Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
T u d o r
Sunt primele 200 modele testate. biggrin.gif In rest, cred ca sunt timpii facuti de cei care au inchiriat pista, mai buni sau mai rai, cum am fost si noi. Probabil ca aia au sistem de cronometrare si baga automat timpii pe site.
Diesel
Toti timpii de acolo sunt facuti de publicatia Autozei... am uitat germana acasa. Ar trebui sa fie in acelasi regim ca la Top Gear. Adica soferul/pilotul X, acelasi pentru toate masinile. Cu aproximativ aceasi skill...

La Top Gear sunt incluse "wet laps"... unde trebuie sa scazi de obicei o secunda, poate doua. La Top Gear Celebrity Laps e o diferenta mai mare de 2 secunde intre cel mai bun tur pe uscat si cel mai bun tur pe ploaie.

Desi fastestlaps.com are optiune de exclude "wet laps", in cazul circuitului asta nu e data nici o informatie. 463 de rezultate in ambele cazuri.

Deeeeeci, e posibil ca turele slabe sa fie pe ploaie.

In plus, doar ca sa ii raspund lui Doru:
326. Skoda Fabia 1.4 16V 1:56.2 ´07 86 / 1060 Autozeitung
333. Skoda Fabia RS 1:56.5 ´04 130 / 1220 Autozeitung
417. Skoda Fabia 1.6 16v 2:00.2 ´07 105 / 1045 Autozeitung

Timpul cu RS e stabilit in 2004, iar cel cu 1.4 16v e inregistrat in 2007. In 3 ani, acelasi sofer se pare ca a invatat traseul. E mult mai interesanta diferenta pentru acelasi an, 19cp mai mult si 15kg mai putin. Diferenta de 4 secunde?? wtf??

PS: simt ca suntem off-topic de vreo 3 pagini, nu-i bai, e combat smile.gif
AZAZEL
tudore, nu sunt timpii nimanui.
sunt timpii facuti de cei de la autozeitung.

in fine, cred ca imi pierd vremea de pomana pe acest topic si ma asteptam la mai multe din partea anumitor useri.

ce e asa greu de inteles ca pot fi zile in care cu o masina de 85cp sa scoti timpi mai buni fata de una de 131 cp? conditiile pe o pista pot diferi enorm de la o zi la alta iar asta poate influenta rezultatul unor masuratori. iar o fabia cu motor diesel de 1.9 pe un circuit probabil nu e altceva decat un kkt indiferent cati cp are.

clasamentul ala nu este o biblie a masinilor. are un caracter orientativ si informativ de pe urma caruia se pot trage anumite concluzii.
poti vedea lejer de exemplu ca passat in general scoate timpi mai buni ca avensis, focus timpi mai buni ca astra, seria 3 timpi mai buni ca mercedes C, samd. acum nu e musai ca un passat cu 150 cp sa aiba timp mai bun pe circuit cu 0,2secunde pt ca e mai puternic cu 10 cp fata de unul de 140 cp.
T u d o r
Daca-mi si explici cum pot fi zilele alea in care aceeasi masina de 131 cai poate scoate timp mai slab decat aceeasi masina dar de 85 cai...

Cea mai plauzibila varianta ar fi ca ei nu contorizeaza turele pe ploaie separat. Altfel nu vad cum.
James Kilowatt
Pai, pe un drum plin de accelerari si franari un turbolag s-ar putea sa fie destul de penalizant.
Plus distributia de mase naspa care poate o dezavantajeaza biggrin.gif O fi centrul de greutate mai sus si mai in fata, si desi e mai puternica, daca iese mai lent din viraje, mai are si o secunda de turbo lag, nu mai apuca sa prinda lesinatura de 85CP, care o avea si vreo 150kile in minus..

N-am condus niciodata Fabia RS, habar n-am nici cat lag are nici cum sta la handling.
ozz86651
Turbolagul e o notiune pentru oameni normali, nu exista turbolag pentru cine stie sa conduca o masina turbo (pilot)... ce, i-ai auzit pe aia de la raliuri se se plinga de turbolag? Sint tehnici de pilotaj dezvoltate de 50 de ani (cinmd problema era mult mai severa) ca sa scapi de turbolag.
Cind eram eu pustan am luat o carte de la VA Urechia cu poze alb negru de prin anii 60-70 in care erau detaliate toate smecheriile nordice si cum se evita turbolagul, deci nu e ceva de ultima ora.
James Kilowatt
Da, adica picior simultan pe acceleratie si frana.
Crezi ca un ziarist oarecare de la un ziar auto "vede" d-astea? Nici un pilot cat de cat de profesie nu sunt sigur ca mai stapaneste tehnicile astea de pe vremea Lanciei Delta sau Audi Quattro....

