Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
G e o r g e
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 06:23 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 04:22 PM) *
spre ex : daca imi arati unde exista vdc pe legacy 2.5i din 2005 il mananc !


pot sa-ti scriu eu cu cheia pe capota VDC, vrei? biggrin.gif

nu ma ... ca tu scrijelesti , merita sa fie dusa la un aerograf ceva biggrin.gif:

QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 06:45 PM) *
am gasit

RR sau X5 - imi plac. Sunt specii evoluate tehnic, si capabile si pe camp. Dar am spus: NU MERITA.
Subi meu e zgariat tot. M-am bagat prin padure cu el. Cu un RR sau X5....


RR sau X5 capabile in offroad ? cate RR sau X5 mai ales ai gasit echipate de offroad ? arat-mi o poza cu un X5 care ti-ar place .

QUOTE (pista @ Feb 19 2009, 06:45 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 03:28 PM) *
atunci a fost teapa mea smile.gif unde faci servisarea ?

La AUTO KINO Brasov. Citeste topicul cu Service la Subaru.

nu ma pasioneaza serviceul la subaru in ultima perioada , nu stiu de ce , cred ca e de la luna ...
guerilla
ei daca erai cu RR sau X5 erai si cu alea zgariate rau laugh.gif
stai linistit, padurea e boala grea. daca vrei iti arat niste zgaraieturi artistice pe a mea biggrin.gif
f1anatic
Care are vreo problema cu mine; Victor & gentlemanii, ma solicitati aici.

Raspunsul la treaba cu acul care nu se misca pe un drum de 70 km - e vorba de acul de la benzina sau dieselina.
Mircea104901
smile.gif
nu stiu daca erau zgariate.
nu le bagam, aia e sigur. nu-ti vine sa bagi "valiza" cu bani prin taramuri necunoscute rolleyes.gif rolleyes.gif
eporteka
QUOTE
vad ca de passat ai zis ca masina cu piese proaste , dar buna cand merge .... de subaru doar 2 randuri .



Am zis doua randuri, deoarece Subarul in am din 28 august 2008, iar Passat-ul il aveam din 18 iul 2003 pana in 30 iunie 2008.

Subaru are 21.000 km, iar Passatu'l in momentul vanzarii avea 200.645 km.

E o mica diferenta de timp (5 ani vs 6 luni) si de km 200.000 vs 20.000) smile.gif
guerilla
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 04:47 PM) *
RR sau X5 capabile in offroad ? cate RR sau X5 mai ales ai gasit echipate de offroad ? arat-mi o poza cu un X5 care ti-ar place .


uite x5-ul asta arata bine biggrin.gif


pista
CITAT(G e o r g e @ Feb 19 2009, 03:43 PM) *
ce nivel de echipare ai ?


E model nordic, cu xenon si fara trapa, echipare de baza.
Daca te uiti in semnatura, gasesti si o alta masina care e fun vara.
G e o r g e
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 06:50 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 04:47 PM) *
RR sau X5 capabile in offroad ? cate RR sau X5 mai ales ai gasit echipate de offroad ? arat-mi o poza cu un X5 care ti-ar place .


uite x5-ul asta arata bine biggrin.gif




cu croamele alea de 23" si slickuri pe el ? bleah ... si cred ca e x6 ...

QUOTE (pista @ Feb 19 2009, 06:52 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 03:43 PM) *
ce nivel de echipare ai ?


E model nordic, cu xenon si fara trapa, echipare de baza.
Daca te uiti in semnatura, gasesti si o alta masina care e fun vara.

zi-mi alea 2 litere care desemneaza linia de echipare.



QUOTE (eporteka @ Feb 19 2009, 06:49 PM) *
QUOTE
vad ca de passat ai zis ca masina cu piese proaste , dar buna cand merge .... de subaru doar 2 randuri .



Am zis doua randuri, deoarece Subarul in am din 28 august 2008, iar Passat-ul il aveam din 18 iul 2003 pana in 30 iunie 2008.

Subaru are 21.000 km, iar Passatu'l in momentul vanzarii avea 200.645 km.

E o mica diferenta de timp (5 ani vs 6 luni) si de km 200.000 vs 20.000) smile.gif

in 21 000 km cred ca poti sa zici ceva de masina , cum se simte suspensia la denivelari , cum te simti cand te dai jos din ea dupa un drum lung ... samd

QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 06:49 PM) *
smile.gif
nu stiu daca erau zgariate.
nu le bagam, aia e sigur. nu-ti vine sa bagi "valiza" cu bani prin taramuri necunoscute rolleyes.gif rolleyes.gif

e nu ... am facut eu offroad cu un GL420cdi ...e cam cat 2 valize d'alea de x5
Mircea104901
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 11:47 AM) *
RR sau X5 capabile in offroad ? cate RR sau X5 mai ales ai gasit echipate de offroad ? arat-mi o poza cu un X5 care ti-ar place .


Am zis pe camp.
Si, da, RR e FOARTE capabil in offroad. 3 blocabile (cel putin pe HSE) si garda reglabila.... hmmm. Nu stiu cat de fiabil e. Se aud zvonuri ca nu prea.
X5 e ok pe camp. Oricum, peste concurenta. Sub G biggrin.gif
guerilla
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 04:54 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 11:47 AM) *
RR sau X5 capabile in offroad ? cate RR sau X5 mai ales ai gasit echipate de offroad ? arat-mi o poza cu un X5 care ti-ar place .


Am zis pe camp.
Si, da, RR e FOARTE capabil in offroad. 3 blocabile (cel putin pe HSE) si garda reglabila.... hmmm. Nu stiu cat de fiabil e. Se aud zvonuri ca nu prea.
X5 e ok pe camp. Oricum, peste concurenta. Sub G biggrin.gif


eu zic sa nu mai zici si altora ce ai scris mai sus, ca poate te cred. si apoi or sa te sune sa-i tragi de pe camp in ajun de craciun sau pasti. si o sa ai frigideru plin de carne fara macar sa faci cumparaturi.
hai sa ramanem la awd de strada si forestiere ca altfel ne pierdem in detalii laugh.gif laugh.gif
Mircea104901
G-klasse e un icon. Respect!
GL nu mi-as lua veci.
G e o r g e
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 06:56 PM) *
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 04:54 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 11:47 AM) *
RR sau X5 capabile in offroad ? cate RR sau X5 mai ales ai gasit echipate de offroad ? arat-mi o poza cu un X5 care ti-ar place .


