Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
Mariustom
Nu vreau să intru într-o polemică cu tine, dar îți răspund smile.gif

- nu trebuie să scriu în acest topic ca să mă pot simți jignit când ataci forumul;
- no comment. Discuția ar fi prea lungă și cu atât mai mare ar fi "victoria" mea, deci hai să ne oprim aici whistling.gif
- dacă crezi că rebel are un "limbaj si idei jignitoare" atunci nu-i răspunde și nu-l provoca. Postează aici o reclamație sau trimite pm sau mail la unul din admini, dar nu face și tu ce crezi că altul/alții fac greșit
ninja.gif
hdi
@Mariustom, zau asa....
Faptul ca tu te simti jignit nu este un motiv suficient sa dai avertismente. Si daca totusi te hotarasti sa o faci, in calitate de persoana care are dreptate apriori (tu ai spus-o) cred ca o atitudine corecta te-ar obliga sa avertizezi un "lot" de useri/moderatori intre care GLC este cu siguranta printre cei mai decenti si probabil si printre cei mai spirituali.
Apropos de "ma simt jignit". Cred ca nu ai uitat cati am scris ca ne simtim jigniti de avatarul tau si prin fiecare post al tau, dincolo de cuvinte, avatarul vine sa ne aduca aminte de acest lucru. Ti-a spus inclusiv o doamna/d-soara ca se simta jignita..... Si atunci zic: chiar tu?
GLC120
Mariustom, sper ca este o neintelegere, vorbeam de TOPICUL DE AICI - de pe COMBAT. Care a fost mutat pe combat dupa niste interventii dure ale unor useri cu renume si vechime. Nu scriu pe vreun alt forum despre Subaru, deci nu am jignit absolut deloc FORUMUL.

Te rog sa te uiti pe aria subaru. Vezi vreun rebel acolo ?

Sfatul tau e bun, dar ideea de a nu-i raspunde unuia care te jigneste fara motiv, mi sa pare gresita. Daca nu intervine nimeni la aceste excese repetate, raspund eu cat pot de civilizat. Sau incerci sa ne spui ca unii "are voie" altii nu ?

Daca tot urmaresti de la distanta, vrei sa ne spui parerea ta: pleaca mai repede AWD indiferent de putere/masina sau nu ?
Polemica e utila si interesanta cat timp putem mentine un ton civilizat, si nu iti spun doi ani la rand ca 4x4=14 desi eroarea e mica. unsure.gif
hdi
QUOTE (hdi @ May 11 2009, 09:15 AM) *
@Mariustom
Cred ca nu ai uitat cati am scris ca ne simtim jigniti de avatarul tau si prin fiecare post al tau, dincolo de cuvinte, avatarul vine sa ne aduca aminte de acest lucru. Ti-a spus inclusiv o doamna/d-soara ca se simta jignita..... Si atunci zic: chiar tu?


Multumesc pt. schimbarea avatarului. Acum pot declara si eu:
"Mie imi place avatarul lui Mariustom" arigato.gif
Mariustom
@hdi: mulțumit ? (Între timp ai postat pinch.gif ) Vezi că se va mai modifica avatarul tongue.gif
Da, chiar eu pot emite păreri, și chiar și ca un simplu user pot fi jignit de astfel de expresii. Iar avatarul fiecăruia nu poate jigni pe alții dacă nu este indecent sau interzis. Comentariile, da.

@GLC120: știu cum s-a format acest topic whistling.gif
Referitor la "Rebel", vreau să-ți zic că el ... s-a cumințit unsure.gif
Nu-l știi cum era înainte: "rupea lanțu' " teehee.gif Asta nu înseamnă că nu e sub supraveghere wink.gif
Excesele repetate au fost de ambele părți. Cu Rebel s-a discutat "pe ocolite" și cu tine ... aici biggrin.gif
Este arie de Combat, dar nu jigniți. "Înjurați-vă frumos" laugh.gif (Am dat-o în funny quotes)

Da, pleaca mai repede AWD indiferent de putere/masina față de un FWD similar ca putere și greutate, în primii ~ 25-40 m. Apoi are avantaj FWD-ul.

Să văd o polemică pe un ton cât de cât civilizat de acum înainte, fără atacuri la persoană !
ninja.gif
GLC120
E clar ca mai avem de luptat, referitor la ultima tema.

Fara nici un fel de date concrete despre masini mai "mici" Swift, Ignis, GOLF, SX4, 320d, Tucson ... pe primii 25-40m blink.gif dai si tu un verdict. In plus introduci FWD desi nimeni nu a vorbit de FWD, ci de AWD vs O PUNTE MOTOARE.

Ca sa nu se spuna ca nu dam si noi verdicte: sunt convins ca exista mai multe masini de serie usoare, cu motoare mici (sub 2000cmc), care pleaca mai repede si isi pastreaza avansul TOT TIMPUL daca sunt in versiunea standard FWD sau RWD fata de aceeasi masina cu tractiunea integrala oferita optional.


pista
Daca e lupta , e combat ? rolleyes.gif

In afara de variabila putere/masina mai introduceti va rog si ESP(sau echivalent) activat si dezactivat. smile.gif
Si priceperea soferului de a lua startul fara sa patineze rotile. whistling.gif
Rebel
QUOTE (hdi @ May 11 2009, 04:15 AM) *
@Mariustom, zau asa....
Faptul ca tu te simti jignit nu este un motiv suficient sa dai avertismente. Si daca totusi te hotarasti sa o faci, in calitate de persoana care are dreptate apriori (tu ai spus-o) cred ca o atitudine corecta te-ar obliga sa avertizezi un "lot" de useri/moderatori intre care GLC este cu siguranta printre cei mai decenti si probabil si printre cei mai spirituali.
Apropos de "ma simt jignit". Cred ca nu ai uitat cati am scris ca ne simtim jigniti de avatarul tau si prin fiecare post al tau, dincolo de cuvinte, avatarul vine sa ne aduca aminte de acest lucru. Ti-a spus inclusiv o doamna/d-soara ca se simta jignita..... Si atunci zic: chiar tu?


