Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
mariusdruta
In primul rand GLC, daca tot ma citezi, ar fi bine sa nu ma mai cenzurezi, pentru ca subtilitatea nu inseamna neaparat si lipsa de argumente. Eu imi mentin afirmatiile pe care le-am facut si le-am si argumentat indirect , referitor la nivelul unor infocati posesori de japoneze din "vechile" si "noile" valuri de cunoscatori in domeniul automobilistic. Dupa cum s-a vazut, nu sunt nici singurul care gandeste asa in cazul de fata, dar asta nu inseamna ca si generalizam.

Apropos, sper ca nu iti este rusine de ineptiile debitate de catre colegii tai din tabara specialistilor care regreta ca nu le raspundem si noi la acelasi "nivel" tehnic smile.gif E foarte greu, crede-ma... persoane foarte avizate, care chiar stiu sa aprecieze o masina japoneza , au renuntat deja...
air_wolf
parerea mea este ca fiind pe un forum public, care poate fi citit si de persoane care nu au ca pasiune automobilul dar doresc sa achizitioneze unul, tebuie sa alegem informatiile pe care le scriem aici.
e aiurea sa vada cineva un film ca acela pus de pista fara explicatiile de rigoare. e clar ca omul va fi puternic influentat si va ajunge sa creada passatul mai bun decit toyota la tractiunea integrala.
sa fim onesti - intre subaru si restul lumii, subaru pierde. nici la vinzari nu e primul, nici la fabilitate, nici la performante. dar e o masina unica prin motorul ei boxer, prin tractiunea integrala cu LSD-uri si pe alte modele decit wrx sti. si la senzatia de la volan sta mai bine decit unele si mai prost decit altele.
treaba e ca modelele misto nu pupa europa. legacy-ul de 3 litri, svx-ul, outback sedan... n-am vazut prin europa.

Zetics
Vad ca au disparut niste posturi... n-am inteles prea bine de ce, dar nici nu ma doare.

Legacy - specificatii, intre care 3.0R spec B
GLC120
Nu cred sa fii disparut posturi. S-a creat un split la Off-road, "Diesel vs popor".
G e o r g e
QUOTE (air_wolf @ Mar 10 2009, 11:12 PM) *
parerea mea este ca fiind pe un forum public, care poate fi citit si de persoane care nu au ca pasiune automobilul dar doresc sa achizitioneze unul, tebuie sa alegem informatiile pe care le scriem aici.
e aiurea sa vada cineva un film ca acela pus de pista fara explicatiile de rigoare. e clar ca omul va fi puternic influentat si va ajunge sa creada passatul mai bun decit toyota la tractiunea integrala.
sa fim onesti - intre subaru si restul lumii, subaru pierde. nici la vinzari nu e primul, nici la fabilitate, nici la performante. dar e o masina unica prin motorul ei boxer, prin tractiunea integrala cu LSD-uri si pe alte modele decit wrx sti. si la senzatia de la volan sta mai bine decit unele si mai prost decit altele.
treaba e ca modelele misto nu pupa europa. legacy-ul de 3 litri, svx-ul, outback sedan... n-am vazut prin europa.

legy gt nu ai vazut smile.gif 3.0 e de la inceput.

dar afirmatia tine apa...

QUOTE (Zetics @ Mar 10 2009, 11:34 PM) *
Vad ca au disparut niste posturi... n-am inteles prea bine de ce, dar nici nu ma doare.

Legacy - specificatii, intre care 3.0R spec B

ce repede ati sarit voi in capu' lu' airwolf , a gresit si omu' . e si el obosit , voi hop .

ntz ntz ...
HalbaSus
Mircea, hai sa fim seriosi... adica genul de soferi de care vorbesti tu sunt legati in mod organic de masini germane (premium) ? Sa va spun ca zilele trecute am fost "facut" la semafor de o honda civic modelul ala urat de tot (adica nu ultimul model ci ala dinaintea lui) cu niste evacuari d-alea "adevarate" ?
Atitudinea e de vina, si ea nu este specifica posesorilor de masini germane. Este specifica unei anumite grupe de varsta, baieti tineri cu exces de testosteron care vad in fiecare masina de pe strada o potentiala provocare. Deobicei sunt saraci si isi cumpara masini ieftine. In america isi iau masini japoneze si sunt numiti riceri - asta fiindca acolo masinile japoneze sunt ieftine si usor de modificat. In romania masinile japoneze nu sunt ieftine, piata SH pt ele e ca si inexistenta iar modificarea (sau macar intretinerea lor) este o enigma pentru majoritatea service-urilor de cartier.
Tu crezi ca eu daca sunt la volanul unui audi sau mercedes incep sa vanez toyote si subaruuri sa le demonstrez superioritatea germana ? Pe de alta parte imediat dupa ce mi-am luat carnetul si conduceam o dacie nu cred ca era stop de la care sa nu plec cu scartait de gume, indiferent daca langa mine era un mercedes sau o toyota.
T u d o r
Atitudinea asta pe care o intalnim des pe sosea, cea a frustratului depasit de o maisna pe care o considera inferioara... Hmmm, e de discutat aici. De regula conduc repede. Asta presupune ca pe un traseu de sa zicem 100 km ma depasesc 2-3 masini. Asa a fost si cu Loganul, asa a fost si cu 307-le. Asa conduc eu si gata, trecem la subiect. Ei bine, cand ii depaseam cu Loganul, 1/2 dintre cei cu masini "mai bune" se luau dupa mine sau, mai rau, nu ma lasau sa depasesc. Stiti senzatia aia complet cretina in care vezi ca se apropie curba, tu esti in depasire si bivolu' tot accelereaza... si culmea, masina lui e si mai capabila. Iti vine sa-l arunci in sant. Peripetii de-astea am avut destule. Apoi am luat 307-le. Brusc cam 1/2 dintre masinile care nu ma lasau s-au potolit. Pentru ca masina mea putea mai mult si nu riscau sa fie umiliti (in sensul pe care l-ar da orice bivol unei astfel de intamplari). Acum, de cand am Honda (care btw arata mai rea decat e) nu prea se mai supara niciunul.