Am zis pe camp.
Si, da, RR e FOARTE capabil in offroad. 3 blocabile (cel putin pe HSE) si garda reglabila.... hmmm. Nu stiu cat de fiabil e. Se aud zvonuri ca nu prea.
X5 e ok pe camp. Oricum, peste concurenta. Sub G biggrin.gif


eu zic sa nu mai zici si altora ce ai scris mai sus, ca poate te cred. si apoi or sa te sune sa-i tragi de pe camp in ajun de craciun sau pasti. si o sa ai frigideru plin de carne fara macar sa faci cumparaturi.
hai sa ramanem la awd de strada si forestiere ca altfel ne pierdem in detalii laugh.gif laugh.gif

corect G !

QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 06:57 PM) *
G-klasse e un icon. Respect!
GL nu mi-as lua veci.

am testat in offroad foarte light (nu camp , guerilla stie ce vreau sa zic de offroad foarte light ) toate modelele mercedes.
G ul are o mare problema , greutatea !
pista
CITAT(G e o r g e @ Feb 19 2009, 03:54 PM) *
zi-mi alea 2 litere care desemneaza linia de echipare.


Masina e din Danemarca (via Germania).
G e o r g e
QUOTE (pista @ Feb 19 2009, 07:01 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 03:54 PM) *
zi-mi alea 2 litere care desemneaza linia de echipare.


Masina e din Danemarca (via Germania).

n-ai inteles , orice model subaru are 2 litere care desemneaza linia de echipare ... gen XS, LW ... samd

si o intrebare pentru subaristii de aici : ce tip de sasiu are legy ul ? cum e el facut ?
Mircea104901
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 11:56 AM) *
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 04:54 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 11:47 AM) *
RR sau X5 capabile in offroad ? cate RR sau X5 mai ales ai gasit echipate de offroad ? arat-mi o poza cu un X5 care ti-ar place .


Am zis pe camp.
Si, da, RR e FOARTE capabil in offroad. 3 blocabile (cel putin pe HSE) si garda reglabila.... hmmm. Nu stiu cat de fiabil e. Se aud zvonuri ca nu prea.
X5 e ok pe camp. Oricum, peste concurenta. Sub G biggrin.gif


eu zic sa nu mai zici si altora ce ai scris mai sus, ca poate te cred. si apoi or sa te sune sa-i tragi de pe camp in ajun de craciun sau pasti. si o sa ai frigideru plin de carne fara macar sa faci cumparaturi.
hai sa ramanem la awd de strada si forestiere ca altfel ne pierdem in detalii laugh.gif laugh.gif


Poti sa fii mai explicit?? Nu crezi ca RR e capabil? watch this: http://www.youtube.com/watch?v=_uRFg9LEjPo
Sau asta:
http://www.youtube.com/watch?v=duwrtTuRoW4
GLC120
QUOTE (f1anatic @ Feb 19 2009, 04:48 PM) *
Care are vreo problema cu mine; Victor & gentlemanii, ma solicitati aici.

Raspunsul la treaba cu acul care nu se misca pe un drum de 70 km - e vorba de acul de la benzina sau dieselina.


f1anatic nu mai gasesc postul respectiv, sunt schimbari majore pe aici.

Tot nu l-am inteles, poti te rog sa repeti ideea. Adica tu mergi de doua ori mai repede iar colegul nu consuma nimic pana la Balea? Ca sa pot combate trebuie sa pricep ideea. Doar d-aia e combat zone. Marii specialisti ne invata cum e cu masinile astea very average numite Subaru.
G e o r g e
QUOTE (GLC120 @ Feb 19 2009, 07:12 PM) *
QUOTE (f1anatic @ Feb 19 2009, 04:48 PM) *
Care are vreo problema cu mine; Victor & gentlemanii, ma solicitati aici.

Raspunsul la treaba cu acul care nu se misca pe un drum de 70 km - e vorba de acul de la benzina sau dieselina.


f1anatic nu mai gasesc postul respectiv, sunt schimbari majore pe aici.

Tot nu l-am inteles, poti te rog sa repeti ideea. Adica tu mergi de doua ori mai repede iar colegul nu consuma nimic pana la Balea? Ca sa pot combate trebuie sa pricep ideea. Doar d-aia e combat zone. Marii specialisti ne invata cum e cu masinile astea very average numite Subaru.

subaru are o problema cu indicatul combustibilului din rezervor ... adica cativa zeci de km buni acul nu se misca.
guerilla
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 05:08 PM) *
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 11:56 AM) *
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 04:54 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 11:47 AM) *
RR sau X5 capabile in offroad ? cate RR sau X5 mai ales ai gasit echipate de offroad ? arat-mi o poza cu un X5 care ti-ar place .


Am zis pe camp.
Si, da, RR e FOARTE capabil in offroad. 3 blocabile (cel putin pe HSE) si garda reglabila.... hmmm. Nu stiu cat de fiabil e. Se aud zvonuri ca nu prea.
X5 e ok pe camp. Oricum, peste concurenta. Sub G biggrin.gif


eu zic sa nu mai zici si altora ce ai scris mai sus, ca poate te cred. si apoi or sa te sune sa-i tragi de pe camp in ajun de craciun sau pasti. si o sa ai frigideru plin de carne fara macar sa faci cumparaturi.
hai sa ramanem la awd de strada si forestiere ca altfel ne pierdem in detalii laugh.gif laugh.gif


Poti sa fii mai explicit?? Nu crezi ca RR e capabil? watch this: http://www.youtube.com/watch?v=_uRFg9LEjPo
Sau asta:
http://www.youtube.com/watch?v=duwrtTuRoW4


eu zic sa o lasam asa cum e. avem notiuni diferite despre ce inseamna capabil si FOARTE capabil smile.gif si nu te simti lezat ca nu e asta intentia mea.

pista
CITAT(G e o r g e @ Feb 19 2009, 04:07 PM) *
n-ai inteles , orice model subaru are 2 litere care desemneaza linia de echipare ... gen XS, LW ... samd


Aceste litere se regasesc pe COC ? Unde sa caut rolleyes.gif ?
GLC120
Si banuiesc ca multi soferi isi inchipuie ca nu consuma nimic in acea perioada !