HDI, postarea asta nu isi avea nici un rost. Este prea evidenta amprenta apartenentei la aceeasi casta si sunt surprins de aceasta reactie din partea ta intrucat numai de obiectivitate nu este vorba.

1. GLC a jignit la modul direct si pe unul si pe altul, nu intamplator a intrat in obiectivul meu. Intre timp insa, am constatat ca cam "toate-s impotriva lui" asa ca am realizat ca nu are rost sa continui. Nu in ultimul rand si eu ma pot apuca sa discut despre fotbal desi nici nu stiu sa definesc bine cornerul...
In ceea ce priveste spiritualitatea pe care o mentionezi, asa ca de la un glumet la altul da-mi voie sa te intreb: are you kidding me? laugh.gif Probabil ca asta ar fi intentia dar rezultatul este... Anyway, good joke man.

2. Mariustom nu trebuie sa aduca avertismente unui "lot" pentru ca nu este nevoie. Aici e combat. Esti gata sa o iei in freza, stai in zona. Nu esti gata, mergi la aria de profil si nimeni nu te deranjeaza. Mie unul imi place combatul daca am cu cine discuta si daca vad ca exista ceva cunostinte in domeniu. Comparatiile slabe, aiurea sau chiar inechitabile sunt egale cu zero si evidentiaza paralelismul. Eu combatul acesta il vad ca pe o arie unde purtam discutii si lupte de idei, tehnologii, nicidecum o arie unde ne injuram reciproc.

3. Nu pot spune ca am fost intru totul de acord cu avatarul lui Mariustom dar nici jignit nu ma pot declara. La urma urmei nu l-a pus acolo cu dedicatie pentru cineva. Nu v-ar strica ceva toleranta indiferent ca esti domn, domnisoara, doamna...

Bottom line, limitati-va la subiect daca aveti ceva de zis daca nu, nu mai postati aiurea.

@Mariustom
Cred ca te-ai intrecut putin in declaratii. Nu sunt sub nici o supraveghere si nici atitudinea nu mi-am schimbat-o. Drept este, am avut discutii extrem de aprinse in trecut insa sitiatia era de alta natura, adversarii erau in pozitia de a purta conversatiile la un alt nivel.
In cazul de fata nu fac altceva decat sa imi exercit dreptul de a refuza sa port discutii acolo unde se fac greseli fundamentale.
Nu in ultimul rand, te invit la modul elegant ca pe viitor sa nu mai eliberezi nici un fel de declaratii ce nu au o baza temeinica chiar daca menirea lor este sa-i linisteasca pe ceilalti. Deci in conformitate cu spiritul colegial, cu placere iti pun la dispozitie mesageria mea privata.
Multumesc.
GLC120
QUOTE (Rebel @ May 11 2009, 06:14 PM) *
Aici e combat. Esti gata sa o iei in freza, stai in zona. Nu esti gata, mergi la aria de profil si nimeni nu te deranjeaza. Mie unul imi place combatul daca am cu cine discuta si daca vad ca exista ceva cunostinte in domeniu. Comparatiile slabe, aiurea sau chiar inechitabile sunt egale cu zero si evidentiaza paralelismul.


Am ramas in zona prietene, drept in obiectivul tau blink.gif . Multumesc pentru postul pasnic si plin de informatii auto. Deci nu ezita sa ne-o tragi in freza, in continuare.

Mariustom, iti place nu? Baiatul rupe lanturile in continuare. Te rog frumos sa ne lasi sa ne aparam "nevoile si neamurile" cum putem, fara amenintari sau pilde de politete.

Stiti genul care se duce la meci ca sa dea cateva pietre in jandarmi si sa distruga niste scaune? Adica fan de fotbal adevarat, cunoscator in domeniu.



pista
Off topic:
Nu stiu daca Rebel s-a cumințit si datorita discutiilor "pe cai ocolite" sau faptului ca e si "sub supraveghere". Ceva s-a intamplat totusi. In ultimul timp atitudinea lui e mai toleranta si mai blanda. N-as zice ca sunt multumit, dar cred ca e pe calea cea buna...A avut cateva "iesiri" intolerante (inclusiv pe unele arii pe care le urmaresc cu placere dar unde nu postez) la care nu am reactionat, dar nu le voi uita niciodata.
P.S. Sunt convins ca si moderatorii "sunt vinovati" in schimbarea pozitiva a atitudinii lui Rebel. smile.gif
hdi
@Rebel
Repica mea era pt. Mariustom si nu continea nicio referire la tine. Chiar nu e cazul sa-i iei apararea pt. ca Mariustom stie cum sa iasa elegant din situatii de genul asta. A facut-o si in trecut, a facut-o si acum.
Si eu cred ca pe Combat trebuie sa fie combat. Discutiile serioase se poarta in alta parte.

Cred ca ne-am cam lamurit cu AWD-ul. Pe primii x metri AWD rulz, unde x=una distanta pentru care nimeni nu se suie in masina. Nu cred ca mai are nimeni nelinisti din pct. asta de vedere.