Oricum, era doar o teorie. Poate testul se refera la cat de rapida e o masina sau alta pentru "average joe".
DORU
AZAZEL draga, nu ti-ai racit gura de pomana, am inteles ce vrei sa spui, dar da-mi voie sa am retinerile mele.
Am condus cam toate motorizarile si cam pe toate modelele la Skoda, asadar imi permit o reticenta vizavi de timpii inregistrati. Nu am zis ca NU CRED, ci ca ceva anume ne scapa !

Fabia 1 RS este masina diesel VAG cu lag-ul turbo cel mai redus din ce-am condua vreodata ! NU SE SIMTE DELOC LA TALPA ! ninja.gif
ozz86651
JK, eu sint sigur ca absolut toti reporterii de reviste auto serioase sint si piloti in adevaratul sens, chiar daca nu la nivelul celor profesionisti. La auto nu-i ca la fotbal, ca sa comentezi chiar trebuie sa conduci bine.
Si mai exista inca multe masini de competitie sau strada (cu tuning sau fara) in ziua de azi cu turbolag ma indoiesc ca s-a piedrut stiinta. De altfel nu e asa mare smecherie, oricum toti pilotii de raliu folosesc 3 pedale simultan fara probleme, pentru ca intrarea in orice curba cu orice masina implica retrogradare si frinare, deci folosirea a 3 pedale. Pentru turbo trebuie schimbat numai putin stilul.
HalbaSus
Si eu am mari indoieli cu privire la profesionalismul celor care au condus masinile alea. Fabia RS (aici poate ma ajuta si DORU) pe langa motor mai puternic are si suspensia mai ferma si s-ar putea sa aiba si frane mai mari decat 1.4 mpi. Aia de fifth gear au facut un versus intre fabia rs si mini cooper, si desi a castigat mini cooper diferenta a fost minima. Deci o masina care merge cam in acelasi ritm cu un mini cooper ma indoiesc ca pote fi mai lenta de fabia 1.4 mpi.
Una din variante e ca ploua... sau ningea...
A doua, mai plauzibila poate, este ca soferul nu era unul profesionist, si probabil nu era in stare sa scoata rezultate constante. Si mie mi se intampla sa am zile mai bune sau zile mai proaste, diferenta e ca eu nu fac testari pe circuit deci probabil nu intereseaza pe nimeni.
Apropo, pentru a putea elucida msiterul putem face urmatoarea incercare, am vazut ca in clasamentul autozeitung Skoda Superb 1.8 TSI 160 cp FWD e mai rapid decat C320 CDI 4-matic. Eu zic sa vina cineva cu o skoda superb 1.8 TSI (fie si 4x4) iar eu o sa imi incerc norocul cu mertzul meu. Daca e cum zic aia de la autozeitung atunci skoda va fi mai rapida.
DORU
QUOTE (HalbaSus @ May 26 2009, 08:27 AM) *
Si eu am mari indoieli cu privire la profesionalismul celor care au condus masinile alea. Fabia RS (aici poate ma ajuta si DORU) pe langa motor mai puternic are si suspensia mai ferma si s-ar putea sa aiba si frane mai mari decat 1.4 mpi. Aia de fifth gear au facut un versus intre fabia rs si mini cooper, si desi a castigat mini cooper diferenta a fost minima. Deci o masina care merge cam in acelasi ritm cu un mini cooper ma indoiesc ca pote fi mai lenta de fabia 1.4 mpi.