Asa ca sfatul meu era sa va fi luat Legacy care este o masina de sosea si impune respect. biggrin.gif SUV-urile nu si nici crossoverele. tongue.gif Cine v-a pus sa vreti 20 cm garda la sol, heh? teehee.gif

Nu pot sa nu remarc cum Halba a sintetizat foarte frumos cam ce gandisem si eu dar expusesem incurcat. biggrin.gif
GLC120
QUOTE (air_wolf @ Mar 10 2009, 09:12 PM) *
si la senzatia de la volan sta mai bine decit unele si mai prost decit altele.


air wolf esti un om serios si cu statut de specialist. Spune-ne te rog, propozitia de mai sus aduce informatii noului venit?

Cred ca te adresezi in continuare unui personaj imaginar (sa-i spunem matusa Tamara) care ar fi spus candva ca Subaru este cea mai fiabila, cea mai performanta, cea mai buna, si cea mai stabila masina din lume.

Rebel
Da mai, asa e, si eu cand conduc Honda toate BMW-urile se iau cu mine la tranta... smile.gif
Ce-am mai ras! biggrin.gif
Sincer sa fiu, de cate ori sunt cu Honda apare un pustan din asta cu sunet de imi strica toata atmosfera ambientala cu subwoofferul -ul ambaland Civicul sau Impreza lui. cam astia trag la Accord. Inca nu am gasit unul cu BMW sa vrea vreo liniuta cand sunt in Honda.

La BMW trag mai multe muste, ii vad cum se uita pe geam si nu zic nimic, se misca incet pana la verde doar doar m-o face. La unii le mai dau cate un fum dar pe altii ii las in saracia lor.

In fapt este o alta teorie pe care din cauza "barnei din ochi" ori a altor considerente nu este acceptata: TU, cand sari dintr-o masina mai comuna intr-una mai rasarita, ai impresia ca toti se uita la bijuteria ta si ca toata lumea vrea sa "traga o liniuta". Uita-te mai bine si vezi ca nu-i chiar asa, de multe ori razi singur pentru ca ai o imaginatie bogata. dar trece si asta cu varsta...
ozz86651
Presupun ca si in Canada e ca in America, adica BMW cu motor mic nu exista si nici dizel. Dar in Romania am vazut multime de 316 si 318 cu care te intreci cu sanse bune si cu Loganul.
GLC120
QUOTE (mariusdruta @ Mar 10 2009, 09:06 PM) *
In primul rand GLC, daca tot ma citezi, ar fi bine sa nu ma mai cenzurezi, pentru ca subtilitatea nu inseamna neaparat si lipsa de argumente.


Citez ce mi se pare mai interesant, fara sa iti cer parerea. Oricum e frumos ce scrii si aici.

Daca nu stii si intrebi pe altii e o dovada de inteligenta. Mult mai grav e cand nu stii si II INVETI pe altii, dai verdicte sau iti inchipui.

Ai vazut pe cineva ca intreaba ceva, aici pe combat, despre Subaru?

Azi fac o sesiune, de "traffic light small lines" adica liniute de semafor.. Sper sa prind vreun Logan WRC din ala de 110 CP.
Recunosc ca nu am testat acest aspect important la drive test. Daca si aici masina se dovedeste mai buna ca unele si mai proasta ca altele, incep sa ma gandesc serios la o infuzie de componente BMW, care sa ii dubleze pretul si sa ii tripleze performantele.
G e o r g e
glc120 , te rog sa intelegi anumite aspecte subliniate de halbasus mai sus (scuze de sus uri da' halba tine foarte mult la berea lui biggrin.gif:)
tu crezi ca daca acum am mercedes o sa ma iau la tranta cu toti aia cu masini japoneze ? eu am boala mea pe aia cu bmw urile , da' asta e alta poveste . bine in categoria boala pe intra si skodele (mai ales tour ) , passaturile si taximetristii . pe toti prefer sa ii depasesc repede si sa pun multe masini intre mine si ei ca sa fiu safe. whistling.gif

daca eu am facut afirmatia de mai sus o consideri inutila pentru forum si atac la vreo persoana ? serios acum , e forum public care trebuie sa aduca info. booon , dar aici suntem pe o arie de combat smile.gif

si eu , ca si Tudor, conduc mai repede . las masinile sa ma depaseasca chit ca e un logan care o face , daca el se grabeste e treaba lui . dar daca am vreun cimpanzeu care tine mortis de banda II sau accelereaza cand vreau sa'l depasesc atunci ma bucur de v6 le de sub capota .

si povestesc si eu o faza reala acum , ma duceam la munte cu un prieten , el cu un GV eu cu legy ul . la un moment dat ma suna si imi zice sa o iau eu in fata ca nu se dau aia din fata lui nici picati cu ceara. hop si eu in fata , ghici ce , incepuse lumea sa se dea la o parte . masina neagra , model necunoscut fata de un GV gri smile.gif
GLC120
OK, poate sunt eu mai sensibil si ma simt atacat fara motiv. Asta este e combat, voi raspunde.

GV e Grand Vitara? Cum faci tu ca sa se dea fazanii la o parte si poate ne spui si ceva legat de drum si de viteza?

Cand merg pe banda a doua pe autostrada cu 140-150 depasind coloana de pa banda 1 (90-100km/h) si de la un km incepe o ploaie de flash-uri, ce masina crezi ca vine:

- Mercedes
- BMW
- Touareg
- Logan
- Taxi

Punctajul maxim e 72% "roman adevarat dintre noi pentru noi"

Scuze ca merg asa incet pe autostrada, inca nu imi permit o masina mai buna, am un Outback Diesel. Zbarnaie din toate incheieturile, si motorul face ca un avion. Cred ca oricum e prea repede pentru masina asta. Pana acum am avut masini ca lumea dar m-au pacalit asiaticii astia cu motorul AWD si cu promotia.
G e o r g e
GV e Golf V smile.gif

iar despre afirmatia ta de mai jos ... e puerila . crede-ma .

ploaie de flashuri nu dau , am incercat varianta pus semnal , nu functioneaza in romania , asa ca dau 2 flashuri scurte nu de departe , nici din fundu' lui , si daca nu poate sa treaca pe prima banda astept . iar tu daca mergi cu 150-160 pe autostrada ai toate sansele sa ma depasesti smile.gif
Mircea104901
QUOTE (Rebel @ Mar 10 2009, 05:28 PM) *
Da mai, asa e, si eu cand conduc Honda toate BMW-urile se iau cu mine la tranta... smile.gif
Ce-am mai ras! biggrin.gif
Sincer sa fiu, de cate ori sunt cu Honda apare un pustan din asta cu sunet de imi strica toata atmosfera ambientala cu subwoofferul -ul ambaland Civicul sau Impreza lui. cam astia trag la Accord. Inca nu am gasit unul cu BMW sa vrea vreo liniuta cand sunt in Honda.

