Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
mariusdruta
Oricum, de la deja tot mai demodata "generatie" Toyota, trecand razant pe langa o noua moda Honda, am mai avansat putin cu noua "generatie" Subaru smile.gif
Macar se mai incearca din cand in cand si aducerea de argumente tehnice, nu ti se da de la inceput cu RAPORTUL PRET/CALITATE si FIABILITATEA in cap. E si normal, ce dreaq, doar ai dat mai multi bani ca pe o Toyota smile.gif Dar macar stii sigur ca boxer diesel e un diesel revolutionar, nemaiintalnit, ca transmisia integrala e ceva trasnet si unic (n-ai ales-o, da' vine la pachet) si oricum daca tot ai prins oferta, subaru e sigur mai buna decat concurenta nemteasca pe care ti-o permiti sau nu.

Oricum, in buna traditie a japonezelor si posesorilor avizati, un feon la motor, niste accesorii aftersale bine alese sau o ranga smile.gif de stabilizare in compartimentul motor (ca sa stea mai bine bagajele in spate bineinteles), nu strica niciodata.
pista
Harman Kardon e echipare de serie pe OBK 2.5XT Limited. E adevarat ca nu in Europa.
ozz86651
QUOTE
Stie cineva cat costa noul Nissan GTR?


Interesant ca te legi de GTR care e complet impotriva argumentatiei tale. GTR e o masina extraodrinar de ieftina pentru performantele pe care le ofera. Se bate cu masini la dublu pret.

QUOTE
Sa mai mentionez ca peste jumatate din piese sunt de origine germana?


Poti sa aprofundezi?

QUOTE
Ca nimeni nu-i interesat sa vanda masini ieftin.


Cum adica? Toyota face bani din volum mai multi decit face Merc din adaos. Sau Rolls Royce. Sau Ferrari. Asa ca vindutul ieftin e o decizie de afaceri foarte buna.
pista
CITAT(mariusdruta @ Mar 4 2009, 10:22 PM) *
Daca Allroad te referi la A4 allroad, atunci da, e in aceeasi clasa, se poate compara.

A4 allroad are garda la sol de 20 cm rolleyes.gif ?
f1anatic
QUOTE (pista @ Mar 4 2009, 03:39 PM) *
Tu ajuta-ne la motoarele Subaru pe care le cunosti mai bine, lasa pe noi sa ne chinuim cu "tractoarele" noastre.

Pentru uz general nu sunt convins ca AWD e mai prejos decat Quattro. Nu uita ca Impreza WRX tot AWD are, dar cu alte tipuri de diferentiale. Aici astept parerea lui F1anatic.

QUOTE (f1anatic @ Mar 4 2009, 09:36 PM) *
Vorbim aici de motor H6 diesel ? Ca motor nou H6 pe benzina este deja: 3.6 L (deja pe Tribeca) vs 3.0 L (Legacy; Outback).

Da e vorba de H6 diesel, problema e cu cutia de viteze care trebuie sa suporte cuplul de peste 500Nm si care e mai in urma in dezvoltare. Trebuie sa caut articolul respectiv, e in engleza.


QUOTE (mariusdruta @ Mar 4 2009, 06:19 PM) *
Oricum, de la deja tot mai demodata "generatie" Toyota, trecand razant pe langa o noua moda Honda, am mai avansat putin cu noua "generatie" Subaru smile.gif

Macar se mai incearca din cand in cand si aducerea de argumente tehnice, nu ti se da de la inceput cu RAPORTUL PRET/CALITATE si FIABILITATEA in cap. E si normal, ce dreaq, doar ai dat mai multi bani ca pe o Toyota smile.gif Dar macar stii sigur ca boxer diesel e un diesel revolutionar, nemaiintalnit, ca transmisia integrala e ceva trasnet si unic (n-ai ales-o, da' vine la pachet) si oricum daca tot ai prins oferta, subaru e sigur mai buna decat concurenta nemteasca pe care ti-o permiti sau nu.

Oricum, in buna traditie a japonezelor si posesorilor avizati, un feon la motor, niste accesorii aftersale bine alese sau o ranga smile.gif de stabilizare in compartimentul motor (ca sa stea mai bine bagajele in spate bineinteles), nu strica niciodata.



Poate nu am fost intotdeauna cu exact aceasta parere, dar acum, ceva ani mai tiziu, sint complet de acord cu MariusDruta. De buna voie si nesilit de nimeni, doresc pe aceasta cale sa va informez ca incepind cu 03/06/09 (stiti aici se pune ca dracu' luna inaintea zilei) voi renunta a mai discuta in mod activ despre Subaru si despre Tuning la Masina. Am ajuns la concluzia proprie si personala ca cunostiintele mele in acest domeniu nu mai sint de actualitate si la fel ca si Michael Schumacher acum 2 ani, ma simt obosit, nu mai am aceeasi motivatie si dorinta de a continua discutiile in acest subiect si e cazul sa fac loc noii generatii. Nu e nici o pierdere pentru nimeni, va asigur, decit pt. mine: pierd durerile de cap si pierd "pierderea de timp".

Bafta multa tuturor.


Rebel
Voiam doar sa subliniez ca adaugarea unor componente menite sa aduca performante duce implicita la costuri mari. Iar Nissanul GTR nu este deloc ieftin pentru ce ofera (mai ales lipsa de luxury).

Parti de caroserie si usi produse de Alcoa Germany
aici

Borg-Warner paddle shifting
Brembo brakes
Suspensie Bilstein damptronic
Filtre Bosch
Bose sound system (de ce nu Sony sau Panasonic?)
http://www.supercars.net/cars/3842.html

Am dat revista unui coleg si n-o mai am. Era enumerat acolo cat la suta din masina este japoneza. Sub 50%.

Deci ideea este ca in momentul in care produci sau pui intr-o masina produse high-end pretul este pe masura.
De-aia si Subaru si Audi sunt AWD dar ce diferenta este intre sute de componente...
Mircea104901
QUOTE (mariusdruta @ Mar 4 2009, 08:19 PM) *
Oricum, de la deja tot mai demodata "generatie" Toyota, trecand razant pe langa o noua moda Honda, am mai avansat putin cu noua "generatie" Subaru smile.gif
Macar se mai incearca din cand in cand si aducerea de argumente tehnice, nu ti se da de la inceput cu RAPORTUL PRET/CALITATE si FIABILITATEA in cap. E si normal, ce dreaq, doar ai dat mai multi bani ca pe o Toyota smile.gif Dar macar stii sigur ca boxer diesel e un diesel revolutionar, nemaiintalnit, ca transmisia integrala e ceva trasnet si unic (n-ai ales-o, da' vine la pachet) si oricum daca tot ai prins oferta, subaru e sigur mai buna decat concurenta nemteasca pe care ti-o permiti sau nu.

Oricum, in buna traditie a japonezelor si posesorilor avizati, un feon la motor, niste accesorii aftersale bine alese sau o ranga smile.gif de stabilizare in compartimentul motor (ca sa stea mai bine bagajele in spate bineinteles), nu strica niciodata.


Ti-ai dat cu tifla-n cap! Mai bine zi-i ca esti fan "neamtia" si ca orice scrii, scrii impotriva oricui se opune. Esti tare.
Te-au "facut" prea mute japoneze de esti asa impotriva lor??

Daca-s asa de proaste, de ce in America sunt no.1 la vanzari, si urca vertiginos in Europa??

