No SSO cookie

Tarani fara frontiere (56) - Marco fara Polo, dar cu Passat!

voteaza
(5/ 4)
Tarani fara frontiere (56) - Marco fara Polo, dar cu Passat!
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Chiar cand speram ca s-a terminat moda cu inscriptionarea masinilor in fel si chip, hopa, dam peste Marco si Passatul sau valcean.

 
 

OK, cand eram copil, lipeam cu frenezie abtibilduri peste tot. In baie, in bucatarie, pe faianta, pe frigider, iar daca as fi avut gresie in casa (inca nu aparuse moda la noi) si evident, daca aveam si suficiente abtibilduri, probabil lipeam si acolo. Insa masina era ceva sacru, iar impopotonarea ei a fost dintotdeauna o chestie de prost gust, sau cum ii spunem noi acum, un taranism gratuit.

Credeam ca moda cu literele lipite pe portbagaj sau te miri pe unde, a trecut. Credeam ca deh, Europa, Uniune Europeana, a mai iesit romanul din tara, a mai gustat din aerul de occident, a mai prins niscai civilizatie, gata s-a terminat! Asi, vezi de treaba! Cat timp au rubrica proprie, cat timp au categoria lor aparte, Taranii fara frontiere nu tind sa dispara ci sa ne... dispere!

Chiar cand speram ca s-a terminat moda cu inscriptionarea masinilor in fel si chip, hopa, dau peste Marco si Passatul sau valcean. Initial, de la distanta, am crezut ca si-a scris omul niscai date despre firma, ca masina o fi aia de serviciu, ca nah, advertisingul este mama afacerii. Cand colo, ce sa vezi? Un Passat care devenise, gratie literelor cumparate din talcioc si lipite cu generozitate, un fel de hibrid mioritico-valcean: Passat Marco OV Jully TDI. Probabil cei de la Volkwagen se grabesc sa patenteze numele si modelul.

Iar noi, ne grabim sa-l inscriem pe Marco, acolo unde ii este locul, in randul Organizatei Taranilor Fara Frontiere care bantuie pe strazile patriei si nu numai.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.1560 :: 17.87MB