Fabia RS vine intr-adevar cu suspensie sport din fabrica, si cum bine a anticipat Halba, cu frane mai mari, necesare unui motor mai greu si mai potent pe puntea fata ! Pt cine nu a condus Fabia RS (stock sau resoftata), este putin probabil sa inteleaga ce bomba de masina poate fi !
Eu insa am condus-o atat stock cat si modificata la ~165CP si 400Nm, asa ca dati-mi crezare cand va spun ca si daca ati avea 330i ar trebui sa fiti circumspecti cu ea ! Cu Octi a mea 4x4 si dusa la 215CP si 330Nm - in Padurea Bogatii, pe serpentine, pt cine stie traseul - abia m-am tinut dupa ea...si am depasit-o o singura data, intr-o curba grea la peste 90 grade la dreapta, pe banda unu, ajutat de integrala, ca ESP aveau ambele si Fabia in plus o suspensie sport. Deci, este o masina care va uimi pe multi necunoscatori mai ales daca e putin modificata !
GLC120
QUOTE (DORU @ May 26 2009, 10:18 AM) *
Cu Octi a mea 4x4 si dusa la 215CP si 330Nm - in Padurea Bogatii, pe serpentine, pt cine stie traseul - abia m-am tinut dupa ea...si am depasit-o o singura data, intr-o curba grea la peste 90 grade la dreapta, pe banda unu, ajutat de integrala, ca ESP aveau ambele si Fabia in plus o suspensie sport. Deci, este o masina care va uimi pe multi necunoscatori mai ales daca e putin modificata !


Pregatiti popcornurile.... Se pare ca urmeaza episodul cu Skoda acum. Se pregateste Fiat, direct cu bolidul Albea tunat daca se poate.

Doru, sigur nu esti vreo clona autohtona a lui rebel?

admin
GLC, tu esti tipul ala cu gura mare care are impresia ca Subaru e miezu din Fanta?
GLC120
Poate vrei sa spui cu tastatura mare. Sau poate m-am auzit prin viu grai si nu stiu eu. Tot cu Blushtutzu ?
La Fanta nu ma pricep.

Cam directa si cam ciudata abordarea. Vezi mai intai unde am laudat eu Subaru si apoi vino sa cooperam impreuna la acest topic frumos. blink.gif Daca nu ai timp, macar incearca sa pastrezi un tot civilizat.
DORU
QUOTE (GLC120 @ May 26 2009, 03:40 PM) *
QUOTE (DORU @ May 26 2009, 10:18 AM) *
Cu Octi a mea 4x4 si dusa la 215CP si 330Nm - in Padurea Bogatii, pe serpentine, pt cine stie traseul - abia m-am tinut dupa ea...si am depasit-o o singura data, intr-o curba grea la peste 90 grade la dreapta, pe banda unu, ajutat de integrala, ca ESP aveau ambele si Fabia in plus o suspensie sport. Deci, este o masina care va uimi pe multi necunoscatori mai ales daca e putin modificata !


Pregatiti popcornurile.... Se pare ca urmeaza episodul cu Skoda acum. Se pregateste Fiat, direct cu bolidul Albea tunat daca se poate.

Doru, sigur nu esti vreo clona autohtona a lui rebel?


Mi-e teama ca nu am inteles ce-ai vrut sa transmiti. confused.gif
20krpm
Click to view attachment
GLC120
QUOTE (DORU @ May 26 2009, 05:43 PM) *
Mi-e teama ca nu am inteles ce-ai vrut sa transmiti. confused.gif


Nu vad nici un motiv sa iti fie teama. Nu esti primul care citind aici joia si primavara pricepe numai ce vrea el.

Postul tau merita comentat. Este exact genul de superioritate si lauda de sine care ni se atribuie NOUA de catre unii cetateni.

Nu cred ca ai intervenit cand se discuta de AWD si cat de inutil si plictisitor este, acum brusc te ajuta sa depasesti PE INTERIOR la 90 de grade (ooo ce tare, sa incercam si noi tovarasi! blink.gif ) o masina altfel invincibila - Fabia RS.
DORU
Daca ai simtit aer de superioritate, atunci esti singurul care o crede. Eu am prezentat o situatie reala si asta pt a scoate in evidenta - ca un argument - performantele unei Fabia RS tunate.

Nu citesc f des acest topic, dar asta nu inseamna ca nu sunt la curent cu ce se intampla pe aici. Consider ca un Moderator trebuie sa intervina numai cand este cazul, in rest doar daca are ceva relevant de spus. Cum in domeniul Skoda cred ca am ceva experienta si cunostinte, am ales sa-mi spun pct de vedere mai ales ca un clasament anume facea referire la ceva ce intra in aria mea de activitate.

Nu stiu cat si daca este "boring" sa ai AWD, eu unul ma bucur de Haldex ori de cate ori ma urc in masina. "Boring" consider ca este iarna cand stau dupa temerari cu FWD sau RWD...

Nu exista masini invincibile, ci doar soferi mai slabi !

Si nu vad motive sa comentezi cele afirmate de mine dintr-un singur motiv: experienta mea in Skoda o depaseste pe a ta, asa cum si a ta in unele domenii o depaseste pe a mea. Asadar, nici unul din noi nu stie tot. Si imi inving acum teama si-ti spun: nici sa inveti in fiecare zi ceva de la cineva mai bun ca tine nu-i un lucru rusinos !