Cred ca multe din ideile valabile la benzina se cam estompeaza la Diesel. La o autonomie de 1000km si computer de bord nu stiu cine se mai uita la acul de la benzina.

Postul respectiv era neclar, smecheresc si nejustificat, in contradictie cu tonul discutiilor de la Subaru, indiferent cata experienta de condus si de forumuri avea autorul. A spus de mai multe ori ca nu se baga la specificatiile din Europa, nici la Diesel, dar se leaga de parerile altora. O fi asa greu sa iti sustii parerile fara sa ii jignesti pe ceilalti?

pista
CITAT(G e o r g e @ Feb 19 2009, 04:14 PM) *
subaru are o problema cu indicatul combustibilului din rezervor ... adica cativa zeci de km buni acul nu se misca.

La Mondeo 2.0DI nu s-a miscat cca.125km !
Mircea104901
La mine se misca dupa urmatorul "pattern":
becul se aprinde dupa ce se consuma aprox.50l . Rezervorul are 60l.
Cadranul e impartit in 4. Fiecare sfert corespunde la 12,5l . Si cam bate cu kilometrajul. Adica in oras, indicatorul coboara la jumatate dupa aprox 200km. (aia inseamna 25l deci cam 12,5% consum). In afara pe la 240-280 km (depinde de stilul de mers).
In ultima perioada asta e variatia acului indicator. Cand am luat-o, suferea de ce spune Geroge - acul nu cobora decat dupa multi km. Si cobora ulterior in progresie geometrica biggrin.gif
Acum s-a "maturizat" si ma pot baza pe el.
G e o r g e
QUOTE (GLC120 @ Feb 19 2009, 07:22 PM) *
Si banuiesc ca multi soferi isi inchipuie ca nu consuma nimic in acea perioada !

Cred ca multe din ideile valabile la benzina se cam estompeaza la Diesel. La o autonomie de 1000km si computer de bord nu stiu cine se mai uita la acul de la benzina.

Postul respectiv era neclar, smecheresc si nejustificat, in contradictie cu tonul discutiilor de la Subaru, indiferent cata experienta de condus si de forumuri avea autorul. A spus de mai multe ori ca nu se baga la specificatiile din Europa, nici la Diesel, dar se leaga de parerile altora. O fi asa greu sa iti sustii parerile fara sa ii jignesti pe ceilalti?


pai la ce sa te bagi ... cand toate fac la fel ... eu consider ok comentariul lui f1natic. chiar crezi ca BC ul arata exact ? ca bc ul are semnal de la injectoare sa iti spuna exact cat consumi ?
f1anatic
QUOTE (GLC120 @ Feb 19 2009, 10:12 AM) *
QUOTE (f1anatic @ Feb 19 2009, 04:48 PM) *
Care are vreo problema cu mine; Victor & gentlemanii, ma solicitati aici.

Raspunsul la treaba cu acul care nu se misca pe un drum de 70 km - e vorba de acul de la benzina sau dieselina.


f1anatic nu mai gasesc postul respectiv, sunt schimbari majore pe aici.

Tot nu l-am inteles, poti te rog sa repeti ideea. Adica tu mergi de doua ori mai repede iar colegul nu consuma nimic pana la Balea? Ca sa pot combate trebuie sa pricep ideea. Doar d-aia e combat zone. Marii specialisti ne invata cum e cu masinile astea very average numite Subaru.


Pai...sa ma repet. Era vorba asa. Daca merg babeste, nu consum mai mult de 1-2 L% comparat cu un non turbo pe benzina. In "cursa" ipotetica, as fi ajuns mult mai repede decit colegul dar as fi consumat jumatate de rezervor. Iar daca m-as compara cu un Subaru diesel turbo, sint convins ca acul nu s-ar misca. Vizual. Nu ca nu ar fi consumat si colegul combustibil.

Marian (parca) ma invita sa nu mai conduc babeste. Chiar daca nu conduc babeste si conduc normal, tot nu o sa consum prea mult in comparatie cu restul. Dar daca comparam un 2.5 turbo; un 2 TD si un 2.5 NA la consum in regim fortat, pe acest traseu montan, masina cu motorizare turbo ar putea consuma jumatate de rezervor in 70 km fara doar si poate. Treaba cu jumatate de ora avans, recunosc este o oarecare exagerare. Dar sa nu uitam, vorbim totusi si de citeva secunde bune diferenta intr-o accelerare de la o -100 kph respectiv frine mai mari care ar rezista mai bine la efort. Si asta comparind masina stock (Legacy GT 5.6 sec/60 mph (cam 5.8 sec pt 100 km).

Si George are dreptate. Daca merg pe autostrada pot face lejer 100 km pina cind vad acul ca s-a miscat de pe pozitia FULL.
Ca sumar: nu poti conduce agresiv un Subaru turbo in zonele urbane. Nu ai unde, ajungi prea repede la vieteze ilegale...(asta cind nu este aglomeratie). Dar aceasta declaratie este valabila pt. orice masina energofaga. Nu iti permiti financiar sa o conduci la limita tot timpul - si nici nu ai unde/cum.
G e o r g e
QUOTE (pista @ Feb 19 2009, 07:24 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 04:14 PM) *
subaru are o problema cu indicatul combustibilului din rezervor ... adica cativa zeci de km buni acul nu se misca.

