Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
Mircea104901
QUOTE (GLC120 @ Mar 5 2009, 10:58 AM) *
Azazel, avem idei si principii mult diferite. Sincer nu ma intereseaza ce super optiuni au prietenii tai, nici ce super camera au rudele bogate, nici macar pretul prostituatelor la diferite adrese.

Scuze ca te-am facut 110 CP cand tu ai numai 90CP. La tine e diferenta foarte mare intre ce spui si ce faci. Ce bucurie o fi sa lauzi bunurile cunostintelor?

Poti sa ne spui ceva concret despre Subaru? N-as prea crede.


N-are "prieteni" cu "japoneze"
Probabil si-au luat-o in mod constant de la ele pe strada si acum sunt suparati smile.gif)
Se multumesc cu HDD-ul de 40GB. Ca vorba aia, nu pot sa nu se uite la "Stapanul inelelor" cand conduc Audi. E un "must" al sezonului.
Eu am 320GB in laptop. si numai la 4 mil lei vechi biggrin.gif Si WiFi. Sac!
AZAZEL
allroad are un segment de piata binedefinit.
nu trebuie sa ne uitam la suvuri pt ca acestea se descurca ma bine in offroad sau la limuzine pt ca acestea sunt mai luxoase.
poate x perosnaj este proprietarul unui santier sau al unei careiere de piatra.
de ce sa-si ia suv doar pt asta? se va descurca doar cu o limuzina? de ce sa-si ia octavia scout sau outback pt ca sunt mai ieftine de achizitionat si de intretinut. isi permite o limuzina pur sange si un suv in acelasi timp? poate nu. un allroad iti poate asigura suficient lux, suficienta dinamicitate cat si suficiente resurse de 4x4 pt activitatea zilnica.
pt fiecare masina(scout, allroad, outback) exista un segment de cumparatori.

intreba cineva cate allroad-uri s-au vandut in romania.
primul numar de dupa cuvantul "SUV" reprezinta totalul de allroad cu motorizarea respectiva vandute in romania in perioada ianuarie- noiembrie 08 iar al doilea numar reprezinta totalul pe 2007

AUDI ALLROAD QUATTRO Break 3.2 Benzina SUV 0 , 3
AUDI ALLROAD QUATTRO Break 4.2 Benzina SUV 1 , 1
AUDI ALLROAD QUATTRO Break 2.7 TD Motorina SUV 0 , 15
AUDI ALLROAD QUATTRO Break 3.0 TD Motorina SUV 39 , 81

@GLC tu imi spuneai ca ma oftic ce faptul ca un outback este mai scump cu 5000 euro fata de cat am platit eu pe focus iar eu ti-am exemplificat ca fiecare lucru are un pret la momentul lui, pret pe care alegem sa-l platim sau nu. ti-am exemplificat cateva realitati.
GLC120
E bine, s-au vandut mai multe Allroad decat credeam. Data viitoare voi mai atent, promit. Recunosc ca nu am facut drive test cu Allroad. In plus, cu multa ignoranta am decis sa iau motor de 2000cmc Diesel, apoi am testat ce modele exista.

AZAZEL
QUOTE (GLC120 @ Mar 5 2009, 04:58 PM) *
Scuze ca te-am facut 110 CP cand tu ai numai 90CP. La tine e diferenta foarte mare intre ce spui si ce faci. Ce bucurie o fi sa lauzi bunurile cunostintelor?


ce vrei sa spui prin "La tine e diferenta foarte mare intre ce spui si ce faci" ?
o pun pe seama faptului ca nu ne cunoastem personal si pe seama faptului ca esti nou pe meleagurile astea.

QUOTE (GLC120 @ Mar 5 2009, 04:58 PM) *
Ce bucurie o fi sa lauzi bunurile cunostintelor?


am insistat pe exemplul cu allroad pt simplu motiv ca cineva spunea ca aceasta masina costa bine echipata 80.000cip iar eu i-am aratat un exemplu clar ca avand bifate 35 de optinale+ motor mai scump masina costa 62.000. deci, o cifra de 80.000 ar fi greu de atins desi nu imposibil sau, mircea are informatiile nu prea bine intiparite in memorie.

apoi chiar ca nu e mare bucurie. eu sunt sarac si ma uit cu jind la prieteni, cunostinte, rude si la tine.

uite aici piata de premium pe 2007 si 2008:
Mircea104901
@azazel - dupa cum arata "cresterea" indicata de cifrele date de tine, cam ce predictie dai pe anul in curs?

Dupa tine, cat timp crezi ca clientii sunt "snobi"?
Nu de alta, dar cifrele date de tine arata cam ce am spus eu.
GLC120
Eu nu inteleg atata pasiune si hotarare sa lauzi o masina pe care nu ti-o cumperi. Vorba ta, iti place, cumpar-o frate sa vezi pe pielea ta ce buna e si cat costa.

Sa stii ca am citit aici puternic, inainte sa iau masina, mai mult ca sa vad ce fel de oameni au Subaru. Stii ca sunt multi care vor masini de lux dar made in germany este exclus? Nu ca ar fi proaste masinile ci din cauza cetatenilor pe care ii vezi des la volan in astfel de masini, mai mult albe decat negre.