Pastrati masura in Combat, argumentele conteaza, nu vocea cea mai tare, multumesc !
GLC120
Mi se pare rezonabil ce spui Doru. thumbsup.gif

Totusi, in caz ca in padurea de care povesteai nu exista un circuit gen Euroring, "informatia" furnizata de tine ramane dubioasa. Mai bine ne spui ce bucurii ai de la Haldex-ul ala, poate e mult mai bun decat alte sisteme, si vom constata (a cata oara?) ca ne-am pacalit cu Subaru. blink.gif

Si tuturor celor care va considerati soferi mai buni, capabili sa ii "rezolvati" oricand pe ceilalti mai slabi, cititi putin despre Lucian Girbacea.
AZAZEL
cat aer de superioritate.
nu stiu de unde provine pt ca, in afara de 6-7 masini, pe acest forum nu sunt decat cacaturi.
no offence !!

LATER EDIT
acum fiecare persoana care imi va da un reply suparata, nu are motive sa o faca. nu m-am referit la masina lui.
GLC120
Azazel, spune-ne te rog un forum unde sa gasim si noi, cei fericiti cu cele 6-7 masini, niste adversari pe masura ? smile.gif

Just in case, poate primim niste cartonase galbene....
AZAZEL
ce intelegi prin adversari?
proprietari cu masini meseriase asemenea celor aprtinand voua sau meseriasi dar cu masini mai amarate? sau ambele?
GLC120
Azazel, de masini vorbeam, tu ai spus ca majoritatea sunt niste K......... pe acest forum.

Reformulez, dupa parerea ta, pe care forum majoritatea masinilor nu sunt niste K.........?

Sau alta, optionala: cine crezi tu ca vine sa scrie pe un forum auto, fiind convins ca masina lui e un K.... ? blink.gif
James Kilowatt
QUOTE (GLC120 @ May 26 2009, 01:44 PM) *
Sau alta, optionala: cine crezi tu ca vine sa scrie pe un forum auto, fiind convins ca masina lui e un K.... ? blink.gif



Eu ninja.gif



@20krpm
Super poza. Pentru cine a auzit de rationament circular smile.gif
GLC120
James tu esti un caz special, crezi ca eu sunt fan-ul oricui ? rolleyes.gif

hdi
QUOTE (James Kilowatt @ May 26 2009, 07:50 PM) *
QUOTE (GLC120 @ May 26 2009, 01:44 PM) *
Sau alta, optionala: cine crezi tu ca vine sa scrie pe un forum auto, fiind convins ca masina lui e un K.... ? blink.gif



Eu ninja.gif


Era o gluma?
Care este linia de demarcatie dintre kkt-uri si masini?

If EU>x than CAR
else
SHIT
-----------
x=?

Sa nu exageram. Azazel si JK vorbesc din experienta proprie. Daca ei spun despre masinile lor ca sunt kkt stiu ei mai bine insa asta nu inseamna implicit ca si ale tuturor celorlalti (cu exceptia a 6-7 norocosi) sunt asisderea.
Eu totusi cred ca JK glumea iar Azazel vorbea serios.
air_wolf
QUOTE (HalbaSus @ May 26 2009, 08:27 AM) *
Eu zic sa vina cineva cu o skoda superb 1.8 TSI (fie si 4x4) iar eu o sa imi incerc norocul cu mertzul meu. Daca e cum zic aia de la autozeitung atunci skoda va fi mai rapida.


poate vine un kamikaze... biggrin.gif
asa cum a subliniat doru: "Nu exista masini invincibile, ci doar soferi mai slabi !". eu cu mamaia soselelor merg in bara unora cu masini cu pretentii pe serpentine. asa cum unii cu tirurile mergeau in bara mea cind eram cu masini mai puternice. chestia e ca nu-s sinucigas dar nici sa mor de plictis intr-a I-a.

in romania exista redactori auto care n-au treaba cu volanul, atita timp cit la ei toate masinile sint la fel de bune si extraordinare.

topul alora pute. de cind cu loganul (si nu numai), pentru mine e clar ca nemtii tin cu nemtii si cu nimeni altcineva. ce dracu, in primele 20 sint doar 4 masini care nu-s germane. in primele 50 sint 12 care nu-s germane. in primele 100 sint doar 19. pute rau de tot.
hdi
QUOTE (air_wolf @ May 26 2009, 07:14 PM) *
pentru mine e clar ca nemtii tin cu nemtii si cu nimeni altcineva. ce dracu, in primele 20 sint doar 4 masini care nu-s germane. in primele 50 sint 12 care nu-s germane. in primele 100 sint doar 19. pute rau de tot.


