Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Subaru vs. Restul Lumii
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42
AZAZEL
pista eu am luat informatia de buna pe care a prezentat-o james. aduca 323litri si pe baza ei am discutat despre asta.
dar chiar si asa la dimensiunile unui legacy 432 litri sunt f putini. trebuiau 50 de litri in plus. probabil si peugeot 206 sedan are 423 de litri.
HalbaSus
QUOTE (G e o r g e @ Jul 15 2009, 09:44 AM) *
bre asta , am avut impreza 1.6 - 95cp si 12.3 demaraj ... si se comporta decent ... ahhh si a fost mai ieftina de 18 000 aia vehiculati acum.

Toate informatiile le-am luat de pe site-ul subaru. Si e vorba de impreza asta noua, nu aia pe care ai avut-o tu.
GLC120
air wolf, fii si tu mai atent cand citesti posturile de aici. De la tine chiar avem alte pretentii !

James, daca vorbesti serios cu alegerea : pentru o singura masina Octavia este o alegere foarte buna. Cand nici nu te intereseaza consumul, 1.8 cu DSG va fi o placere si chiar o masina puternica.

Haionul este un mare avantaj, incap nu numai carnati si schiurile de sarituri dar si fotolii sau DOUA frigidere.

Pe mine m-au dezamagit scaunele, la Octavia scaunul soferului este la fel de mare si confortabil ca in masina mea din clasa mica. Chiar si la Superb e mic si amarat, chiar daca in spate e loc sa joci tenis cu piciorul. Nu am inteles de ce.

Iar cum in Belgia sunt doar cativa munti de peste 2000m, banuiesc ca e aglomeratie pe drum si mai bine mergi cu piciorul. unsure.gif

Poate ne spui ceva detalii despre fisierul cu punctele. Desi e cam dur sistemul cu invingatorul ia tot blink.gif Il aplica numai rebel la poker. Care e diferenta de pret intre masini ? BTW de ce trebuie sa o vinzi dupa 5 ani, cat mai valoreaza... 30-40%?
James Kilowatt
Sursa?
Eu peste tot am gasit 323, inclusiv in brosura lor. Ma refer la berlina, nu la break, nu vreau break.

Pe de alta parte, cel mai "eficient" portbagaj pana acum il are tot o japoneza: Honda Civic, 480L, care e un hatch.... Are portbagaj mai mare decat accord care e berlina si are si spatiu in spate f onorabil. Foarte inteligent gandita. A picat insa pentru insonorizare si pentru plastic care la versiunea executive chiar ca e de logan. A observat pana si nevasta-mea ca baraie mai tare decat getz iar rotile fac un zgomot infernal, si avea greieri deja... La civic m-am dus la drivetest hotarat sa o iau pe loc, imi placea masina la nebunie, era perioada de promotii, am zis ca o sa fie doar o formalitate drivetestul.... dupa ce l-am facut... ops.... hai sa mai vedem si una diesel, poate e mai bine insonorizata... insa acelasi rezultat. Masina gandita super si construita de contabili. Cand ne-am urcat in ea eram super incantati (era si frumos afara dupa vreo doua luni de ploaie), arata bine, comoda, avea acoperis transparent..... uaaau... ce fain... dupa aia am pornit motorul....hm, cam baraie, da' lasa ca e rece.... apoi am fugarit-o vreo 30 km si tot cam baraie.... si cam are un greiere enevant le pa compartimentul dintre scaune.... si rotile fac zgomot si aerul vajaie iar zgomotul nu e filtrat... cand m-am intors inapoi eram dezumflat complet.

La legacy am facut testul in aceeasi zi. A fost exact invers, ne-a placut masina la amandoi, silentioasa foc, interior super (era luxury + piele), consumul a iesit sub cel a hondei, iar dealerul f amabil, ne-a facut o oferta cu aproape 5000€ sub pretul de catalog. Singura problema e portbagajul, iar eu pentru asta trebuie sa imi schimb masina, ca o sa am alta nevoie de spatiu in curant. Adica feeling-ul e pentru legacy, insa ma opresc cifrele...
pista
CITAT(AZAZEL @ Jul 15 2009, 07:49 AM) *
pista eu am luat informatia de buna pe care a prezentat-o james. aduca 323litri si pe baza ei am discutat despre asta.
dar chiar si asa la dimensiunile unui legacy 432 litri sunt f putini. trebuiau 50 de litri in plus. probabil si peugeot 206 sedan are 423 de litri.