AZAZEL
discutia a trecut dintr-una in alta.
nu laud masina respectiva ci doar spun ca fiecare lucru(indiferent care) are un anumit pret pe lumea asta, pret ce reflecta mai multe coordonate - asta era ideea. stii cum este: pt a construi ceva, ai anumite costuri. pt a construi ceva cu 10-20% mai bun , nu ai costuri cu 10-20% mai mari, acestea de fapt cresc exponential.
nu imi permit masina respectiva si chiar de mi-as permite-o nu as lua-o pt ca nu am ce face cu ea.

dar ce te intereseaza pe tine ce oameni au subaru si ce ii intereseaza pe altii ce oameni au masini nemtesti? pe mine m-ar durea in cot de asta. mi-as lua masina care imi place.

Ps. am cam obosit
Mircea104901
Stii cum vad eu asta: e asa o chestie de fan, o adulatie stearpa, ce duce la afirmatii fara sens/scop. E usor sa vorbesti din auzite, si sa tii partea neconditionat si sa vorbesti din "google" si "wikipedia" si un "configurator" afisat intr-un browser.

Mie mi-a spus un prieten posesor de X5 nou: "o vand si-mi iau Logan. Nu ma mai "pot tine" cu cheltuielile". Altii care au Logan viseaza la X5, chiar daca nu au bani sa-si puna o alarma. Se aplica si aici.

E bine sa visezi, te tine in forma, ai o motivatie sa traiesti si sa faci sa-ti fie mai bine. Dar de aici si pana la a taia si spanzura cand cineva incearca sa-ti zdruncine visele.... Cineva pentru care visele tale sunt realitate....
AZAZEL
cum spui tu mircea. tu le stii pe toate.

sa inteleg ca q7-le, touaregul, accord-ul de care vorbeai sunt proprietatea ta? pt ca mi se pare ca tu vorbesti din postura unui astfel de individ in mesajul anterior.
am mai zis si in alt context: eu sunt sarac si da, ai intuit bine , nu am bani sa-mi pun nici o alarma la masina
Rebel
QUOTE (Mircea104901 @ Mar 5 2009, 08:17 AM) *
QUOTE (klm @ Mar 5 2009, 07:09 AM) *
Cum tu te miri ca ala da 100k euroi pe o masina si apoi iese cu ea pe camp eu ma mir ca tu ai dat atatia bani pe un SUV ca sa mergi pe strazi stricate cu o viteza de 4 ori mai mica decat ce poate.


Eu cred ca ai o problema de perceptie. Un sfat: citeste tot de vreo 2-3 ori, si incearca sa legi sensul cuvintelor asa cum a fost scris, si nu cum vrei. Un pic mai putina incapatanare si se poate. Sau esti la varsta la care hormonii conduc totul?


Domnul Mircea, intai l-ai atacat cu 'tifla" apoi cu 'praf in ochi" si acum cu"hormonii".

Te rog frumos temperaza-ti limbajul si maniera de abordare. Aici nu suntem la piata si principiu care guverneaza acest forum este "respecta ca sa fii respectat."
Pe off-topic permitem foarte mult pasiunea, combativitatea si chiar fanatismul atata timp cat toate sunt expuse sub auspiciul bunului simt in comunicare. Poti fi incisiv si combativ atata timp cat te referi strict la masina, tehnologie, etc.
Daca ai ceva de atacat, ataca ideea in sine, masina, producatorul dar nu iti este permis sa stragi concluzii despre proprietar in ceea ce priveste deciziile sale. Sper ca iti poti prezenta punctul de vedere si in mod mai elevat.

Si noua permite-ne te rog sa dam crezare mai mare lui google si Wikipedia decat prietenului dumitale.
GLC120
Ca si la cumparat masini e bine sa ai rabdare. Azazel just made my day. Tocmai am aflat din tabelul lui, ca sunt fericitul detinator al unei masini de lux. Oooo ce tare! Nu am luat-o cu aceasta intentie dar acum ce pot sa zic... ma bucur de compliment... rolleyes.gif

Cred ca ma mut pe topic-urile Audi... woot.gif
Mircea104901
Nu eu personal. Firma mea.

q7-le nu mai e.
e dauna totala.
si aribag-ul frontal nu s-a deschis.
asa a considerat ca e mai bine.
StefanVVTi
Referitor la costuri, am vazut ca erau aduse in discutie, m-a sunat un prieten posesor de Touareg R5 TDI(2005), la 70.000 km, a schimbat uleiul, filtrele si placutele fata, costul fiind de 2500 lei. turned.gif
GLC120
QUOTE (StefanVVTi @ Mar 5 2009, 03:10 PM) *
QUOTE (mariusdruta @ Mar 5 2009, 01:19 AM) *
Oricum, in buna traditie a japonezelor si posesorilor avizati, un feon la motor, niste accesorii aftersale bine alese sau o ranga smile.gif de stabilizare in compartimentul motor (ca sa stea mai bine bagajele in spate bineinteles), nu strica niciodata.