La BMW trag mai multe muste, ii vad cum se uita pe geam si nu zic nimic, se misca incet pana la verde doar doar m-o face. La unii le mai dau cate un fum dar pe altii ii las in saracia lor.

In fapt este o alta teorie pe care din cauza "barnei din ochi" ori a altor considerente nu este acceptata: TU, cand sari dintr-o masina mai comuna intr-una mai rasarita, ai impresia ca toti se uita la bijuteria ta si ca toata lumea vrea sa "traga o liniuta". Uita-te mai bine si vezi ca nu-i chiar asa, de multe ori razi singur pentru ca ai o imaginatie bogata. dar trece si asta cu varsta...


He he
ce imi place.. ce scriu si ce se interpreteaza.
Unde D-zeu am scris eu ca daca esti intr-o japoneza, aia cu germane sar pe tine???? UNDE??
L-am intrebat pe Tudor daca a patit cu Accordul probleme cu soferii de Audi? De ce generalizati si imi puneti mie in carca??
Asa se fac lucrurile? Sau nu sunteti capabili de a intelege concis ce se scrie???

Si, da, aia cu TeDeI sar pe oricine. Si, slava Domnului ca s-a redus procentul, de la 80-90% cand au aparut TDI cu I rosu (pe atunci aveam Calibra) pe la 40-50%. De fiecare data cand nimeream cate unul, avea impresia ca vreau sa-l provoc. Nici gand, eu am stilul meu de mers constant. Am subliniat CALIBRA sa vedeti, ca poate o faceti americana, sau mai stiu eu ce.

Cat despre ce ai scris mai sus @rebel as putea sa o iau ca atac la persoana. Dar, din pacate pt tine, nu ma simt in categoria pe care ai mentionat-o. De "bizonii" pe care-i mentionezi incerc sa ma feresc in trafic, si de ei vorbesc. Ca majoritatea se afla la volanul unei masini produsa de VAG, e altceva.

Si inca ceva, ca vad ca trebuie mentionat: nu prea am intalnit "bizoni" la volan de BMW, si cu atat mai putini de Mercedes.

Nu mai generalizati afirmatiile, daca nu sunt asa formulate.
klm
CITAT(GLC120 @ Mar 11 2009, 08:36 AM) *
Ai vazut pe cineva ca intreaba ceva, aici pe combat, despre Subaru?

Da, eu si inca nu am primit niciun raspuns (adica am primit o intrebare identica, oare se pune la socoteala?):
CITAT(klm @ Mar 5 2009, 03:58 PM) *
Ia spune-ne despre intretinere! Cat costa si ce presupune revizia de 120k km dar aia la 350k km la Accord dar la Forester? Cat costa o curea de distributie, dar un motor? Daca ai o aripa botita cat % din masina trebuie sa schimbi? Cat te costa la Tuareg reparatia dupa avaria rezultata la un impact frontal cu viteza de 20 kmh cu un stalp si cat te costa la Forester? Cat de tare se indoaie tabla daca se aseaza o persoana de 90 kg pe capota Foresterului si cat de tare se indoaie daca se aseaza pe Tuareg?

Nu va chinuiti sa raspundeti daca nu ati facut macar 10-20k km cu Subaru.
GLC120
George, nu stiu care afirmatie e puerila, erau mai multe acolo, dar nu are importanta.

Inteleg ca nu ti se intampla sa primesti ploaie de flash-uri de la 1km? Eu nu am zis ca faci asa, am intrebat ce constatati in trafic, cine procedeaza asa?

E o intrebare dificila, va trebuie un soft specializat? Sau doar incomoda?
Mircea104901
QUOTE (klm @ Mar 11 2009, 04:43 AM) *
QUOTE (GLC120 @ Mar 11 2009, 08:36 AM) *
Ai vazut pe cineva ca intreaba ceva, aici pe combat, despre Subaru?

Da, eu si inca nu am primit niciun raspuns (adica am primit o intrebare identica, oare se pune la socoteala?):
QUOTE (klm @ Mar 5 2009, 03:58 PM) *
Ia spune-ne despre intretinere! Cat costa si ce presupune revizia de 120k km dar aia la 350k km la Accord dar la Forester? Cat costa o curea de distributie, dar un motor? Daca ai o aripa botita cat % din masina trebuie sa schimbi? Cat te costa la Tuareg reparatia dupa avaria rezultata la un impact frontal cu viteza de 20 kmh cu un stalp si cat te costa la Forester? Cat de tare se indoaie tabla daca se aseaza o persoana de 90 kg pe capota Foresterului si cat de tare se indoaie daca se aseaza pe Tuareg?

Nu va chinuiti sa raspundeti daca nu ati facut macar 10-20k km cu Subaru.


Pai spune-ne tu, ca doar ai facut 350k km cu Accordul si Foresterul. Si ti-ai permis si sa faci teste de impact cu un stalp cu 20km/h cu Touareg si cu Forester. Si probabil ca te-ai suit pe capote si ai masurat amplitudinea deformatiei.

Spune-ne si noua, nu tine ascuns. Noi nu ne permitem sa facem asemenea teste. Si pentru cel putin 700k km, ar trebui sa conduc cam mult si nu as mai avea timp sa scriu pe forum.


Tu chiar nu vezi ce intrebari absurde pui? Si mai sunt si multe teehee.gif
Deci nu stiu cine are o problema!
GLC120
QUOTE (klm @ Mar 11 2009, 09:43 AM) *
Da, eu si inca nu am primit niciun raspuns (adica am primit o intrebare identica, oare se pune la socoteala?):Nu va chinuiti sa raspundeti daca nu ati facut macar 10-20k km cu Subaru.