Fratilor, nu va ambalati asa tare cu Allroad! Cel vechi avea un sens. Dar asta nou.... cum dracu' sa dai 100k Eur pe o masina cu care iesi pe camp??? Trebuie sa fii sarit de pe fix. Exista variante mult mai ieftine&luxoase&potente. A, nu iesi pe camp cu ea! La ce dracu' ti-o iei? Nu e mai bun un A8 la aceiasi bani pentru strada?
Asta au gresit: au pierdut esenta pentru care a fost facut Allroad. Deh, marketingul asta....
ozz86651
Pai Brembo nu-s nemti si japonezii au Nissin care e la fel de bun. De fapt cam pentru orice producator german/european gasesti unul japonez comparabil. Apoi Alcoa sint americani, Borg Warner la fel, Bose la fel.
Motivatia pentru care se alege o firma sau alta, pe linga niste specificatii impuse, tine de logistica, economie, volum, preturi samd.
Ca Bose ar fi sisteme audio bune e prima oara cind aud smile.gif, oricum nici astia nu-s nemti. Nu stiu daca sint mai buni sau mai prosti ca panasonic sau sony, din partea mea sint in aceeasi oala. Bose am eu pe Mazda, o masina ieftina. Oricum tine minte: sa nu spui niciodata de Bose unui audiofil ca ride de tine si te faci de cacao.
Oricum GTR nu are nici o intentie sa ofere "luxury", asa cum nici corvette Z06 si peste nu are, nici ferrari enzo, nici Lotus, nici Porsche 911 GT2 sau Gt3, si nici macar M3 CSL (samd). GTR e o masina sport pur singe, si performantele ei sint, repet, fantastice.
GLC120
QUOTE ( T u d o r @ Mar 4 2009, 11:11 PM) *
Pista, intrebare fara suparare. Dacia Logan dci e 11000. Merita un OBK diesel dublu in conditiile in care te duce tot de la A la B?

De la un pret incolo e vorba de posibilitati, gusturi, pasiuni. Nu mai e utilitate.


Good point! Asta e interesant. Despre posibilitati e greu de discutat si oarecum penibil. In Romania se stie masina este un fel de emblema, statut social. Se presupune ca daca ai luat masina X e clar ca mai mult nu iti poti permite si cam asta e nivelul omului. Nu cred ca e adevarat in nici un sens. Adica multi si-ar permite usor buget mai mare dar considera ca nu merita, tot asa cum multi nu isi permit nici masina cu care se dau dar se tin totusi cu dintii de ratele alea.... la 4.3 RON.....

By the way pentru mine Q7 este o emblema dar in sens usor opus fata de intentia proprietarului.

Despre gusturi si pasiuni: cred ca diferenta intre OBK si Logan e uriasa desi ambele te duc de la A la B.

Diferente intre A4/A6 Allroad si OBK exista, dar nu sunt deloc uriase, iar majoritatea nici incontestabile.
Mircea104901
QUOTE (ozz86651 @ Mar 5 2009, 05:45 AM) *
Pai Brembo nu-s nemti si japonezii au Nissin care e la fel de bun. De fapt cam pentru orice producator german/european gasesti unul japonez comparabil. Apoi Alcoa sint americani, Borg Warner la fel, Bose la fel.
Motivatia pentru care se alege o firma sau alta, pe linga niste specificatii impuse, tine de logistica, economie, volum, preturi samd.
Ca Bose ar fi sisteme audio bune e prima oara cind aud smile.gif, oricum nici astia nu-s nemti. Nu stiu daca sint mai buni sau mai prosti ca panasonic sau sony, din partea mea sint in aceeasi oala. Bose am eu pe Mazda, o masina ieftina. Oricum tine minte: sa nu spui niciodata de Bose unui audiofil ca ride de tine si te faci de cacao.
Oricum GTR nu are nici o intentie sa ofere "luxury", asa cum nici corvette Z06 si peste nu are, nici ferrari enzo, nici Lotus, nici Porsche 911 GT2 sau Gt3, si nici macar M3 CSL (samd). GTR e o masina sport pur singe, si performantele ei sint, repet, fantastice.


Total de acord.
Sunt prea subiectivi d-nii care combat pe aici. Si cand e vorba de argumente.... . Pe noi nu ne duceti cu praf in ochi asa cum v-au dus cei care v-au vandut masinile thumbsup.gif
GLC120
Discutand pe traseul Logan - Outback - Allroad, eu va rog sa va ganditi ce comentarii ati avea daca producatorul X scoate o masina si mai superioara, break inaltat cu tractiune 4x4, cu cele mai bune suspensii, sisteme audio, navigatie, lux.... care incepe la 100,000 Euro, cu optiuni o iei pe la 120-130,000.

Acelasi discurs veti avea, merita daca ai posibilitati, daca nu multumeste-te cu un Allroad la promotie... muncitori, ciment, animale mici si mijlocii?
klm
CITAT(Mircea104901 @ Mar 5 2009, 10:22 AM) *
cum dracu' sa dai 100k Eur pe o masina cu care iesi pe camp???

Acelasi lucru poti sa intreb si eu: cum poti da atatia bani pe o masina care are 250 kmh in bord daca tu (ai voie sa) mergi cu 50 in oras (60% din timp), cu 100 kmh pe DE (30% din timp) si cu 10 kmh in off-road (adica pe drum la bunica - 10% din timp), cum poti da 250k euroi pe o masina de 600 cp daca nu participi cu ea la curse (lista de astfel de paradoxuri poate continua)?
Astea fiind zise poti sa-mi spui ce viteza maxima are Foresterul tau?
Mircea104901
QUOTE (klm @ Mar 5 2009, 05:47 AM) *
QUOTE (Mircea104901 @ Mar 5 2009, 10:22 AM) *
cum dracu' sa dai 100k Eur pe o masina cu care iesi pe camp???

Acelasi lucru poti sa intreb si eu: cum poti da atatia bani pe o masina care are 250 kmh in bord daca tu (ai voie sa) mergi cu 50 in oras (60% din timp), cu 100 kmh pe DE (30% din timp) si cu 10 kmh in off-road (adica pe drum la bunica - 10% din timp), cum poti da 250k euroi pe o masina de 600 cp daca nu participi cu ea la curse (lista de astfel de paradoxuri poate continua)?
Astea fiind zise poti sa-mi spui ce viteza maxima are Foresterul tau?


Era si o continuare la intrebarea pusa de mine, si anume: " Exista variante mult mai ieftine&luxoase&potente"

Conteaza viteza maxima a Forester-ului? Uita-te si tu pe net, ca nu stiu sa spun exact.
Nu am luat-o pt viteza maxima! Poate pt unii e un etalon.Pt mine nu. Nu merg pe Autobahn zilnic pt a conta lucrul asta.

Si Forester poate mai mult decat 10km/h in offroad. Daca o sa mergi cu unul, o sa-ti schimbi parerile. Pana atunci ramai cu vitezometrele!
Mircea104901
P.S. Off-road-ul mentionat mai sus, este cel intentionat de @klm, adica drumuri neasfaltate. Trebuia scris "off-road", ca dup-aia o sa primesc replici de la off-roader-istii adevarati teehee.gif
klm
Cum tu te miri ca ala da 100k euroi pe o masina si apoi iese cu ea pe camp eu ma mir ca tu ai dat atatia bani pe un SUV ca sa mergi pe strazi stricate cu o viteza de 4 ori mai mica decat ce poate.

Mircea104901
QUOTE (klm @ Mar 5 2009, 07:09 AM) *
Cum tu te miri ca ala da 100k euroi pe o masina si apoi iese cu ea pe camp eu ma mir ca tu ai dat atatia bani pe un SUV ca sa mergi pe strazi stricate cu o viteza de 4 ori mai mica decat ce poate.


Eu cred ca ai o problema de perceptie. Un sfat: citeste tot de vreo 2-3 ori, si incearca sa legi sensul cuvintelor asa cum a fost scris, si nu cum vrei. Un pic mai putina incapatanare si se poate. Sau esti la varsta la care hormonii conduc totul?
GLC120
QUOTE (klm @ Mar 5 2009, 11:47 AM) *
Acelasi lucru poti sa intreb si eu: cum poti da atatia bani pe o masina care are 250 kmh in bord daca tu (ai voie sa) mergi cu 50 in oras (60% din timp), cu 100 kmh pe DE (30% din timp) si cu 10 kmh in off-road (adica pe drum la bunica - 10% din timp), cum poti da 250k euroi pe o masina de 600 cp daca nu participi cu ea la curse (lista de astfel de paradoxuri poate continua)?


Iar o luati personal. Proportiile de mai sus nu sunt universal valabile. Nu luam niciodata Subaru daca aveam de gand sa merg 60% in oras. De ce? Sa ajung primul la urmatorul stop in 150m? Se pot folosi hormonii mai eficient. Si combustibilul.