Azazel, esti un membru forum cu vechime, probabil si pasionat auto. Cred ca James a gresit ceva la redactare, este evident. Nu inteleg cum nu ai observat imediat... whistling.gif
Daca consideri 433L putin la dimensiunile lui Legacy(evident AWD) atunci inseamna ca stii ceva ce nu stiu inginerii de la FHI.
hdi
@Azazel
Caroseriile in 3 volume sunt vedete in Europa de Est si alte piete emergente. Ca sa-ti dau un exemplu care iti este apropiat, acolo unde oamenii au congelatoare mari si cara multi carnati ca sa le umple.
Pe pietele Europei Occidentale, cine are de carat isi ia un SW, iar cine nu are de carat se multumeste cu un hatchback. Caroseriile in 3 volume raman apanajul masinilor elegante ca: BMW, Audi, Jaguar. Modele precum Focus, Mazda3, Megane etc in 3 volume eu n-am vazut in vreo tara a Europei Occidentale, acolo unde lumea nu le-ar cumpara nici pt. eleganta nici pt. carat carnati.
Prin urmare, nu toata lumea are ambitia unui portbagaj atat de mare cand e vorba de o berlina.
Oricum, ai desfiintat Legacy-ul pentru cat de mic are portbagajul. Dupa ce ii vei da lovitura de gratie, uita-te si tu pe o fisa tehnica si vezi cat de mare este de fapt. Vrei sa te scutesc eu de munca asta? 433 litri

LE: vad ca ai aflat

@James,
De faci bre misto de baiat? N-ai alta treaba?
T u d o r
QUOTE (hdi @ Jul 15 2009, 01:20 AM) *
@Tudor,
Vad ca e randul tau sa ma banui de ce nu am facut. Vorbeam serios. Nici in 307 nu am mers in spate. Este un aspect pe care nu l-am evaluat.
Fara nicio intentie de a intra in polemici cu tine, iti spun ca eu, de la volan, simt suspensia OBK-ului mai degraba ca un balansoar insa in niciun caz zgomotoasa si seaca. In niciun caz. Se legana de te umple ne nervi. Hai sa zicem ca este o oscilatie mai putin amortizata decat mi-as dori eu. La 307 nu exista oscilatii si zici ca se rupe la fiecare canal.
N-am inteles cum e Accordul: la fel de rigid ca 307-le? Eu prefer suspensia mai dura.

PS: singura situatie in care suspensia spate a OBK-ului este zgomotoasa este atunci cand treci peste denivelari scurte si inalte (gen speed bumper) si ai portbagajul gol; fenomenul se datoreaza suspensiei autonivelante. Nu le poti avea pe toate....


Scuzele mele. Am citit atatea posturi sarcastice aici incat cred ca mi s-a deformat muschiul cititului. smile.gif

Legat de problema in discutie: Nu, Accordul nu are suspensia seaca. Mi se pare un compromis extraordinar intre confort si sportivitate, ambele in limitele decentei. Nu se compara cu 307-le, e independenta si masina fiind mai lata nu a fost nevoie sa o faca precum o osie de caruta. Peje-ul e o masina foarte stabila pe drum bun dar plateste pretul acestui comportament pe gropi. Chiar imi pare rau sincer ca nu o mai am, as fi fost curios cum se comporta pe Euroring.

Legat de Obk, nu a fost ironie ce am scris. E impresia mea din postura de pasager in spate. In plus, "pielea" aia care era serie pe masina arata si se simtea jalnic cu adevarat. Un interior de calitate cel mult indoielnica. Nu vreau sa sune jignitor dar eu si cand am cumparat Pejo-ul am fost foarte atent la calitatea interiorului si a fost multumitoare. Multumitoare tinand cont ca era 16000 euro...la un Obk nu mai e asa tinand cont de diferenta de pret semnificativa. Prin comparatie, daca totusi te hotarasti sa vii la o intalnire de-a noastra (restul lumii... rolleyes.gif ), iti ofer o plimbare cu Accordul si nu te intreb nimic, scrii tu ce impresii ai avut. smile.gif

QUOTE
Haionul este un mare avantaj, incap nu numai carnati si schiurile de sarituri dar si fotolii sau DOUA frigidere.

Pe mine m-au dezamagit scaunele, la Octavia scaunul soferului este la fel de mare si confortabil ca in masina mea din clasa mica. Chiar si la Superb e mic si amarat, chiar daca in spate e loc sa joci tenis cu piciorul. Nu am inteles de ce.


Oho, asa e si la Passat si cred ca in toata compania. biggrin.gif Nici eu nu am priceput ideea de a face niste scaune meschine, cu sezuturi de 30 cm lungime (si bancheta spate pe acelasi calapod) doar pentru a masura apoi spatiul ramas si a te autoproclama lider in categoria "spatiu interior".
GLC120
QUOTE (HalbaSus @ Jul 15 2009, 10:38 AM) *
Gata, hai s-o facem:
Impreza 1.5 107 0-100: 14 secunde ( 36182451.gif ), v. max: 175, consum mediu: 7.5% - 18.683 euro
Kia Ceed 1.4 109 cp 0-100: 11.6, v. max: 187, consum mediu: 6.1% - 12.975 euro

mai vrei sa continuam sau iti ajunge atat ? Ahhh... sau tu vroiai sa compara wrx sti-ul cu ceed diesel ?

