Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
T u d o r
Disclaimerul era pentru Bob, intre timp s-a interpus postul tau intre ale noastre. Normal ca discutam idei, oamenii din spatele lor imi plac. Poate de data asta iti faci timp sa stam si la o ciorba de vorba pe undeva. wink.gif
air_wolf
uite, pentru cine vrea, in 23-24 mai, la cheia, o sa fie open day la cheia offroad park. asa ca puteti veni cu subaru sa testati traseul soft (doar prima parte, ca mai departe garantat nu ajunge). traseul complet l-a facut un mitsu stock fara gume, deci e soft.
in plus, putem face niste trasee soft pe care a mers si o frontera fara gume (pe unele portiuni se vor face trolieri scurte).
ce ziceti? va bagati?
pista
@Tudor
Sper sa ne intalnim undeva chiar inainte de septembrie. Prin Ramnicu Valcea nu am drumuri confused.gif , in Bucuresti mai ajung cateodata.

@air wolf
Outback-ul are botul prea lung. Se vede pe aparatoarele de plastic la masina mea.
Fara gume, sper ca nu pe jante.
Diesel
QUOTE (pista @ May 4 2009, 12:23 PM) *
Hmmm...sustii ca Kia Ceed scoate un timp mai bun pe Euroring fata de OBK, adica are viteza mai ridicata in curbe ? Eu nu sunt convins. Daca invat circuitul si ma pregatesc temeinic cred ca pot avea sub 1:40 Ce parere ai ?


Accept provocarea biggrin.gif Poti veni pentru inceput cu o inregistrare daca mergi in Iunie.
bobita
QUOTE (air_wolf @ May 4 2009, 11:32 AM) *
uite, pentru cine vrea, in 23-24 mai, la cheia, o sa fie open day la cheia offroad park. asa ca puteti veni cu subaru sa testati traseul soft (doar prima parte, ca mai departe garantat nu ajunge). traseul complet l-a facut un mitsu stock fara gume, deci e soft.
in plus, putem face niste trasee soft pe care a mers si o frontera fara gume (pe unele portiuni se vor face trolieri scurte).
ce ziceti? va bagati?


Nu stiu in ce masura am timp, dar daca reusesc, vin!
LE Acu am vazut ca se poate in orice uichend dar cu taxa, e super ok pt mine, daca nu reusesc acu poate alt uichend.

QUOTE ( T u d o r @ May 4 2009, 11:25 AM) *
Disclaimerul era pentru Bob, intre timp s-a interpus postul tau intre ale noastre. Normal ca discutam idei, oamenii din spatele lor imi plac. Poate de data asta iti faci timp sa stam si la o ciorba de vorba pe undeva. wink.gif


Stai linistit, bre!
Am trecut de mult de faza in care luam personal tot ce se scria pe forumuri....
bobita
QUOTE ( T u d o r @ May 4 2009, 10:25 AM) *
Cand e ud pe jos nu merg tare. Indiferent de masina. Cand e nisip iar nu merg repede. biggrin.gif Si Doamne fereste sa zic vreodata "mie nu mi se poate intampla"... Eu din contra, pun de regula raul inainte.


Tudor, astea sint situatii obisnuite....
Eu vorbesc de curbe in care din senin dai de noroi sau nisip si nu il vezi, sau de o zona umeda imediat dupa curba de la apa de pe munte sau stiu eu de unde, eventual si inghetata putin..., ma rog, situatii care nicicum nu pot fi prevazute.De 1 la suta astia vb eu.

Acu mi-a venit in cap si un exemplu, de la Bt la Sv e un drum tare pacatos, pe care, daca nu il cunosti, mergi ca pe orice asfalt uscat.Atita doar ca sint unele zone in care, din cauza cantitatii enorme de griblura(asa se scrie??) pusa in fiecare an, asfaltul are la suprafata numa bucati mici de piatra lustruita....Sint zone in care se intimpla accidente foarte grave destul de des...Era sa o patesc si eu, pe ud, conducind foarte prudent...
FAR EASTERN
QUOTE (bobita @ May 4 2009, 03:17 PM) *
[Sint zone in care se intimpla accidente foarte grave destul de des...Era sa o patesc si eu, pe ud, conducind foarte prudent...

In ce zona?

Pe portiunea judetului BT tocmai de asta s-a restrictionat viteza la 70...
f1anatic
thumbsup.gif
Raspunsul despre avantajul la plecarea de pe loc (pe asfalt uscat) la o masina awd vs. fwd/rwd l-am mai dat o data la pagina 38, mesajul 751, prin comparatia dintre AUDI RS4 si Mertz C63 AMG. Este singul lucru care trebuie citit daca vrei sumarul evidentei. Nu va forteaza nimeni sa credeti nimic; nu va baga nimeni nimic pe gura. Nici pamintul nu e perfect rotund; e usor turtit la poli.

Parerea mea este ca ar trebui sa discutati acest lucru si pe alte comunitati diverse (adica nu monomarca) pe internet. Vedeti ce spun si ei. Eventual sa participati la niste intreceri cronometrate sau sa le faceti voi insiva. Nu e nevoie de atins viteze supersonice si nici puteri de vapor spargator de gheata nu trebuie pt a demonstra acest lucru. Banuiesc ca veti putea face acest lucru si din rulare de pe la 5 kph (sau ma rog, cit de repede merge masina daca o bagi in 1-a si iei piciorul de pe acceleratie) daca va e frica sa fortati masina. si categoric, va rog cautati datele care compara Masina A cu si fara awd. Sint mai multe; BMW; Mertz; Infiniti; Lexus; Ford; Toyota...trebuie sa gaseasca careva ceva indiferent ca e vorba de Toyota Matrix awd cu Pontiac Vibe.

Apoi, aviz celor amatori de mesaje publice cu "atingeri" personale.
Si eu tin la gluma. Pina la un moment dat.
Sint mai multi cei vizati - care au inceput sa faca aprecieri personale - la adresa mea.
Si moderatorii au dreptul la aceeasi protectie oferita de regulament impotriva atacurilor la persoana.
Watcher
QUOTE (pista @ May 4 2009, 02:35 PM) *
Fara gume, sper ca nu pe jante.


Hihi.
Nu, "fara gume" = cu HTuri (sau uneori cu AT uri)
f1anatic
Si cu riscul de a insista.