Cu viteza a valabil oriunde, intreaba producatorii de ce toate "baga" acum 200km/h cand viteza limita in marea majoritate a tarilor e 130. facem folozofie sau aducem argumente?

Revenind la utilizare se mai pune o problema: masina in cauza e unica? Adica tot ce faci de acum incolo: oras, mare, ski, camp, opera, bunica, Germania, off-road... vei face cu ea?
AZAZEL
ce tot spuneti voi acolo de A6 allroad ca are un pret de 100.000 euro?

masina aia pleaca de la 50.000ddp in conditiile in care in varianta standard are f multe componente ce sunt extrem de scumpe: motor potent, o suspensie care iti permite sa ai o garda la sol la fel cu a unui avant deci un rulaj pe asfalt pe masura si in acelsi timp suspensia poate fi adaptat unui mers pe drumuri neasfaltate. toate astea costa bani(minim 5000 euro) ca sa nu mai vorbesc de calitatea materialelor folosite. orice component de calitate este scump.
bineninteles ca daca te tine punga, poti plati pe un A6 allroad si peste 100.000 euro.

btw, garda la sol pt a4 allroad este de 18 cm. tinand cont ca nu i se poate pune suspensia de pe A6, probabil s-a dorit o garda la sol ceva mai mica pt a nu-i fi afectat comportamentul rutier f tare. asta dupa standardele audi ca dupa alte standarde puteau sa-i puna si garda la sol de 22 cm ca probabil se considera ca modul cum masina merge pe asfalt este bun. iar A4 allroad este mai scump in comparatia cu outback cu pana in 5000 euro(maruntis).

eu nu inteleg un lucru la posesorii de japoneze. de ce 10000-15000 euro suplimentari cheltuiti pe o masina japoneza sunt pe deplin justificati in comparatia cu o masina ieftina (clio, logan) iar 10.000-15000 euro cheltuiti pe un premium nu mai sunt justificati? repet, diferenta de pret intre outback si a4 allroad este mai mica de 5000euro.
GLC120
Nu te supara dar eu vorbesc de masina mea, nu vreau sa fac reclama vreunui dealer.

Sa inteleg de la tine ca poti lua A4 Allroad Diesel cu 28000 ddp? Care este cel mai mic motor Diesel si cat costa?

Diferenta in cazul meu era de 25000Euro. Ti se pare o suma care merita economisita?
AZAZEL
am vazut pe site la subaru ca outback diesel se invarte intre 32.500 si 34.500 ddp.
2.0tdi pe allroad cu 170 cp si 350 nm are pretul standard in germania de 37.100 euro. pt romania nu s-a comunicat inca pretul insa tinand cont ca pretul unui q5 cu acelasi motor este 38.800 euro ma astept ca pretul de 37.000 sa se respecte.

ca subaru nu au clienti si sunt in stare sa dea masinile astea gratis aste a alta treaba. conteaza ca pretul de lista pt varianta standard este cu 4500 euro mai mic ca al unui a4 allroad. cand a4 allroad va avea 3 ani vechime il vei gasi la dealer probabil cu 3000-4000 euro discount.

GLC nu inteleg din context ce masina ai.
apoi, daca nu-ti permiti a6 allroad nu te pune nimeni sa-ti vinzi casa ca sa ai o asa masina. dar de ce , pt cei ce-si permit astefel de masini " japonezii" de pe forum sar imediat spunand ca masina X este scumpa si ca ei au platit cu 10-20 de mii in minus si ca ce rost are sa dai banii pe masina X cand ea nu face decat sa te duca de la A la B. pai de ce nu v-ati luat logan , ca ala e mai ieftin cu 10-15 mii euro ca o japoneza si te duce tot de la A la B?
Mircea104901
Azazel, am o intrebare: cate masini de la VAG ai cumparat la pretul de catalog? Si cate ai cumparat in total? Ma refer la masini noi!

Pretul de catalog e una, masina pe care o cumperi are un pret cam cu 10-15% mai mare datorita asa-ziselor optionale, pe care concurentii din tara soarelui rasare le au in standard!
Sa nu mai zic ca daca chiar vrei sa cumperi una la pretul ala, te duci la dealer si o comanzi. ti se raspunde:aaa. pai trebuie lansata in executie... dureaza 3-4-5 luuni(oricum nu ti-o aduc nici daca crapi), dar stiti, pt 4-5-10mii in plus sa va aratam ce am putea aduce/avem pe stoc. Bullshit-uri din astea de care-s satul!
GLC120
Azazel, cred ca in lipsa de argumente, faci numai presupuneri si ajungi usor-usor la jigniri.

A6 Allroad la pret tarif nu merita sub nici o forma la banii aia. Masinile sunt comparabile orice ar spune filogermanii pe toate forumurile.

Compari tarif site Subaru in Romania via Grecia, cu preturile din Germania la Audi?

Tu ce masina ai si cat a costat?
klm
Fii tu logic cand te exprimi inainte de a cere altora sa iti inteleaga spusele. (mult) Peste 50% din posesorii de SUV n-au nevoie de astfel de masini, asa cum tu nu intelegi legatura dintre utilitate-allroad-pret asa nici eu nu inteleg legatura dintre SUV-drumuri proaste-pret platit pe SUV. Nu ti-am dat decat un alt exemplu de paradox (in care te afli si tu): ai o masina cu 200 kmh in bord, viteza pe care probabil ca n-o vei atinge niciodata insa tu ai platit pentru un motor care poate dezvolta puterea necesara ca sa iti propulseze masina cu acea viteza. De ce ai mai facut-o?
Inca un lucru: incearca sa vorbesti despre subiectul dezbatut nu despre hormoni sau capacitatea mea de control a acestora.
GLC, perfect de acord, fiecare isi alege/foloseste masina dupa vointa sau nevoia sa dar sa nu-m ispui ca nu ai vazut mandri posesori de Santa Fe 4WD care nu au iesit niciodata cu masina din oras sau Tico-uri pe DE?
Despre astfel de paradoxuri vorbeam.

Mircea104901
Pt mine achizitionarea unei masini trebuie sa se faca rapid. Nu consider cumpararea unei masini un eveniment national. Nu fac un caz din asta, si nu trebuie sa dureze timp. Pt mine masina e un mijloc si nu un scop (cum de fapt este pt multi romani).
Si, cu atat mai mult sa dau o caruta de bani pe niste chestii care nu folosesc, sau care stiu din start ca nu fac atatia bani si imi sunt bagate pe gat.


QUOTE (klm @ Mar 5 2009, 07:18 AM) *
Fii tu logic cand te exprimi inainte de a cere altora sa iti inteleaga spusele. (mult) Peste 50% din posesorii de SUV n-au nevoie de astfel de masini, asa cum tu nu intelegi legatura dintre utilitate-allroad-pret asa nici eu nu inteleg legatura dintre SUV-drumuri proaste-pret platit pe SUV. Nu ti-am dat decat un alt exemplu de paradox (in care te afli si tu): ai o masina cu 200 kmh in bord, viteza pe care probabil ca n-o vei atinge niciodata insa tu ai platit pentru un motor care poate dezvolta puterea necesara ca sa iti propulseze masina cu acea viteza. De ce ai mai facut-o?
Inca un lucru: incearca sa vorbesti despre subiectul dezbatut nu despre hormoni sau capacitatea mea de control a acestora.
GLC, perfect de acord, fiecare isi alege/foloseste masina dupa vointa sau nevoia sa dar sa nu-m ispui ca nu ai vazut mandri posesori de Santa Fe 4WD care nu au iesit niciodata cu masina din oras sau Tico-uri pe DE?
Despre astfel de paradoxuri vorbeam.