OBK este comparat cu XC70 si Allroad pentru ca fac parte din aceasi clasa de nisa (struto-camile de clasa medie).


Imi ajunge. Dintr-o regretabila eroare te-am subestimat. Ai 1-0. Sau chiar 6-0.

Am notat ca detin cel putin o "struto-camila nasoala" dar o iau drept compliment, stiind ca tu ai un simt al umorului hiperdezvoltat.
pista
Date tehnice Legacy 2.0D:
http://www.subarumotors.ro/legacy/datashee...iesel_specs.pdf

P.S. si eu prefer ca aspect un sedan, un break mai putin frumos dar e mai practic . La OBK in Europa gasesti numai break, in Romania s-a adus numai sedan din Legacy.
hdi
QUOTE (James Kilowatt @ Jul 15 2009, 10:04 AM) *
La legacy am facut testul in aceeasi zi. A fost exact invers, ne-a placut masina la amandoi, silentioasa foc, interior super (era luxury + piele), consumul a iesit sub cel a hondei, iar dealerul f amabil, ne-a facut o oferta cu aproape 5000€ sub pretul de catalog. Singura problema e portbagajul, iar eu pentru asta trebuie sa imi schimb masina, ca o sa am alta nevoie de spatiu in curant. Adica feeling-ul e pentru legacy, insa ma opresc cifrele...


Defectul portbagajului de Legacy nu este volumul care este in media clasei ci suprafata de incarcare foarte mica. Practic nu poti baga in portbagaj un geamantan mai mare nu pt. ca nu ar incapea ci doar pt. ca nu ai pe unde. rolleyes.gif
Nu este singurul model cu pacatul asta. La polul opus se afla Octavia care este o compacta umflata cu pompa si care are un portbagaj cat o garsoniera.
James Kilowatt
L-am sunat acum pe baiatul de la Subaru. Cica aveti dreptate, e o greseala in brosura si volumul la berlina e 430L. Or sa o corecteze wallbash.gif
Oricum, e scuzabil, avand in vedere ca pana de curand nu era dealer Subaru ci Jaguar si acum s-a reconvertit...

Chiar si asa, la pretul de catalog ramane cam in urma Octaviei. Daca mai e valabila promotia diferenta e minima....hmmm.... desi parca mi-e greu sa renunt la revenirea la benzinare....


LE
@HDI
Mie mi se falfaie de incadrarea in categorii. Daca imi place cum merge, si respecta criteriile pe care le doresc poate sa fie si un smart pe steroizi, nu-mi pasa. Am luat in calcul de la Civic la Superb sau Passat, putin imi pasa mie ca una e hatch compact benzina si alta e familiala berlina diesel. Criteriul e sa-mi placa cum merge, sa fie confortabila si sa am spatiu, si sa mi-o pot permite cand o sa am nevoie de ea fara sa apelez la banca, nu sa faca parte din cine stie ce categorie pe care oricum nimeni nu mai stie sa o defineasca obiectiv.
hdi
QUOTE (James Kilowatt @ Jul 15 2009, 10:21 AM) *
@HDI
Mie mi se falfaie de incadrarea in categorii.


Ce am spus eu nu era o critica adusa Octaviei. Era exemplul de la polul opus.
Nici eu nu sunt sensibil la clase si ca sa revin la Subaru, Legacy este incadrata in clasa medie insa are o latime interioara mai mica decat 307-le care e compacta (BTW: si Octavia are o latime mai mica la int-am masurat eu). Nu ca ar fi nevoie de mai mult; este doar o observatie.
Diesel
QUOTE (HalbaSus @ Jul 15 2009, 10:38 AM) *
mai vrei sa continuam sau iti ajunge atat ? Ahhh... sau tu vroiai sa compara wrx sti-ul cu ceed diesel ?