Hai sa mai incercam si altceva. Exista o marca auto aflata in concurenta stransa cu Subaru? Nu ma refer la cazul particular Impreza vs Evo ci la o marca la care sa gasesti masini cu profil asemanator la toate clasele. Daca nu exista asa ceva, care ar fi concurentii cei mai apropiati ai lui Legacy/Outback si Forester, adica ai modelelor de volum ale marcii.
T u d o r
La Forester e piata plina de SUV-uri. Outback e un model mai de nisa, are concurenti dar nu in gama lui de pret. Dar si calitatea difera. smile.gif

In principiu Subaru se delimiteaza de masa de producatori generalisti prin 4wd pus pe toate modelele din serie. Parca e ala micu', nu mai stiu cum il cheama, care n-are. Mai era ceva - lipsa ramei la portiere, dar s-a "rezolvat". biggrin.gif Asta e filosofia Subaru, sa fie mai cu mot decat ailalti. rolleyes.gif
hdi
QUOTE ( T u d o r @ May 11 2009, 10:46 PM) *
La Forester e piata plina de SUV-uri. Outback e un model mai de nisa, are concurenti dar nu in gama lui de pret. Dar si calitatea difera. smile.gif

In principiu Subaru se delimiteaza de masa de producatori generalisti prin 4wd pus pe toate modelele din serie. Parca e ala micu', nu mai stiu cum il cheama, care n-are. Mai era ceva - lipsa ramei la portiere, dar s-a "rezolvat". biggrin.gif Asta e filosofia Subaru, sa fie mai cu mot decat ailalti. rolleyes.gif


Ala micu' e Justy. Oricum, rautaciosii ar zice ca de la Subaru nu prea a mostenit mare lucru insa ar cam avea ochii vecinului (Daihatsu). Nu stiu ce sa zic....
Ne intoarcem inevitabil la AWD....
Azi am facut o constatare: masca frontala de la OBK este aproape identica cu cea de la Hyundai Accent (nu stiu care generatie) laugh.gif
T u d o r
Pai parca e modelul frate, nu retineam cu cine ce si cum. In privinta asemanarii de care vorbeai... hmm...ai dreaq coreeni, sa copieze ei asa za altimeit draivin' mashin meid bai za japaniz pipal for rumenian fans. teehee.gif

AWD e o chestie distinctiva clar si pana la urma e un factor de marketing excelent exploatat de Subaru. Peste tot era "buy a 1.5 impreza with the Impreza WRC model AWD"... si te alergau Daciile papuc pe dealuri. Ei, ca si Honda si alti destepti cu ochii oblici au considerat piata europeana una secundara, unde au adus asa in dorul lelii modele de pe alte piete. Nu tu gandire pe termen lung, nu nimic. Asa se face ca la ai mei ca brazii singurul dizal are 2.2 si putere pe care altii o scot din 1.9. Adica 2.2 ==> taxe, bullshit etc. Idem la aia fara rame la geamuri care s-au trezit mai acusi sa scoata si ei un diesel, in ciuda traditiei. Asta in conditiile in care europa are cam 50% diesele pe strazi.
Prosti... biggrin.gif
Rebel
Sunt pe acest forum de ani buni si cei vechi ma stiu foarte bine. Daca esti ok, sunt ok. Nu esti ok iti raspund la modul direct si fara ocolisuri iar faptul ca am spre moderare anumite arii nu ma face sa ma schimb catusi de putin. Ah, sa nu uit: Pista, nu am nevoie de binecuvantarea ta, si pe-aia o da doar popa si atunci cu acordul meu. Si daca tot te pretinzi o persoana matura, lasa resentimentele si mai ales amenintarile mascate pentru ca iti pot raspunde la modul foarte serios la ele. Nu in ultimul rand, ai zis o data ai zis de doua ori, mai lasa in pana mea capra altuia nu vezi ca ma doare la salata? Ai dat deja in penibil cu postarile astea copilaresti...

Trecand peste actul de euforie sau bravura nefondat al lui Mariustom, imi pare sincer rau ca trebuie sa va distrug perceptiile (glumesc of course laugh.gif) insa eu unul nu accept sa fiu coordonat de nimeni si de nimic, nu exista nici "cai ocolite" si nici "supraveghere" asa ca lasati iluziile deoparte si vedeti-va de treaba!


HDI, vezi ca am pus poze la masini.ro cu transmisia Subaru. smile.gif
GLC120
QUOTE (Rebel @ May 11 2009, 11:14 PM) *
......... faptul ca am spre moderare anumite arii nu ma face sa ma schimb catusi de putin. Ah, sa nu uit: Pista, nu am nevoie de binecuvantarea ta, si pe-aia o da doar popa si atunci cu acordul meu. Si daca tot te pretinzi o persoana matura, lasa resentimentele si mai ales amenintarile mascate pentru ca iti pot raspunde la modul foarte serios la ele. Nu in ultimul rand, ai zis o data ai zis de doua ori, mai lasa in pana mea capra altuia nu vezi ca ma doare la salata? Ai dat deja in penibil cu postarile astea copilaresti...

Trecand peste actul de euforie sau bravura nefondat al lui Mariustom, imi pare sincer rau ca trebuie sa va distrug perceptiile (glumesc of course laugh.gif) insa eu unul nu accept sa fiu coordonat de nimeni si de nimic, nu exista nici "cai ocolite" si nici "supraveghere" asa ca lasati iluziile deoparte si vedeti-va de treaba!


Oameni buni, premiul Nobel pentru pace nu se poate acorda si pentru activitati pe forum? blink.gif Razboinici ai luminii aveam la televizor, acum navalesc peste tot ? Este un limbaj suburban si amenintari cat se poate de directe.