Intrebare este atunci cand vrei sa afli o informatie rolleyes.gif . Nu e deloc cazul aici, reiese clar ca tu stii mai bine.

Totusi iti raspund ca service-ul si piesele sunt inca o mare problema, mai ales in Bucuresti. Atat ca pret cat si ca termen de livrare. Nu stiu despre competenta sper sa fie OK.

Cred ca e dezastru mai mare decat la Porsche, dar sper sa se vanda multe boxer diesel si sa se mai remedieze pana ajung la 120000 km. Daca nu, caut solutii sa merg in alta parte. Ti se pare rezonabil ce spun?

Deseara sar de pe garaj direct pe capota. Oricum mi se parea gura aia de admisie prea mare, sperii oamenii aiurea pe sosea. Pun pozele pe topic. Daca vrei vino si tu cu Touaregu', punem un carton sa nu o zgariem, ca are vopsea ca lumea de 830 Euro.
G e o r g e
QUOTE (GLC120 @ Mar 11 2009, 11:44 AM) *
George, nu stiu care afirmatie e puerila, erau mai multe acolo, dar nu are importanta.

Inteleg ca nu ti se intampla sa primesti ploaie de flash-uri de la 1km? Eu nu am zis ca faci asa, am intrebat ce constatati in trafic, cine procedeaza asa?

E o intrebare dificila, va trebuie un soft specializat? Sau doar incomoda?

credeam ca e vorba de mine sa dau ploaie de flashuri . am primit ploi , majoritatea germane , dar si de la ceva japoneze .

cel mai dur a fost cand eram cu foresterul pe autostrada si ma duceam la sibiu . era seara , destul de aglomerat, nimeni nu se dadea din fata mea si toti incercau sa se ia cu mine . cel mai tare a fost un focus 1.8 tddi wagon . laugh.gif acum sa zic ca toti aia de au focusuri sunt vite? nu pot generaliza pentru ca nu este asa .

eu eram cu un dric cu halogene galbui, nimeni nu se dadea din fata mea orice as fi incercat sa fac. chit ca facea masina 6.3 pana la suta .
klm
CITAT(Mircea104901 @ Mar 11 2009, 09:51 AM) *
Pai spune-ne tu, ca doar ai facut 350k km cu Accordul si Foresterul.
[...]
Spune-ne si noua, nu tine ascuns. Noi nu ne permitem sa facem asemenea teste. Si pentru cel putin 700k km, ar trebui sa conduc cam mult si nu as mai avea timp sa scriu pe forum.

Eu vorbesc despre ce stiu, avem informatii despre reviziile de 15 si 30k km la A4, am pus si eu la un G IV, de ce nu puneti si voi despre cele ale OBK ca sa vedem diferentele (si sa-mi dati cu tifla pentru afirmatiile mele)? Presupun ca va permiteti sa faceti reviziile de 15, 30k km?
CITAT(GLC120 @ Mar 11 2009, 09:58 AM) *
CITAT(klm @ Mar 11 2009, 09:43 AM) *
Da, eu si inca nu am primit niciun raspuns (adica am primit o intrebare identica, oare se pune la socoteala?):Nu va chinuiti sa raspundeti daca nu ati facut macar 10-20k km cu Subaru.

Intrebare este atunci cand vrei sa afli o informatie rolleyes.gif . Nu e deloc cazul aici, reiese clar ca tu stii mai bine.

Totusi iti raspund ca service-ul si piesele sunt inca o mare problema, mai ales in Bucuresti. Atat ca pret cat si ca termen de livrare. Nu stiu despre competenta sper sa fie OK.

Daca ai informatii punctuale pune-le altfel, te rog, nu ne face sa ne pierdem vremea.
pista
CITAT(G e o r g e @ Mar 11 2009, 09:04 AM) *
cel mai tare a fost un focus 1.8 tddi wagon . laugh.gif acum sa zic ca toti aia de au focusuri sunt vite? nu pot generaliza pentru ca nu este asa .

Chiar te rog George nu generaliza, altfel risti sa superi pe AZAZEL. Eu nu am zis absolut nimic rau in legatura cu Focus si o "presimtire" a unui coleg de forum deja a facut aparitia.
Nu uita de Big Brother care stie ce facem noi linistiti acasa, cat timp el e la servici.
Daca scapi de acuzatia ca vrei sa faci de kko proprietarii Focus, inseamna ca doarme la servici.
Mircea104901
QUOTE (klm @ Mar 11 2009, 04:20 AM) *
Presupun ca va permiteti sa faceti reviziile de 15, 30k km?


Pai tocmai asta e ideea, ca am auzit ca sunt fiabile si testam sa vedem cat ne tin fara revizii smile.gif
G e o r g e
revizia normala e in jur de 1000-1300 ron la subaru , depinde de model.
la tribeca e mai scumpa ca intra muuult ulei.

kit complet ambreiaj e cam 2000 euro .

placute frana legy, forester, impreza (mai putin legy 3.0) era cam 120 euro

filtru de polen 80 euro

cam asta imi aduc aminte .
GLC120
George, asa cum ai constatat si tu majoritatea sunt masini puternice germane. Nu generalizam, ar fi o prostie dar complexul de superioritate e foarte prezent la acesti baieti si pe sosea si pe forum. Cu cat masina este mai SH cu atata creste procentajul.

Flash-urile sunt ceva minor, se intampla multe altele. "Dati-va la o parte viermilor, cu harburile voastre, pune frana la 90 si baga-te intre camioane, nu vezi ca ma grabesc, mo.. ma... de sarac!"

Masina mea arata si mai dric decat Foresterul ala dar am constatat ca civilizatia incepe sa impuna respect, daca te apropii incet si ferm fara sa faci nici un semn nimic, nu prea mai sta nimeni aiurea pe banda a doua.
G e o r g e
QUOTE (GLC120 @ Mar 11 2009, 12:39 PM) *
George, asa cum ai constatat si tu majoritatea sunt masini puternice germane. Nu generalizam, ar fi o prostie dar complexul de superioritate e foarte prezent la acesti baieti si pe sosea si pe forum. Cu cat masina este mai SH cu atata creste procentajul.