Stai ca mie nu imi ajunge. Am vazut ultimul episod din Top Gear si clasamentul la power laps arata asa:
Renault Megane R26R 1.28.1
Marcos TSO GT2 1.28.2
Subaru WRX Sti 1.28.2
Mitsubishi Evo X 1.28.22
Dodge Viper SRT-10 1.28.5
MG SV 1.28.6
Porsche 911 Carrera S 1.28.9
Mitsubishi Evo VIII 1.28.9
BMW Alpina Z8 1.29.0
Mercedes CL65 1.29.0
Ford Focus RS 1.29.3
VW Golf W12 1.29.6
Alfa 3.7 GTA Autodelta 1.30.0
Ford Shelby GT500 1.30.0
Subaru Impreza STI 1.30.1

Cu bold sunt masinile din ultimul episod. Megane are 227cp si Focus RS 300cp. Deci avem o compacta FWD comparabila cu WRX STi smile.gif
air_wolf
QUOTE (hdi @ Jul 15 2009, 01:03 AM) *
nici nu avea cum sa fie boxer pt. ca e pe benzina


tu chiar nu vezi ce scrii? unsure.gif cum nu avea cum sa fie boxer pentru ca e pe benzina? fa-mi si mie un desen cu chestia asta te rog, ca sa pricep si eu...
GLC120
QUOTE (James Kilowatt @ Jul 15 2009, 11:04 AM) *
Eu peste tot am gasit 323, inclusiv in brosura lor. Ma refer la berlina, nu la break, nu vreau break.

(despre civic)..... apoi am fugarit-o vreo 30 km si tot cam baraie.... si cam are un greiere enevant le pa compartimentul dintre scaune.... si rotile fac zgomot si aerul vajaie iar zgomotul nu e filtrat... cand m-am intors inapoi eram dezumflat complet.

La legacy am facut testul in aceeasi zi. A fost exact invers, ne-a placut masina la amandoi, silentioasa foc, interior super (era luxury + piele), consumul a iesit sub cel a hondei, iar dealerul f amabil, ne-a facut o oferta cu aproape 5000? sub pretul de catalog. Singura problema e portbagajul, iar eu pentru asta trebuie sa imi schimb masina, ca o sa am alta nevoie de spatiu in curant. Adica feeling-ul e pentru legacy, insa ma opresc cifrele...


Ar trebui lamurita capacitatea portbagajului. E adevarat ca din cauza diferentialului spate si a rotii de rezerva (normala pe 17" din aliaj, la saracia de Outback) pierde foarte mult din adancime, dar 323L pare cam putin.

Ce a constatat james la testul cu Civic, este exact ce mi s-a intamplat mie cu Accord. Absolut incantat de suta de butoane, camera de luat vederi, comenzi vocale pentru orice rolleyes.gif . Drive test cu 2.0 benzina cu jantele pe 16". Pe 17" e probabil si mai rau.
Tudor, asta nu e o impresie, masina e rapida dar NU s-au preocupat pentru atenuarea zgomotelor de rulare, orice denivelare de 3 cm o simti si o auzi. Dupa drive test am citit multe articole si pareri care confirmau asta. Chiar nu inteleg cu ce Outback ai mers pe bancheta din spate, nu are nici o legatura cu Accord dpdv amortizare si zgomot de rulare. Sau poate incarcata cu 560 kg suspensia autonivelanta devine prea tare, si te resimti cand stai in spate ?! S-ar putea.

In privinta amortizarii pe drumurile noastre, doua masini au mai corespuns: vechiul Avensis si noul C5.

James, la mine feeling-ul era pentru C5 (ziceam ca trec prin noroaie ridicand-o din suspensia pneumatica) dar TOATE cifrele m-au dus la Outback.
AZAZEL
indiferent cum ai da-o , 433 litri sunt putini pt o masina ca lagacy. totusi are 4665mm lungime. si chiar prezinta o mica importanta ca este AWD atat timp cat masini din aceeasi clasa (audi a4 de ex) cu torsen nu pierde nimic din capacitatea portbagajului iar passat cu haldexul lui pozitionat la puntea spate pierde 24 de litri.
James Kilowatt
@HDI
Tocmai din motivul spus de tine am renuntat sa ma mai uit la "clasa". Civic e compacta, Accord de familiala, si cu toate astea civic are spatiu la picioare in spate mai mare si portbagaj mai mare decat accord. Accord are spatiu mai mare doar pe latime. Pare incredibil, dar asta e. Sa fie sanatosi cu clasele lor.
Si eu am observat ca Legacy e cam ingusta insa nu m-ar deranja. Sper sa raman si eu "ingust" in limitele normale urmatorii cativa ani cat ar trebui sa o tin. teehee.gif
hdi
QUOTE (air_wolf @ Jul 15 2009, 10:44 AM) *
QUOTE (hdi @ Jul 15 2009, 01:03 AM) *
nici nu avea cum sa fie boxer pt. ca e pe benzina


tu chiar nu vezi ce scrii? unsure.gif cum nu avea cum sa fie boxer pentru ca e pe benzina? fa-mi si mie un desen cu chestia asta te rog, ca sa pricep si eu...