BMW 325xi manual (3L V6, awd) vs BMW 328i manual (3L V6, rwd)
Comparam totusi timpi de la 2 publicatii diferite. Cu toate acestea: masina mai puternica, rwd, scoate un timp mai lung in accelerare 0-30 mph (2.0 secunde) decit BMW-ul mai slab echipat (1.9 secunde). Este o diferenta de 0.1 secunde; stiu; nu o eternitate. Dar de la BMW la BMW, si una mai puternica decit cealalta. Zau ca nu mai stiu. Din pacate sursa # 2 nu afiseaza timpii intermediari in mod complet; sint convins ca am vedea un avantaj la masina awd si de la 0-10; 0-20 mph. Oricum acum ne-am mutat spre masini cu puteri "normale". SI da, BMW-ul awd este mai greu decit cel rwd cu vreo 100 kg (comparati Curb Weight). Nu e greu de anticipat ca de la 0-60 mph masina RWD mai puternica bate pe cea AWD mai slaba.

Aveti dreptate. Dar eu cred ca putem baza rezultatele pe soferii mai prosti si echipamentul inferior de la Car & Driver comparat cu aia de la Road & Track. Drept pt care o sa caut, in limita timpului, date de la aceeasi masina cu si fara awd, cu aceeasi motorizare si sofer nepriceput, nu doar de la aceeasi masina. Si voi mentine comparatia pina cind ajungem sa comparam bicicletele 2x1 cu 2x2. Acolo nu ma mai bag.
hdi
QUOTE (pista @ May 4 2009, 01:12 PM) *
Eu nu am dorit SUV din mai multe motive (centru de greutate mai ridicat, imagine,etc). Am dorit o limuzina/break de famile cu tractiune integrala. Am zis ca merita ceva bani in plus pentru garda la sol mai mare cu +5cm. Astfel am posibilitatea sa ajung in majoritatea locurilor accesibile SUV-urilor si pastrez o mare parte din stabilitatea in curbe. E un compromis sigur.
Imi place cateodata sa merg mai tare in curbe, o masina grea sau inalta nu e cea mai buna solutie.

Nu m-am gandit nici o clipa ca te-ai legat de masina vreunuia. Discutam idei, nu ?


Eu trebuie sa recunosc ca mi-ar fi placut un SUV. E mai "cool". Si eu sunt mai taranush, asa incat mi s-ar fi potrivit la fix. rolleyes.gif . Am intarziat achizitionarea SUV-ului vreo 9 luni tocmai pt. ca nu gasisem unul care sa fie suficient de stabil pe drumuri virajate si suficient de vioi la demaraj. Nu ma obisnuiam cu ideea Trebuia sa mai fie si diesel si sa nu coste mai mult de 30000DDP. Intr-un final, probabil cunoasteti povestea, am descoperit ca breakul imi oferea cam acelasi lucru dpdv al spatiului si capabilitatilor insa nu-mi satisfacea orgoliul si prostul gust.
Nu stiu daca am mai povestit insa la OBD era o promotie de 1000EU. Si ma uitam la el pe site de vreo 2 sapt si tot nu ma convingeam ca m-as sui in asa ceva. Intr-un final am sunat pt. un drive test (la Brasov) si baiatul imi zice:
-Stiti de discount, nu?
Bineinteles ca stiam dar nu pomenisem de el ca sa nu zica astia ca sunt scartzan; faceam si eu pe "fara numar-fara numar"
-Daaaa, am vazut ca e un discount de 1000EU....
-Nu acela, cel nou!
-???
-De astazi avem o reducere de 6000EU
La Brasov n-au avut masina de test inmatriculata si am asteptat vreo saptamana sa ma cheme. Eram nerabdator, asa ca dupa o saptamana am sunat eu si cand am vazut ca ma amana din nou, a doua zi am luat drumul Bucurestilor si bine am facut. Restul l-am povestit cu lux de amanunte.
bobita
QUOTE (FAR EASTERN @ May 4 2009, 12:45 PM) *
QUOTE (bobita @ May 4 2009, 03:17 PM) *
[Sint zone in care se intimpla accidente foarte grave destul de des...Era sa o patesc si eu, pe ud, conducind foarte prudent...

In ce zona?

Pe portiunea judetului BT tocmai de asta s-a restrictionat viteza la 70...



Eu am patit-o la a doua curba dupa peco din Hudum, spre Sv, in dreptul padurii, la deal(aici cu motocicleta), si dupa releele din deal de la Baisa.Dar tot drumul pina la pod e problematic, sint si restrictii de 40 chiar.
Problema e ca nu toti respecta restrictiile...sau poate nu le vad...
hdi
QUOTE (bobita @ May 4 2009, 04:45 PM) *
Problema e ca nu toti respecta restrictiile...sau poate nu le vad...


Asta pentru ca 95% din ele sunt stupide, asa ca nimeni nu le mai baga in seama. Se intampla ca unele sa fie "pe bune" dar cum sa le distingi? Ar trebui facute cu alta culoare.
Rebel
Hai ma lasati-o moarta pe aia cu carosabil umed si nisip. Pana cand v-ati luat Subaru cu ce v-ati dat? Sa inteleg ca in aceste conditii doar un AWD merge? Eu stau si ma intreb: pana cand a venit Subaru in Romania cu ce ati mers si cum ajungeati la casa din deal? Cu balonul?
O dati in penibil zau asa...
Anvelope bune si "adaptarea vitezei la conditiile de trafic" este tot ceea ce ai nevoie. Altfel toate FWD si RWd ar ramane pe drum si pe dreapta si pe stanga si ati trece numai voi vitejilor.

Exista ceva avantaje insa exista si dezavantaje. Si nimeni nu a zis ca AWD este facut sa rupa pamantul. Ce se spune aici este faptul ca datorita transmisiei AWD o masina cu un asemenea sistem de tractiune pleaca mai repede la start. Atat. Ati impins chestia asta prea departe deja. Povestioarele astea cu gropi si drumuri cu probleme este iarasi o abureala ieftina. Garda la sol este similara si la un 330I si la un 330Xi deci cand cade roate in groapa tot asa da cu pragul de ea. Cele cu o garda mai inalta gen Forester sau si mai inalta au sanse mai mici de lovire insa pierd enorm la stabilitate si safety. Legile fizicii au si ele un cuvant de spus. Nu poti excela in ceva decat in detrimentul altei caracterstici.

In general constructorii de masini incearca sa impinga o caractersitica pana la limita in care cealalta incepe sa fie afectata. Aici se opresc.

Eu am si FWD si AWD si RWD.