Pentru cei care aveti autoritate aici, e problema voastra daca incurajati astfel de baieti sa se manifeste. Sau poate ca e printre investitori, si nu are nimeni ce sa-i faca rolleyes.gif !? Combat sau nu, cat timp va interveni in acest mod pe topicuri legate de Subaru, eu personal nu pot sa ma fac ca nu vad. Daca omul a fost mult mai rau cand era la gradinita, chiar nu ma intereseaza. Nu am venit aici ca sa monitorizez progresele in comportamentul lui rebel.
pista
@Administratori/Moderatori
Va rog continuati "monitorizarea" colegului vostru inclusiv aici pe Combat. Va multumesc.
Oana
ce va mai place sa va alintati, cand sunteti insetati dupa certuri dinastea si de abia asteptati sa va arunce cineva mingea la fileu. ca sa nu mai zic ca tot ceea ce-i reprosati voi lui rebel sau altora care au avut curajul sa aiba o alta parere decat a voastra, e valabil si pentru voi. limbaj suburban? GLC, sa nu uitam ca de la tine a plecat toata discutia asta. apropo, cine e petarda pe forumul asta? chiar sunt curioasa, tinand cont ca sunt printre putinele fete de aici. angry.gif asta ce fel de limbaj e? nu fac acum analiza pe text, dar ti-am dat doar un exemplu de atitudine de genul "paiul din ochiul altuia si nu parul din ochiul tau". iar faptul ca oamenii pe care ii atacati, indiferent de motiv, va raspund cu aceeasi moneda... ce ati vrea sa faca? sau o sa spuneti ca n-ati inceput voi. dar nu asta e important, ci faptul ca va bateti cu pumnii in piept ca voi sunteti niste oameni civilizati, care nu vorbesc urat si nici nu ataca pe nimeni. yeah right!

FAR EASTERN
Oana, nu cred ca termenul de "petarde" a fost folosit in sensul in care crezi tu, la adresa colegelor de pe forum... Mai degraba e vorba de "zgomotul" deranjant care vine de pe acest topic. Ce a uitat GLC sa mentioneze, e ca unele dintre propriile sale idei sunt una din sursele de poluare... fonica.
Cand am vazut cai ai postat, am zis: "pai daca a scris si Oana aici, insemna ca s-a ajuns prea departe...". Eu cred ca s-a spus tot ce era de spus relativ la subiectul asta... iar daca se inchide, ar fi un topic mai putin pe care v-a trebui sa ma abtin sa citesc. wink.gif
GLC120
QUOTE (Oana @ May 12 2009, 11:27 AM) *
....tot ceea ce-i reprosati voi lui rebel sau altora care au avut curajul sa aiba o alta parere decat a voastra, e valabil si pentru voi. limbaj suburban? GLC, sa nu uitam ca de la tine a plecat toata discutia asta. apropo, cine e petarda pe forumul asta? chiar sunt curioasa, tinand cont ca sunt printre putinele fete de aici.


Acesta e un repros nedrept dar civilizat. Ai tot dreptul Oana!

1. Te rog sa ne spui o parere tehnica si curajoasa a lui rebel, diferita de a "noastra". Nu e adevarat ca suntem toti cu Subaru la unison dar am preluat formularea ta. Iti reamintesc ca desi a sarit dur pe noi cand il contraziceam pe f1anatic, in momentul in care a incercat sa dea si niste argumente a spus EXACT CE SPUNEAM NOI DE 7 PAGINI, respectiv ca masina BMW cu tractiune integrala pleaca mai repede DOAR DACA ARE ACEEASI GREUTATE, cand este evident ca tractiunea integrala adauga vreo 100 kg.

2. referitor la "petarde" - termen absolut inodor pe langa ce se scrie aici, mai intai mi s-a spus ca jignesc forumul blink.gif , acum ca este un apelativ pentru useri. Nu e nici una nici alta, se refera la zgomot, pur si simplu topic-ul acesta a fost poluat de la inceput de un misto aiurea la adresa masinilor Subaru, "motoarelor AWD" si subaristilor care sunt (incredibil unsure.gif) chiar mai destepti si mai modesti decat cei cu Toyota, si care nu se opresc din a spune ca masina lor e cea mai buna din univers, desi si-au luat o japita de masina la promotie pentru ca nu au bani de o masina adevarata ...

3. Userii cu Subaru sunt mai activi pentru ca este o marca (buna, average sau proasta fiecare e liber sa creada ce vrea) care starneste pasiuni si care propune o gama de masini destul de apropiate. Daca intre Impreza, Legacy, Outback, Forester sunt multe elemente comune, nu poti spune acelasi lucru despre Yaris si Landcruiser sau 120 si X6 sau Polo si Touareg..... care nu au nici o legatura una cu cealalta. Cu mintea mea inculta, agramata si absolut paralela cu domeniul auto-moto-foto-sport, ma gandesc cu ar trebui incurajati de moderatori, ca sa faca audienta. Sau tocmai pentru audienta se pastreaza aici acest climat si periodic mai apare cate unul care iti explica sa fii multumit ca "ai luat-o in freza" usor, putea fi mult mai rau, sa vezi ce facea inainte !? blink.gif
Oana
@GLC, daca ma bagi in partea tehnica, chiar ca nu am ce discuta cu tine smile.gif) sau invers. sper ca esti constient ca din discutiile voastre eu am inteles numai partea in care v-ati certat si de asta am si intervenit acum. de la ce s-a pornit, mai putin conteaza. important e ca la un moment dat, cineva a vrut sa-si arate muschii, intr-o forma sau alta... si apoi s-a sarit calul.

@far, am inteles foarte bine la ce se referea termenul de "petarde", dar sa fii covins ca nu a fost ales din greseala. l-am dat ca exemplu tocmai pentru a scoate in evidenta limbajul si asocierea mai putin inspirata a cuvintelor...
admin
Exista o arie combat si pe forumul culinar, creata tot pentru refulare. Daca va arat cum se cearta gospodinele acolo va luati cu mainile de cap. Aici e ca la manastire:)) Pastrati forumul pentru discutii decente iar aici descarcati-va:)

Daca cineva e sensibil si nu rezista cu psihicul sa nu intre aici.
T u d o r
Mie imi plac discutiile astea de aici. Mai barbatesti si scutite de eventualele iesiri fizice care ar putea avea loc daca membrii s-ar certa asa fata in fata. biggrin.gif GLC, ai mai tipat si alta data ca esti atacat de membrii din echipa de administratie/moderare a forumului si ca ne sarim unii la altii in ajutor. Uita-te ce sustinere ai tu din partea grupului Subaru. smile.gif Nici nu se compara cu rarele ocazii in care mai apaream pe aici George sau eu sau altii. In fond e o disputa intre tine si F1anatic, preluata apoi de Rebel cand F1 a refuzat sa mai dialogheze cu tine/voi din motivele sale personale.
Pur si simplu nu iti inteleg frustrarea. Nu e nici o diferenta intre tine si Rebel dpdv al tonului discutiei. Intrebare pe care ma vad eu nevoit sa mi-o pun - daca ai fi fost tu moderator in locul lui el ar mai fi existat aici? biggrin.gif Apreciaza ca el nu pune problema asa si te combate cu argumente si atat. Bune sau rele, in functie de cum le vezi tu. Ca si ale tale.