Vezi tu, eu am ramas cu sechele inca de pe la pag. 2,3... d-aia ziceam eu ca tu ar trebui sa citesti "Subaru Vs. Restul Lumii-The Beginnings" rolleyes.gif Nu mai caut acum dar iti spun sigur ca motor boxer pe benzina nu se poate. E ori boxer ori benzina. biggrin.gif .
GLC120
QUOTE (air_wolf @ Jul 15 2009, 11:44 AM) *
QUOTE (hdi @ Jul 15 2009, 01:03 AM) *
nici nu avea cum sa fie boxer pt. ca e pe benzina


tu chiar nu vezi ce scrii? unsure.gif cum nu avea cum sa fie boxer pentru ca e pe benzina? fa-mi si mie un desen cu chestia asta te rog, ca sa pricep si eu...


air wolf daca nu ai timp sa citesti nu intelegi ce se intampla. E pacat, un topic asa frumos..... Stai ca se trezeste rebel acum, ii spune el lui James ce masini au oamenii seriosi.
hdi
@James
Si pe mine m-ai facut curios cu fisierul tau de evaluare care acorda puncte. Posturile tale de pana acum ma fac sa cred ca ar putea fi ceva interesant. Ai fi dispus sa ne dai mai multe detalii? Vom face abstractie de criteriile de acordare a punctelor care sunt, evident, subiective si personale.
G e o r g e
QUOTE (James Kilowatt @ Jul 15 2009, 11:04 AM) *
Sursa?
Eu peste tot am gasit 323, inclusiv in brosura lor. Ma refer la berlina, nu la break, nu vreau break.

Pe de alta parte, cel mai "eficient" portbagaj pana acum il are tot o japoneza: Honda Civic, 480L, care e un hatch.... Are portbagaj mai mare decat accord care e berlina si are si spatiu in spate f onorabil. Foarte inteligent gandita. A picat insa pentru insonorizare si pentru plastic care la versiunea executive chiar ca e de logan. A observat pana si nevasta-mea ca baraie mai tare decat getz iar rotile fac un zgomot infernal, si avea greieri deja... La civic m-am dus la drivetest hotarat sa o iau pe loc, imi placea masina la nebunie, era perioada de promotii, am zis ca o sa fie doar o formalitate drivetestul.... dupa ce l-am facut... ops.... hai sa mai vedem si una diesel, poate e mai bine insonorizata... insa acelasi rezultat. Masina gandita super si construita de contabili. Cand ne-am urcat in ea eram super incantati (era si frumos afara dupa vreo doua luni de ploaie), arata bine, comoda, avea acoperis transparent..... uaaau... ce fain... dupa aia am pornit motorul....hm, cam baraie, da' lasa ca e rece.... apoi am fugarit-o vreo 30 km si tot cam baraie.... si cam are un greiere enevant le pa compartimentul dintre scaune.... si rotile fac zgomot si aerul vajaie iar zgomotul nu e filtrat... cand m-am intors inapoi eram dezumflat complet.

La legacy am facut testul in aceeasi zi. A fost exact invers, ne-a placut masina la amandoi, silentioasa foc, interior super (era luxury + piele), consumul a iesit sub cel a hondei, iar dealerul f amabil, ne-a facut o oferta cu aproape 5000€ sub pretul de catalog. Singura problema e portbagajul, iar eu pentru asta trebuie sa imi schimb masina, ca o sa am alta nevoie de spatiu in curant. Adica feeling-ul e pentru legacy, insa ma opresc cifrele...


http://www.subaru.de/fileadmin/downloads/m...acy-spec-19.pdf

uite aici , este 433L ... si e suficient , am avut legacy , si e chiar suficient.
C ul are 475 ... diferenta aia de 42L nu e sesizabila .
pista
@JK
Feeling-ul vostru e pentru Legacy, nici portbagajul nu e asa minuscul cum apare in brosura. Nu te deranjeaza nici faptul ca e cam ingusta, daca nu ai peste 190cm si 100kg cred ca te obisnuiesti. Eu m-am obisnuit dupa Mondeo.
Daca portbagajul tot nu e suficent de mare puteti folosi ocazional un portbagaj de acoperis cand aveti nevoie de mai mult spatiu.

P.S. un dezavantaj poate fi bancheta din spate nerabatabila(nu stiu daca retin bine)
La noul model 2010 care apare in toamna bancheta va fi rabatabila, dar masina e prea mare si urata.
G e o r g e
QUOTE (Diesel @ Jul 15 2009, 11:35 AM) *
QUOTE (HalbaSus @ Jul 15 2009, 10:38 AM) *
mai vrei sa continuam sau iti ajunge atat ? Ahhh... sau tu vroiai sa compara wrx sti-ul cu ceed diesel ?