La tinuta de drum, handling, sportivitate si agilitate, RWD rules!
Pe zapada AWD isi face treaba foarte bine insa si cand merg cu FWD ma descurc foarte bine atata timp cat constientizez starea de fapt a mediului in care ma aflu. RWD se descurca de-a dreptul rezonabil daca ai anvelopele necesare.

Pe mine ma distreaza chestiile astea gen mi-am luat Subaru, asta-i cel mai bun frate. Nu zau?!

Pana una alta, sunt firme care au construit masini capabile sa isi tina o garda la sol sportuiva si sa o ridice in caz de nevoie devenind ceea ce trebuie atunci cand ai nevoie oferind un confort la care altii nici astazi dupa 20 de ani nu aspira. Nu a inventat Subaru roata.
T u d o r
Ok, sa le iau pe rand, ca vad ca s-au scris multe aici de cand am scris eu (si inainte sa scriu biggrin.gif ) pe care nu le-am citit.

So, am cateva sute de mii de km la "bord" si situatie ca cea despre care a scris Bob nu am intalnit pe sosea. De regula daca e ud/pericol de inghet/noroi/griblura(nu stiu daca se scrie asa biggrin.gif )/nisip/etc nu merg asa de tare incat sa nu am timp sa franez pana la limita sigurantei inainte de a intra in pericol. Am spus "de regula" pentru a nu da verdicte, de fapt realitatea e ca nu mi s-a intamplat asa ceva pana acum. O curba care sa fie atat de stransa incat sa nu vad ce e dupa ea nu o abordez cu asa viteza incat sa nu mai am timp sa opresc.

Am facut totusi o greseala odata. Una singura, care s-a soldat cu proptirea masinii mele pe malul de zapada de pe marginea drumului (slava Domnului ca era acolo, altfel sifonam masina bine de tot). Urcam spre Busteni si era uscat perfect. Asa ca pe 2 benzi pe sens am depasit o alta masina inaintea unui "ac de par". Ei bine, tocmai acolo am dat de polei asa ca 307-le meu a luat-o fix de-a latul si s-a oprit frumusel in zapada de pe margine. Nu aveam viteza mare, aveam cauciucuri de iarna si totusi masina s-a dus sanie de-a latul. Pot sa bag mana in foc ca orice masina patea la fel, fie ea cu 4 roti motrice sau 6. Pur si simplu aderenta 0 pe toate rotile, ca pe polei. biggrin.gif Greseala mea a fost ca am intrat prea tare. Habar n-am daca cu ESP scapam de sanius, pana la urma si el e supus acelorasi legi ale fizicii.

Pista, nu stiu daca OBK va fi mai rapid decat Ceed pe circuit. Depinde mult de cauciucuri. Cu cauciucuri similare as inclina totusi sa pun banii pe Kia.
hdi
QUOTE (Rebel @ May 4 2009, 04:51 PM) *
Pe mine ma distreaza chestiile astea gen mi-am luat Subaru, asta-i cel mai bun frate. Nu zau?!


Rebel, ai tinut aici o prelegere plina de miez, asa cum ne-ai obisnuit. O singura chestie n-am inteles-o eu: pe cine apostrofezi tu, ca astia cu Subaru (cu o exceptie) insista sa spuna ca masina lor e mai slaba decat celelalte atunci cand e vorba de plecarea de pe loc (sau 0-100km/h).
Sau era o chestie spusa asa in general ca n-are cum sa strice?
Diesel
QUOTE ( T u d o r @ May 4 2009, 05:38 PM) *
Pista, nu stiu daca OBK va fi mai rapid decat Ceed pe circuit. Depinde mult de cauciucuri. Cu cauciucuri similare as inclina totusi sa pun banii pe Kia.


Nu stiu ce cauciucuri are OBK, dar eu am Michelin Energy de 185, uzate, si nu voi avea suficienti bani pana in Septembrie pentru altele. Chiar sunt curios de cum se comporta un OBK pe circuit.

PS: cealalta comparatie e amuzanta, 109cp FWD vs 173cp AWD 36182451.gif
Rebel
hdi, esti prea sensibil man.

Asa cum explicam mai sus, remarcile astea gen "subaru merge bine pe nisip, si pe apa" evidentiaza doar aere de superioritate nu cunostinte in domeniu.
Si eu am doua AWD, sunt bune, le recunosc superioritatea pe zapada insa prapastia nu este atat de mare incat sa sustii ca Subaru sau toate AWD stau lipite cu clei de sosea si restul danseaza ca niste toape.

Toate AWD au niste caracteristici si toate isi fac treaba intr-un fel sau altul.

Pe cine apostrofez? Citeste declaratiile subariste anterioare.
Cum am mai spus, ma distreaza chestiile astea, multi dintre cei de aici au devenit fani Subaru asa ad-hoc dupa ce si-au achizitionat un Subaru...
ozz86651
AWD te ajute pe nisip daca stii DINAINTE si intri cu acceleratia la podea. DAca ridici piciorul de pe acceleratie si eventual il muti pe frina ca oamenii normali cind le fuge masina de sub ei AWD NU AJUTA CU NIMIC! Masina cu AWD nu face frina mai repede. Se comporta mai bine sub acceleratie grozava in curba, pentru ca nu e sub sau supra viratoare, ci mult mai neutra.
Tudor are dreptate, in condusul zilnic AWD nu "intra" pur si simplu, adica nu se simte. Atita vreme cit nu pierzi aderenta nu conteaza ca e FWD, RWD sau AWD... alea cu statul pe sine sint strict in capul posesorului. Nu exista diferente de tinuta de drum in mers normal (fara impingere la limita) in functie de tractiune, exista doar in functie de repartizarea maselor.

QUOTE
Comparam totusi timpi de la 2 publicatii diferite.


Diferentele dintre publicatii diferite nu merita amintite pentru ca diferente de 0.1s apar numai de la umiditatea si temperatura aerului, de la calitatea si temperatura asfaltului, de la diferente de cauciucuri, nici nu zic de piloti. Desi are sens la 0-20mph sau 0-30 ca awd sa fie mai rapid si-s aproape sigur ca e adevarat. Dar nu vad relevanta.
GLC120
QUOTE (Rebel @ May 4 2009, 04:51 PM) *
Anvelope bune si "adaptarea vitezei la conditiile de trafic" este tot ceea ce ai nevoie. Altfel toate FWD si RWd ar ramane pe drum si pe dreapta si pe stanga si ati trece numai voi vitejilor.

Povestioarele astea cu gropi si drumuri cu probleme este iarasi o abureala ieftina. Garda la sol este similara si la un 330I si la un 330Xi deci cand cade roate in groapa tot asa da cu pragul de ea.