La Mondeo 2.0DI nu s-a miscat cca.125km !

masina foarte buna de altfel smile.gif
Mircea104901
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 11:20 AM) *
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 05:08 PM) *
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 11:56 AM) *
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 04:54 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 11:47 AM) *
RR sau X5 capabile in offroad ? cate RR sau X5 mai ales ai gasit echipate de offroad ? arat-mi o poza cu un X5 care ti-ar place .


Am zis pe camp.
Si, da, RR e FOARTE capabil in offroad. 3 blocabile (cel putin pe HSE) si garda reglabila.... hmmm. Nu stiu cat de fiabil e. Se aud zvonuri ca nu prea.
X5 e ok pe camp. Oricum, peste concurenta. Sub G biggrin.gif


eu zic sa nu mai zici si altora ce ai scris mai sus, ca poate te cred. si apoi or sa te sune sa-i tragi de pe camp in ajun de craciun sau pasti. si o sa ai frigideru plin de carne fara macar sa faci cumparaturi.
hai sa ramanem la awd de strada si forestiere ca altfel ne pierdem in detalii laugh.gif laugh.gif


Poti sa fii mai explicit?? Nu crezi ca RR e capabil? watch this: http://www.youtube.com/watch?v=_uRFg9LEjPo
Sau asta:
http://www.youtube.com/watch?v=duwrtTuRoW4


eu zic sa o lasam asa cum e. avem notiuni diferite despre ce inseamna capabil si FOARTE capabil smile.gif si nu te simti lezat ca nu e asta intentia mea.


Eu stiu ca Pajero e foarte capabil. Dar sa nu crezi ca RR e cu mult sub. S-ar putea sa te inseli. Nu uita ca producatorul lor face un alt icon: Defender. Si terrain Response ala nu e un gadget de rahat pe care cer ei o caruta de bani. + citez:

1 - "The Positive Torque system, standard on all TDV8 and supercharged derivatives, provides faster downshifts by automatically blipping the throttle to match engine and road speeds, for an even more dynamic drive. Huge reserves of Torque are available across the rev range:
• Continuous 640Nm at 2000rpm-2500rpm
• Over 500Nm between 1500rpm and 3700rpm "

2- "Standard on Range Rover Sport Supercharged and the TDV8, optional on other models, the Dynamic Response system senses cornering forces and acts accordingly. It helps minimise the risk of roll, provides superb handling and maintains ride support and comfort. When off-road terrain warrants greater wheel travel, Dynamic Response releases the anti-roll bars"

3-"Inching over rocks and boulders, gliding through soft sand, gripping snow and ice – just turn the dial, and Terrain Response® will help you out. It adopts the most appropriate settings for the many advanced electronic controls and Traction aids, ensuring that the more difficult conditions are more easily managed."

etc... nu are rost sa dau copy&paste.
Stiu ca am vazut intr-un filmulet faza cu blocarea tuturor diferentialelor de catre Terrain Respone, dar nu mai stiu pe unde. Cand o gasesc, o sa postez.

Si, daca vrei sa-ti arat ce inseamna extrem, uite aici http://www.youtube.com/watch?v=afJ18eJeNgU
sa nu mai zici ca nu stiu ce inseamna capabil si ce nu.
f1anatic
QUOTE (GLC120 @ Feb 19 2009, 09:22 AM) *
Si banuiesc ca multi soferi isi inchipuie ca nu consuma nimic in acea perioada !

Cred ca multe din ideile valabile la benzina se cam estompeaza la Diesel. La o autonomie de 1000km si computer de bord nu stiu cine se mai uita la acul de la benzina.

Postul respectiv era neclar, smecheresc si nejustificat, in contradictie cu tonul discutiilor de la Subaru, indiferent cata experienta de condus si de forumuri avea autorul. A spus de mai multe ori ca nu se baga la specificatiile din Europa, nici la Diesel, dar se leaga de parerile altora. O fi asa greu sa iti sustii parerile fara sa ii jignesti pe ceilalti?



QUOTE ("f1anatic")
]Pentru ca pur si simplu majoritatea mersului, indiferent ca mergi ca o baba sau usor agresiv, masina nu este in "boost" si deci consumul nu va fi exagerat de mare. Pe de alta parte sint convins ca am putea face amindoi Transfagarasanul, plecind de la Curtea de Arges si voi ajunge la Bilea Lac cu macar vreo jumatate de ora inaintea ta (presupunind drumul liber si far apolitie si fara pietoni carute biciclisti etc) si cu rezervorul jumatate iar tie acul nici nu s-a miscat. [ca veni vorba, acum doi ani am facut Transfagarasanul intr-un Forester XT, tot drumul condus de mine, de la curtea de Arges pina la Brasov pe partea ailalta a muntilor, asa ca stiu cum este. De la Curtea de Arges la Brasov - 1 rezervor]


Cu ce te-am jignit ? Cu ce l-am jignit pe Victor si inainte si azi cind s-a legat de jantele de la Subaru dupa care a avut un ton de gentleman ? Care e problema ? Hai spune-ti ca sa lamurim problema !

QUOTE ("f1anatic")
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Feb 19 2009, 08:13 AM) *
Foarte foarte urate jantele, nu se asorteaza nici ca design nici ca si culoare cu restul masinii.


Un comentariu excelent. Altceva puteai sa spui ? Gusturile tale nu sint etalon si nici acceptate pe plan global ca un model de rafinament si bun gust. Sau poate nu am aflat eu. Asa ca scuzele mele.


QUOTE ("victor")
Ah, scuze, daca nu sunt cuvinte de lauda il jignesc pe Maria Sa Atotstiutorul care stie mai multe decat toti restul fraierilor care nu inteleg de ce se mai obosesc sa posteze pe aici, ca tu oricum esti sictirit si satul de toate prostiile spuse de ei? HAI PA!

O sa incerc sa ignor de acum orice post de al tau si te rog sa faci la fel.