Stai ca mie nu imi ajunge. Am vazut ultimul episod din Top Gear si clasamentul la power laps arata asa:
Renault Megane R26R 1.28.1
Marcos TSO GT2 1.28.2
Subaru WRX Sti 1.28.2
Mitsubishi Evo X 1.28.22
Dodge Viper SRT-10 1.28.5
MG SV 1.28.6
Porsche 911 Carrera S 1.28.9
Mitsubishi Evo VIII 1.28.9
BMW Alpina Z8 1.29.0
Mercedes CL65 1.29.0
Ford Focus RS 1.29.3
VW Golf W12 1.29.6
Alfa 3.7 GTA Autodelta 1.30.0
Ford Shelby GT500 1.30.0
Subaru Impreza STI 1.30.1

Cu bold sunt masinile din ultimul episod. Megane are 227cp si Focus RS 300cp. Deci avem o compacta FWD comparabila cu WRX STi smile.gif

RR26R numai masina de mers zi de zi cu ea nu este ... iti rupe tot din tine . iar RS ul desi e fun , 300cp FWD suck big time. la STI poti pune inca 200 cp pe masina si tot ii strunesti , sau 300 ... dar la RS ul ala esti la limita din fabrica deja.
GLC120
Bancheta rabatabila si trapa pentru ski-uri la Legacy! Pista, ce crezi ca ne jucam de-a masinile japoneze?
G e o r g e
QUOTE (pista @ Jul 15 2009, 12:18 PM) *
@JK
Feeling-ul vostru e pentru Legacy, nici portbagajul nu e asa minuscul cum apare in brosura. Nu te deranjeaza nici faptul ca e cam ingusta, daca nu ai peste 190cm si 100kg cred ca te obisnuiesti. Eu m-am obisnuit dupa Mondeo.
Daca porbagajul tot nu e suficent de mare puteti folosi ocazional un portbagaj de acoperis cand aveti nevoie de mai mult spatiu.

P.S. un dezavantaj poate fi bancheta din spate nerabatabila(nu stiu daca retin bine)
La noul model 2010 care apare in toamna bancheta va fi rabatabila, dar masina e prea mare si urata.

ai dreptate ... bancheta e nerabatabila , ai o singura "gaura" de acces prin cotiera spate ... cica pentru skiuri.
James Kilowatt
@HDI
Asta e o versiune intermediara, la cea finala am simplificat in special partea de calcul economic, insa nu o am aici, e la birou unde ajung abia la jumatatea sapt viitoare.
Pretul la revizii e bagat in "hard" in versiunea asta. Devalorizarea e aproape identica la toate masinile in belgia, cifrele sunt de pe moniteurautomobile.be

Undeva "in spate" face un calcul aprox si la confort. PEntru DSG dau un punct in plus.
Apoi in tabel, de fapt punctele pentru confort/design sunt dublate in calculul final. E putin incalcit, pentru ca evolua pe masura ce imi veneau idei.... Daca la confort adaugi un punct in plus, la punctajul final se adauga doua.

La birou am o versiune mai aerisita. Sau cine vrea, poate pe acelasi principiu sa il faca de la 0, e poate mai usor....
pista
CITAT(GLC120 @ Jul 15 2009, 09:21 AM) *
Bancheta rabatabila si trapa pentru ski-uri la Legacy! Pista, ce crezi ca ne jucam de-a masinile japoneze?

Nu te inteleg... whistling.gif Explica te rog. smile.gif
GLC120
Tanaka ce audienta! Diaconescu e in mare pericol, ca tot ii taie astia cablurile....

S-a ajuns la pagina 87, este un moment festiv se vor acorda mai multe sepci principalilor poluatori de aici. Instructiunile vor sosi prin email, fiti pregatiti sunt niste formulare simple de 78 de pagini. Majoritatea intrebarilor sunt de cultura generala/Radio Erevan gen:
-este adevarat ca masinile subaru sunt cele mai bune din lume ? Tip grilaj cu maxim 4 variante de raspuns:
1. sigur ca da
2. da bineinteles
3. cred ca da
4. asa mi-a spus toata lumea cu exceptia lui rebel

Uneori cuvantul BUNE din intrebare este inlocuit cu alte neologisme: PERFORMANTE, FRUMOASE, SOLIDE, FIABILE, SUBLIME MINUNATE chiar si PERFECTE la paginile 3, 5, 12, 18, 21, 22, 52, 55, 57, 67, 68, 70, 72.

Oricum pentru a salva timp si neuroni, raspunsul corect este de regula vag bolduit. Mult succes tutuLor!