Flash-urile sunt ceva minor, se intampla multe altele. "Dati-va la o parte viermilor, cu harburile voastre, pune frana la 90 si baga-te intre camioane, nu vezi ca ma grabesc, mo.. ma... de sarac!"

Masina mea arata si mai dric decat Foresterul ala dar am constatat ca civilizatia incepe sa impuna respect, daca te apropii incet si ferm fara sa faci nici un semn nimic, nu prea mai sta nimeni aiurea pe banda a doua.


generalizam si nu e ok. asta crezi tu ca zice ala cu masina germana SH ... dar poate omul chiar se grabeste , te pui cu nebunul ? eu daca sunt in depasire si vine vreunul ma dau la o parte cat e normal posbil de repede sa o fac. totodata EU FOLOSESC oglinzile retrovizoare , lucru care nu prea multa lume o face.

daca vad vreunul ca vine tare ma dau la o parte inainte sa ajung sa'l incomodez.

daca vrei respect da dovada de respect.
pista
CITAT(G e o r g e @ Mar 11 2009, 09:37 AM) *
revizia normala e in jur de 1000-1300 ron la subaru , depinde de model.
la tribeca e mai scumpa ca intra muuult ulei.

kit complet ambreiaj e cam 2000 euro .

placute frana legy, forester, impreza (mai putin legy 3.0) era cam 120 euro

De frane nu stiu nimic, cred ca numai la revizia de 120kkm. Eu nu prea franez.(vezi semnatura)

filtru de polen 80 euro

cam asta imi aduc aminte .


Sper sa nu te superi, dar aceste informatii ori nu sunt actuale ori nu trebuie generalizate.
Eu am platit la cele 3 revizii cate ~700RON. Total 3 revizii ~2100RON.

De placute de frana nu stiu nimic, poate la revizia de 120kkm. Eu franez extrem de putin, in comparatie cu altii.(vezi semnatura)

Filtru polen 27EURO.

Eu am chiar ultimul deviz in fata.
Click to view attachment
GLC120
George procent mare nu inseamna generalizare. Spune-ne te rog ce trebuie facut daca depasesti coloana cu 140-150 pe autostrada, si primesti flash-uri de la 1 km?

Cum este civilizat ? Sa pui frana si sa intri cu 90 printre camioane, sau sa isi uzeze el putin frana de motor si sa stea un minut in spatele tau cu 150 ? Sau sa accelerezi cat poti si pastrezi distanta ca sa ii arati cine are masina adevarata, in acest fel ii faci si loc sa se grabeasca, un fel de win-win situation unsure.gif ??

Sa civilizam poporul cu calculatorul. Program sustinut de Min. Educatiei si primaria sectorului 5.
T u d o r
Eu merg de regula pe autostrada cu 143 km/h. biggrin.gif Adica 139 reali. Asta inseamna ca depasesc cam 80-90% dintre masini. Stiti ca am observat ca multi dintre cei cu masini mai bune/scumpe s-au mai civilizat? Iesirile din tara in strainatate, contactul cu civilizatia la volan de acolo... toate astea se vad. Am intalnit si masini pe care le-am depasit si cele care m-au depasit... calmi, fara flash-uri, cu bun simt. Iarasi nu generalizez, bivolii sunt peste tot dar parca s-a mai schimbat ceva.

Eu nu dau flash si nici nu claxonez. In cel mai rau caz semnalizez stanga si astept. Daca celalalt nu vede/vrea/se simte, eventual ii dau un flash scurt si doar cu intentia de a fi vazut. Cred ca in 99% dintre cazuri este mai mult decat suficient. De cele mai multe ori ii permit si altuia din fata sa depaseasca, lasandu-l. Nu ma infraneaza prea mult si e un gest de bun simt. Ma refer la situatiile in care tu ai 140, cel pe care il depaseai are 120 si il inghesui intr-un camion care merge cu 80. Mi se pare de bun simt sa-l las sa treaca si el, sau daca nu mai e posibil din varii motive ii semnalizez scurt ca si scuza. O sa vedeti ca o astfel de atitudine in trafic aduce dupa sine si o schimbare in bine in comportamentul celorlalti. Foarte multi se comporta asa in Romania pentru a nu fi luati de fraieri. Stiu ca e pueril, dar e o realitate. Oameni cu bun simt se comporta urat in trafic pentru ca asa fac si ceilalti. Un simplu exemplu bun le poate foarte usor scoate la iveala calitatile.
G e o r g e
QUOTE (GLC120 @ Mar 11 2009, 01:03 PM) *
George procent mare nu inseamna generalizare. Spune-ne te rog ce trebuie facut daca depasesti coloana cu 140-150 pe autostrada, si primesti flash-uri de la 1 km?

Cum este civilizat ? Sa pui frana si sa intri cu 90 printre camioane, sau sa isi uzeze el putin frana de motor si sa stea un minut in spatele tau cu 150 ? Sau sa accelerezi cat poti si pastrezi distanta ca sa ii arati cine are masina adevarata, in acest fel ii faci si loc sa se grabeasca, un fel de win-win situation unsure.gif ??

Sa civilizam poporul cu calculatorul. Program sustinut de Min. Educatiei si primaria sectorului 5.

imi continui drumul si cand se apropie de mine ma dau la o parte astfel incat niciunul din noi sa nu franeze / accelereze .
eu folosesc cruise control si recunosc ca ma deranjeaza sa o scot de pe CC , imi strica consumul ce naiba.

QUOTE (pista @ Mar 11 2009, 12:49 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Mar 11 2009, 09:37 AM) *
revizia normala e in jur de 1000-1300 ron la subaru , depinde de model.
la tribeca e mai scumpa ca intra muuult ulei.

kit complet ambreiaj e cam 2000 euro .

placute frana legy, forester, impreza (mai putin legy 3.0) era cam 120 euro

De frane nu stiu nimic, cred ca numai la revizia de 120kkm. Eu nu prea franez.(vezi semnatura)

filtru de polen 80 euro

cam asta imi aduc aminte .