Asa e. Daca vei cumpara un AutoBild nu vei reusi sa-l citesti pana la jumate fara sa ti se faca greata.
James Kilowatt
Nu glumeam chiar foarte tare... pai de cand sunt aici, am avut pe langa rablutza actuala, o banala Nubira si o rapciuga de Ibiza 1.2 din 1900 toamna. Nu am devenit deci membru al forumului ca sa ma laud.... Nici una din masinile astea nu sunt masini pentru care sa faci o pasiune, si totusi sunt membru pe forum smile.gif
Rebel
QUOTE (hdi @ May 26 2009, 02:20 PM) *
Asa e. Daca vei cumpara un AutoBild nu vei reusi sa-l citesti pana la jumate fara sa ti se faca greata.


Ai dreptate: tot ceea ce este bun si calitativ trebuie consumat in cantitati moderate. Altfel produce greata.
La urma urmei au cu ce se lauda si sunt o referinta in domeniu.
Rebel
GLC,
Nu doresc sa comentez perceptiile tale si cred ca mai toata lumea iti respecta deja lumea ta interioara.
Insa esti un flame-starter si comentariile dumitale sunt de cel mai prost gust.
De ex. Doru doar a spus o opinie, a prezentat ceva din punctul sau de vedere. O accepti sau o refuzi prin pareri pertinente, limbaj adecvat si dovezi. Daca ai...
Este ultima oara cand iti atrag atentia: comentariile tale sunt inutile, lipsite de bun simt si nelalocul lor! Nu poti fi respectat daca nu respecti la randul tau.
Nu numai ca voi sterge ceea ce este off-topic dar la urmatoarea abatere iti dau un warn.
Ai ceva de discutat despre o idee, scrie, ai ceva de spus despre un membru, iti dispare postul.
Te-am atentionat deja de doua ori insa data viitoare te "premiez".
hdi
QUOTE (Rebel @ May 26 2009, 08:17 PM) *
QUOTE (hdi @ May 26 2009, 02:20 PM) *
Asa e. Daca vei cumpara un AutoBild nu vei reusi sa-l citesti pana la jumate fara sa ti se faca greata.


Ai dreptate: tot ceea ce este bun si calitativ trebuie consumat in cantitati moderate. Altfel produce greata.
La urma urmei au cu ce se lauda si sunt o referinta in domeniu.


O remarca plina de spirit si in perfecta necunostinta de cauza. Nu stiu daca citesti editia in lb. romana a mizeriei dar cu proxima ocazie cand voi mai pierde ceva timp in baie (acolo le e locul deci acolo le tin thumbsup.gif ) o sa le rasfoiesc si o sa-ti dau vreo 2 exemple de versusuri castigate contra naturii de exemplare cu sange german.

In privinta warn-urilor am si eu o problema: nu le mai flutura cu atata insistenta pe sub nasul lui GLC ca nu e cu nimic mai rau ca altii sau, daca preferi, nici tu nu esti mai breaz ca el.
GLC120
Mi se pare un abuz faptul ca s-a sters postul in care spuneam ca "rebel este un tip bun si calitativ". Poate se sesizeaza cineva.

Cu Doru am avut o discutie civilizata desi mi s-a parut ca o ia cu Skoda pe aratura la fel cum face rebel de cateva luni (poate ani) cu BMW si masinile germane. Exista 1000 de alte arii, nu sunt suficiente?

andrei5130
Octavia este o masina buna !
sistemul lor de AWD nu lasa de dorit, poate nu lafel de performant ca cel de la subaru dar nu e de lepadat !!!

daca vreti comparatii tehnice este plin netul
pista
CITAT(GLC120)
Doru, sigur nu esti vreo clona autohtona a lui rebel?

GLC, aici ai gresit enorm. no.gif
22nst
Voi nu vedeti ce caraghiosi sunteti?