QUOTE ("victor")
Stiti care e problema? Multi dintre cei activi pe froumul Subaru nu il inghit pe f1anatic, atata doar ca sunt prea gentlemani ca sa o spuna pe fata.


Care-i problema ?
guerilla
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 05:32 PM) *
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 11:20 AM) *
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 05:08 PM) *
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 11:56 AM) *
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 04:54 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 11:47 AM) *
RR sau X5 capabile in offroad ? cate RR sau X5 mai ales ai gasit echipate de offroad ? arat-mi o poza cu un X5 care ti-ar place .


Am zis pe camp.
Si, da, RR e FOARTE capabil in offroad. 3 blocabile (cel putin pe HSE) si garda reglabila.... hmmm. Nu stiu cat de fiabil e. Se aud zvonuri ca nu prea.
X5 e ok pe camp. Oricum, peste concurenta. Sub G biggrin.gif


eu zic sa nu mai zici si altora ce ai scris mai sus, ca poate te cred. si apoi or sa te sune sa-i tragi de pe camp in ajun de craciun sau pasti. si o sa ai frigideru plin de carne fara macar sa faci cumparaturi.
hai sa ramanem la awd de strada si forestiere ca altfel ne pierdem in detalii laugh.gif laugh.gif


Poti sa fii mai explicit?? Nu crezi ca RR e capabil? watch this: http://www.youtube.com/watch?v=_uRFg9LEjPo
Sau asta:
http://www.youtube.com/watch?v=duwrtTuRoW4


eu zic sa o lasam asa cum e. avem notiuni diferite despre ce inseamna capabil si FOARTE capabil smile.gif si nu te simti lezat ca nu e asta intentia mea.


Eu stiu ca Pajero e foarte capabil. Dar sa nu crezi ca RR e cu mult sub. S-ar putea sa te inseli. Nu uita ca producatorul lor face un alt icon: Defender. Si terrain Response ala nu e un gadget de rahat pe care cer ei o caruta de bani. + citez:

1 - "The Positive Torque system, standard on all TDV8 and supercharged derivatives, provides faster downshifts by automatically blipping the throttle to match engine and road speeds, for an even more dynamic drive. Huge reserves of Torque are available across the rev range:
• Continuous 640Nm at 2000rpm-2500rpm
• Over 500Nm between 1500rpm and 3700rpm "

2- "Standard on Range Rover Sport Supercharged and the TDV8, optional on other models, the Dynamic Response system senses cornering forces and acts accordingly. It helps minimise the risk of roll, provides superb handling and maintains ride support and comfort. When off-road terrain warrants greater wheel travel, Dynamic Response releases the anti-roll bars"

3-"Inching over rocks and boulders, gliding through soft sand, gripping snow and ice – just turn the dial, and Terrain Response® will help you out. It adopts the most appropriate settings for the many advanced electronic controls and Traction aids, ensuring that the more difficult conditions are more easily managed."

etc... nu are rost sa dau copy&paste.
Stiu ca am vazut intr-un filmulet faza cu blocarea tuturor diferentialelor de catre Terrain Respone, dar nu mai stiu pe unde. Cand o gasesc, o sa postez.

Si, daca vrei sa-ti arat ce inseamna extrem, uite aici http://www.youtube.com/watch?v=afJ18eJeNgU
sa nu mai zici ca nu stiu ce inseamna capabil si ce nu.


ca sa ma intelegi, in offroad nu exista masina noua capabila din simplu motiv ca sunt foarte grele si au prea multa electronica. defenderu a fost bun intr-o vreme. acu daca vrei sa-l faci capabil mai pompezi niste bani de numa numa. se mai face FJ prin africa din seria 75 care sunt bune ca nu au prea multa electronica. G-ul e bun dar costa cat nu face.
de ce crezi ca mai toti care isi cumpara masini noi mai pompeaza macar un 15.000 in ele ?! de bune ce-s de aia.
pajero nu e bun in offroad. e decent, dar nu bun. eu am ales-o pt ca e cel mai bun compromis pentru mine. nu pt ca e bun in off. daca voiam ceva bun in off dar nou atunci aduceam un LC din africa sau poate un wrangler rubicon. dar confort nema. get the point?!

pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii.
RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok.
GLC120
George, cu indicatia de consum mediu de la CB si cu distanta parcursa de la ultimul plin stiu destul de exact care e situatia. Vorbesc de Diesel. Autonomia de la CB este doar o confirmare.

Si vad ca se vorbeste de Klasse C 3000 diesel, Range Rover, X5 si alte nebunii. referitor la masina perfecta:

- care din ele ati luat-o cu 19900 fara TVA ?
- cu care mergi mai repede, mai confortabil si mai economic pe soselele patriei?
- consuma vreuna 5L/100?



Mircea104901
QUOTE (GLC120 @ Feb 19 2009, 11:42 AM) *
George, cu indicatia de consum mediu de la CB si cu distanta parcursa de la ultimul plin stiu destul de exact care e situatia. Vorbesc de Diesel. Autonomia de la CB este doar o confirmare.

Si vad ca se vorbeste de Klasse C 3000 diesel, Range Rover, X5 si alte nebunii. referitor la masina perfecta:

- care din ele ati luat-o cu 19900 fara TVA ?
- cu care mergi mai repede, mai confortabil si mai economic pe soselele patriei?
- consuma vreuna 5L/100?


discutam de principiu. pana una-alta am Forester. Si sunt foarte multumit. Urmatoarea cred ca va fi XT ninja.gif
Sau, cum zicea si Pista, diesel daca pun bi-turbo.
G e o r g e
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 07:45 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Feb 19 2009, 11:42 AM) *
George, cu indicatia de consum mediu de la CB si cu distanta parcursa de la ultimul plin stiu destul de exact care e situatia. Vorbesc de Diesel. Autonomia de la CB este doar o confirmare.