G e o r g e
unii au prea mult timp dry.gif
T u d o r
QUOTE (GLC120 @ Jul 15 2009, 11:45 AM) *
Ce a constatat james la testul cu Civic, este exact ce mi s-a intamplat mie cu Accord. Absolut incantat de suta de butoane, camera de luat vederi, comenzi vocale pentru orice rolleyes.gif . Drive test cu 2.0 benzina cu jantele pe 16". Pe 17" e probabil si mai rau.
Tudor, asta nu e o impresie, masina e rapida dar NU s-au preocupat pentru atenuarea zgomotelor de rulare, orice denivelare de 3 cm o simti si o auzi. Dupa drive test am citit multe articole si pareri care confirmau asta. Chiar nu inteleg cu ce Outback ai mers pe bancheta din spate, nu are nici o legatura cu Accord dpdv amortizare si zgomot de rulare. Sau poate incarcata cu 560 kg suspensia autonivelanta devine prea tare, si te resimti cand stai in spate ?! S-ar putea.

In privinta amortizarii pe drumurile noastre, doua masini au mai corespuns: vechiul Avensis si noul C5.

James, la mine feeling-ul era pentru C5 (ziceam ca trec prin noroaie ridicand-o din suspensia pneumatica) dar TOATE cifrele m-au dus la Outback.

Chestia cu amortizarea nu are legatura cu zgomotul. Se stie ca de fiecare data am spus despre minusul acesta al noului Accord. Suspensia lucreaza foarte zgomotos, dar ea filtreaza bine. E o diferenta, daca dai muzica tare sa nu se mai auda realizezi cat de confortabila e. Nu e seaca precum autonivelanta de la Obk. Sau mai corect spus, impresia mea e ca... si continui cu ce am scris mai sus. smile.gif

Am vazut la Descopery in reluare emisiunea aia a lui Heston Blumenthal despre chimia alimentelor. Si faceau aia un fel de experiment, mancau nu stiu ce budinca cu zgomot de rontait de mar in casti. Cica senzatia e extrem de ciudata pentru ca acel zgomot iti dadea "comenzi" care nu se potriveau cu realitatea. Probabil asta e situatia si la Accord, zgomotul ala de punte rupta in doua (hdi il stie bine, e ca cel de la Pejo) iti "comanda" sa simti ca te zdruncina. Nu e o amortizare soft ca la Avensis dar nu e dura ca la BMW. E un compromis bun intre cele doua.

Diferenta dintre Accord si Obk la amoritizare cred eu ca o dau diferentele de setare dintre amortizoare si arcuri. Adica ele sunt setate diferit la o masina fata de cealalta, una are arcurile mai tari si telescoapele mai moi si cealalta invers.

In privinta C5-ului... jos palaria pentru aceasta masina. Daca nu avea istoricul destul de "frantuzesc" al fiabilitatii iin spate si mai ales pretul aberant, mi-ar fi fost tare greu sa aleg.
GLC120
Nu are Legacy bancheta rabatabila ? Sunt uimit si recunosc ca pentru mine este ceva no-deal.

George ai dreptate si vorbesc serios.
T u d o r
Si inca ceva: Intre Civic si Accord incercati sa masurati distanta de la bancheta din spate la scaunul din fata. O sa vedeti ca nu e diferita, doar ca sezutul e mai scurt la Civic. La Accord in spate se sta ca in fotoliul de acasa, reversul medaliei e ca ramane destul de putin loc vizibil pentru picioare.
GLC120
QUOTE ( T u d o r @ Jul 15 2009, 12:49 PM) *
Si inca ceva: Intre Civic si Accord incercati sa masurati distanta de la bancheta din spate la scaunul din fata. O sa vedeti ca nu e diferita, doar ca sezutul e mai scurt la Civic. La Accord in spate se sta ca in fotoliul de acasa, reversul medaliei e ca ramane destul de putin loc vizibil pentru picioare.


Tudor, probabil ai dreptate, dar aici sunt chestii subiective. La Accord mi-am reglat scaunul soferului pentru mine si apoi ne-am urcat trei persoane in spate. Greu voinicului... totusi ceilalti (tata si fiu, vor sta mereu in fata) au comandat masina pe loc. Pentru mine confort nu inseamna numai scaun si materiale ci si putin spatiu.

Mercedes C-Klasse e la fel, super scaun (sute de oameni blink.gif au lucrat la el). Dar din cauza usii (alte sute de ingineri) si a consolei centrale nu ma simt confortabil. Practic nu poti misca genunchii.
T u d o r
Si dupa ce s-au chinuit sa intre (real, nu e la misto) cum au stat? Ca eu am trecut prin aceleasi cazne dar dupa ce m-am asezat a fost foarte bine. Iar eu sunt cam "mult". biggrin.gif Daca reglez scaunul pentru mine, doar in Merc S lung mai poate sta cineva confortabil. teehee.gif Am un amic care are undeva pe la 7x kile si ceva sub 1.80 care a stat in spatele meu si a fost foarte fericit. Era de test, vrea o maisna si mi-a frecat Accordul in toate felurile, ca e si pasionat de "viata la bord" si asta conta pentru el mai mult decat stabilitatea sau consumul. Adica acum are un A8... biggrin.gif
GLC120
Tudor, si in Skoda Superb vom sta foarte bine in spatele tau. Eu i-as obliga pe toti smecherii bugetari cu sofer sa ia Suberb in loc de Audi, BMW, Mercedes.

