deoarece de departe este cel mai kitschios produs pe roti pe care l-am vazut. Fara suparare!
Premiul consta intr-un plug atasabil la un atelaj tractat de un tractor si cum Maff Range e suficient de mare si puternic, poate sa-l uziteze cu succes! Vorba aia, Taran fara Plug nu se poate!


foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

Intradevar arata bine, este o masina frumoasa si nu este pentru un domn, a fost comandat pentru ziua unei doamne, mama, nu iubita, celui care l a comandat. A fost achitat din banii lui, nu din banii lui tati si a fost un gest frumos. Este putin exagerat dar gusturile nu se discuta si nici bugetul.

scris de Anonim

eu l-am vazut de la 1m , din intamplare si arata bestial. trebuie sa fii rautacios ca sa zici ca arata naspa. terminati si nu mai vb aiurea ca arata mortal,arata perfect ! ce vreti ? sa umblii mai bine cu un logan ca sa nu iesi in evidenta, sau care este problema daca omul are bani si ii place sa aibe ceva unicat si care ,culmea sa arate si asa bine ! dupa parerea mea , masina este bestiala si ....cand zic ''parerea mea'' vorbesc din prisma unuia care are X5 din 2009 !

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1008 :: 22.18MB