Si vad ca se vorbeste de Klasse C 3000 diesel, Range Rover, X5 si alte nebunii. referitor la masina perfecta:

- care din ele ati luat-o cu 19900 fara TVA ?
- cu care mergi mai repede, mai confortabil si mai economic pe soselele patriei?
- consuma vreuna 5L/100?


discutam de principiu. pana una-alta am Forester. Si sunt foarte multumit. Urmatoarea cred ca va fi XT ninja.gif
Sau, cum zicea si Pista, diesel daca pun bi-turbo.

nu o sa vezi biturbo de fabrica prea repede smile.gif

sa nu te superi pe mine dar e ori C-KLASSE (in germana) , ori Clasa C (in romana) . Klasse C nu exista smile.gif

eu am luat C320 avantgarde cu dotari multe. si nu e 19 900 fara tva ca poate 19 900 nu costa nici toata tabla de pe ea daca ma intelegi .

dai bani in plus la un MB pe chestii pe care nici consultantii de vanzari nu le stiu, gen , echipe de sute de oameni care au "desenat" scaunul soferului. de cati n forta e nevoie sa apesi un buton in habitaclu, samd.
G e o r g e
cat despre offroad cu subaru smile.gif uite poza
Mircea104901
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 12:40 PM) *
de ce crezi ca mai toti care isi cumpara masini noi mai pompeaza macar un 15.000 in ele ?! de bune ce-s de aia.
pajero nu e bun in offroad. e decent, dar nu bun. eu am ales-o pt ca e cel mai bun compromis pentru mine. nu pt ca e bun in off. daca voiam ceva bun in off dar nou atunci aduceam un LC din africa sau poate un wrangler rubicon. dar confort nema. get the point?!

pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii.
RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok.


off-road-ul isi cere tributul Crezi RR-ul putin modificat nu ar fi capabil de extrem? Nu merita, dar nu ca nu e bun. Aia da. Cu banii cu care iei un RR stock, iei un Samurai si-l modifici si mai raman bani de excursii pentru un an smile.gif
Trebuie recunoscuta valoarea Samuraiului la offroad extrem. E usor, ieftin, robust si suporta multe modificari.

Si ce spune George are un sambure de adevar, greutatea nu e prea buna in off-road extrem. Dar, totusi, G-ul smile.gif)....
guerilla
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 05:58 PM) *
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 12:40 PM) *
de ce crezi ca mai toti care isi cumpara masini noi mai pompeaza macar un 15.000 in ele ?! de bune ce-s de aia.
pajero nu e bun in offroad. e decent, dar nu bun. eu am ales-o pt ca e cel mai bun compromis pentru mine. nu pt ca e bun in off. daca voiam ceva bun in off dar nou atunci aduceam un LC din africa sau poate un wrangler rubicon. dar confort nema. get the point?!

pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii.
RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok.


off-road-ul isi cere tributul Crezi RR-ul putin modificat nu ar fi capabil de extrem? Nu merita, dar nu ca nu e bun. Aia da. Cu banii cu care iei un RR stock, iei un Samurai si-l modifici si mai raman bani de excursii pentru un an smile.gif
Trebuie recunoscuta valoarea Samuraiului la offroad extrem. E usor, ieftin, robust si suporta multe modificari.

Si ce spune George are un sambure de adevar, greutatea nu e prea buna in off-road extrem. Dar, totusi, G-ul smile.gif)....

veverita e alta treaba biggrin.gif aia da.
eu cu a mea am ramas pe un drum judetean, undeva prin arges. noroi de tractor. dansam ca naiba. gume stock. brrr, e fun, dar nu tocmai, daca intelegi biggrin.gif
V_I_C_T_O_R
@f1anatic

Te rog sa fii obiectiv si sa nu citesti printre randuri. Ai facut exact cum fac aia la stiri, dau pe post numa partea care le convine lor. Nu gasesc postul tau in care ziceai ca-ti place sa fii dictatorial...
G e o r g e
QUOTE (Mircea104901 @ Feb 19 2009, 07:58 PM) *
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 12:40 PM) *
de ce crezi ca mai toti care isi cumpara masini noi mai pompeaza macar un 15.000 in ele ?! de bune ce-s de aia.
pajero nu e bun in offroad. e decent, dar nu bun. eu am ales-o pt ca e cel mai bun compromis pentru mine. nu pt ca e bun in off. daca voiam ceva bun in off dar nou atunci aduceam un LC din africa sau poate un wrangler rubicon. dar confort nema. get the point?!

pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii.
RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok.


off-road-ul isi cere tributul Crezi RR-ul putin modificat nu ar fi capabil de extrem? Nu merita, dar nu ca nu e bun. Aia da. Cu banii cu care iei un RR stock, iei un Samurai si-l modifici si mai raman bani de excursii pentru un an smile.gif
Trebuie recunoscuta valoarea Samuraiului la offroad extrem. E usor, ieftin, robust si suporta multe modificari.

Si ce spune George are un sambure de adevar, greutatea nu e prea buna in off-road extrem. Dar, totusi, G-ul smile.gif)....

caut poza facuta la glk & friends anul trecut , sa va arat cum stau rotile de la un G ... numai drepte nu , in sensul bun wink.gif pt o masina offroad
hdi
Combat zone? Pacat! Eu am vrut sa fie o discutie deschisa, obiectiva, fara patima. O discutie Subaru .... Deschisa tuturor, un mediu bun de dezbatere pentru cei care s-au suit intr-un Subaru dar in acelasi timp si un thread placut pt. a fi citit pentru cei care n-au facut-o, pentru cei care cred ca boxer e ori un motor diesel ori o rasa de caine....