Esti foarte tare! 36182451.gif turned.gif


Rebel te rog sa ne scuzi ca nu putem fi toti atat de obiectivi si interesanti ca si colegii. Nu avem toti nici aceleasi resurse nici aceeasi educatie, nici aceleasi cunostinte tehnice. Vroiam sa adaug si I.Q. dar m-am oprit.

Sa nu fiu inteles gresit, noi avem in medie 22 de ani, mai avem timp sa progresam, pe la 50 de ani, daca economia continua sa duduie vom avea toti cate 2-3 masini germane.

Stefan trebuie sa intelegi ca virgula calitatea costa. Ala e ulei ca lumea. Iar placutele erau schimbate a treia oara, te rog sa verifici.
Mircea104901
QUOTE (Rebel @ Mar 5 2009, 12:53 PM) *
Pe off-topic permitem foarte mult pasiunea, combativitatea si chiar fanatismul atata timp cat toate sunt expuse sub auspiciul bunului simt in comunicare. Poti fi incisiv si combativ atata timp cat te referi strict la masina, tehnologie, etc.
Daca ai ceva de atacat, ataca ideea in sine, masina, producatorul dar nu iti este permis sa stragi concluzii despre proprietar in ceea ce priveste deciziile sale. Sper ca iti poti prezenta punctul de vedere si in mod mai elevat.

Si noua permite-ne te rog sa dam crezare mai mare lui google si Wikipedia decat prietenului dumitale.


Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva. Nu a fost in intentie.
Numai ca eu am facut o afirmatie, si in loc sa mi se aduca argumente impotriva, s-a incercat schimbarea discutiei pe alt fagas, si ca eu sunt cel care a ales gresit masina. whistling.gif

Cu producatorii nu am nimic. Fiecare isi alege propria strategie de piata. Audi au trecut in partea comerciala si, dupa mine, la ora actuala se bazeaza mai mult pe marketing decat pe tehnologie. Sincer sa fiu, incep sa simt ca si Subaru parca o cam ia pe aceleasi cai.

Google si Wikipedia sunt bune cand e vorba de informatii tehnice, date, etc. Dar cand e vorba de costul real, cel mai bine afli de la cel care are. Daca e obiectiv si echidistant. Eu asa incerc sa fiu.
guerilla
mai vrea cineva popcorn, ca am pus la facut biggrin.gif

acu sa zic si eu despre gugal, uichipedia si altele...
unu, faptu ca cineva da 2500 sau mai mult pe o revizie ma lasa rece. inseamna ca omu ala nu cunoaste valoarea banilor. nimeni nu-ti impune un cost. exista intotdeauna unul mai ieftin in alta parte. solutii exista. dar daca esti comod, neinformat, lenes, prost... platesti!!
doi, allroad e useless. mai bine iti iei un break daca tot ai nevoie de spatiu, chiar un break 4x4 daca vrei tractiunea asta. dar allroad e o strutocapra masina biggrin.gif opinia mea de doi lei.
trei, mi-a placut foarte mult treaba cu feonu si cu ranga laugh.gif lasa ca nici cu laptopu si cu harti facute ca sa ia banu de la fraieri nu mi-e rusine biggrin.gif tuningu e un alt hobby pentru pasionati si asta se plateste. fraieri suntem peste tot laugh.gif laugh.gif
patru, am uitat ce voiam sa zic, da revin mai incolo
cinci, ca unu e filogerman sau filojaponez... e fix problema lui. dar asta nu-l face mai prost sau mai destept decat altii.
sase, la q7 nu s-a deschis airbagu? si ce daca, mai stiu eu o japoneza la care nu s-a deschis. ghinion biggrin.gif se trece la rubrica erori si se clasifica de JD sau altii. repet, ghinion biggrin.gif
sapte, mai vrea cineva popcorn? biggrin.gif

ps. sinteti tare haiosi cand va burzuliti unii la altii biggrin.gif stati linistiti copii, sint jucarii pentru toata lumea ...
Rebel
QUOTE (GLC120 @ Mar 5 2009, 01:06 PM) *
QUOTE (StefanVVTi @ Mar 5 2009, 03:10 PM) *
QUOTE (mariusdruta @ Mar 5 2009, 01:19 AM) *
Oricum, in buna traditie a japonezelor si posesorilor avizati, un feon la motor, niste accesorii aftersale bine alese sau o ranga smile.gif de stabilizare in compartimentul motor (ca sa stea mai bine bagajele in spate bineinteles), nu strica niciodata.

Esti foarte tare! 36182451.gif turned.gif


Rebel te rog sa ne scuzi ca nu putem fi toti atat de obiectivi si interesanti ca si colegii. Nu avem toti nici aceleasi resurse nici aceeasi educatie, nici aceleasi cunostinte tehnice. Vroiam sa adaug si I.Q. dar m-am oprit.

Sa nu fiu inteles gresit, noi avem in medie 22 de ani, mai avem timp sa progresam, pe la 50 de ani, daca economia continua sa duduie vom avea toti cate 2-3 masini germane.