Pe zapada AWD isi face treaba foarte bine insa si cand merg cu FWD ma descurc foarte bine atata timp cat constientizez starea de fapt a mediului in care ma aflu. RWD se descurca de-a dreptul rezonabil daca ai anvelopele necesare.

Pe mine ma distreaza chestiile astea gen mi-am luat Subaru, asta-i cel mai bun frate. Nu zau?!


Cred ca trebuie sa citesti mai cu rabdare postul meu anterior, cel in limba latina. Tu ai o problema mai mare decat complexul de superioritate datorat multimii tale (sa o notam cu A) de masini puternice. Nu a zis nimeni decat la misto "mi-am luat Subaru, e cel mai tare" eu chiar explic de 7 pagini ca nici macar NU demareaza mai repede. De trei luni repeti idiotenia asta. Poate cineva sa te opreasca?

Scuze daca mesajul e putin mai personal. Rebel e prietenul meu si la cate mi-a spus pe acest topic, ne mai tragem de sireturi. blink.gif




hdi
QUOTE (Rebel @ May 4 2009, 08:34 PM) *
hdi, esti prea sensibil man.


Pai ai vazut ce poezii scriu... thumbsup.gif

QUOTE (Rebel @ May 4 2009, 08:34 PM) *
cei de aici au devenit fani Subaru asa ad-hoc dupa ce si-au achizitionat un Subaru...


Probabil nu e nimic in neregula cu asta. Spre exemplu, mie imi place BMW dar numai ca idee pentru ca n-am avut si nu am unul. Nu sunt fan BMW (sau Fernando Alonso sau Mihaita Plesan) pentru ca nu am avut si nu am idoli insa atunci cand voi putea sa-mi iau un BMW voi putea fi confundat lesne cu un fan pt. ca voi vorbi despre marca asta. Pana atunci ma tin la distanta de subiect din bun simt si nestiinta.
Prin urmare cred ca fanii legitimi ai unei marci sunt de fapt posesorii ;cei care vorbesc din reviste (adica fanii de dinainte sa-si ia un Subaru) sunt demni de titulatura de fan insa experienta si parerea lor nu cred ca intereseaza prea mult.

Cand esti gata, trecem la rime. confused.gif
20krpm
QUOTE (Rebel @ May 4 2009, 01:34 PM) *
[...]multi dintre cei de aici au devenit fani Subaru asa ad-hoc dupa ce si-au achizitionat un Subaru...

si cum vrei sa devina fani altfel? citind grafice de pe internet, plecind urechea la parerile atotstiutorilor de pe vreun forum, punindu-si afise cu subaru in dormitor? nu crezi ca a cumpara o masina si a o conduce o buna bucata de vreme e mai probabil sa te faca un fan in cunostinta de cauza, decit un fan care se da pe spate cind citeste ce-i aia o acceleratie de 5.9s la 100kmph?

in alta ordine de idei, vezi ca ai pierdut ideea discutiei, asa ca nu incerca sa mai sustii puncte de vedere la subiect. posesorii de subaru de-aici, cu o singura exceptie, *nu* sustin ca awd pleaca mai repede, ci din contra. lasa-n pace morile de vint din fata ta, du-te si bate-te cu alea din spate.
ozz86651
QUOTE
Tu ai o problema mai mare decat complexul de superioritate datorat multimii tale (sa o notam cu A) de masini puternice.


Are un Focus si un Accord. El sustine ca mai are si un Jaguar si un BMW da eu nu-l cred.
T u d o r
Bai, nu ne intoarcem la subiect s'il vous plait? Ia terminati cu atacurile la persoane, reveniti la cele la idei. Cititi va rog motto-ul din semnatura mea, poate va reveniti. biggrin.gif L-am pus acolo pentru a nu-l uita chiar eu, na.

QUOTE
Nu sunt fan BMW (sau Fernando Alonso sau Mihaita Plesan)


Asta a fost extrem de tare. thumbsup.gif Auzi la el... fan Mihaita Plesan! teehee.gif Care de altfel se citeste Mie'itza Plesan. Pentru cunoscatori. rolleyes.gif
Rebel
Bai, ce dreptate ai! Fan e ala care conduce nu ala care admira si citeste absolut ce-i cade in mana despre subiect.
Ai dreaqu fani de Formula 1 si Paris-Dakar. Cum o fi sa fi fan Coulthard? Trebuie "sa te dai cu el" o buna bucata de vreme? teehee.gif

Pe bune, maine ma duc si imi iau o Mobra sa vezi ce fan ma fac... smile.gif

Deh ma Ozz, tu chiar crezi ca ma doare undeva de ce crezi tu? Uite n-o sa dorm la noapte. laugh.gif laugh.gif
Exista peste tot sleahta romaneasca care musca de fund pe altii... Ai dreaqu... pinch.gif
pista
CITAT(f1anatic @ May 4 2009, 03:13 PM) *
Si cu riscul de a insista.

BMW 325xi manual (3L V6, awd) vs BMW 328i manual (3L V6, rwd)


Rebel, esti moderator si la BMW si la Combat. Cum se explica faptul ca nu ai avut nici o observatie la cele de sus ? rolleyes.gif
Oana
QUOTE (Rebel @ May 4 2009, 11:08 PM) *
Ai dreaqu fani de Formula 1 si Paris-Dakar. Cum o fi sa fi fan Coulthard? Trebuie "sa te dai cu el" o buna bucata de vreme? teehee.gif

laugh.gif cea mai tare explicatie pe care am citit-o in ultima vreme. rebel, ai o cafea de la mine...

si ca sa fiu on topic, cred ca este cat se poate de corect sa devii fan subaru si inainte sa ai unul, dar si dupa. singura diferenta e ca, probabi, virusul "subaru" se activeaza mai puternic dupa ce ajungi sa ai unul.
pista
CITAT(Oana @ May 5 2009, 09:30 AM) *
...probabi, virusul "subaru" se activeaza mai puternic dupa ce ajungi sa ai unul.

Da Oana, ai perfecta dreptate. yup.gif
Sunt mai multe motive obiective, subiective. Sper ca si nivelul forumului/forumistilor sa ajunga la un nivel cand putem discuta fenomenul Subaru fara prejudecati si gen de observatii la nivel de gradinita. Cred ca e vorba si de nivelul de inteligenta/cultura/civilizatie. confused.gif

P.S. ultima propozitie nu se refera concret la nici o persoana de aici. smile.gif


GLC120
QUOTE (ozz86651 @ May 4 2009, 10:56 PM) *
QUOTE
Tu ai o problema mai mare decat complexul de superioritate datorat multimii tale (sa o notam cu A) de masini puternice.