Sper sa nu te superi, dar aceste informatii ori nu sunt actuale ori nu trebuie generalizate.
Eu am platit la cele 3 revizii cate ~700RON. Total 3 revizii ~2100RON.

De placute de frana nu stiu nimic, poate la revizia de 120kkm. Eu franez extrem de putin, in comparatie cu altii.(vezi semnatura)

Filtru polen 27EURO.

Eu am chiar ultimul deviz in fata.
Click to view attachment

atat or fi acum smile.gif nu mai gasesc nici un deviz de la legy smile.gif pe la birou... daca dau peste vreunul il scanez.
T u d o r
Din diverse experiente ale unora sau altora, cam la toate marcile preturile de service in provincie sunt mult mai mici decat cele din Bucuresti. Chestie de incarcare, putere de cumparare, nesimtire, etc. smile.gif
Mircea104901
Problema reviziilor e ceva relativ.
De ex, in Cluj reviziile sunt mai scumpe decat cele de la AutoKino Brasov cam cu 20-30%. Tine de dealer. Ca de altfel la orice alta marca.
Si exclud de aici service-urile independente, care normal ca sunt mai ieftine. Noi vorbim de reprezentante unde, daca iti faci revizia, nu pierzi garantia.

@Tudor & @George aveti dreptate referitor la "vrei respect, arata si tu".
Si sa nu uitam ca mai sunt destui cu "multa vechime"-adica cei foarte in varsta, care au condus pe soselele patriei cand traficul aglomerat era reprezentat de o masina din "joi in pasti" si care acum nu mai au reflexe, dar se incapataneaza sa se urce la volan. Eu ii consider un real pericol public, mai ales ca merg pe ideea "vrei sa nu faci accident, stai pe banda a doua!", chiar daca o fac pe autostrada si merg cu 80-90 km/h (viteza supersonica pt ei), si sunt "blitz-uiti" constant de Tir-uri, dube, cand schimba banda nu se asigura(de cele mai multe ori pt ca nu au retrovizoare), etc, etc...
Pe ei nu ai cum sa-i "civilizezi".
klm
pista, chiar daca nu fac parte din aceeasi categorie fac o micuta comparatie:

filtru polen:
A4 - 62.90 (la un curs de, sa zicem, 3.5/euroi) = 91.95 (4.3 lei/euro+TVA)
SF - 115.31

filtru ulei:
A4 - 25.65 = 37.5
SF - 35.97

materiale mici/consumabile (adica laveta cu care se sterge mecanicul pe maini teehee.gif )
A4 - 18.72 = 23
SF - 23.8

Diferentele sunt minuscule dar oarecum relevante; n-am zis niciunde ca revizia la Subaru ar costa dublu sau mai stiu eu cat, am zis doar ca e mai scumpa; dupa ce (si daca) va pune George date despre revizia la Legacy o sa caut sa vad la aceiasi km cat costa la Golf.
(dpmdv asta inseamna o contrazicere constructiva dar daca gresesc ne intoarcem la hormoni whistling.gif )
air_wolf
nu e vorba doar de respect sau bun simt. nu vad de ce m-as da din fata unuia care circula ilegal cu 150 daca n-are sirena. iar, nu vad de ce s-ar da din fata mea unul care depaseste legal. bun simt este cind o masina amarita care intra si ea in depasire nu e fortata astfel incit sa-i sara pistoanele prin capota. iar, bun simt e ca atunci cind ala din fata de semnal vreo 300m ca vrea sa depaseasca un tir sau un cotet, sa-l las sa iasa inaintea mea, chiar daca are masina mai slaba. rar am vazut chestia asta si deobicei ies eu, fac perdea si ii dau flash sa iasa si el. am facut asta cu toate masinile pe care le-am avut, indiferent de marca pentru ca stiu ca el intra repede inapoi si eu oricum tec de el, deci pierd 30 de secunde, nu mai mult. vrei sa mi te bagi in fata, semnalizeaza si te las. nu dai semnal, mergem in paralel pina iesi de pe sosea, ca nu ma dau. la fel si in oras, unde multi cred ca masina mea e puturoasa, dar isi schimba parerea repejor. teehee.gif
si am mai patit faze, pe drum cu gropi, eu la 100 depaseam deja si a mai iesit unul din coloana si mi-a dat flash-uri... i-am dat talpa ca sa depasesc ce era de depasit ca nu aveam unde sa intru la loc, am trecut pe la 130 peste niste gropi pe care boul le-a luat in plin. 100% ca dupa asta a trebuit sa faca o vizita la service, ca troncanea deja cind a trecut pe linga mine. eu stiam drumul si sitam ca multi incetinesc in zona aia cu gropi si de aceea pot depasi, fraierul nu stia biggrin.gif

chestiile de mai sus nu tin de masina. toti procedeaza aproape identic: sa-l fac pe "fraier"! dar tot ei pierd, daca nu atunci, tura viitoare cind incearca sa faca un alt "fraier".
Mircea104901
QUOTE (klm @ Mar 11 2009, 06:44 AM) *
pista, chiar daca nu fac parte din aceeasi categorie fac o micuta comparatie:

filtru polen:
A4 - 62.90 (la un curs de, sa zicem, 3.5/euroi) = 91.95 (4.3 lei/euro+TVA)
SF - 115.31

filtru ulei:
A4 - 25.65 = 37.5
SF - 35.97

materiale mici/consumabile (adica laveta cu care se sterge mecanicul pe maini teehee.gif )
A4 - 18.72 = 23
SF - 23.8