Iar ai dat cu bata-n balta! Hai sa exemplific de ce, pt ca vad ca nu intelegi: unde am spus eu cu ce viteza merg, sau ca ma intereseaza cat am pe bord, sau cati km merg in off-road. Imparteala aia cu 10% pe camp ai facut-o tu. Poate e valabla pentru tine. Nu generaliza, sau daca o faci, fa-o in mod profesionist pe baza de esantioane, cu exemple.
@klm, de ce nu incerci sa intelegi ce spun oamenii, si incerci sa-i faci sa-ti accepte parerile?
Fa un pic de efort si o sa vezi ca o sa fii mai bine acceptat in societate.
AZAZEL
mirecea, hai sa nu exageram. si dealerii de masini nemtesti au masini pe stoc. la un anumit moment erau aproape 180 de A4 pe stoc in romania acum mai sunt aproape 150. passat, toareg si golf sunt pe stoc cu sutele. deci, daca vrei ceva de pe stoc, sigur gasesti. bieninteles ca masinile de pe stoc nu sunt in configuratia standard si trebuie sa platesti suplimentar pt optionalele respective. in general optionalele masinilor de pe stoc sunt in stransa legatura cu : o janta mai de soi, un sistem audio mai profi, niste faruri cu xenon, lucruri pe care nu le gasesti in standard la japoneze pe variantele de baza. deci , daca vreia faruri cu zenon la japoneze tot trebuie sa umbli la buzunar si sa-ti cumperi varianta de varf care are motor mare. dar tu nu vrei motor mare. samd
crede-ma , modul cum isi vand nemtii masinile este cel mai sanatos.
nu-ti place tipul de comert pe care dealerii de masini nemtesti il practica, mergi la japoneze.

GLC, scuze ca te-ai simtit signit. nu am intentionat asta. si eu sunt in aceeasi oala: doar nu mi-oi vinde casa ca sa-mi cumpar un allroad. am folosit expresia respectiva pt a scoate in evidenta ca daca nu exista finante suficiente doar nu o sa stam in cap pt a avea o astfel de masina.

eu am un ford focus care in august 2007 a costat 18.250 euro-1.6tdci 90 cp
Mircea104901
Pai si atunci de ce pui pretul de catalog cant te razboiesti cu japonezele?
Hai sa-ti spun eu un calcul cand am achizitionat Honda Accord iCTDi 2,2 Executive: pret CIP 24000. Am fost la Passat. Aceeasi configuratie(adica sa aiba dotarile Hondei): 35000 CIP. Audi A4 sarea de 36000. Deci... Si diferenta cand te sui in Passat si dup-aia in Honda... atunci iti dai seama ca japonezii-s dati dracu'. Sa-ti zic cum merge 2.2iCTDi fata de 2.0TDi? Cred ca sunt suficient de multi care-ti pot spune.
Cand am luat Q7 a iesit vreo 74000. A6 Allroad cu aceleasi dotari iesea peste 80000. CIP. De-aia stiu de Allroad. Pur si simplu nu merita
Touareg-ul cand l-am luat a iesit 55000. Merita? Daca asta i-a placut omului...
Faceti voi calculele!
Deci nu-mi spune, ca stiu mai bine cat costa VAG si ce inseamna dotarile la ei. Sa va povestesc despre intretinere?....
Mai bine nu!
GLC120
Foarte bine Azazel. E o masina foarte buna. A6 Allroad e si mai buna.

Trebuie sa accepti si tu ca Outback Diesel la pretul din decembrie a fost o super afacere. Aici chiar sunt 5000 in plus fata de masina ta, discutand concret nu pe oferte, site-uri, presupuneri.

Eu NU sunt fan Subaru nici al japonezelor dar in ultimii ani am constatat ca sunt masini care merita. Mai ales in conditiile promotiilor de acum.
AZAZEL
QUOTE (GLC120 @ Mar 5 2009, 01:42 PM) *
Foarte bine Azazel. E o masina foarte buna. A6 Allroad e si mai buna.

Trebuie sa accepti si tu ca Outback Diesel la pretul din decembrie a fost o super afacere. Aici chiar sunt 5000 in plus fata de masina ta, discutand concret nu pe oferte, site-uri, presupuneri.

Eu NU sunt fan Subaru nici al japonezelor dar in ultimii ani am constatat ca sunt masini care merita. Mai ales in conditiile promotiilor de acum.


pai da. si eu daca luam focusul in decembrie 2008 plateam sub 14.000 euro. alea au fost vremurile cand am luat eu masina. +ca in momentul in care am luat masina am bifat niste optionale un pic atipice pt clasa compacta: scaune incalzite, sistem audio premium, parbriz cu degivrare electrica. probabil daca exista outback diesel in august 2007 plateai 30.000 ddp. cate din cele 3optiuni pe care le-am enumerat mai sus le ai pe masina? cat plateai sa le ai? de fapt, le puteai avea fara sa treci la un nivel de dotare superior adica piele samd?

daca tot discutam de promotii: bmw 520 d cu 177cp costa acum 25.900 cip adica 21% discount. daca luai masina aia acum un an jumatate(cand am luat focusul) plateai 32.900 cip.
GLC120
Asta ar trebui sa inteleaga toti, depinde mult cand cumperi, ce pretentii ai...

Si pana la urma tot pe drumurile si ambuteiajele astea conducem, tot pe acolo le parcam. Unii mai cu grija, altii mai cu talent.
De campuri, noroaie si off-road nu mai vorbim.

Din aceste motive eu m-am gandit intotdeauna cat merita o masina de tipul cutare in Romania, nu cat imi "permit" si hai sa o vedem pe cea mai luxoasa care se incadreaza.

Ca si in alte domenii, cand pornesti cu buget limitat platesti mai mult. E ca in bancul cu diferenta intre sexul platit si sexul gratis. Raspuns: sexul platit e mai ieftin. ermm.gif
AZAZEL
QUOTE (Mircea104901 @ Mar 5 2009, 01:35 PM) *
Pai si atunci de ce pui pretul de catalog cant te razboiesti cu japonezele?
Hai sa-ti spun eu un calcul cand am achizitionat Honda Accord iCTDi 2,2 Executive: pret CIP 24000. Am fost la Passat. Aceeasi configuratie(adica sa aiba dotarile Hondei): 35000 CIP. Audi A4 sarea de 36000. Deci... Si diferenta cand te sui in Passat si dup-aia in Honda... atunci iti dai seama ca japonezii-s dati dracu'. Sa-ti zic cum merge 2.2iCTDi fata de 2.0TDi? Cred ca sunt suficient de multi care-ti pot spune.
Cand am luat Q7 a iesit vreo 74000. A6 Allroad cu aceleasi dotari iesea peste 80000. CIP. De-aia stiu de Allroad. Pur si simplu nu merita
Touareg-ul cand l-am luat a iesit 55000. Merita? Daca asta i-a placut omului...
Faceti voi calculele!
Deci nu-mi spune, ca stiu mai bine cat costa VAG si ce inseamna dotarile la ei. Sa va povestesc despre intretinere?....
Mai bine nu!


eu cred ca exagerezi cand spui de pretul passatului si cele 35.000 cip. nu are cum sa fie o asa diferenta de pret fata de accord. acea diferenta este intre 3000 si 5000 cip si nu 11.000 cat spui tu. ori esti rau intentionat ori faci niste greseli.

pai allroad-ul il poti cumpara si la 40.000 cip. daca omul a vrut 50 de optionale pe masina si cel mai puternic motor sigur ca masina iese 80.000 cip. bineinteles ca daca apelezi la linia de echipare audi "exclusive" unde o vopsea si o piele pe masina neintalnite pe alte masini costa 5000 euro respectiv 7000 euro CIP, poti ajunge cu allroad-ul cu cea mai mare motorizare si la peste 120.000 cip. cum sa nu merite? daca iti permiti anumite extravagante , orice merita. se merita sa-si cumperi blugi la 150RON cand poti gasi in cora si la 30RON? cu siguranta ca da, asta in cazul in care iti permiti sa platesti 150RON.
se merita sa dai 2 milioane de euro pe un Bugatti veyron de 1350 cp sau sa ma rezum la un legacy de 250 cp? daca-mi permit sigur se merita.

pana cand o viata chinuita si bantuita de faptul ca x masina e mai ieftina??? ca aia nu merita 80.000 de euro chit ca poti pune pe ea sistem audio bang& olufsen cu 14 difuzoare, cea mai fina piele, motoare de peste 300 cp samd; toate facute cu scopul ca clientul sa se simta bine. sunt bani pe care producatorul ii cheltuie pt a investi in asemenea linii de echipare, bani pe care trebuie sa si-i recupereze de la oamenii ce vor sa beneficieze de asemenea servicii. iar atunci cand vrei sa ai toate astea, platesti 80.000 cip pe allroad iar daca buzunarul te tine, platesti 200.000 pt bentley.
Mircea104901
@azazel, nici vorba de piele exclusivista si alte alea. nici macar display-uri in tetiere. e vorba de optionale normale.
Nu cred ca ai fost sa CUMPERI, nu sa configurezi pe net, un Audi. O sa vezi cat creste pretul.
Si la Passat atat am tinut minte ca era pretul. Asta era in 2007. Acum nu mai stiu cat e. Dar stiu cat face.
Mircea104901

Repet: nu vorbesc din auzite. Am umblat prin show-room-uri de mi s-a urat. Am aruncat topuri intregi de cataloage si oferte. Si este o diferenta intre ce e pe internet si ce gasesti acolo... mai ales unde sunt multe optionale.