Stefan trebuie sa intelegi ca virgula calitatea costa. Ala e ulei ca lumea. Iar placutele erau schimbate a treia oara, te rog sa verifici.



Cred ca nu stii la ce se refrea colegul mariusdruta biggrin.gif
Daca citesti forumul vei gasi cum un coleg japonez de-al tau isi pune bara in fata ca sa fortifice spatele masinii.

In plus, umorul isi are sensul lui, eu unul sunt pro, atata timp cat o faci la modul general si nu faci atacuri personale.
Restul comentariului tau este binenteles de prisos si o stim amandoi.
Mircea104901
Da. Nu s-a deschis. Noroc ca cel de la volan a avut capul tare. A facut un hematom, care s-a resorbit. A aflat de el la un RMN facut la vreo 2 saptamani dupa accident. Putea la fel de bine sa moara. Doctorii i-au spus ca a avut noroc cu carul. Daca murea, nu prea mai era de ras.
Dealerii au promis marea cu sarea, discounturi peste discounturi pana s-a clasificat dosarul. Pe urma n-au mai "putut" decat vreo 2% reducere cand am vrut alta smile.gif. Rezultat: tipul si-a luat X6 smile.gif
AZAZEL
mirecea, cu tot respectul, dar nu te faci inteles.
ai zis ca masinile alea nu erau ale tale personal, erau ale firmei tale. inteleg ca e vorba de firma la care esti tu actionar principal. atunci tipul cu q7 cine este, un angajat de-al tau caruia i-ai cumparat q7?
acum i-ai acordat buget de x6?

fa-ma sa inteleg cum sta treaba.
GLC120
QUOTE (guerilla @ Mar 5 2009, 06:23 PM) *
solutii exista. dar daca esti comod, neinformat, lenes, prost... platesti!!
.... tuningu e un alt hobby pentru pasionati si asta se plateste. fraieri suntem peste tot laugh.gif laugh.gif


Imi place asta, cred ca am fost la aceeasi gradinita rolleyes.gif Tu ce masina/masini ai?

Rebel sper sa nu aflam ca umorul isi are sensul lui cat timp iti place tie, restul fiind de prisos. Stiam la ce se refera, nobody's perfect. Nici chiar comunitatea fericitilor noi proprietari de Outback Diesel.
Mircea104901
QUOTE (AZAZEL @ Mar 5 2009, 12:54 PM) *
mirecea, cu tot respectul, dar nu te faci inteles.
ai zis ca masinile alea nu erau ale tale personal, erau ale firmei tale. inteleg ca e vorba de firma la care esti tu actionar principal. atunci tipul cu q7 cine este, un angajat de-al tau caruia i-ai cumparat q7?
acum i-ai acordat buget de x6?

fa-ma sa inteleg cum sta treaba.


colaborator. firma lui nu indeplinea conditiile pt leasing, asa ca l-am ajutat. la x6 nu m-am mai bagat.
AZAZEL
iar touaregul si accordul?
Mircea104901
QUOTE (AZAZEL @ Mar 5 2009, 01:04 PM) *
iar touaregul si accordul?

asociatii
Mircea104901
Revenind la problema costurilor: cand iti iei o masina noua, ai garantie. Daca vrei sa nu o pierzi, faci service-ul unde iti zic ei, adica la reprezentanta. Si vrei-nu vrei platesti preturile lor.
Daca esti smecher si te tine, poti schimba uleiul prin garaje obscure, placutele prin curte, dar si daca ai vreo problema mai serioasa care ar implica garantia ... "te-ai cam rupt" la buzunare. Sincer, nu stiu daca merita economia. Sa nu mai zic de "specialistii" de garaj care se "pricep" de minune in a remedia orice problema, si, de fapt, cauzeaza altele.
AZAZEL
crezi ca la touareg 2.5tdi revizia +placutele de frana fata sunt cu mult mai scumpe ca la land cruiser? probabil costurile sunt tot pe acolo si nu cred ca se merita la a se apela la garajele obscure.

GLC120
QUOTE (AZAZEL @ Mar 5 2009, 07:43 PM) *
crezi ca la touareg 2.5tdi revizia +placutele de frana fata sunt cu mult mai scumpe ca la land cruiser? probabil costurile sunt tot pe acolo si nu cred ca se merita la a se apela la garajele obscure.


Da chiar asa cred. Mult mai ieftin, in conditiile in care nici Toyota nu e Maica Tereza in materie de piese.

Iar te legi de chestii aiurea. Mai bine spune de Subaru unde e aproape la fel de groaznic ca la VW. Si e on-topic.
HalbaSus
Referitor la costul real vs pretul de configurator... intr-adevar sunt diferite. Pretul real e mai mic... ca orice dealer iti acorda un discount. Ca e mai mare decat pretul "de catalog" adica pretul de masina cheala cu cel mai mic motor... ala pe care dealerii il afiseaza cu formula "pret incepand de la xxx" asta e altceva.
Daca vorbim de masini pe stoc sau modele pe final de cariera lucrurile se schimba si mai mult.