Diferentele sunt minuscule dar oarecum relevante; n-am zis niciunde ca revizia la Subaru ar costa dublu sau mai stiu eu cat, am zis doar ca e mai scumpa; dupa ce (si daca) va pune George date despre revizia la Legacy o sa caut sa vad la aceiasi km cat costa la Golf.
(dpmdv asta inseamna o contrazicere constructiva dar daca gresesc ne intoarcem la hormoni whistling.gif )


ce vrei sa subliniezi? fii mai explicit. sau vrei sa reactionez ca si tine? nu ai mai rezista teehee.gif
Mircea104901
QUOTE (air_wolf @ Mar 11 2009, 06:57 AM) *
nu e vorba doar de respect sau bun simt. nu vad de ce m-as da din fata unuia care circula ilegal cu 150 daca n-are sirena. iar, nu vad de ce s-ar da din fata mea unul care depaseste legal. bun simt este cind o masina amarita care intra si ea in depasire nu e fortata astfel incit sa-i sara pistoanele prin capota. iar, bun simt e ca atunci cind ala din fata de semnal vreo 300m ca vrea sa depaseasca un tir sau un cotet, sa-l las sa iasa inaintea mea, chiar daca are masina mai slaba. rar am vazut chestia asta si deobicei ies eu, fac perdea si ii dau flash sa iasa si el. am facut asta cu toate masinile pe care le-am avut, indiferent de marca pentru ca stiu ca el intra repede inapoi si eu oricum tec de el, deci pierd 30 de secunde, nu mai mult. vrei sa mi te bagi in fata, semnalizeaza si te las. nu dai semnal, mergem in paralel pina iesi de pe sosea, ca nu ma dau. la fel si in oras, unde multi cred ca masina mea e puturoasa, dar isi schimba parerea repejor. teehee.gif
si am mai patit faze, pe drum cu gropi, eu la 100 depaseam deja si a mai iesit unul din coloana si mi-a dat flash-uri... i-am dat talpa ca sa depasesc ce era de depasit ca nu aveam unde sa intru la loc, am trecut pe la 130 peste niste gropi pe care boul le-a luat in plin. 100% ca dupa asta a trebuit sa faca o vizita la service, ca troncanea deja cind a trecut pe linga mine. eu stiam drumul si sitam ca multi incetinesc in zona aia cu gropi si de aceea pot depasi, fraierul nu stia biggrin.gif

chestiile de mai sus nu tin de masina. toti procedeaza aproape identic: sa-l fac pe "fraier"! dar tot ei pierd, daca nu atunci, tura viitoare cind incearca sa faca un alt "fraier".


Trebuie sa recunosc un lucru. Cat am mers cu Hilux-ul, nu am avut probleme de "prioritate". Nici n-am mers cu mai mult de 120-130. Cat despre gropi... numai sa reziste pasagerii, ca suspensiile si gumele erau de off-road.
Si, cum spui, multi o considera lenesa in oras, dar nu fumega degeaba motorul ala.
GLC120
replica matusii Tamara referitor discutie constructiva piese scumpe Subaru:

" Bai baieti, daca nu va permiteti costurile aferente unei masini adevarate, care in standard la pachet vine cu: AWD, WRC, STI, VDCS, WRX, LED, HID, LSD, ATD, VTD, LOW, ISO, FIX nu ne mai aburiti cu piesele voastre ieftine, negociate pentru flote si luate la promotie si curs mic. Eu tocmai am vandut Touaregu ala pe benzina (eu il luasem pe al doilea de anul trecut), ca sa iau Subaru Boxer Diesel. Nu are nici o legatura cu masinile germane e mai tare la toate capitolele. Desi la BMW au incercat sa ma pacaleasca cu niste promotii incredibile, si multe denumiri complicate traduse din germana in engleza. Daca nu va convine stati pe topic-urile voastre dedicate si laudati-va acolo jucariile pana se sterg literele de pe tastatura."
klm
air, am observat ca in Grecia pe autostrazi toata lumea circula pe banda 1, pe banda a 2-a se faceau doar depasirile sau se mergea cu viteza plus ca nimeni nu comenta cand venea careva mai rapid, se dadea la o parte si il lasa sa treaca.
Mircea, sugerez sa lasam discutiile de genul "ala e tampit ca-si baga Ferrariul de 500k euroi in camp" si sa ne axam pe discutii care pot aduce plusuri de informatii obiective raportate la Subaru.
GLC120
QUOTE (air_wolf @ Mar 11 2009, 11:57 AM) *
vrei sa mi te bagi in fata, semnalizeaza si te las. nu dai semnal, mergem in paralel


Sunt de acord cu tot ce ai scris, poate mai putin cu masurile de represiune. Dar sigur ai remarcat ca cei ce nu semnalizeaza sunt 80-90% in masini puternice germane (daca excludem taximetristii) si fac asta constant adica nu semnalizeaza NIMIC, nici schimarea de banda, nici viraj la dreapta nici oprire. cred ca macar din greseala ar trebui sa mai atinga maneta aia mica, cand trag de volan, dar nimic nene, oamenii sunt foarte precisi in tot ce fac.

De ce sa imi spuna el mie ce vrea sa faca? Sunt seful lui cumva? oricum merge mult mai repede si nu incurca pe nimeni.
FAR EASTERN
... zilele trecute am "facut" un 5ar... 36182451.gif





Gata, potoliti-va! Am fost nevoit, pentru ca ma grabeam, iar intersectia in cauza e mai ciudata(ca de altfel destule intersectii din BT, asta din cauza tramvaiului). Eram pe banda I si 5-ul pe II. A plecat tare(bineinteles) dar a trebit sa fortez, pentru ca la iesirea din intersectie banda I era blocata de masini parcate, si ar fi trebuit sa astept apoi toata coloana de masini de pe II si altii "orientati" de pe I din spatele meu.


@ GLC120 si mircea104901, credeti-ma ca al nostru coleg klm, stie de ce intreaba, pentru ca are acces la informatiiile la care face referire in acea intrebare a sa. Iar preturile trecute in comparatia de mai sus sunt preturile STANDARD ale reprezentantelor, declarate si in baza in carora primesc o gramada de bani de la asiguratori...
air_wolf
QUOTE (GLC120 @ Mar 11 2009, 12:23 PM) *
...Dar sigur ai remarcat ca cei ce nu semnalizeaza sunt 80-90% in masini puternice germane (daca excludem taximetristii) si fac asta constant adica nu semnalizeaza NIMIC, nici schimarea de banda, nici viraj la dreapta nici oprire. cred ca macar din greseala ar trebui sa mai atinga maneta aia mica, cand trag de volan, dar nimic nene, oamenii sunt foarte precisi in tot ce fac.
...