Repet, mie aria asta mi se pare foarte buna pentru rezolvarea diferendelor dintre membri. Pentru asta a fost creata si isi face foarte bine treaba.
G e o r g e
ce se mai intampla pe aici ? recunosc ca mi-e lene sa citesc tot ...
hdi
QUOTE (G e o r g e @ May 12 2009, 09:39 PM) *
ce se mai intampla pe aici ? recunosc ca mi-e lene sa citesc tot ...


un fleac, s-au ciuruit.... laugh.gif
GLC120
QUOTE ( T u d o r @ May 12 2009, 05:28 PM) *
Pur si simplu nu iti inteleg frustrarea. Nu e nici o diferenta intre tine si Rebel dpdv al tonului discutiei. Intrebare pe care ma vad eu nevoit sa mi-o pun - daca ai fi fost tu moderator in locul lui el ar mai fi existat aici? biggrin.gif Apreciaza ca el nu pune problema asa si te combate cu argumente si atat. Bune sau rele, in functie de cum le vezi tu. Ca si ale tale.


Ai dreptate Tudor. Cand omul iti spune ca esti agramat si paralel cu subiectul e un argument solid.

Nu ma astept la sprijin din partea moderatorilor dar e greu sa inteleg de ce nici unul nu spune raspicat ca demarajul de 0-30km/h nu intereseaza decat pe 10 baieti worldwide (adica pe nimeni blink.gif ) sau ca parametrul Nm/kg pentru autoturisme este tot ceva super original, utilizat de alti 10 baieti worldwide (adica de nimeni blink.gif ).

Iti convine sau nu, asta e situatia: orice tampenie se emite, rasar imediat prietenii care NU AU TIMP SA CITEASCA, NICI NU VOR SA INTELEAGA CEVA dar oricum isi dau cu parerea ca user-ul e idiot si frustrat, iar moderatorul nostru ca o floare.
Va faceti ca nu vedeti nici macar amenintarile, acum aflam si de "iesiri fizice" care sunt evitate prin eforturile sustinute de pe combat ......

Evident ca daca voi fi avansat super-moderator aici, voi suspenda pe viata, pana la rudele de gradul 3, pe oricine nu accepta ca Subaru e cea mai buna masina din lume, sau care isi permite sa ma contrazica, pe vreun topic.






air_wolf
QUOTE (GLC120 @ May 12 2009, 11:36 PM) *
Nu ma astept la sprijin din partea moderatorilor dar e greu sa inteleg de ce nici unul nu spune raspicat ca demarajul de 0-30km/h nu intereseaza decat pe 10 baieti worldwide (adica pe nimeni blink.gif ) sau ca parametrul Nm/kg pentru autoturisme este tot ceva super original, utilizat de alti 10 baieti worldwide (adica de nimeni blink.gif ).

Iti convine sau nu, asta e situatia: orice tampenie se emite, rasar imediat prietenii care NU AU TIMP SA CITEASCA, NICI NU VOR SA INTELEAGA CEVA dar oricum isi dau cu parerea ca user-ul e idiot si frustrat, iar moderatorul nostru ca o floare.
Va faceti ca nu vedeti nici macar amenintarile, acum aflam si de "iesiri fizice" care sunt evitate prin eforturile sustinute de pe combat ......

Evident ca daca voi fi avansat super-moderator aici, voi suspenda pe viata, pana la rudele de gradul 3, pe oricine nu accepta ca Subaru e cea mai buna masina din lume, sau care isi permite sa ma contrazica, pe vreun topic.


cred ca ai nevoie de niste lichid de racire, adica BRRC biggrin.gif cred ca asta e unul dintre forumurile in care moderatorii se identifica in primul rind cu statutul de user si apoi cu acela de moderator. impartialitatea moderatorilor cred ca e o chestie buna. zona de combat fix asta este... si fiecare raspunde dupa posibilitatile intelectuale. trebuie sa recunoastem ca unii sint mai inteligenti decit altii, asta e o lege a naturii. parerea mea este ca daca se aduc argumente solide, expuse elegant, nu se vor naste discutii inutile.
din experienta iti spun ca iesiri fizice n-am intilnit in viata mea intre forumisti, pe nici un forum. si stiu oameni care s-au facut albie de porci dar care la nevoie isi intind sufa sau troliul si stiu ca se pot baza unul pe altul. una e forumul, alta e realitatea. cred ca ptem pune punct la discutiile legate de violenta fizica.

legat de ce-ai spus tu referitor la 0-30 etc... eu sint de acrd cu tine. ma inspaiminta ca toti care vor o masina noua dau ca argument timpul scos intre 0 si 100 kph, cind asta te intereseaza doar daca vrei sa jefuiesti o banca. eu sint mai interesat de 90-120 decit de 0-100, pentru ca nu depasesc plecind de pe loc.

iar despre subaru numai de bine. dar trebuie sa fii constient ca sint multi care desi isi doresc si isi permit s-o cumpere, nu-si permit sa merga zilnic cu ea si nu-si permit nici costurile de intretinere. eu de exemplu cu legacy nu am reusit sa scot sub 20% pentru ca pentru mine, nu exista la ea decit 3 viteze si turatii de peste 4000rpm. ce sa-i faci, daca e bal, bal sa fie. ma intreb citi dintre posesorii de subaru au simtit vreodata cum intra lsd-ul.