Dar, acum, orice oferta este pe piata, parerea mea este ca trebuie tinut cont de costurile de intretinere. Care de fapt reprezinta, la ora actuala, mijlocul de subzistenta al dealerilor. Fac discount-uri de te crucesti, pentru ca stocurile mari de masini se depreciaza masiv in perioada asta pe masura ce stau. Din stocuri cu miscare rapida daca trec in stocuri cu miscare lenta... stiti si voi repercusiunile. Pe cand o data vanduta, ... in service tot se intoarce.

klm
CITAT(Mircea104901 @ Mar 5 2009, 01:22 PM) *
Pt mine achizitionarea unei masini trebuie sa se faca rapid. Nu consider cumpararea unei masini un eveniment national. Nu fac un caz din asta, si nu trebuie sa dureze timp. Pt mine masina e un mijloc si nu un scop (cum de fapt este pt multi romani).
Si, cu atat mai mult sa dau o caruta de bani pe niste chestii care nu folosesc, sau care stiu din start ca nu fac atatia bani si imi sunt bagate pe gat.

Uite-te in topicul despre new Avensis si o sa vezi ca e tocmai invers decat spui tu: la masinile japoneze platesti kkturi pe care (poate) nu le vrei; te mai contrazici intr-un punct: daca tu iei masina configurata de altcineva inseamna ca nu este masina care iti trebuie ci este cea care zice producatorul ca ar fi potrivita pentru ce (poate) vrei tu sa faci cu ea.
CITAT(Mircea104901 @ Mar 5 2009, 01:22 PM) *
Iar ai dat cu bata-n balta! Hai sa exemplific de ce, pt ca vad ca nu intelegi: unde am spus eu cu ce viteza merg, sau ca ma intereseaza cat am pe bord, sau cati km merg in off-road. Imparteala aia cu 10% pe camp ai facut-o tu. Poate e valabla pentru tine. Nu generaliza, sau daca o faci, fa-o in mod profesionist pe baza de esantioane, cu exemple.
@klm, de ce nu incerci sa intelegi ce spun oamenii, si incerci sa-i faci sa-ti accepte parerile?
Fa un pic de efort si o sa vezi ca o sa fii mai bine acceptat in societate.

Hai sa explic ca la clasa I:
- tu nu intelegi de ce ar da lumea banii o masina cu allroad din 2 motive:
1. este prea scumpa pentru off-road
2. daca nu faci off-road nu iti trebuie nici allroad

- eu nu inteleg de ce ar da cineva (care se incadreaza in conditiile pe care le-am spus acolo) banii pe un SUV din mai multe motive (le-am expus pe topicul detaliat) la fel cum nu inteleg de ce ai da 250k euro pe in CL 65 AMG de 610 cp ca sa te plimbi prin oras cu... 60 kmh hai 100-120 daca esti ciumeg rau.

Deci eu vad la fel de aberanta alegerea celui care plateste 100k sau 50k pe o masina dotata cu allroad si merge/nu merge pe camp cu ea ca alegerea unui Forester de 20k ca sa treci cu el prin gropi; de ce va bag pe amandoi in aceeasi oala? pentru ca niciunul nu si-a ales masina care ii trebuia; o sa-mi zici ca nici ala cu Mercedesul nu si-a ales masina care ii trebuia si a aruncat banii aia pe geam si o sa-ti dau dreptate, dar ala n-o sa zica "Am facut cel mai bun raport pret/calitate intre M, Porsche si Ferrari si au castigat primii" ci o sa zica "Asta mi-a placut, am bani sa mi-o permit asa ca ma doare-n batz cat costa!"

Ar trebui sa vezi diferenta dintre a-ti exprima ideile si a incerca sa ti le impui; eu mi le prezint, tu presupui ca "nu as fi acceptat atat de bine in societate" (ce dracu e aia "acceptat in societate"?) sau ca ma conduc hormonii; primul pas in incercarea de a-ti impune ideile il reprezinta datul de sfaturi iar tu ai dat 2 in 2 mesaje diferite.
Vrei sa continuam? eu zic ca discutia noastra nu aduce informatiile dorite de acest topic asa ca ar fi mai bine sa ne oprim.

Mircea104901
mai @klm, iar dai cu betisorul la ochiul de apa? chiar crezi ca sare pestisorul de aur?
de ce nu citesti tot paragraful (adica una sau mai multe fraze, scrise una dupa alta, care impreuna exprima o idee). Pt ce inseamna idee, recomand DEX-ul.

Sa explic eu ca la prescolari:
am spus: "nu va ambalati asa tare cu Allroad! Cel vechi avea un sens. Dar asta nou.... cum dracu' sa dai 100k Eur pe o masina cu care iesi pe camp??? Trebuie sa fii sarit de pe fix. Exista variante mult mai ieftine&luxoase&potente. A, nu iesi pe camp cu ea! La ce dracu' ti-o iei? Nu e mai bun un A8 la aceiasi bani pentru strada?"
Ce nu intelegi? Daca esti fan Audi si nu iesi pe camp, ai A8, mai dotat si mai luxos si iei "gura targului" cam pe la aceiasi bani. Daca iesi pe camp,"Exista variante mult mai ieftine&luxoase&potente".

Eu stiu ce am scris. Tu incerci sa ma faci sa inteleg ce vrei tu. Ei bine, eu nu vreau sa inteleg ce vrei tu sa spui. Si cred ca tu nu poti sa intelegi ce vreau eu sa spun.

Asta e diferenta intre noi.

Si am o intrebare:
de unde stii pe unde merg eu? m-ai pus sub urmarire? sau ai veleitati de "ghicitoare"?

In orice caz "YOU'RE WROOONG!" teehee.gif
AZAZEL
QUOTE (Mircea104901 @ Mar 5 2009, 02:34 PM) *
@azazel, nici vorba de piele exclusivista si alte alea. nici macar display-uri in tetiere. e vorba de optionale normale.
Nu cred ca ai fost sa CUMPERI, nu sa configurezi pe net, un Audi. O sa vezi cat creste pretul.
Si la Passat atat am tinut minte ca era pretul. Asta era in 2007. Acum nu mai stiu cat e. Dar stiu cat face.


intr-adevar nici vorba de piele exclusivista ca daca le pui pe alea un allroad te duce la 120.000cip cu motorizarea de top. totusi, este cineva pe forumul audi cu allroad 3.0tfsi de 290cp care a bifat 35 de optionale iar masina este 77.000 ddp. ce dracu s-a bifat de allroad-ul ala al tau de a ajuns 80.000cip? esti sigur ca nu e vorba de DDP?
la pretul passat-ului sigur este o greseala, mai ales ca spuneai de a4 ca a iesit 36.000 iar passatul 35.000 iar din ce stiu eu diferenta de pret dintre cele doua este de peste 5000 cip la dotari echivalente.
intamplarea face ca am fost printre primii 100 de romani care au avut un A4 B8 si stiu exact cum sunt preturile la audi. masina a costat 24.900 cipi iar pretul final cu niste optionale a fost 30.000CIP si am avut-o pt aprox 38.000 km. motorul era 2.0tdi de 143 cp. ca tot ai adus vorba, am condus si acord diesel de 2.2 cu 350nm si 150 cp si intr-adevar motorul era mai vivace dar , crede-ma , era exact in limita cuplului superior si a celor putini cp in plus pe care ii avea+ a cilindreei superioare. nu am avut nici o clipa impresia ca as fi avut nevoie de 160 cp si 360Nm pe TDI pt a compensa puterea dieselului honda. motoarele sunt pe acolo si, repet, cu un plus extrem de mic pt honda dar cauzat tocmai de cifrele superioare.
StefanVVTi
QUOTE (mariusdruta @ Mar 5 2009, 01:19 AM) *
Oricum, in buna traditie a japonezelor si posesorilor avizati, un feon la motor, niste accesorii aftersale bine alese sau o ranga smile.gif de stabilizare in compartimentul motor (ca sa stea mai bine bagajele in spate bineinteles), nu strica niciodata.