Motoarele Subaru sunt cele mai bune, tractiunea integrala de la Subaru este cea mai buna, toate masinile sunt niste cazane pe roti iar Subaru este cea mai cea, vezi Doamne a revolutionat automobilismul...
Nu va mai ajunge omul la nas... sunt usor scarbit de posesorii de Subaru, imi pare rau dar asta este concluzia trasa de mine, dupa ce am citit posturile de pe aici. (chiar daca mi-a zis ca nu o voi face)
no.gif no.gif no.gif
hdi
QUOTE (22nst @ May 26 2009, 10:03 PM) *
sunt usor scarbit de posesorii de Subaru


E voie cu si cu d-astea sau e doar o idee fara a fi vorba de persoane? down.gif Vezi sa nu te bungheasca vreun moderator.. biggrin.gif
Eu cred ca te-ai grabit si ai fost nedrept. Cel mult poti fi scarbit de mine si de inca vreo 2 insa nu poti generaliza la modul asta barbar.
In ciuda celor de mai sus, sa stii ca eu NU sunt usor scarbit de tine.
ozz86651
QUOTE
@20krpm
Super poza. Pentru cine a auzit de rationament circular


E printata deja si afisata la mine in cubicle, pentru ca ma reprezinta foarte bine smile.gif (nu la rationamentul circular ma refer, ci la partea cu numerele).
In meseria asta sint o groaza de ciudat acare vor numere exact pina la a 4a virgula ori in probleme fara relevanta ori in cazuri care socoteala din tirg variaza +/-20-30% fata de socoteala de acasa.

QUOTE
sunt usor scarbit de posesorii de Subaru


Da ce-au domle? Desi se bat cimpii pe aici o multime, pina acum oamenii au fost in limitele rezonabilului pe o arie de combat. Numa fete mari pe aici.
DORU
QUOTE (GLC120 @ May 26 2009, 06:55 PM) *
Mi se pare rezonabil ce spui Doru. thumbsup.gif

Totusi, in caz ca in padurea de care povesteai nu exista un circuit gen Euroring, "informatia" furnizata de tine ramane dubioasa. Mai bine ne spui ce bucurii ai de la Haldex-ul ala, poate e mult mai bun decat alte sisteme, si vom constata (a cata oara?) ca ne-am pacalit cu Subaru. blink.gif

Si tuturor celor care va considerati soferi mai buni, capabili sa ii "rezolvati" oricand pe ceilalti mai slabi, cititi putin despre Lucian Girbacea.


Spuneam deci ca "Nu stiu cat si daca este "boring" sa ai AWD, eu unul ma bucur de Haldex ori de cate ori ma urc in masina."
AWD si Haldex sunt 2 sisteme de tractiune integrala diferite, cu rezultate diferite. Despre AWD sa comenteze posesorii de Subaru sau Volvo (modelul mai vechi), eu stiu doar ca dpdv al costurilor si al conceptului tehnic, Haldex s-a remarcat ca fiind f rapid, fiabil si nu f scump la achizitionare. Pt cineva cu veleitati medii, Haldex este suficient. Eu aici ma incadrez deocamdata.

As vrea sa intelegi ca - cel putin in cazul meu - postarile nu au in vedere un VERSUS cu Subaru, ci doar "facts" din lumea auto, aceea la care am avut si am acces eu.



Si inca ceva, daca-mi este permis: masina personala nu mai este demult una stock si putini stiu de ce este in stare ea sau soferul din mine la volanul ei, dar nici o clipa nu am bravat cu asta si nici nu mi-am propus sa aduc in discutie faptul ca duetul nostru este comparat cu cineva de pe acest topic. Multumesc pt intelegere !
ozz86651
Apropo, destul de repede am remarcat ca singurele reviste auto care merita citite sint alea americane (C&D, R&T). Astia n-au afinitati nationale.
Diesel
QUOTE
Vezi mai intai unde am laudat eu Subaru


Ma plictiseam si am citit din nou prima pagina a topicului (asta daca nu merge link-ul dat de sageata roz smile.gif )

QUOTE ( @ Feb 19 2009, 11:43 AM) *
Domnilor moderatori si super moderatori, faceti ce vreti cu acest topic. Cateva remarci totusi avand in vedere ca am fost citat mai sus:

- imi mentin parerea ca OBK Diesel este o super masina. Ca si majoritatea celorlalte Subaru ale user-ilor de aici. Daca unii nu concep acest termen fara 300 CP, display-uri multiple prin tetiere, 3 diferentiale cu alunecare limitata sau un pret de 100,000 Euro, este problema lor...


Vreau sa observ ca sunt mai multi useri care sunt deranjati de tine.