Altii au vrut inca de la inceput sa devina o discutie de "Combat zone". De ce? Asa au vrut ei. Ca subaristii aia se cred mai cu mot. Nu participa la intalniri, nu discuta pe alte arii, stau cu nasul pe sus. Se cred l'ombelico del mondo. Ce daca nu stiu nimic despre Seat? Sa-si dea cu parerea, ceeee, noi le stim pe toate? Nu le stim da' ce, nu putem sa ne dam cu parerea asa, la misto? Las' ca le-aratam noi.
S-au straduit sa o transforme intr-un topic non-Subaru, genul de topic unde se simt bine. Sa creeze situatii pentru a-si exprima parinteasca preocupare, pentru a urechea cu blandete pe bietii nestiutori, pentru a lua jucaria micutului cu care s-ar fi putut rani. Si dupa ei o intreaga suita de "laudatori". Au reusit? Nu stiu pt. nici macar nu aveau nevoie....au mutat-o oricum aici. Statea in puterea lor sa o faca.

Eu speram sa iasa mai bine... dar poate lucrurile vor reveni la normal dupa ce unora le va trece pofta de "sange". Nu pot sa cred ca "subaristii" sunt amatori de combaturi fara substanta. Sper sa-i lase pe cei care cauta combatul de dragul combatului sa vorbeasca singuri.
Si mai cred ca mutare topicului in Combat zone este contrara dorintei de a avea o discutie cu substanta. Daca mai vrea si altcineva, in afara de mine, sa o readucem la ideea initiala cred ca primul pas in directia corecta ar fi mutarea acestui topic inapoi, in Aria Subaru.

@Tudor, multumesc pt. aprecieri.
GLC120
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 05:40 PM) *
pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii.
RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok.


Bine ca s-a mutat la combat zone. Este incredibil cat de variate sunt parerile. De mai multe ori am "vazut" ca Forester este aproape imparabil, trece peste tot. Acum LC100 este un biet copil mai trebuie jde mii de euro sa bagi in ea. De ce? pentru ca nu mai are punte rigida pe fata? Nu mai e buna de trial masina de fabrica?
G e o r g e
QUOTE (GLC120 @ Feb 19 2009, 08:24 PM) *
QUOTE (guerilla @ Feb 19 2009, 05:40 PM) *
pt off exista land cruiserele pana in generatia 80 (inclusiv) sau daca te scalzi in bani si 100 in care mai bagi cateva zeci de mii.
RR, X5.. daca incalecatu de borduri in primaverii e offroad, da, e ok.


Bine ca s-a mutat la combat zone. Este incredibil cat de variate sunt parerile. De mai multe ori am "vazut" ca Forester este aproape imparabil, trece peste tot. Acum LC100 este un biet copil mai trebuie jde mii de euro sa bagi in ea. De ce? pentru ca nu mai are punte rigida pe fata? Nu mai e buna de trial masina de fabrica?

GLC120 , tu si guerilla aveti viziuni diferita in ceea ce priveste termenul "offroad" , poate daca G ne arata niste poze pe unde se da el cu masina o sa fie mai clar pentru toata lumea .

PS : eu sunt de acord cu G , RR si X5 sunt masini de mers cu ele prin dorobanti smile.gif
GLC120
Scuze ca n-am scris C-Klasse corect. Promit sa nu mai poluez aici cu greseli de ortografie.

Daca voi luati juma de ora avans pe Transfagarasan, aveti masini cu tabla care costa cat masina mea "perfecta" si va dati in off-road pe unde n-a vazut nimeni si LC100 e vai steaua lui, e clar ca suntem in alta liga....

Ma duc sa ma joc cu lopetica pe topicurile Subaru.

Auzi, si de unde ati rasarit brusc, astazi, atatia super specialisti? Vi se parea ca e prea civilizat si non-combat la Subaru?
Mircea104901
teehee.gif

"Vrabia malai viseaza..."
Mircea104901
QUOTE (G e o r g e @ Feb 19 2009, 12:27 PM) *
PS : eu sunt de acord cu G , RR si X5 sunt masini de mers cu ele prin dorobanti smile.gif


De la o posta se vede ca esti malitios. Corect este: "..si prin Dorobanti". Sa fim obiectivi.
Daca e prea rafinata inseamna ca nu e capabila, sau cum? Daca n-am "io", nu e bun pt nimeni?
De LC100 (sau LCv8 acum) nu stiu de ce s-a adus vorba in modul profan.
BTW: si asta (LCv8) e rafinata, tot de Dorobanti e??

T u d o r
Pai nu e un combat "Subaru vs restu' lumii"? biggrin.gif Uite ca a sarit "restu' lumii", ce credeati voi, ca sunteti singuri p-aici? teehee.gif

Serios acum, o masina e doar o masina, nu merita sa ne consumam energiile si nervii degeaba. Haideti sa-i redam nota de gluma pe care initiatorul topicului a inspirat-o prin postul lui. Uite, spre exemplu ioooo.... IOOOOO... am facut un Subaru azi. Muci l-am facut. S-a straduit el ce s-a straduit, dar tot l-am facut. Va dati seama ce-i faceam daca eram si cu fatza? Cred ca era dizal de-ala flat, ca nu mai stiu cum ii zice. rolleyes.gif
f1anatic
QUOTE ( T u d o r @ Feb 19 2009, 12:17 PM) *
Uite, spre exemplu ioooo.... IOOOOO... am facut un Subaru azi. Muci l-am facut. S-a straduit el ce s-a straduit, dar tot l-am facut. Va dati seama ce-i faceam daca eram si cu fatza? Cred ca era dizal de-ala flat, ca nu mai stiu cum ii zice. rolleyes.gif


Sa-ti fie foarte rusine pen' ca crezi ca ai facut muci o supermasina. Omul de la volan era evident preocupat de alte probleme: nu stia ce flori sa ii cumpere sotiei.

QUOTE (GLC120 @ Feb 19 2009, 10:43 AM) *
Daca voi luati juma de ora avans pe Transfagarasan, aveti masini cu tabla care costa cat masina mea "perfecta" si va dati in off-road pe unde n-a vazut nimeni si LC100 e vai steaua lui, e clar ca suntem in alta liga....