ba da, semnalizeaza ceva: cind ies de pe o strada cu obligatoriu dreapta sau stinga, atunci semnalizeaza ca fac dreapta sau stinga laugh.gif
GLC120
QUOTE (air_wolf @ Mar 11 2009, 02:09 PM) *
ba da, semnalizeaza ceva: cind ies de pe o strada cu obligatoriu dreapta sau stinga, atunci semnalizeaza ca fac dreapta sau stinga laugh.gif


Aceastea sunt cazuri extreme, e pentru prevenirea accidentelor. Cine s-ar astepta ca ei sa respecte obligatoriu la dreapta sau stanga blink.gif ? "Adica imi spun ei mie unde am treaba, nu ?"
Mircea104901
QUOTE (FAR EASTERN @ Mar 11 2009, 07:57 AM) *
@ GLC120 si mircea104901, credeti-ma ca al nostru coleg klm, stie de ce intreaba, pentru ca are acces la informatiiile la care face referire in acea intrebare a sa. Iar preturile trecute in comparatia de mai sus sunt preturile STANDARD ale reprezentantelor, declarate si in baza in carora primesc o gramada de bani de la asiguratori...


Pai daca lucreaza la vreo companie de asigurari, sau ceva legat de lucrul asta, unde are de-a face cu devize de acest gen, ar fi putut pune altfel problema, nu sa defileze cu aer de superioritate pe aici, si sa incerce sa ne convinga ca am facut greseala vietii.
pista
CITAT(klm @ Mar 11 2009, 10:44 AM) *
pista, chiar daca nu fac parte din aceeasi categorie fac o micuta comparatie:
Diferentele sunt minuscule dar oarecum relevante; n-am zis niciunde ca revizia la Subaru ar costa dublu sau mai stiu eu cat, am zis doar ca e mai scumpa; dupa ce (si daca) va pune George date despre revizia la Legacy o sa caut sa vad la aceiasi km cat costa la Golf.
(dpmdv asta inseamna o contrazicere constructiva dar daca gresesc ne intoarcem la hormoni whistling.gif )

Care categorie klm ?
Eu nu stiu cat e la alte marci, dar o revizie de 700RON pentru mine este acceptabil la Service Subaru. De exemplu la 120d la BMW am platit 1.300RON, dar reviziile sunt din 30 in 30.000km. Lumea spune ca e scump cu BMW, probabil, depinde cu ce compari. Eu nu vreau rabat la calitatea materialelor, chiar daca masina nu e in garantie. Poate va urma un tuning la motor care duce la 220CP/460Nm.
Eu doresc ca aici sa schimbam informatii corecte si verificate, dar unii colegi de forum nu sunt capabili mai mult de niste jigniri.
La care nu voi raspunde, nu merita atentia noastra.

FAR EASTERN
QUOTE (Mircea104901 @ Mar 11 2009, 03:39 PM) *
QUOTE (FAR EASTERN @ Mar 11 2009, 07:57 AM) *
@ GLC120 si mircea104901, credeti-ma ca al nostru coleg klm, stie de ce intreaba, pentru ca are acces la informatiiile la care face referire in acea intrebare a sa. Iar preturile trecute in comparatia de mai sus sunt preturile STANDARD ale reprezentantelor, declarate si in baza in carora primesc o gramada de bani de la asiguratori...


Pai daca lucreaza la vreo companie de asigurari, sau ceva legat de lucrul asta, unde are de-a face cu devize de acest gen, ar fi putut pune altfel problema, nu sa defileze cu aer de superioritate pe aici, si sa incerce sa ne convinga ca am facut greseala vietii.



Pai el n-avea nimic de demonstrat... A vrut probabil sa stie daca sunteti in cunostinta de cauza... cred. wink.gif
pista
CITAT(Mircea104901 @ Mar 11 2009, 01:39 PM) *
CITAT(FAR EASTERN @ Mar 11 2009, 07:57 AM) *
@ GLC120 si mircea104901, credeti-ma ca al nostru coleg klm, stie de ce intreaba, pentru ca are acces la informatiiile la care face referire in acea intrebare a sa. Iar preturile trecute in comparatia de mai sus sunt preturile STANDARD ale reprezentantelor, declarate si in baza in carora primesc o gramada de bani de la asiguratori...


Pai daca lucreaza la vreo companie de asigurari, sau ceva legat de lucrul asta, unde are de-a face cu devize de acest gen, ar fi putut pune altfel problema, nu sa defileze cu aer de superioritate pe aici, si sa incerce sa ne convinga ca am facut greseala vietii.

CITAT(pista @ Mar 6 2009, 02:52 PM) *
CITAT(klm @ Mar 6 2009, 01:46 PM) *
pista, oare faptul ca mi se raspunde la intrebare cu o intrebare identica apoi mi se zice ca evit sa raspund nu inseamna ca de fapt altcineva evita raspunsul sau, mai bine zis: habar n-are cat costa o portiera de Passat?

Ce legatura are costul portierei la Passat ref. intretinere ? Daca tii masina 30-40 ani poate. Sau daca nu stii conduci si n-ai CASCO de ex.

Nu sunt sigur Mircea.
Altfel pomenea de capota de motor sau hayon si nu de portiera in cazul Legacy/Outback.
Mircea104901
O fi luptator de scandenberg si rupe usile din greseala ninja.gif
pista
@klm
Tu cu portiere, eu cu capote.
Spune te rog, fara sa te documentezi, asa la prima strigare care capota de motor e mai scump: la Passat B6 sau la Legacy/Outback ? Si cu cat ? In afara de pret care e diferenta principala de baza ?
pista
CITAT(Mircea104901 @ Mar 11 2009, 03:53 PM) *
O fi luptator de scandenberg si rupe usile din greseala ninja.gif

O fi combat aici, dar nu e Local Combat, nici K1 ninja.gif .
Daca macar ar fi stat intr-o masina ca baiatul din poza, "rupea targul" la nivel de poza teehee.gif .
Click to view attachment

P.S. intrebare pentru colegii care citesc acest topic, cati cm3 si cai putere are masina din imagine rolleyes.gif ?
T u d o r
Este un EVO 8 de grupa H. whistling.gif

In principiu masinile astea au pana in 300 cai...si 2000 cmc, desigur.

Presupun ca il cunosti pe copilot...am ghicit? teehee.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.