Are un Focus si un Accord. El sustine ca mai are si un Jaguar si un BMW da eu nu-l cred.



QUOTE (pista @ May 5 2009, 08:54 AM) *
QUOTE (f1anatic @ May 4 2009, 03:13 PM) *
Si cu riscul de a insista.

BMW 325xi manual (3L V6, awd) vs BMW 328i manual (3L V6, rwd)


Rebel, esti moderator si la BMW si la Combat. Cum se explica faptul ca nu ai avut nici o observatie la cele de sus ? rolleyes.gif


Trebuie sa ii iau apararea, saracul, l-ati inconjurat. El a spus clar ca admira pe cei care isi sustin parerea cu argumente si grafice. Punct. Nu a spus nimeni ca trebuie sa fie argumente logice sau adevarate, grafice relevante sau pe langa subiect.
sau ca esti obligat sa spui adevarul. Orice avocat bun i-ar da dreptate lui rebel. teehee.gif

Cei care apar din senin ca sa ii dea dreptate si sa il laude, confirma ca omul in politica ar fi foarte bun (cum e Subaru printre stele....). Hai ca asta chiar e frumos, astept aplauze la scena deschisa... blink.gif
Rebel
Pista daca te referi la motorizare a gresit Fanatic la motorizare insa are o explicatie plauzibila:

In Europa voi aveti 325i si 325Xi
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3serie...troduction.html

Nord America avem 328i si 328Xi
http://www.bmw.us/standard/content/vehicle.../3/default.aspx

Eu cred ca Fanatic a pus ce a gasit si el. Este greu sa gasesti un 325 aici. verifica listele furnizate de catre fabricant in linkurile mentionate mai sus si vei oobserva ca sunt in fapt aceleasi masini. Diferenta de CP se regaseste din diferenta de definire a CP in NordAmerica si in Europa. dupa cum stii probabil un 325 nu mai inseamna un motor de 2.5

Oricum, exista diferite comparo, AWD are avantajele lui insa un 330i are un handling superior lui Xi. Si aici vorbim de modelele fara Active Steering. Modelele cu Active Steering -care nu este disponibil in AWD- este TOTAL superior. Dupa cum mentionam si ieri, daca vorbim de manevrabilitate, sportivitate, aguilitate, RWD este superior lui AWD.
Revenind la discutie in sine, AWD este usor mai rapid la plecarea de pe loc doar daca masinile sunt egale la greutate (greutatea surplusului provenita din sistemul AWD de la Xi sa fie egala cu greutatea adusa de optiunile de pe i) datorita amprentei torque-ului pe toate rotile.
Dar asta nu este o regula generala intrucat mai multe elemente au un cuvant de spus. BMW 528i de exemplu este mai rapid in 0-60 decat fratele sau BMW 528Xi. Dar si aici intervine un alt aspect: la BMW si Xi isi va pastra temperamentul sportiv de RWD pana cand simte ca rotile nu au aderenta necesara. Sistemul Xi de la BMW mentine trasatura specifica BMW de masina RWD exceptie facand situatiile in care AWD intra in functiune. Cum 528Xi este AWD dar preponderent RWD pe uscat si 528 este RWD dar mai usor, atunci se explica de ce apare acest rezultat.

@GLC
Stimabile, inca o data dovedesti ca nu ai citit nimic din ceea ce ti s-a dat, insa bazat pe una din observatiile lui Pista te-ai decis sa tragi o concluzie generala despre mine si Fanatic. Nu are rost si nici nu ma voi obosi sa iti explic ce si cum, se stie cine aduce argumente pe aici si cine nu. Cert este ca in afara unor replici cu caracter demagogic al caror aspect de opinie generala este evident, nu ai adus absolut nimic tehnic sau macar constructiv intr-o discutie. Nu in ultimul rand toata cultura ta in ale automobilului este precara si lipsita de substanta, toate postarile tale fiind doar pareri personale si zvonuri de la baietii de cartier. Iti recomand cu caldura sa citesti macar magazine de specialitate sau ceva brosurele pentru inceput. Sper ca voi fi iertat pentru cruda-mi sinceritate si pentru faptul ca imi voi largi lista de "ignore".
hdi
QUOTE (GLC120 @ May 5 2009, 03:16 PM) *
Hai ca asta chiar e frumos, astept aplauze la scena deschisa... blink.gif


Bine, te aplaud eu dar dai si tu o bere
hdi
QUOTE (Rebel @ May 5 2009, 05:16 PM) *
Revenind la discutie in sine, AWD este usor mai rapid la plecarea de pe loc doar daca masinile sunt egale la greutate (greutatea surplusului provenita din sistemul AWD de la Xi sa fie egala cu greutatea adusa de optiunile de pe i) datorita amprentei torque-ului pe toate rotile.
Dar asta nu este o regula generala intrucat mai multe elemente au un cuvant de spus. BMW 528i de exemplu este mai rapid in 0-60 decat fratele sau BMW 528Xi. Dar si aici intervine un alt aspect: la BMW si Xi isi va pastra temperamentul sportiv de RWD pana cand simte ca rotile nu au aderenta necesara. Sistemul Xi de la BMW mentine trasatura specifica BMW de masina RWD exceptie facand situatiile in care AWD intra in functiune. Cum 528Xi este AWD dar preponderent RWD pe uscat si 528 este RWD dar mai usor, atunci se explica de ce apare acest rezultat.


Rebel, te joci cu focul... laugh.gif Sigur incerci sa spui ca AWD e mai lent?
Ieratata sa-mi fie ignoranta insa citesc despre Xdrive de vreo 4 pagini ca sa vii tu acum sa spui ca Xdrive intra si iese....Adica e nehotarat? laugh.gif Nu sunt informat la fel de bine ca altii insa daca Xdrive nu este un sistem de tractiune integrala permanenta de ce tot incercam sa-l comparam cu Symmetrical AWD? Sau poate ca "intra" nu era cuvantul cel mai potrivit?
pista
@Rebel
Sincer eu m-am referit la V6 si nu la 328i. Nu stiu de ce retin eu L6... whistling.gif
Multumesc pentru informatii.
Am fost recent la drive test cu 525xd, am asteptat mai mult de la acest model. In curbe nu am senzatia de siguranta ce simt cu Outback si nici nu e fun ca 120d. BMW 525xd e prea grea pentru gusturile mele. E o parere poate subiectiva...
GLC120
L6, V6, H6, X6 ce mai conteaza aceste amanunte? unsure.gif
Graficele conteaza!