Esti foarte tare! 36182451.gif turned.gif
Mircea104901
QUOTE (AZAZEL @ Mar 5 2009, 09:06 AM) *
QUOTE (Mircea104901 @ Mar 5 2009, 02:34 PM) *
@azazel, nici vorba de piele exclusivista si alte alea. nici macar display-uri in tetiere. e vorba de optionale normale.
Nu cred ca ai fost sa CUMPERI, nu sa configurezi pe net, un Audi. O sa vezi cat creste pretul.
Si la Passat atat am tinut minte ca era pretul. Asta era in 2007. Acum nu mai stiu cat e. Dar stiu cat face.


intr-adevar nici vorba de piele exclusivista ca daca le pui pe alea un allroad te duce la 120.000cip cu motorizarea de top.
la pretul passat-ului sigur este o greseala, mai ales ca spuneai de a4 ca a iesit 36.000 iar passatul 35.000 iar din ce stiu eu diferenta de pret dintre cele doua este de peste 5000 cip la dotari echivalente.
intamplarea face ca am fost printre primii 100 de romani care au avut un A4 B8 si stiu exact cum sunt preturile la audi. masina a costat 24.900 cip si pretul final cu niste optionale a fost 30.000 si am avut-o pt aprox 38.000 km. motorul era 2.0tdi de 143 cp. ca tot ai adus vorba, am condus si acord diesel de 2.2 cu 350nm si 150 cp si intr-adevar motorul era mai vivace dar , crede-ma , era exact in limita cuplului superior si a celor putini cp in plus pe care ii avea+ a cilindreei superioare. nu am avut nici o clipa impresia ca as fi avut nevoie de 160 cp si 360Nm pe TDI pt a compensa puterea dieselului honda. motoarele sunt pe acolo si repet cu un plus extrem de mic pt honda si cauzat tocmai de cifrele superioare.


Aici mai e vorba de ceva, ce soferii VAG diesel nu au de unde sa cunoasca: "rafinament". Cand ma refer la un anumit motor, nu iau in calcul numai puterea/cuplul. Conteaza cum livreaza acea putere/cuplu, ce zgomot emite, cum suna... e, he, multe. Aici TDI e motor de lucrari agricole in fata concurentei. Si voi o stiti, dar e greu sa admiteti.

Am mai scris eu undeva... ce misto e sa stai in masina,.. la stop... pe caldura... in decapotabila... piele fina pe scaune... muzica relaxanta in boxe... si....
......

....
Troncanitul TDI ...
turned.gif turned.gif

WROOONG!
AZAZEL
QUOTE (Mircea104901 @ Mar 5 2009, 03:10 PM) *
Aici mai e vorba de ceva, ce soferii VAG diesel nu au de unde sa cunoasca: "rafinament". Cand ma refer la un anumit motor, nu iau in calcul numai puterea/cuplul. Conteaza cum livreaza acea putere/cuplu, ce zgomot emite, cum suna... e, he, multe. Aici TDI e motor de lucrari agricole in fata concurentei. Si voi o stiti, dar e greu sa admiteti.

Am mai scris eu undeva... ce misto e sa stai in masina,.. la stop... pe caldura... in decapotabila... piele fina pe scaune... muzica relaxanta in boxe... si....
......

....
Troncanitul TDI ...
turned.gif turned.gif

WROOONG!


vai de capul nostru !!!
tu de ce troncanit vorbesti? tu ai condus vreun TDI commonrail? eu nu vorbesc de vechile TDI PD.
pai scuza-ma, dar TDI de doi litri commonrail este MUUUUUUUUUUUUUUULT mai silentios in interior fata de dieselul accord. sunetul motorului era mult mai perceptibil la honda. sincer, eu am impresia ca tu vorbesti de prin cartile vechi si nu ai constatat niciodata aceste lucruri in realitate. man, de la 3 metri de masina, un doi litri commonrail pe audi, nu iti dai seama daca e benzina sau diesel. turat pe loc din interior, este aceeasi senzatie. Sorin, colegul nostru de forum ce are un accord benzinar a experimentat toate astea si a spus ca " este silentios ca un benzinar". ti-am mai zis si o repet: acea masina a condus-o si altcineva si spunea ca sunetul de diesel este perceptibil doar la plecarea de pe loc iar in rest este tacut ca un benzinar. scuza-ma , dar sunetul de diesel la accord ma insotea la fiecare apasare a pedalei de acceleratie indiferent in ce treapta de viteza eram.
pai tu vorbesti din bancuri? ai mers cu un tdi commonrail pus pe o masina decenta si nu pe tiguan sau alte gunoaie?
repet: vai de capul nostru! tu ai auzit de raport de compresie de 16.5:1 ? stii ce e aia?
ce mi-a placut la accord a fost faptul ca motorul tragea mai bine la turatiile joase insa asa cum am spus este normal tinand cont de cuplul, cilendreea si nr de cp superiori.
AZAZEL
si cred ca cei 80.000 cip de pe allroad sunt bancuri pe care le spui.
uite aici allroad de 62.000 cip(apartine unui tip):
3.0 TFSI 290 CP-cutie automata tiptronic

optionale- aprox 35 la numar:
exterior: teak brown metallic
interior: valcona leather brown/black
jante: 18inch cast aluminiu 5 arm aero design
ornamete interioare: fine grain ash natural
Bolturi antifurt 24
Volan "Sport" multifunctional, design 3 spite cu padele schimbat viteza
Roata de rezerva de dimensiuni reduse
Set fixare- Bara telescopica - Coliere fixare
Scaune fata incalzite
Advanced key
Geamuri fumurii pentru spate
Plafon in stofa neagra
Acoperire spatiu portbagaj in combinatie cauciuc/stofa
Audi Music Interface Nota: pentru utilizare necesita un cablu adaptor disponibil in catalogul de accesorii originale Audi
Reglaj lombar electric pentru spatare scaune fata
Instalatie de avertizare la parcare fata/ spate, cu ultrasuneteCu afisaj pe ecranul MMI
Lumini aprinse la pornirea motorului
Bose Surround Sound
Cruise control. Pastreaza constanta viteza dorita incepand cu 30 de km/h
Bord Computer cu ecran color si Auto Check Control
Pachet depozitare: suport 2 pahare in consola centrala spate, plasa pentru bagaje pe spatarul scaunelor fata, sertare sub scaunele fata, plasa pentru depozitare in sptiu pentru picioare pasager dreapta, plasa pentru fixat bagaje in portbagaj
Oglinzi actionate,incalzite si rabatabile electric,cu memorie si efect antiorbire automat.Oglinda interioara cu efect antiorbire
Pachet exterior aluminiu: bare longitudinale, ornamente hayon si praguri
Parbriz, luneta si geamuri laterale din sticla stratificata, cu protectie impotriva radiatiilor UV si IR
Clapa portbagaj actionata automat
Prindere scaun copil cu sistem ISOFIX
Navigatie plus cu MMI hard disk intern 40 giga display color 7? harti 3D 2 cititoare de carduri SD
Pregatire instalatie telefon auto portabil, cu instalatie ?Hands - free? in cotiera centrala fata, inclusiv cotiera centrala fataDual-Band 900/1800Tehnologie BluetoothHands-free cu microfon integrat langa plafoniera fata. Difuzor in usa. Reducere automata a volumului radioului la apelare.
Scaune fata actionate electric, cu memorie pentru scaun soferreglaj lombar pentru ambele scaune fata
Sistem ?adaptive light?, inclusiv Xenon PLUS- functioneaza doar cu luminile de intilnire aprinse si doar pina la viteze de 70 Km/h
Pachet lumini: lumini de citit pentru locurile spate, guri ventilatie, elemente actionare usi si oglinzi machiaj iluminate, catadioprii activi usi laterale, praguri inferioare usi iluminate, podea fata/spate iluminate, torpedou iluminat
Bare de protectie si praguri vopsite in culoarea caroseriei
Senzor ploaie