HalbaSus
GLC, eu am facut un efort intelectual si am citit (aproape) tot ce s-a scris pe forumul asta. Si tot nu inteleg ce vrei sa spui. Ce am inteles pana acum:
- f1anatic, rebel si subsemnatul spunem ca AWD e mai rapid cand pleaca de pe loc, uneori chiar si pana la 0-100, dar apoi pierde avantajul pornirii si e surclasat de RWD.
- Opinia contrara este ca AWD nu ar fi mai rapid decat daca are aceasi greutate cu un RWD (cazuri rar intalnite).

Ok, sa vedem unde ne intelegem:
- FWD sucks, nici macar nu intra in ecuatie pentru demaraj bun (rotile fata pierd aderenta mai repede decat cele spate).
- RWD bate pana la final.
- Exista cazuri cand AWD e mai rapid pana 100 km/h chiar daca are o greutate usor mai mare (am dat mai devreme exemplul C-ului, 6.7 AWD - 6.9 RWD, 1760 kg AWD - 1700 kg RWD).

Daca am gresit undeva, rog sa fiu corectat.
GLC120
QUOTE (GLC120 @ May 9 2009, 11:29 AM) *
QUOTE (Rebel @ May 5 2009, 06:16 PM) *
Revenind la discutie in sine, AWD este usor mai rapid la plecarea de pe loc doar daca masinile sunt egale la greutate (greutatea surplusului provenita din sistemul AWD de la Xi sa fie egala cu greutatea adusa de optiunile de pe i) datorita amprentei torque-ului pe toate rotile.
Dar asta nu este o regula generala intrucat mai multe elemente au un cuvant de spus. BMW 528i de exemplu este mai rapid in 0-60 decat fratele sau BMW 528Xi.


Desi rebel ne tot contrazice de cateva pagini, postul de mai sus este exact ce spunem noi, si contrazice teorema originala a lui f1anatic.
....
Cum dreaq pleaca Nissan-ul FWD mai repede? Parca FWD era prostul clasei, se duce greutatea pe spate, pierde aderenta, vai mama lui.... De mirare ca nu o ia inapoi cand apesi brusc acceleratia....


Halbasus dupa cum vezi opinia contrara de care vorbesti este exprimata chiar de rebel, cel care vrea sa sustina teoria lui f1anatic.

Eu nu sustin contrariul acestor "opinii generale", spun numai ca nu exista vreo regula general valabila. Am dat exemplu si de FWD care poate fi cel mai tare din parcare la greutatea si puterea lui.

opinii generale; FWD sucks, AWD pleaca mai repede pentru ca are 4 roti motoare, RWD e cel mai eficient greutatea vine pe spate la demaraj...., AWD e mai lent pentru ca e mai greu, masinile germane sunt cele mai bune, alea frantuzesti sunt proaste... unsure.gif




air_wolf
daca AWD era mai prost ca RWD sau FWD, probabil ca masinile de raliu n-ar fi vazut in veci AWD-ul. pe orice tip de suprafata AWD-ul se pune in miscare mai repede decit restul. pe curbe sta mai bine. si daca am 450cp+ sub capota, sincer mi se filfiie de orice masina standard.
T u d o r
@ GLC:
Demarajul 0-30 e foarte important cand vrei sa-l "faci" pe unul la semafor in oras. Nu poti atinge viteze supersonice dar e de ajuns pentru a putea sa depasesti pe cineva pentru a putea schimba banda, sa zicem.

In privinta frustrarilor imi retarg cuvintele, cred ca de fapt te simti persecutat si urmarit. Eu te-am urmarit aici, recunosc, dar am urmarit ce spuneai si nu pe tine fizic. biggrin.gif Si m-am simtit tinta aluziilor tale fine de mai multe ori, impreuna cu ceilalti pe care ne-ai pus la gramada. Naspa ca nu am Subaru, asta ma face in ochii tai un adversar potential in discutie. Faza e ca nu sunt, n-am afinitati nici pro germane nici pro japoneze, mie imi plac masinile frantuzesti. E bine asa? Poti sa ma vezi acum impartial?

@Air: F1 se pune? rolleyes.gif
HalbaSus
QUOTE
Eu nu sustin contrariul acestor "opinii generale", spun numai ca nu exista vreo regula general valabila. Am dat exemplu si de FWD care poate fi cel mai tare din parcare la greutatea si puterea lui.


Normal ca nu exista o regula general valabila pentru absolut toate masinile, demarajul, viteza maxima, reprizele depind de foarte multe variabile (putere, greutate, tractiune, distributia greutatii, aderenta, suprafata de rulare, etc), dar "in general" awd pleaca mai bine de pe loc, chiar daca exista si exceptii.

QUOTE
aca AWD era mai prost ca RWD sau FWD, probabil ca masinile de raliu n-ar fi vazut in veci AWD-ul.


La raliuri se foloseste AWD deoarece suprafetele de rulare variaza si in general sunt naspa (macadam, gheata, zapada, nisip, gropi, etc..) in aceste cazuri AWD este net superior datorita riscului mai scazut de a pierde aderenta.

Cum pe circuitele de F1 nu sunt gropi, pietre, nisip, etc... tractiunea spate rullez.
G e o r g e
la C320 avem asa :
4MATIC vs RWD
0-100 : 6.7 vs 6.9
60-120 : 6.5 vs 6.2

asta ca sa exemplificam cum a zis si colegu halba timpii .
GLC120
QUOTE ( T u d o r @ May 13 2009, 10:09 AM) *
.......... cred ca de fapt te simti persecutat si urmarit. ..... Naspa ca nu am Subaru, asta ma face in ochii tai un adversar potential in discutie.