Ia uite niste date comparative. Oare contrazic teoria cu AWD cel viteaz?

-------------------BMW 330--------------Altima SE-R-----------

Motor-------------I6 3 litri------------------V6 3.5 litri
Tractiune--------RWD/AWD-------------------FWD
Transmisie--------6 viteze-------------------6 viteze
Cai Putere-----255 @ 6600rpm----------260 @ 6000rpm
Cuplu lb-ft-----220 lb-ft@2750rpm--------251 lb-ft@3600rpm
Cuplu Nm------300Nm----------------------340Nm
Greutate-------3351lb / 1518 kg-----------3316lb / 1505 kg

Performante
0-100--------------6.1 sec----------------------5.8 sec
Top Speed--------240 km/h-------------------255 km/h
Consum oras/afara
mile pe galon------21/29 mpg---------------20/28 mpg
litri/suta-------------11.2/8.1------------------11.7/8.4

Pret MSRP---------$31.000-------------------$29.500

Altima e mai mare sensibil decat seria 3. Test din 2005/2006. f1anatic va avea desigur ceva de combatut. Sper sa nu se faca iarasi ca ploua 10 zile (pentru documentare). mai ales ca a vazut aceste date, dar le-a uitat, pentru ca e bine sa tii minte numai ce iti convine.
Baby Blues
Fratilor eu mi-as lua un Mitsubishi si-as linisti pe toata lumea. Corect? Sau daca mai cautati inca idei despre masini care bat Subau mi -as lua o masina cu cerculete pe bot si care pe deasupra mai este si break. Adica avem spatiu, putere (multa....), rafinament, etc. Intelegeti la ce ma refer? biggrin.gif Ar mai fi o problema ... Banii!
GLC120
QUOTE (Rebel @ May 5 2009, 06:16 PM) *
Revenind la discutie in sine, AWD este usor mai rapid la plecarea de pe loc doar daca masinile sunt egale la greutate (greutatea surplusului provenita din sistemul AWD de la Xi sa fie egala cu greutatea adusa de optiunile de pe i) datorita amprentei torque-ului pe toate rotile.
Dar asta nu este o regula generala intrucat mai multe elemente au un cuvant de spus. BMW 528i de exemplu este mai rapid in 0-60 decat fratele sau BMW 528Xi.


Desi rebel ne tot contrazice de cateva pagini, postul de mai sus este exact ce spunem noi, si contrazice teorema originala a lui f1anatic.

E si asta o arta, sa spui acelasi lucru, explicand insa ca cei care au spus-o inainte sunt paraleli cu subiectul, demagogi, fara substanta.... Peste ocean acolo, lucrurile se misca mai repede, probabil e greu sa tinem pasul cu ei.

By the way desi am citit chiar si ceva "magazine" blink.gif in domeniu, nu am vazut niciodata parametrul Nm/kg. Este o alta inventie originala a lui f1anatic. Asta era doar o chestie conexa, trebuia numai sa argumenteze teorema de baza ca AWD pleaca mai repede de pe loc pe primii 7 m (ca mingea de handbal unsure.gif ).

Hai sa mai vedem niste "opinie generala" pe care e util sa o cunosti inainte sa te apuci de inventat teoreme si unitati de masura.

"Traction and grip:
Apparently AWD brings traction and grip to higher level because the tractive effort is shared by 4 wheels instead of two. This enable higher cornering limit, especially in rough roads and wet conditions. Since it was introduced in 1980 to rally cars, AWD proved its superiority in this aspect.

Weight penality and power loss:
Because the driving mechanism of the additional wheels has frictional loss, AWD consumes a little bit more power than 2WD cars. Anyway, this is still a fraction compare with the increased weight. Most AWD systems weigh 50-100kg more than a 2WD system, thus deteriorate acceleration as well as fuel consumption."

E adevarat ca exista si exceptii, dar sa spunem acum ca de fapt e exact pe dos e cam extravagant. Aveti mila, nu ne ignorati, impartasiti-ne din experienta voastra peste-oceanica unsure.gif

Cum dreaq pleaca Nissan-ul FWD mai repede? Parca FWD era prostul clasei, se duce greutatea pe spate, pierde aderenta, vai mama lui.... De mirare ca nu o ia inapoi cand apesi brusc acceleratia....
laurentiu
Am tot urmarit topicul asta insa am refuzat sa postez ceva pentru a nu intra in polemici cu voi, insa de data aceasta nu m-am putut abtine.


"Prin urmare cred ca fanii legitimi ai unei marci sunt de fapt posesorii ;cei care vorbesc din reviste (adica fanii de dinainte sa-si ia un Subaru) sunt demni de titulatura de fan insa experienta si parerea lor nu cred ca intereseaza prea mult."

Adica daca eu nu am un Subaru sau nu am condus niciodata unul nu pot spune ca nu sunt fan... legitim? Cred ca te inseli. Nu uita ca de multe ori fanii nelegitmi cum ii numesti tu, intr-o zi vor cumpara acea marca, chiar daca o fi sau nu cea mai buna din lume. Din ce spui tu, sa inteleg ca eu am fost fraier ca am cumparat pana acum cateva sute de reviste auto, desi nu mi-am permis sa cumpar o masina si am pareri despre fiecare marca/masina. dry.gif
Si inca ceva: de multe ori o masina o cumperi cu sufletul (cel mai bun exemplu e Alfa Romeo) si te doare in cot de faptul ca este inferioara vreunei marci, asta facand o analogie la ceea ce spuneati mai sus de Subaru vs BMW, AWD vs FWD etc.

hdi
QUOTE (laurentiu @ May 9 2009, 11:11 AM) *
Adica daca eu nu am un Subaru sau nu am condus niciodata unul nu pot spune ca nu sunt fan... legitim? Cred ca te inseli. Nu uita ca de multe ori fanii nelegitmi cum ii numesti tu, intr-o zi vor cumpara acea marca, chiar daca o fi sau nu cea mai buna din lume. Din ce spui tu, sa inteleg ca eu am fost fraier ca am cumparat pana acum cateva sute de reviste auto, desi nu mi-am permis sa cumpar o masina si am pareri despre fiecare marca/masina. dry.gif
Si inca ceva: de multe ori o masina o cumperi cu sufletul (cel mai bun exemplu e Alfa Romeo) si te doare in cot de faptul ca este inferioara vreunei marci, asta facand o analogie la ceea ce spuneati mai sus de Subaru vs BMW, AWD vs FWD etc.