Doru, Fabia are ampatamentul mai mic decat Octavia... cu vreo 10-20cm. D-aia e avantajata in curbele stranse laugh.gif
air_wolf
QUOTE (ozz86651 @ May 26 2009, 11:35 PM) *
Apropo, destul de repede am remarcat ca singurele reviste auto care merita citite sint alea americane (C&D, R&T). Astia n-au afinitati nationale.


stai sa ajunga in romania... sa vezi transformare biggrin.gif
mie imi plac: popular mechanics, 4WD magazine si 4wd toyota owner - evident nu se gasesc in romania biggrin.gif
DORU
QUOTE (Diesel @ May 26 2009, 11:39 PM) *
Doru, Fabia are ampatamentul mai mic decat Octavia... cu vreo 10-20cm. D-aia e avantajata in curbele stranse laugh.gif


Stiu, doar am o Fabia in familie si nu am iertat-o intotdeauna pe serpentine mai ales... rolleyes.gif
22nst
QUOTE (pista @ May 26 2009, 10:58 PM) *
QUOTE
Doru, sigur nu esti vreo clona autohtona a lui rebel?

GLC, aici ai gresit enorm. no.gif

Postul asta cu citalul ala dubios, nu pare curat. S-a sters ceva sa acopere altceva...

QUOTE ( @ May 26 2009, 11:16 PM) *
In ciuda celor de mai sus, sa stii ca eu NU sunt usor scarbit de tine.

Cuvintele tate sunt cu tinta... din pacate nu faci decat sa imi intaresti convingerea.
Am mai scris, Toyotistii sunt amatori fata de voi, Subaristii.

hdi
QUOTE (22nst @ May 27 2009, 12:43 AM) *
QUOTE ( @ May 26 2009, 11:16 PM) *
In ciuda celor de mai sus, sa stii ca eu NU sunt usor scarbit de tine.

Cuvintele tate sunt cu tinta... din pacate nu faci decat sa imi intaresti convingerea.
Am mai scris, Toyotistii sunt amatori fata de voi, Subaristii.


Mi-ai raspuns doar la cea de-a 3 fraza (tu stii ce ai vrut sa zici dar macar te-ai straduit).
Le-ai uitat in schimb pe primele doua. Fii bun si da-mi un raspuns si la ele ca vad ca vorbesti cu miez. Uite, le mai copiez inca o data ca sa nu le ratezi:

E voie cu si cu d-astea sau e doar o idee fara a fi vorba de persoane? down.gif Vezi sa nu te bungheasca vreun moderator.. biggrin.gif
Eu cred ca te-ai grabit si ai fost nedrept. Cel mult poti fi scarbit de mine si de inca vreo 2 insa nu poti generaliza la modul asta barbar.
Mircea104901
Mi se pare foarte interesant comportamentul unora, care, daca pentru ei investitia financiara intr-un fier necesita protejarea lui pana la moarte (inclusiv venerarea marcii ~Krupp, Mittal, Nippon, etc), considera acest lucu universal valabil si aplicabil tuturor. Aceste persoane nu se sfiesc sa dea cu "ciocanul" ASCII in stanga si in dreapta, cu harnicie si stoicism, tuturor celor care vor sa exprime ceva ce este peste puterile lor de intelegere.
Dar, ce ne-am face fara asemenea "jucatori"? Ar mai exista acest topic?

Sa fii inteligent inseamna si sa intelegi ceea ce vrea sa spuna cineva, dar nu stie sa exprime acel lucru. Nu toata lumea are talent oratoric/pedagogic.

Poate ca o sa-mi pun la subsol marca bicicletei..... O sa fiu macar eco ....... dar nu cred ca o sa mai fiu bagat in seama pe-aici ..... nu o sa mai scarbesc pe nimeni ........ si n-are AWD .... hmmm .... oare cum sa-i fac tuning? ......

Popcorn anyone?
GLC120
Diesel daca "super masina" se traduce prin "supercar" si inseamna aceeasi clasa cu Ferrari, Bentley si Veyron atunci ai dreptate, postul descoperit de tine demonstreaza ca imi idolatrizez masina si o laud nonstop de 87 de pagini (am retinut accurate number-ul lui 20 krpm). blink.gif Ai 1-0 !