cate optionale s-au bifat la allroadul de 80000cip? 70 de optionale?
Mircea104901
QUOTE (AZAZEL @ Mar 5 2009, 10:37 AM) *
si cred ca cei 80.000 cip de pe allroad sunt bancuri pe care le spui.
uite aici allroad de 62.000 cip(apartine unui tip):
3.0 TFSI 290 CP-cutie automata tiptronic

optionale- aprox 35 la numar:
exterior: teak brown metallic
interior: valcona leather brown/black
jante: 18inch cast aluminiu 5 arm aero design
ornamete interioare: fine grain ash natural
Bolturi antifurt 24
Volan "Sport" multifunctional, design 3 spite cu padele schimbat viteza
Roata de rezerva de dimensiuni reduse
Set fixare- Bara telescopica - Coliere fixare
Scaune fata incalzite
Advanced key
Geamuri fumurii pentru spate
Plafon in stofa neagra
Acoperire spatiu portbagaj in combinatie cauciuc/stofa
Audi Music Interface Nota: pentru utilizare necesita un cablu adaptor disponibil in catalogul de accesorii originale Audi
Reglaj lombar electric pentru spatare scaune fata
Instalatie de avertizare la parcare fata/ spate, cu ultrasuneteCu afisaj pe ecranul MMI
Lumini aprinse la pornirea motorului
Bose Surround Sound
Cruise control. Pastreaza constanta viteza dorita incepand cu 30 de km/h
Bord Computer cu ecran color si Auto Check Control
Pachet depozitare: suport 2 pahare in consola centrala spate, plasa pentru bagaje pe spatarul scaunelor fata, sertare sub scaunele fata, plasa pentru depozitare in sptiu pentru picioare pasager dreapta, plasa pentru fixat bagaje in portbagaj
Oglinzi actionate,incalzite si rabatabile electric,cu memorie si efect antiorbire automat.Oglinda interioara cu efect antiorbire
Pachet exterior aluminiu: bare longitudinale, ornamente hayon si praguri
Parbriz, luneta si geamuri laterale din sticla stratificata, cu protectie impotriva radiatiilor UV si IR
Clapa portbagaj actionata automat
Prindere scaun copil cu sistem ISOFIX
Navigatie plus cu MMI hard disk intern 40 giga display color 7? harti 3D 2 cititoare de carduri SD
Pregatire instalatie telefon auto portabil, cu instalatie ?Hands - free? in cotiera centrala fata, inclusiv cotiera centrala fataDual-Band 900/1800Tehnologie BluetoothHands-free cu microfon integrat langa plafoniera fata. Difuzor in usa. Reducere automata a volumului radioului la apelare.
Scaune fata actionate electric, cu memorie pentru scaun soferreglaj lombar pentru ambele scaune fata
Sistem ?adaptive light?, inclusiv Xenon PLUS- functioneaza doar cu luminile de intilnire aprinse si doar pina la viteze de 70 Km/h
Pachet lumini: lumini de citit pentru locurile spate, guri ventilatie, elemente actionare usi si oglinzi machiaj iluminate, catadioprii activi usi laterale, praguri inferioare usi iluminate, podea fata/spate iluminate, torpedou iluminat
Bare de protectie si praguri vopsite in culoarea caroseriei
Senzor ploaie

cate optionale s-au bifat la allroadul de 80000cip? 70 de optionale?


Vezi ca a uitat sa bifeze volan si ochelarii de soare.

Am mai spus o data. Preturi in 2007. Azi nu mai stiu ce preturi au. Si nu le face pe net. Du-te la ei.
Si motorul era de 3l diesel. Care stiu ca era mai scump decat benzina. Nu vreau sa-mi mai aduc aminte.

Si chestia cu zgomot mic la TDI.... las-o balta. Cred ca vi s-au obisnuit urechile cu zgomotul TDI-ului si acum fac XOR .
Poate vrei sa-mi tii lectii si despre XOR, AND, OR, etc...
Mircea104901
3/4 din optionalele descrise de tine sunt chestii de bun simt care nu trebuie sa lipseasca de pe nici o masina de peste 20.000. Asa ca mai scrie niste Optionale REALE. Nu bari vopsite in culoarea caroseriei, inscriptionare marca, scaun, oglinda retrovizoare, come on.
Sau Audi stock vine fara geamuri, volan, roata de rezerva, etc??

BTW: stii ce e "adaptive light"? 2 becuri halogen in faruri(puse spre exterior) care se aprind in functie de cum sucesti de volan. BLEAH!
De oglinzi care se rotesc nu au auzit? A, sunt scump de produs.. Las' ca le dam gaselnita asta la pret de "oglinzi rotitoare" cum au BMW si Mercedes. confused.gif
klm
Mircea, tu ai chef de cearta iar eu nu am lasat prea mult timp sa stea o manusa pe jos.
De data asta... o sa o las iar motivele sunt simple:
"de unde stii pe unde merg eu? m-ai pus sub urmarire? sau ai veleitati de "ghicitoare"?"
"Daca esti fan Audi si nu iesi pe camp, ai A8, mai dotat si mai luxos si iei "gura targului" cam pe la aceiasi bani."
Din asta inteleg ca tu ai voie sa tragi concluzii si sa dai verdicte insa altii nu au voie sa puna la indoiala alegerea ta, deci iti va fi greu sa admiti alte puncte de vedere si m-as "chinui" degeaba.
CITAT(Mircea104901 @ Mar 5 2009, 01:22 PM) *
Deci nu-mi spune, ca stiu mai bine cat costa VAG si ce inseamna dotarile la ei. Sa va povestesc despre intretinere?....

Ia spune-ne despre intretinere! Cat costa si ce presupune revizia de 120k km dar aia la 350k km la Accord dar la Forester? Cat costa o curea de distributie, dar un motor? Daca ai o aripa botita cat % din masina trebuie sa schimbi? Cat te costa la Tuareg reparatia dupa avaria rezultata la un impact frontal cu viteza de 20 kmh cu un stalp si cat te costa la Forester? Cat de tare se indoaie tabla daca se aseaza o persoana de 90 kg pe capota Foresterului si cat de tare se indoaie daca se aseaza pe Tuareg?
Oricine vrea rafinament de la masina si alege dizel inseamna ca are o problema oricum s-ar numi masina aia: Audi, Subaru sau Lexus.
Mircea104901
QUOTE (klm @ Mar 5 2009, 10:58 AM) *
Mircea, tu ai chef de cearta iar eu nu am lasat prea mult timp sa stea o manusa pe jos.
De data asta... o sa o las iar motivele sunt simple:
"de unde stii pe unde merg eu? m-ai pus sub urmarire? sau ai veleitati de "ghicitoare"?"
"Daca esti fan Audi si nu iesi pe camp, ai A8, mai dotat si mai luxos si iei "gura targului" cam pe la aceiasi bani."
Din asta inteleg ca tu ai voie sa tragi concluzii si sa dai verdicte insa altii nu au voie sa puna la indoiala alegerea ta, deci iti va fi greu sa admiti alte puncte de vedere si m-as "chinui" degeaba.
QUOTE (Mircea104901 @ Mar 5 2009, 01:22 PM) *
Deci nu-mi spune, ca stiu mai bine cat costa VAG si ce inseamna dotarile la ei. Sa va povestesc despre intretinere?....

Ia spune-ne despre intretinere! Cat costa si ce presupune revizia de 120k km dar aia la 350k km la Accord dar la Forester? Cat costa o curea de distributie, dar un motor? Daca ai o aripa botita cat % din masina trebuie sa schimbi? Cat te costa la Tuareg reparatia dupa avaria rezultata la un impact frontal cu viteza de 20 kmh cu un stalp si cat te costa la Forester? Cat de tare se indoaie tabla daca se aseaza o persoana de 90 kg pe capota Foresterului si cat de tare se indoaie daca se aseaza pe Tuareg?
Oricine vrea rafinament de la masina si alege dizel inseamna ca are o problema oricum s-ar numi masina aia: Audi, Subaru sau Lexus.