Nu cred ca e nici una adevarata. f1anatic are subaru si sustine ca AWD pleaca mai repede indiferent de masina/putere, deci numai motive de bucurie blink.gif . Ar trebui sa fiu membru cotizant al fan clubului f1anatic.


GLC120
QUOTE (HalbaSus @ May 13 2009, 10:24 AM) *
Normal ca nu exista o regula general valabila pentru absolut toate masinile, demarajul, viteza maxima, reprizele depind de foarte multe variabile (putere, greutate, tractiune, distributia greutatii, aderenta, suprafata de rulare, etc), dar "in general" awd pleaca mai bine de pe loc, chiar daca exista si exceptii.


Asta incerc sa spun si eu, convinge-l tu pe f1anatic, ca nu e o regula general valabila si ca exista exceptii, iar eu iti promit ca nu mai poluez aiurea topicul. 39110506.gif
air_wolf
QUOTE (HalbaSus @ May 13 2009, 10:24 AM) *
QUOTE
aca AWD era mai prost ca RWD sau FWD, probabil ca masinile de raliu n-ar fi vazut in veci AWD-ul.


La raliuri se foloseste AWD deoarece suprafetele de rulare variaza si in general sunt naspa (macadam, gheata, zapada, nisip, gropi, etc..) in aceste cazuri AWD este net superior datorita riscului mai scazut de a pierde aderenta.

Cum pe circuitele de F1 nu sunt gropi, pietre, nisip, etc... tractiunea spate rullez.


exact, se folosete AWD din cauza tractiunii superioare. chestie valabila si pe asfalt.

in F1 nu se pune AWD din cauza greutatii suplimentare si a costurilor ridicate pentru dezvoltare si productie. practic ar trebui sa faci planetare, diferentiale, cutie de transfer, electronica de gestiune, cardanele. asta inseamna cel putin 50kg in plus fata de concurenta la care mai adaugi combustibil suplimentar. nu mai pun la socoteala ca alea trebuie sa treaca pe sub masina, deci s-ar modifica pozitia pilotului. avind in vedera ca la momentul actual aerodinamica masinii este dusa la extrem, nu vad de ce ar risca cineva sa adauge componente in plus, care se pot strica. de asta "tractiunea spate rullez", nu din alte motive.
HalbaSus
QUOTE (air_wolf @ May 13 2009, 11:08 AM) *
in F1 nu se pune AWD din cauza greutatii suplimentare si a costurilor ridicate pentru dezvoltare si productie. practic ar trebui sa faci planetare, diferentiale, cutie de transfer, electronica de gestiune, cardanele. asta inseamna cel putin 50kg in plus fata de concurenta la care mai adaugi combustibil suplimentar. nu mai pun la socoteala ca alea trebuie sa treaca pe sub masina, deci s-ar modifica pozitia pilotului. avind in vedera ca la momentul actual aerodinamica masinii este dusa la extrem, nu vad de ce ar risca cineva sa adauge componente in plus, care se pot strica. de asta "tractiunea spate rullez", nu din alte motive.


Ok, atunci cum iti explici ca pe circuitul top gear, in primele 10 masini se regaseste O SINGURA MASINA CU TRACTIUNE INTEGRALA... si aia pe locul SASE... si este un amarat de BUGATTI VEYRON de 1000 de cp.

Gumpert Apollo 1.17.1
Ascari A10 1.17.3
Koenigsegg CCX (with Top Gear spoiler) 1.17.6
Pagani Zonda F Roadster 1.17.8
Caterham R500 1.17.9
Bugatti Veyron 1.18.3
Pagani Zonda F 1.18.4
Maserati MC12 1.18.9
Ferrari Enzo 1.19.0
Ariel Atom 1.19.5
GLC120
Halbasus, e probabil o greseala de ortografie. Este imposibil sa existe clasament cu 10 masini de serie pe circuit unsure.gif fara nici un Subaru. Nici pe forumul culinar nu am vazut asa ceva. Rog sa fie sters/editat postul, macar pe locul 7-8 acolo.... verymad.gif Chiar si aia cu nume de detergent e mai buna? .... HELP! sa vina un moderator cu simt de raspundere!
Diesel
Urmatoarea cu AWD este Nissan GT-R 1.19.7, pe locul 13.
A 3-a masina cu AWD este Audi R8, pe locul 31 cu 1.24.4
Subaru e la 1.28.2, atat de jos incat imi e lene sa numar locurile.

Ca sa revenim, AWD e boring, e neutru, e greu de controlat si afecteaza tinuta de drum. Daca mai dati odata link-ul ala de la departamentul de marketing cu "why subaru chose awd" mi se face greata.
bobita
QUOTE (Diesel @ May 13 2009, 12:40 PM) *
Urmatoarea cu AWD este Nissan GT-R 1.19.7, pe locul 13.
A 3-a masina cu AWD este Audi R8, pe locul 31 cu 1.24.4
Subaru e la 1.28.2, atat de jos incat imi e lene sa numar locurile.

Ca sa revenim, AWD e boring, e neutru, e greu de controlat si afecteaza tinuta de drum. Daca mai dati odata link-ul ala de la departamentul de marketing cu "why subaru chose awd" mi se face greata.


biggrin.gif
Diesel, ceva ma face sa te intreb, tu ai condus un awd asa, ceva mai multi km decit un simplu drive test??Si eventual pe altceva decit asfalt drept si uscat.
Eu cred ca nu.Dar ce trebuie de fapt, internetul e plin de specialisti.
Plictisitor?Poate.Mie nu mi se pare.
Neutru?Mai degraba.
Greu de controlat?Hmm...
Afecteaza tinuta de drum?Sigur, in bine.
tongue.gif

Si, oarecum off-topic, marketingul asta e o chestie foarte tare.
Am gasit zilele trecute o reclama la motocicleta mea, un BMW, care are un mesaj foarte asemanator cu unele reclame de la Subaru.A naibii astia cu marketingul lor ce m-au mai gasit ...Pina si vocea seamana cu cea de la reclamele subaru.

http://www.youtube.com/watch?v=NngElIbTboU

HalbaSus
Diesel, hai mai ca si lambo-urile sunt AWD, nu le ignora ca sunt acolo sus, deci topul masinilor AWD de pe circuitul top gear sunt:
1. Bugatti Veyron pe 6
2. Lamborghini LP560 pe 11
3. Nissan GT-R 1.19.7 pe 13
4. Lamborghini LP640 1.19.8 pe 14
iar primul subaru (sort'of) este pe locul 30, si e deghizat sub forma lui Prodrive P2 (are motor de Impreza WRX STI) urmat pe locul 31 de Audi R8.