In rest comparatia outback/A6 allroad e inutila. In primul rand sunt clase diferite (outback e in clasa cu a4 allroad nu a6), in al doilea rand una e premium cealalta nu e (cu toate consecintele implicate, inclusiv imagine, badge, marketing, etc...). Pretul e normal sa fie diferit, se adreseaza catre targeturi diferite.
Singurul lucru care apropie cele doua masini este uratenia si "strutocamilenia" (ce cuvant frumos am inventat biggrin.gif ). Ce-are legacy station-wagon ? Ce-are A6 Avant ? chiar sunt necesari acei cativa cm la garda la sol ? Adica nici legacy nici A6 nu sunt tocmai lambo-uri, cu ambele poti merge lejer pe drumuri ceva mai proaste, iar in off-road adevarat oricum nu poti sa o bagi pe nici una din ele.
GLC120
Este o clasa de masini mai speciala. In sensul ca nu existau pana de curand decat Outback, XC70 si Allroad.

Nu am inventat aici comparatia au facut-o reviste de specialitate cu ani in urma sau mai recent. Mai nou se poate compara si cu Octavia Scout si A4 Allroad.

Outback iese sifonat din confruntari daca te uiti numai la clasament DAR castiga la multe capitole si fiecare trebuie sa vada daca il intereseaza punctele "slabe". Eu nu le neg niciodata si le analizez cu mare atentie. La Outback nu le consider descalificante.

Garda la sol e importanta pentru unii. E vorba de borduri, sleauri, gropi, noroi, apa, off-road usor. Daca A6 merge pe drumuri ceva mai proaste atunci care masina nu merge pe acolo?
Avand in vedere ca 90% dintre posesorii de SUV nu ies de pe sosea niciodata, strutocamila asta (break inaltat) mi se pare mai eficienta si mai interesanta. Prin SUV inteleg aici gama imparabila {Tucson..... Freelander} care nu are mai nimic pentru off-road, in afara de dimensiuni impunatoare unsure.gif si reclama agresiva, foarte utile de altfel in varful muntelui.

Cat despre a spune ca masina care costa dublu e mai buna chiar e absolut de prisos.


ozz86651
QUOTE
In primul rand sunt clase diferite (outback e in clasa cu a4 allroad nu a6),


Cum vine asta? Clasele sint asa:
1. A4/Impreza
1a. Forester/A4 allroad, cam aceleasi masini putin inaltate.

2. A6/Legacy
2a. A6 Allroad/Outback, la fel putin inaltate.

O sa spui acum ca in Europa se baga Legacy in aceeasi clasa cu seria 3 pe motiv de distanta intre roti. Am mai avut noi discutia asta. Mai bine masurau distanta intre cilindri sau placutele de frine. Daca A4 si Impreza poate nu sint chiar clar in aceeasi clasa, e imposibil sa pui un Legacy in aceeasi clasa cu un A4 pentru ca e la fel de mare ca un A6.
GLC120
Sa dam Cezarului.... A4 Allroad este in aceeasi clasa si e mai mare (latime, ecartament, ampatament) cu Outback. Doar lungimea e practic identica.

A6 Allroad e mult mai mare.

Forester trebuie comparat cu Q5 daca vrem neaparat un alt combat.
AZAZEL
ce spui ozz!
legacy este mai mic fata de A4.
A4 sedan are 4703mm iar legacy 4665 mm
A4 sedan latime 1826 iar legacy 1730.

outback are aprox aceleasi dimensiuni cu A4 allroad dar daca e vorba sa insistam , a4 allroad are ceva mm in plus atat la lungime cat si la latime
GLC120
Vezi asta e problema ta Azazel. Chiar daca vrei sa spui 3x3=9 tot exagerezi un pic.

Outback e putintel mai lung decat A4 Allroad. Nu ca ar avea importanta dar de ce trebuie sa spui invers?
Rebel
QUOTE (GLC120 @ Mar 5 2009, 04:12 PM) *
....

Cat despre a spune ca masina care costa dublu e mai buna chiar e absolut de prisos.


Nu comentez chestia cu clasele pentru ca ele au fost deja definite. Exista si NISA Coupe in 4 usi dar masinile respective apartinunor anumite clase.

Masina care costa dublu nu costa dublu degeaba. Ca tu nu doresti tu sa vezi sau nu ai avut ocazia sa vezi unde sunt banii asta nu este vina nimanui.
StefanVVTi
Pfff...am citit cuvantul "Audi" aici de þ-shpe ori mai mult decat pe vwforum...Trebuie sa iau o pauza! 36182451.gif
mariusdruta
QUOTE (ozz86651 @ Mar 5 2009, 09:29 PM) *
QUOTE
In primul rand sunt clase diferite (outback e in clasa cu a4 allroad nu a6),


Cum vine asta? Clasele sint asa
1. A4/Impreza
1a. Forester/A4 allroad, cam aceleasi masini putin inaltate.