Tu aplici cu succes motto-ul pe care l-ai:"Ai n-ai mingea, tragi la poarta"
Chiar nu vezi ca obosesti degeaba tragand fara minge? Nici macar fitness nu faci?
Sa-ti mai explic si de ce rad specatorii??

Dar admir perseverenta. Probabil esti Capricorn smile.gif
Mircea104901
Errata: spectatorii
Scuzele de rigoare
GLC120
Intre 62000 cip 80000cip nu e diferenta prea mare. Ce daca e de 3 ori sau de 4 ori mai mare? Oricum mi se pare aberant. cate Allroad se vand in Romania?

Observ ca masinile germane au cei mai infocati suporteri. Din viteza insa va mai scapa niste porumbei de ex: "Tiguan e un gunoi" sau "rafinamentul cu motor Diesel este exclus".

Probabil si eu as fi suparat sa constat ca am luat Ford Focus de 110CP putin mai ieftin decat un Subaru Outback cu 150CP. E diferenta mai mare intre ele decat intre Outback si Allroad.

Putem sa discutam mai la obiect, despre masinile noastre nu are prietenilor, rudelor... Daca e asa bun si merita 62000cip de ce nu iti iei Allroad?
AZAZEL
QUOTE (Mircea104901 @ Mar 5 2009, 03:45 PM) *
Am mai spus o data. Preturi in 2007. Azi nu mai stiu ce preturi au. Si nu le face pe net. Du-te la ei.
Si motorul era de 3l diesel. Care stiu ca era mai scump decat benzina. Nu vreau sa-mi mai aduc aminte.

Si chestia cu zgomot mic la TDI.... las-o balta. Cred ca vi s-au obisnuit urechile cu zgomotul TDI-ului si acum fac XOR .
Poate vrei sa-mi tii lectii si despre XOR, AND, OR, etc...


mircea, cunosc preturile optionalelor audi mai bine decat cei ce le vand.

masina asta este A6 allroad facelift comandat in octombrie 2008 si preturile optionalelor sunt identice cu cele din 2007, 2006. nimic nu este diferit. omul a primit un discount de 8% la acest pachet. 3.0tfsi este mai scump ca 3.0tdi. pretul masinii si optionalele nu sunt facute pe net iar asta a comandat omul si asta a platit.

pai si ce conteaza cat costa intretinerea la allroad sau touareg? este mica daca o compar cu intretinerea la bentely sau aston martin. nu intelegi ca pe lumea asta exista masini pt toate buzunarele si pt toate gusturile.

cum intretinerea la allroad este mai scumpa ca la outback, asa intretinerea la outback este mai scumpa ca la matiz. este prost ala ce si-a luat outback pt ca trebuia sa-si ia matiz deoarece ca era mai ieftin? nu intelegi ca toate pe lumea asta au un pret? o prostituata in piata romana este mai scumpa decat cea de pe centura si este mai ieftina decat cea din dorobanti. ce e asa greu de inteles? trebuie sa ne multumim cu putin? daca X isi permite sa plateasca intretinerea la allroad, trebuie sa-si ia outback pt ca o persoana ca mine si ca tine care nu-si permit sa detina un allroad sa fie multumita?

si spui ca astea sunt optinale de bun simt ce le-a pus tipul pe allroad si ca se gasec pe orice masina?
ai idee cat costa o harta 3D la navigatie si cat costa sa ai o asa navigatie? hard disk de 40 de giga in care poti stoca muzica, filme samd
scaune reglabil electric pe milioane de pozitii si cu memorie? oglinzi cu memorie, geamuri din sticla stratificata care iti ofera si protectie antiefractie, piele valcona care e fina ca fundul unui copil, ornamenete interioare din cel mai pretentios lemn, clapa porbagaj actionata automat cu motor electric.
pe ce masina de 20.000 ai toate astea ?

LATER EDIT . da , tiguan e un gunoi si recunosc asta. crezi ca sunt indoctrinat ca si altii sa nu vad defectele?

"Probabil si eu as fi suparat sa constat ca am luat Ford Focus de 110CP putin mai ieftin decat un Subaru Outback cu 150CP. E diferenta mai mare intre ele decat intre Outback si Allroad."

dragul meu, masina mea are 90 cp si nu postez de suparare stai linsitit. fiecare lucru pe lumea asta are un pret la vremea lui. ala a fost pretul focusului atunci si altul este acum.
frate-miu a platit 8000 ron pe o camera viedo panasonic MINI DV 3 CCD in 2004. acum o camera echivalenta costa 1000ron sau mai putin.
AZAZEL
continuare.
daca as avea bani de outback, in nici un caz nu i-as irosi. as astepta si as mai strange altii si mi-as cumpara masina ce mi-o doresc. fiecare om este diferit si isi fixeaza prioritatile dupa criterii proprii. tu consideri outback o masina cu un raport bun calitate /pret. pe mine nu ma intereseaza acest raport si nu ma va interesa niciodata . imi voi cumpara de fiecare data , cea mai scumpa masina/obiect pe care banii din acel moment imi permit si bineinteles bunul respectiv sa-mi placa. imi place sa ma simt bine si sa nu-mi oprim dorintele. fuck, mi-am trait jumatate din viata. maine mor si voi ajunge cu mainele pe piept gandindu-ma ca am condus masina cu cel mai bun raport calitate /pret ca mi-as fi dorit X masina , dar lasa ca e bine ca nu am luat-o ca era intretinerea scumpa samd.

daca o pereche de pantofi imi plac mai mult decat altii , platesc dublu pe ei indifernet ca poate imi ofera in realitate doar cu 10% in plus fata de cei ieftini insa satisfactia este nemasurata.

tu de ce crezi ca a trecut George la Mercedes? indiferent cum ar fi, omul recunoaste calitatea superioara, calitate ce are un pret de achizitie si de intretinere.
DORU
QUOTE (AZAZEL @ Mar 5 2009, 12:45 PM) *
btw, garda la sol pt a4 allroad este de 18 cm.


Daca nu esti snob sau nu ai bani de aruncat aiurea pe sigle scumpe, cred ca te poti descurca decent si cu Seat Freetrack sau Skoda Scout, cu garda la sol tot de 18cm, insa la doar 60% din pretul unui Audi Allroad.

Fara suparare, la peste 35.000 eur CIP deja poti sa-ti iei un SUV decent, mai aproape de off-road decat vor fi cele 3 marci enumerate mai sus vreodata.
Mircea104901
Ati pierdut din vedere ce vroiam eu sa spun. V-am intaratat sa vad cat de subiectivi puteti fi.
Am spus: Allroad vechi avea un sens. Cel nou si l-a pierdut. Ce rost are sa faci o masina care nu va ajunge niciodata acolo unde se presupune ca ar trebui sa ajunga, si numai din motivul ca e mult prea scumpa? Si are concurent direct model din clasa superioara, de la aceeasi firma.
Nu veti vedea un A6 Allroad nou facand macadam, sau trecand vaduri de apa, atacand drumuri forestiere in forta. Cel putin pana se ieftinesc la second-hand(cativa ani buni). Plus ca nu cred ca ar rezista unei asemenea torturi. Pentru ca si-a pierdut substanta, si au orientat-o mai mult spre "lux". Acolo sunt alte firme care fac lux. Audi tinde spre.

Asta vroiam sa zic.

@Doru: good point.
GLC120
Azazel, avem idei si principii mult diferite. Sincer nu ma intereseaza ce super optiuni au prietenii tai, nici ce super camera au rudele bogate, nici macar pretul prostituatelor la diferite adrese.

Scuze ca te-am facut 110 CP cand tu ai numai 90CP. La tine e diferenta foarte mare intre ce spui si ce faci. Ce bucurie o fi sa lauzi bunurile cunostintelor?

Poti sa ne spui ceva concret despre Subaru? N-as prea crede.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.