Doru, daca Haldex este un producator si un anumit tip de "diferential", AWD nu spune aproape nimic. Deci este foarte greu sa compari cei doi termeni. La Subaru Outback super masina cu super tractiunea integrala AWD unsure.gif exista 3 (TREI) sisteme de distributie a cuplului. Deci daca tot e combat te intreb si eu: CE SA COMPARAM ? Mai bine continuati cu clasamentul genial autozeitung. Iar despre tine trebuie sa iei o hotarare, ori ai veleitati medii, ori putini stiu de ce esti in stare la volanul masinii tale blink.gif cele doua fraze consecutive sunt usor contradictorii.
Oricum scuze ca te-am comparat cu rebel, probabil am exagerat.

Pentru ceilallti useri deranjati (vai draga ce situatie!) nu mai considerati ca daca user-ul e prietenul vostru si e baiat bun, nu poate scrie tampenii pe un forum niciodata.

AZAZEL
QUOTE (22nst @ May 26 2009, 10:03 PM) *
Voi nu vedeti ce caraghiosi sunteti?

Motoarele Subaru sunt cele mai bune, tractiunea integrala de la Subaru este cea mai buna, toate masinile sunt niste cazane pe roti iar Subaru este cea mai cea, vezi Doamne a revolutionat automobilismul...
Nu va mai ajunge omul la nas... sunt usor scarbit de posesorii de Subaru, imi pare rau dar asta este concluzia trasa de mine, dupa ce am citit posturile de pe aici. (chiar daca mi-am zis ca nu o voi face)
no.gif no.gif no.gif



pai ai perfecta dreptate. in felul in care se posteaza, chiar incepi sa treci prin diverse stari: amuzament, sila, mila, ignoranta.
nu mai incapi pe forumul asta de subaru(de fapt de posesori de asa ceva). daca incerci sa spui ceva ce nu este in ton cu trendul, imediat sar cativa care sa-ti spuna cat de rahat este masina ta(ca parca ale lor ar fi cu mult mai rasarite); mai vine altul cu o idee si imediat i se spune sa stea in banca lui ca atat el cat si masina lui sunt de cacao, samd.

am un feeling ca un personaj de aici, a trait toata viata niste frustrari, la scoala colegii nu-l considerau ca facand parte din gasca lor, fetele pe care el le-a placut l-au respins, a condus toata viata numai masini de duzina, joburile ce le-a avut au fost in general de cacao, sefii l-au persecutat iar acum a reusit printr-un concurs de factori sa-si ia subaru(despre care se spune ca este o masina f buna) si acum trebuie sa refuleze in dosul unei tastaturi.
e ceva normal, asta e evolutia unor astfel de personaje.
James Kilowatt
QUOTE (ozz86651 @ May 26 2009, 04:27 PM) *
In meseria asta sint o groaza de ciudat acare vor numere exact pina la a 4a virgula ori in probleme fara relevanta ori in cazuri care socoteala din tirg variaza +/-20-30% fata de socoteala de acasa.


Am intalnit si eu specia asta.... in general sunt fie finantistii, fie amatorii care habar n-au care-s erorile unui calcul si de unde vin ele smile.gif
Sunt multe domenii chiar si hightech in care unu' vine si masoara la micrometru, vine altul si face un semn cu creta si inca unul care taie cu toporu' biggrin.gif

@Mircea
Eu am vazut si bicicleta AWD, din aia cu asistenta electrica sau cu motor termic pus pe roata din fata, si cel cu tractiune animala pe roata din spate smile.gif N-am stat sa ma uit atent sa vad ce distributie de cuplu are, insa cred ca-i foarte variabila teehee.gif . Totusi, am observat asa empiric ca bicicletele de curse sunt in general RWD....


Si terminati cu insinuarile la persoana, ca da Rebel militaria jos din pod! banned.gif
GLC120
QUOTE (AZAZEL @ May 27 2009, 08:54 AM) *
am un feeling ca un personaj de aici, a trait toata viata niste frustrari, la scoala colegii nu-l considerau ca facand parte din gasca lor, fetele pe care el le-a placut l-au respins, a condus toata viata numai masini de duzina, joburile ce le-a avut au fost in general de cacao, sefii l-au persecutat iar acum a reusit printr-un concurs de factori sa-si ia subaru(despre care se spune ca este o masina f buna) si acum trebuie sa refuleze in dosul unei tastaturi.
e ceva normal, asta e evolutia unor astfel de personaje.


Descrierea de mai sus mi se potriveste manusa, deci ma simt vizat blink.gif . Desi nu am nici o problema cu AZAZEL, atrag atentia viteazului moderator care este si jucator si arbitru, ca la astfel de posturi jignitoare este greu sa combati ideile. Ce idei? Sau poate sunt informatii auto utile si nu le vad eu printre randuri ?


This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.