2. A6/Legacy
2a. A6 Allroad/Outback, la fel putin inaltate.

O sa spui acum ca in Europa se baga Legacy in aceeasi clasa cu seria 3 pe motiv de distanta intre roti. Am mai avut noi discutia asta. Mai bine masurau distanta intre cilindri sau placutele de frine. Daca A4 si Impreza poate nu sint chiar clar in aceeasi clasa, e imposibil sa pui un Legacy in aceeasi clasa cu un A4 pentru ca e la fel de mare ca un A6.


Inca unu' care vorbeste ca sa se afle in treaba...
Impreza- aceasi clasa cu golf,astra, auris, focus, eventual A3 sau seria 1 aceeasi clasa dar premium. Adica clasa compacta.
A4 e clasa medie premium, ca si seria 3 si C klasse. Legacy e si el in clasa medie. De aici si cross over-urile echivalente, A4 allroad si outback, primul intr-adevar clasa premium.
A6 e aceeasi clasa cu seria 5 sau E klasse.

Mai exista si modele de nisa, s.a.m.d., nu mai intru in amanunte, dar macar atat...
vio
CITAT(mariusdruta @ Mar 5 2009, 10:19 PM) *
CITAT(ozz86651 @ Mar 5 2009, 09:29 PM) *
CITAT
In primul rand sunt clase diferite (outback e in clasa cu a4 allroad nu a6),


Cum vine asta? Clasele sint asa
1. A4/Impreza
1a. Forester/A4 allroad, cam aceleasi masini putin inaltate.

2. A6/Legacy
2a. A6 Allroad/Outback, la fel putin inaltate.

O sa spui acum ca in Europa se baga Legacy in aceeasi clasa cu seria 3 pe motiv de distanta intre roti. Am mai avut noi discutia asta. Mai bine masurau distanta intre cilindri sau placutele de frine. Daca A4 si Impreza poate nu sint chiar clar in aceeasi clasa, e imposibil sa pui un Legacy in aceeasi clasa cu un A4 pentru ca e la fel de mare ca un A6.


Inca unu' care vorbeste ca sa se afle in treaba...
Impreza- aceasi clasa cu golf,astra, auris, focus, eventual A3 sau seria 1 aceeasi clasa dar premium. Adica clasa compacta.
A4 e clasa medie premium, ca si seria 3 si C klasse. Legacy e si el in clasa medie. De aici si cross over-urile echivalente, A4 allroad si outback.
A6 e aceeasi clasa cu seria 5 sau E klasse.

Mai exista si modele de nisa, s.a.m.d., nu mai intru in amanunte, dar macar atat...



am mai zis ma repet ... toate mashinile nemtzesti sunt cu o clasa mai jos decat le incadreaza ei .... serie 3 , C , A4 A3 ... sunt berline compacte ... ca si Jetta , Corolla .... tre sa fi cel putin chior sa nu vezi ca avensis si pasat este cu mult mai mare la interior si ext ca una din mashinile de mai sus .... gaselnitzele tehnice ale constructorilor germani au dus la cresterea ampatamentelor la mashini si de aci saltul de clasa nici pe departe comfortul si spatiul interior ... vad ca bautu de apa rece pe post de rahiu de cartofi de 60 de grade e sport national aici ...


CITAT(AZAZEL @ Mar 5 2009, 09:43 PM) *
ce spui ozz!
legacy este mai mic fata de A4.
A4 sedan are 4703mm iar legacy 4665 mm
A4 sedan latime 1826 iar legacy 1730.

outback are aprox aceleasi dimensiuni cu A4 allroad dar daca e vorba sa insistam , a4 allroad are ceva mm in plus atat la lungime cat si la latime

AZAZEL ce spui tu inseamna ca si LC ul este in clasa cu A4 smile.gif) ... hai ma ca exagerezi ..........L`]ime (mm) 1.790 , Ecartament fa]`/spate (mm) 1.535 , Ampatament (mm) 2.790, Lungime (mm) 4.810 ( cu roata de rezerva pe usa ) fara ar avea mai putin
StefanVVTi
QUOTE (mariusdruta @ Mar 5 2009, 10:19 PM) *
Inca unu' care vorbeste ca sa se afle in treaba...

Ar trebui sa postezi mai des!
Popcooooorn! rolleyes.gif
pista
CITAT(AZAZEL @ Mar 5 2009, 12:58 PM) *
pai da. si eu daca luam focusul in decembrie 2008 plateam sub 14.000 euro. alea au fost vremurile cand am luat eu masina. +ca in momentul in care am luat masina am bifat niste optionale un pic atipice pt clasa compacta: scaune incalzite, sistem audio premium, parbriz cu degivrare electrica. probabil daca exista outback diesel in august 2007 plateai 30.000 ddp. cate din cele 3optiuni pe care le-am enumerat mai sus le ai pe masina? cat plateai sa le ai? de fapt, le puteai avea fara sa treci la un nivel de dotare superior adica piele samd?