Deci GLC, poti dormi linistit, un fel de subaru se gaseste in primele 30 de masini de pe pista. E adevarat ca e doar un prototip, si ca nu e facut de subaru ci de prodrive, dar are motor de WRX STI smile.gif
Diesel
Singurul AWD condus a fost o Impreza 2.0 pe asfalt. Eu nu conduc decat pe asfalt si nu m-as aventura offroad decat cu un AWD sau cu o Dacie clasica smile.gif

Cat despre Top Gear... oops, Lambo au AWD chiar d-ala naspa, facut in comun cu VAG, eeew tongue.gif

Eu inca n-am condus un RWD si abia astept sa am ocazia.
GLC120
Si pe ce loc e prima KIA ??? Am auzit ca din timpul real s-au si scazut 7 secunde, bonus pentru cei 7 ani garantie.

Va agitati degeaba, am vorbit cu Stig, pentru a pastra suspansul, a cronometrat Subaru made in Japan, in marsarier. blink.gif
bobita
QUOTE (GLC120 @ May 13 2009, 12:45 PM) *
Si pe ce loc e prima KIA ??? Am auzit ca din timpul real s-au si scazut 7 secunde, bonus pentru cei 7 ani garantie.

Va agitati degeaba, am vorbit cu Stig, pentru a pastra suspansul, a cronometrat Subaru made in Japan, in marsarier. blink.gif



GLC, Diesel a conmdus foarte frumos Kia lui pe euroring.A depasit, sau aproape, chiar si un Lamborghini, ce-i drept mai speriat el da totusi. smile.gif
Diesel
Te rog sa imi cauti toate posturile in care eu m-am laudat ca am o masina rapida sau cu performante sportive. Mike tocmai a inceput p-aici pe langa mine sa imi spuna ca a mea nu se compara la stabilitate cu un Focus iar Tudor mi-a repetat de 3 ori ca Golful are un tren de rulare mai bun. Am o compacta cu suspensii decente pe care stiu sa o conduc.

Poftim topul Top Gear: http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtml
Orientativ, Lacetti asta care se gaseste si la noi scoate 1:44 pe mainile lui Stig sau ale pilotilor de F1.
GLC120
QUOTE (Diesel @ May 13 2009, 02:40 PM) *
Ca sa revenim, AWD e boring, e neutru, e greu de controlat si afecteaza tinuta de drum. Daca mai dati odata link-ul ala de la departamentul de marketing cu "why subaru chose awd" mi se face greata.


Nu trebuie sa mai caut nici un post. Se vede ca te pricepi.

Si ce inseamna frumos, acolo era cu note ca la gimnastica ? unsure.gif Ce timp a scos? ...daca tot comparam Subaru cu Veyron ...
HalbaSus
GLC, sa stii ca nu exista ceva mai frumos pe lumea asta decat o cearta buna. Si nu o sa gasesti sustinator mai mare al combatului decat pe subsemnatul... Dar, ce faci tu aici este combat de dragul combatului... esti ca brutarul care desi a bagat de mult aluatul in cuptor, continua sa framante in gol, doar doar o iesi ceva (aveam in minte un exemplu si mai plastic, dar m-am autocenzurat).

Ce relevanta are timpul obtinut de kia pe circuit ? Parca se stabilise ca FWD sucks si toata lumea era de acord.
Ce relevanta are timpul obtinut de Diesel pe circuit ?
Ce relevanta are sa-l citezi pe diesel spunand ca ca s-a saturat de citate din textele de marketing subaru ? El iti ceruse sa-i dai exemplu de postare in care sa spuna ca are o masina rapida si cu performante sportive... Sau pentru tine "m-am saturat de marketingul subaru" = "am cea mai rapida masina din lume" ?

Oricum, felicitari pentru faptul ca ai reusit sa te certi si cu f1anatic si cu Rebel, in cadrul aceluiasi topic. That's a great performance.

P.S:
Sa nu intelegeti ca am de gand sa opresc labarea.... eeerrm... discutia de aici. Continuati va rog... doar ca ar fi bine daca ati avea si ceva de spus.
G e o r g e
QUOTE (HalbaSus @ May 13 2009, 04:33 PM) *
Oricum, felicitari pentru faptul ca ai reusit sa te certi si cu f1anatic si cu Rebel, in cadrul aceluiasi topic. That's a great performance.

eu asta nu inteleg ... cum a reusit GLC sa se certe cu amandoi cand astia 2 se cearta in mod constant ... dar ai fost tare. Respect ! thumbsup.gif

diesel , halba , si restul , nu va enervati ca nu aveti de ce ... parol .

in alta ordine de idei am aflat de ce subaru nu punea ESP pe masini . ca sa nu se consume smile.gif
cica ESP ul are o limita de viata ... tare , caut informatii mai multe acum.
Diesel
George, esti cel mai tare 36182451.gif
pmhoria
Mai demult (pe la inceputul topicului) am incercat sa inteleg ceva, chiar m-am documentat sa vad la un Golf cum sta treba ..in fine.. acuma vreau doar popcorn..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.