Laurentiu,
Ai dreptate. Imi cer scuze. Postul meu a fost neinspirat scris. In esenta doream sa spun ca posesorii pot exprima pareri in cunostinta de cauza, pareri personale. Nu stiu de ce am amestecat fanii in problema asa. Cel mai probabil din neatentie. Sorry! rolleyes.gif
PS: mai este cineva in afara de mine care crede ca a debitat vreo tampenie pe aici? Nimeni?
ozz86651
Ca sa fii "fan" vreo marca de masini, in afara de faptul ca e un lucru absolut ridicol pentru orice om adult smile.gif, tre sa stii despre ce vorbesti. Si ca sa stii despre ce vorbesti la masini intre altele trebuie sa conduci citeva. Ca poti sa fii fan Honda si din reviste poate sa-ti placa foarte tare, de exemplu, Civic type R si cind te urci intr-un sa despcoperi ca nu se potriveste deloc cu personalitatea si nevoile tale in traficul de Bucuresti. Ca tu de fapt esti genul dizel de exemplu. Ca tu ai vrea automata ca nu stai foarte bine cu coordonarea la schimbat vitezele, sau poate pur si simplu n-ai chef... samd samd.
laurentiu


Hdi, nu-i nevoie sa te scuzi ca nu m-am suparat smile.gif

Ozz, in primul rand daca esti fan diesel nu te uiti la un Civic Tipe R. Ideea este ca uneori, cand iti place ceva faci si unele compromisuri pentru a-l avea si treci cu vederea anumite lucruri care pot face ca masina respectiva sa fie una mai slaba iar la aceiasi bani sa fi avut posibilitatea sa iei ceva mai bun. Uite, mie de exemplu nu-mi place deloc noul Impreza. Nu m-as simti deloc bine in ea, pentru ca nu-mi place. Asta nu inseamna ca e o masina proasta, numai ca mereu as trai cu impresia ca am facut o greseala cand ai ales-o. Este ca si cum ai fi casatorit cu o femeie de casa, gospodina, care face f bine curatenie dar care ti se pare urata. teehee.gif
Ideea este ca din cate am vazut va referiti strict la cifre de 0-100 km/h sau viteza maxima si la mecanica. Incercati sa vedeti si altfel lucrure, din alt unghi smile.gif
GLC120
Laurentiu, este un topic lung si complicat. Desi ne-am luptat ca la Rovine in campii, daca citesti cu atentie sporita vei vedea ca sunt putini fani Subaru pe aici care spun ca Subaru e cel mai tare, ca e primul pe circuit, sau ca nu se strica niciodata. Numarul lor tinde spre ZERO.

In Ungaria singurul "subarist" s-a dus cu masina sa de curse: Seria 1 putin tunat.

Ultima discutie mai apriga se refera la PLECAREA DE PE LOC, un prieten din America ne spune vehement ca AWD (adica Subaru prin excelenta) pleaca mai repede de pe loc INTOTDEAUNA desi nu ajunge primul la 100 km/h. Noi nu suntem de acord chiar daca ne lauda masina - odata cu a lui evident.

Ne-am referit la 0-100km/h pentru a combate teoria originala de mai sus, nu ca sa aratam ca Impreza (cine a pomenit de Impreza de cand cu demarajul unsure.gif ??) e cea mai buna nevasta.
laurentiu
Cand m-am referit la Impreza nu am facut-o cu vreo intentie. A fost un simplu exemplu de masina buna care mie unu' nu-mi place.

In privinta demarajului nu stiu ce sa zic pentru ca domeniul tehnic si tot ce tine de tehnica ma cam depaseste. Cu toate cunostintele mele de curtea scolii, daca e asa, adica daca AWD ar pleca primul de pe loc s-ar putea datora faptului ca fiind mai multe roti motrice, motorului ii este mai usor sa puna in miscare masina, necontand prea mult faptul ca masina e ceva mai grea. Iar daca nu ajunge prima la 100 km/h... nu stiu, de fapt nu vad logica. unsure.gif
ozz86651
In capul meu problema e foarte simpla. Nu poti sa fii fan reo masina/marca fara sa fi condus asa ceva. Punct. Mai mult, trebuie sa ai un punct de referinta deci trebuie sa fi condus si alte masini din zona aia. Pe hirtie lucrurile pot sa arate foarte diferit decit in viata reala.
Ma refer aic la masinile normale, pe care ti le poti cumpara, nu la cele "de vis"... acolo e diferit, poti sa fii fan ferrari fara sa fi condus una, e scuzabil smile.gif.
bobita
QUOTE (GLC120 @ May 9 2009, 08:04 PM) *
In Ungaria singurul "subarist" s-a dus cu masina sa de curse: Seria 1 putin tunat.


GLC, sint dezamagit.....
Cum sa nu fi vazut tu ca a mai fost un subarist pe circuit.....chiar fan Subaru!Desi sint adult.Sau nu?? tongue.gif
HalbaSus
Asa e, asa e... l-am vazut, bob a fost o prezenta chiar remarcabila pe circuit, nu puteai sa-l ignori biggrin.gif Ahh si au mai fost 2 STI-uri dar alea nu se pun.

QUOTE
Ultima discutie mai apriga se refera la PLECAREA DE PE LOC, un prieten din America ne spune vehement ca AWD (adica Subaru prin excelenta) pleaca mai repede de pe loc INTOTDEAUNA desi nu ajunge primul la 100 km/h. Noi nu suntem de acord chiar daca ne lauda masina - odata cu a lui evident.


Si de ce ma rog nu sunteti de acord cu el ? Ceea ce spune el mi se pare foarte logic. Daca vreti, putem testa teoria la urmatoarea intalnire pe euroring, fac o liniuta cu George si masuram cine pleaca primul, cine ajunge primul la 100 km/h si cine face cel mai repede 400m. Eu pariez pe mine la primele 2 intrebari si pe el la ultima (adica probabil eu plec primul si ajung primul la 100, iar in 400 de m probabil el ajunge in fata).

Si pana facem noi liniuta aia, iata ce zice fastestlaps.com despre cele doua masini (C320 RWD vs C320 CDI AWD):

C320 CDI 4-matic:
0-100 km/h 7.2 seconds
0-160 km/h 18.1 seconds

C320 CDI RWD:
0-100 km/h 7.4 seconds
0-160 km/h 17.4 seconds

Seeeeeeeeee ? Adica eu as pleca primul, as avea un avantaj minim pana la 100 km/h, apoi ar veni el peste mine si pana la 160 km/h ar obtine aproape o secunda avantaj.