Buna Azazel,
sper ca nu ai uitat de vorbele tale frumoase la adresa mea din cauza unei greseli de redactare. M-ai acuzat de mai multe.
Eu nu te acuz de nimic, poti face singur ca la asta te pricepi. Doresc sa te informez ca Outbackul meu care nici macar diesel nu e, este un model de baza
cu: scaune incalzite, parbriz cu degivrare, oglinzi retrovizoare incalzite si rabatabile electric, bi-xenon, sistem audio cu SRS wow, antena montata in geam spate lateral. Toate standard la nivel de dotare inferior. In 2007 am platit 20KE net.
No comment... whistling.gif
Daca vrei discutii si despre Ford ai gasit partenerul potrivit biggrin.gif .
AZAZEL
QUOTE (GLC120 @ Mar 5 2009, 09:59 PM) *
Vezi asta e problema ta Azazel. Chiar daca vrei sa spui 3x3=9 tot exagerezi un pic.

Outback e putintel mai lung decat A4 Allroad. Nu ca ar avea importanta dar de ce trebuie sa spui invers?


scuza-ma , am gresit. eram sigur ca allroad-ul are 4740mm. nu a fost intentionat.
mariusdruta
QUOTE (vio @ Mar 5 2009, 10:29 PM) *
...
am mai zis ma repet ... toate mashinile nemtzesti sunt cu o clasa mai jos decat le incadreaza ei .... serie 3 , C , A4 A3 ... sunt berline compacte ... ca si Jetta , Corolla .... tre sa fi cel putin chior sa nu vezi ca avensis si pasat este cu mult mai mare la interior si ext ca una din mashinile de mai sus .... gaselnitzele tehnice ale constructorilor germani au dus la cresterea ampatamentelor la mashini si de aci saltul de clasa nici pe departe comfortul si spatiul interior ... vad ca bautu de apa rece pe post de rahiu de cartofi de 60 de grade e sport national aici ...


Sa inteleg ca Passat nu e masina nemteasca smile.gif
Cred ca tu, cu spiritul ascutit de observatie, ai remarcat ca masinile premium dintr-o anumita clasa au dimensiuni ceva mai compacte si spatiu interior mai mic. Asta pentru ca se adreseaza unei anumite categorii de clienti pentru care nu primeaza neaparat aspectele de ordin practic, ci altele pe care evident nu iti pot cere sa le intelegi. Dar ca sa iti fie mai usor sa procesezi informatia, poti face comparatie intre IS si Avensis (aceeasi clasa medie) si facand niste analogii simple poate ai sa intelegi. Daca nu ma crezi, cred ca iti pot confirma si prietenii tai de la Toyota. Nu o sa te mai zapacesc si cu alte amanunte ca lucrurile se mai schimba intre timp, ca A4 si Accordul (care tindea spre premium) au crescut in dimensiuni si si-au largit target-ul, etc...

Astept urmatoare "generatie" Lexus sau Acura probabil daca trec cu bine criza, care o sa ne zice ce ieftin si sportiv e IS-ul lor fata de Seria 5 echivalenta smile.gif

vio
VW si Opel sunt sg constructori germani care respecta regulile ... Pt mine Audi , BMW si Merc sunt nemtzesti , VW si Opel germane ... biggrin.gif asa e la mine la pitic ....


sa stii ca intzeleg mai mult decat poti debita tu .
Rebel
Serios?

Cat a costat Outbackul si cat Focusul?
Nu de alta dar daca ar fi Outbackul la acelsi pret cu Focusul atunci am vedea doar Otback-uri pe strada.
Nu-i asa ca din moment ce ai "si de-aia" " si de-aia" ai platit pentru ele?
O fi "de baza" ca asa vrea constructorul. Tocmai de aceea se inscrie intr-o anumita plaja de preturi.

Si Mercedes vine standard cu "de-aia" si "de-aia"... De aceea si pleaca de la un anumit pret.

In plus Focus este o masina cu o platforma tehnica SUPER pentru banii dati.

Si nu stiu ce anume ai dori sa vb despre Ford si presimt ca vrei sa ii faci de kko insa sunt gata sa iti dau replicile necesare. Pana la urma Ford are un nivel de calitate si o gama de produse cu care nu multi se pot mandri.
AZAZEL
@pista. focusul a fost luat pt sotie , iar pt ea masina este perfecta. a fost la vremea aia ca o a doua masina a familiei, masina cu care sotia mergea la serviciu(si inca mai merge) si sper ca in scurta vreme sa redevina masina cu rol de suplinire asa cum a fost pe vremuri.
nu incerca sa-mi demonstrezi ca am dat mult pe acel focus. este o masina compacta echipata si dotata pt folosirea de catre o femeie si crede-ma ca putine compacte umbla pe strazi cu un nivel de echipare atat de bogat. de aia masina mea a costat mult.

daca vrei sa exprimi preturile nete, adica fara TVA, fordul focus costa fara nici un optional 13.500+TVA si am mai adaugat optionale de aprox 1.900 euro +TVA.

suna mai bine asa pt ca si tie ti-a placut sa exprimi preturile in valoarea neta
mariusdruta
QUOTE (vio @ Mar 5 2009, 10:50 PM) *
VW si Opel sunt sg constructori germani care respecta regulile ... Pt mine Audi , BMW si Merc sunt nemtzesti , VW si Opel germane ... biggrin.gif asa e la mine la pitic ....


sa stii ca intzeleg mai mult decat poti debita tu .