Eu recunosc cinstit ca juma de ora avans e o exagerare. Totusi. Nordschleife parca are vreo 22 km. Un Impreza STI a fost masurat la 8min24sec si nu stiu ce alt Subaru cu 8:37. Sa zicem 8:30 in medie. Imi e greu sa gasesc o masina similara cu un Subaru NA sau TD. Dar uitindu-ne la performante, vad ca in coada listei gasim un Nissan 200SX si un VW Polo GTi care sint cele mai apropiate de un 2.5 NA. Banuiesc ca mai putin de 9min30 sec nu vor scoate. Un minut la fiecare 20 km; in conditiile in care urci in altitudine si va favoriza motorul turbo (cel putin comparat cu NA) ; mi se pare realist un avans de 5 -10 minute reali pe distanta si traseul "spus". Problema cu diesel este top end. Pe acelasi traseu, vad un 2.5T > 2.0T > 2.0TD > 3.0NA > 2.5NA. Parerea mea neavizata.
air_wolf
au mama... 5 pagini in 2 zile rolleyes.gif
nu faceti confuzie intre mercedes G si GL(K); sint 3 masini diferite. G-ul are 3 blocante si e o masina beton in off-road, GL-ul e un autobuz si GLK-ul e un autobuz mai mic.

T u d o r
2.0D > 3.0? unsure.gif Pai nu e cam mare diferenta de cai? Plus ca din putinele mele cunostinte despre Subaru parca imi suna acum in cap ceva legat de o inginerie pe la suspensii pe care o are 3.0 in plus fata de celelalte (europene).
f1anatic
QUOTE ( T u d o r @ Feb 19 2009, 12:52 PM) *
2.0D > 3.0? unsure.gif Pai nu e cam mare diferenta de cai? Plus ca din putinele mele cunostinte despre Subaru parca imi suna acum in cap ceva legat de o inginerie pe la suspensii pe care o are 3.0 in plus fata de celelalte (europene).


Sefu, am zis sus pe munte. Nu uitam, unul NA va gifii !
Asta vara am urcat cu carutza mea pina pe la 2000 de metroi in Great Smokey Mts si am avut in fata un Corvette si amindoi erau mai zglobii. Nu m-a pierdut; se distanta doar in curbele strinse. V8 si dubla capacitate, la ses ma face muci, sus pe munte turbetele egaleaza. De aceea as zice sus pe munte, TD-ul se va impune. Asa cred.

mike.omega
Jeeez!
Am ajuns sa comparam Legacy cu C320CDI si tot asa?! hai mai oameni buni! N-am lipsit decat 6-7 ore si voi va faceti de cap in halul asta?

In primul rand hai sa lamurim o chestie biggrin.gif
1. Subaru ar avea ZERO vanzari daca nu ar avea AWD. Motoare boxer au mai facut si altii.
2. Sa te apuci sa ridici in slavi un Subaru care pana la urma e o masina MEDIE e deja fanatism, sper ca Rebel n-a ajuns etalon in materie de fanatism tongue.gif
3. Mertzu ala a lu George e o masina atat de naspa incat eu in primele 15 minute petrecute la volan am avut un ranjet din ala de pusti tampit! Punct si de la capat smile.gif
Faruri cu xenon adaptive dupa curba si dupa viteza masinii. Am mers noaptea pe camp cu faza lunga si proiectoarele aprinse, era ca o fotografie supraexpusa cu minim 1 pas laugh.gif
4. Ca idee, cand un motor de Subaru(STI este exclus) se plafoneaza, dracovenia aia de V6 diesel mai schimba o treapta pentru inca o repriza de acceleratie. Si stiti ce e misto? Ca 7G-ul schimba 2 trepte in jos la nevoie whistling.gif

Trecand la discutia despre capacitatile in offroad. Oricat de destept ar fi sistemul de tractiune integrala, daca nu ai MT-uri, si daca nu poti bloca diferentialele dupa cum gandesti TU, esti zero!
Offroad-ul a capatat o conotatie foarte larga, multi cred ca daca au coborat dupa asfalt, gata e offroad! Nu domnilor, offroadu e ala in care treci prin vaduri de apa, in care iesi cu ajutorul troliului din mlastina si te cateri pe pietre dupa indicatiile navigatorului. Orice altceva este offroad soft sau deloc smile.gif

De ce nu X5 in offroad? pentru ca la masina nu ai control asupra tractiunii! De ce RR(adica Range Rover) nu este preferat in offroad? Pentru ca are un cost de achizitie (foarte) mare si pentru ca orice piesa strica aduce dupa sine un credit tongue.gif Si pentru ca de cand cu Terrain Response totul este computerizat si daca nu se strica computatoru te ia valu(la propiu) cand tu cauti prin setari ceva....

Sunt destul modele Discovery modificate pentru offroad dar cu niste costuri mari, prea mari chiar! Si aici nu vorbim de un kit de inaltare si un troliu, aici vorbim de liste luungi de piese schimbate.

Am mers si cu GLK, tot prin intermediul lui George, din pacate nu am apucat sa-l conduc, insa i-am dus pe oameni pe un pamant galben pe care aluneci de nu te vezi si masina s-a descurcat, era stock biggrin.gif

Inchei cu o intrebare: care mai e scopul acestei discutii??? Ca mie mi s-a pare ca s-a pierdut undeva pe drum si face offroad tongue.gif
ozz86651
Io cred ca ala cu corvetele nu prea stia sa conduca. Si aici apare marea smecherie: pentru populatie (adica cei care nu se dau sapatminal pe circuit si nu au luat ore de pilotaj) nu masina e limita ci soferul, si asta chiar la masini nu prea grozave.
drabisan
QUOTE (air_wolf @ Feb 19 2009, 07:43 PM) *
au mama... 5 pagini in 2 zile rolleyes.gif


22 de ore! Nu doua zile! Aia cu Toyota mici copii, anemici! Deh, Toyota e actionar minoritar whistling.gif
Nu am inteles multe, dar aia cu d(D)orobantiul a fost de mare senzatie.
Sper sa continue, ca miine imi iau seminte pentru lectura...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.