Latter edit:
O sa-mi spuneti ca datele respective sunt obtinute de "amatori", dar sunt in ton cu datele comunicate de producator: C320 CDI 4-matic 6.7 secunde pana la suta, C320 CDI RWD - 6.9 secunde.
laurentiu
CITAT(ozz86651 @ May 9 2009, 11:56 PM) *
In capul meu problema e foarte simpla. Nu poti sa fii fan reo masina/marca fara sa fi condus asa ceva. Punct. Mai mult, trebuie sa ai un punct de referinta deci trebuie sa fi condus si alte masini din zona aia. Pe hirtie lucrurile pot sa arate foarte diferit decit in viata reala.
Ma refer aic la masinile normale, pe care ti le poti cumpara, nu la cele "de vis"... acolo e diferit, poti sa fii fan ferrari fara sa fi condus una, e scuzabil smile.gif.


Sa inteleg ca in opinia ta eu n-am ce cauta pe forum?

"Ma refer aic la masinile normale, pe care ti le poti cumpara, nu la cele "de vis"... acolo e diferit, poti sa fii fan ferrari fara sa fi condus una, e scuzabil smile.gif."
Te contrazici singur: de ex esti fan Ferrari desi nu ai condus unul niciodata, iar intr-un Aston Martin nici macar nu te-au urcat. Si atunci daca e sa ma iau dupa parerea ta, cum poti fi fan Ferrari daca nu ai mers cu unul niciodata? Si intre masinile "de vis" sunt diferente wink.gif
Rebel
Ei si tu. A scos perla pe gura si acum o tine cu ineptia lui.

Eu as defini un fan cam asa:
Un fan este o persoana, admirator, simpatizant care din placere isi dedica timpul acumularii de cunostinte si elemente ce fac obiectul pasiunii sale.

Fiecare fan incearca si aspira sa poata concretiza intr-un fel obiectul pasiunii sale. Un fan Formula 1 merge la curse, se zbate sa obtina un tricou, o sapca, fotorafii, un autograf. Un fan al unei specifice marci auto isi insuseste tot mai multe cunostiinte despre marca sa preferata imbratisand teoriile, tehnologiile, modul de gandire, caracteristicile si filosofia acesteia si culminand -daca este posibil- prin cumpararea bunului respectiv.

Diferenta pe care nu o fac unii este urmatoarea: un fan adevarat este acela care a citit, studiat tot ceea ce i-a cazut in mana privitor la subiectul respectiv si care ulterior sia facut tot ceea ce i-a stat in putinta sa intre in posesia bunului respectiv. Din pacate, nu putem cumpara tot ceea ce ne place insa asta nu ne va face mai putin fani.

Cel care a dobandit lucrul in urma unei situatii de moment (deal bun, cadou, mostenire) etc, este deocamdata posesor. Se poate ca lucrul respectiv sa imprime asupra lui o oarecare influenta pozitiva, determinand-ul sa devina un simpatizant al marcii respective -cazul de fata- insa asta nu il face neaparat fan, mai ales daca lucrul respectiva a fost rezultatul unor factori externi: pret, influenta externa, valoarea pe piata. Acesti posesori sunt doar fani de moment, iar daca ulterior vor deveni posesorii unor alte bunuri pot deveni ad-hoc sustinatorii noii situatii. Nu putine sunt cazurile in care aumiti posesori sunt influentati de mandria de a isi apara nu neaparat obiectul in sine cat mai ales ideea pe care au imbratisat-o. In general o gasim la cei care vor sa isi autojustifice decizia. De aceea ne trezim cu declaratii gen: "raportul calitate-pret, raportul pe piata, etc".

Nu in ultimul rand, un fan adevarat cunoaste foarte bine ceea ce sustine si este capabil sa expuna in ce si prin ce anume exceleaza teoria pe care a imbratisat-o si nu in ultimul rand cunoaste foarte bine teoriile adverse. Un fan este de asemenea cel care contrar situatiei sale ori a posesiilor sale are un respect deosebit, sustine si imbratiseaza teoriile, tehnologiile, modul de gandire sau caracteristicile si filozofia altora.
GLC120
Bobita, nu am nici o scuza.... Ai fost acolo cu Forester-ul luna trecuta? Spune-ne si noua cum a fost si ce ai facut ? Poate vorbim pe Subaru, aici nu se aude din cauza petardelor.

HalbaSus, oare se mira cineva ca dupa o luna de zile vii sa sustii teorema lui f1anatic? Nu cred. S-a spus de mai multe ori ca la PUTERI MARI, problema e sa ajunga la asfalt deci AWD este un avantaj teoretic dar regula nu e GENERAL VALABILA. Chiar nu va pasa de nimic ce s-a scris, va treziti pe rand ? Sau trebuie sa se mentina atmosfera de "combat" cu orice pret? blink.gif

Emotionant ultimul post al lui rebel. Inteleg acum de ce isi asuma orice produce f1anatic.... "contrar situatiei si posesiilor sale".... blink.gif Cum era aia cu tinutul strans de ineptia ta pana la capat ?
Mariustom
offtopic.gif
CITAT(GLC120 @ May 11 2009, 07:18 AM) *
Bobita, nu am nici o scuza.... Ai fost acolo cu Forester-ul luna trecuta? Spune-ne si noua cum a fost si ce ai facut ? Poate vorbim pe Subaru, aici nu se aude din cauza petardelor.
...

Personal, mă simt jignit.
Am urmărit din umbră "disputa voastră", dar tu folosești câteodată un limbaj ... nelalocul ei, ca să fiu puțin diplomat.
Dacă chiar nu-ți face plăcere ca pe acest forum să porți conversații, să postezi păreri, să împărtășești și celor ce citesc cam ce crezi tu (dacă se poate și argumentând) în limita bunului simț, atunci mai bine nu scrie.
Părerea mea ...
Pentru cuvintele îngroșate (și pt alte expresii din trecut, pe care le-am trecut cu vederea până acum), consideră acest mesaj un prim avertisment verbal.
ninja.gif
GLC120
mariustom, nu tin minte ca ai scris aici pe combatul Subaru, deci nu e nici un motiv sa te simti jignit.

Ce problema de limbaj este cu textul ingrosat ?

Tu chiar nu vezi cu ce limbaj si idei jignitoare ne gratuleaza rebel de la inceputul topic-ului ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.