In schimb, fara suparare, noi avem mari dificultati in a intelege ce... poti... tu scrie smile.gif
ozz86651
QUOTE
Inca unu' care vorbeste ca sa se afle in treaba...


Mai, tu te-ai urcat in masinile astea sau vorbesti din reviste? Passatul e mare cam cit A6 si seria 5. Si cit Legacy. A4 e mare cam cit Impreza. Corespondenta nu e chiar directa dar in nici un caz nu poti sa compari A4 cu Legacy. Dupa capul tau o mazda 6 ar fi in aceeasi clasa cu seria 3. Eu care merg zilnic cu amindoua pot sa-ti spun ca esti nebun. Ca numai orb nu poti sa fii, si un orb face diferenta intre a sta inghesuit si a avea loc.
Eu vorbesc de punctul de vedere al consumatorului, nu cum isi baga fiecare masinile in clase facute dupa lungimea fiselor de bujii sau mai stiu eu ce alt criteriu la fel de relevant. Clasificarea oficiala europeana e aberanta ca si impozitarea pe cilindree. Asa te pacalesti tu?
vio
asta e prb voastra nu a mea biggrin.gif ... daca ti as mai zice ca sunt ZEUS .... ce ai crede?
AZAZEL
QUOTE (vio @ Mar 5 2009, 10:29 PM) *
am mai zis ma repet ... toate mashinile nemtzesti sunt cu o clasa mai jos decat le incadreaza ei .... serie 3 , C , A4 A3 ... sunt berline compacte ... ca si Jetta , Corolla .... tre sa fi cel putin chior sa nu vezi ca avensis si pasat este cu mult mai mare la interior si ext ca una din mashinile de mai sus .... gaselnitzele tehnice ale constructorilor germani au dus la cresterea ampatamentelor la mashini si de aci saltul de clasa nici pe departe comfortul si spatiul interior ... vad ca bautu de apa rece pe post de rahiu de cartofi de 60 de grade e sport national aici ...


VIO, se vede ca nu te pricepi.

e normal ca o masina ca avensis sau ca passat ce au motor amplasat transversal si in acelasi timp in fata puntii fata sa aiba ampatamentul mic, capota scurta si spatiu interior berechet. asta este avantajul masinilor cu motor transversal amplasat in fata puntii fata insa dezavantajul este ca , cu greu reusesc sa aiba o greutate mai mica de 60% pe puntea fata. de exemplu, ford focusul meu , cu acelasi mod de amplasare al motorului are 62% greutate pe puntea fata.

daca vrei sa obtii o echilibrare a maselor fata spate , ce duce la sportivitate insa micsoreaza spatiul interior trebuie sa pui motorul in spatele puntii fata si in acelasi timp nu transversal. ca sa pui motorul pe lungime, trebuie sa cresti ampatamentul . asta se intampla si pe seria 3 si pe a4 si mercedes C si , cu voia ta si pe IS. astfel faci loc sub capota si pt V8-uri ceea ce nu este posibil pe masinile cu motor transversal. aceste masini se doresc a fi sportive si din pacate asta se face sacrificand ceva din spatiul interior.

sunt moduri diferite ale constructorilor pt a vedea aproximativ aceleasi lucruri.
nu in ultimul rand, o amplasare pe lungime a motorului si in acelasi timp in spatele puntii fata duce la cresterea pretului de concepere si implementare a solutiei tehnice. si asta este un motiv pt care masinile premium costa mai mult.
ozz86651
Azazel, tu ai dreptate in felul tau, dar nu vad ce are asta cu clasa PE DIMENSIUNI. Nu e nimic rau sa spui: masina asta e mai mica (ca atare in clasa inferioara) dar e mai premium, mai performanta, mai sportiva. Ce rost are sa o bagi intr-o clasa mai sus?
T u d o r
Ozz, oi avea dreptate cu Mazda 6 si seria 3, dar la Legacy nu ai zis-o prea bine cu spatiul interior. Legacy e cam micuta pe dinauntru.

In alta ordine de idei, iar discutam modul de catalogare american vs cel european?


Si nu in ultimul rand.... ma, voua maine o sa va fie rusine de ce ati scris aici. Ma refer la unii dintre protagonistii prestatiei de circ pe care ne-ati oferit-o aici. biggrin.gif
ozz86651
QUOTE
poti face comparatie intre IS si Avensis (aceeasi clasa medie)


OK, e clar. Scuzati expresia da e ca si cum te-ai compara cu un star de filme porno la dimensiuni si ai zice ca sinteti in aceeasi clasa, dar a ta porneste mai dinauntru.

QUOTE
iar discutam modul de catalogare american vs cel european


Nu dicutam nici un mod de catalogare, discutam care e mai mare smile.gif. Sau nici asta nu e bine?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.