Cum i-ai aratat masina daca si-a luat A8? Honda stie ce faci tu acolo ?

Pe mine Subaru ma plateste cu ora sau vanataia (prima conditie indeplinita) ca pe cascadori. Cei cativa prieteni care doreau acum o masina mai dichisita, fiind 90% hotarati asupra modelului german cutare, cu super discount, au decis sa mai astepte dupa ce au vazut struto-camila mea nasoala numita Outback Diesel.
T u d o r
Vrea sa schimbe A8-ul ca a imbatranit.

Skoda sunt hoti, mereu au fost. Ei pozitioneaza masinile intre clase si apoi insista sa le prezinte ca fac parte din clasa inferioara. Adica Octavia e cat un Passat dar ei zic ca e in clasa compacta. Superb e o huiduma cat A6 dar au pozitionat-o in clasa medie. De asta are spatiul ala urias, e adevarat.
Diesel
Lasa ca nici aia de la VW nu sunt sfinti. Cand am facut test-drive cu Passat, dealeru zicea ca e compacta iar mie imi era frica sa n-o lovesc pe la colturi. Iar apoi a comparat-o cu un 407 asezat alaturi la semafor.
HalbaSus
QUOTE (GLC120 @ Jul 15 2009, 02:26 PM) *
Pe mine Subaru ma plateste cu ora sau vanataia (prima conditie indeplinita) ca pe cascadori. Cei cativa prieteni care doreau acum o masina mai dichisita, fiind 90% hotarati asupra modelului german cutare, cu super discount, au decis sa mai astepte dupa ce au vazut struto-camila mea nasoala numita Outback Diesel.


Mai, eu cu simtul umorului hiperdezvoltat care este imi dau seama ca tu ai vrut sa faci o gluma... dar poate ca e o gluma facuta tocmai pentru a induce adversarul in deruta... cu alte cuvinte zi sincer cu cat te plateste subaru ? ca poate devin si eu pasionat de awd+motor boxer daca platesc bine.
GLC120
Cu pozitionarea masinilor nu stiu daca e vorba de hotie sau prostie. Sau ambele. Din pacate ei invata tot felul de "tehnici" sa te pacaleasca, problema este mai ales a clientilor care nu se pricep si cred orice tampenie.

Principalele date ar trebui sa fie ampatamentul si ecartamentul masinii, de acolo vezi pe unde se pozitioneaza. Daca au sau nu 1 metru de portbagaj in spate e chestie de gust. Cielo avea niste bare fata/spate enorme, dupa lungime ziceai ca e limuzina.
klm
CITAT( T u d o r @ Jul 15 2009, 04:09 PM) *
Adica Octavia e cat un Passat dar ei zic ca e in clasa compacta.

De fiecare data cand vedeam de aproape masina unui prieten (O2) ma intrebam cum de este pozitionata in clasa compacta pentru ca pare a fi un fel de Passat (modelul ->2005) insa chiar este o compacta, observati-o atent si o sa vedeti ca nu e mai mare ca un Golf (nu stiu cum au reusit sa faca atat spatiu interior insa au reusit).
air_wolf
hdi, nu pot decit sa te felicit pentru topicul asta. am 3 intrebari:
1. l-ai deschis dupa ce ai luat masina?
2. de ce?
3. se poate pune GPL pe boxer?

glc, oricum ai da-o, subaru e rigida. si eu nu i-as pune sa mearga in skoda superb. daca sint de stat, sa mearga in dacie, ca tot vor sa sustina productia de dacii. au ac, au servo, spatiu gramada. ce nevoie au de superb sau a6?
GLC120
Octavia este un Golf cu portbagaj urias si foarte practic. Arata impunator si este un succes extraordinar. Nu e atat de mare la interior dar e OK. Un exemplu ca lungimea nu conteaza la masini:

Superb>Passat>Outback>Landcruiser 120 (5 usi 8 locuri)

andrei5130
QUOTE (air_wolf @ Jul 15 2009, 03:52 PM) *
3. se poate pune GPL pe boxer?


Da se poate pune!
Am un prieten in slovenia care are OBK 2,5 cu gpl masina asa a venit din Japonia, masina este cumparata in 2008 ianuarie din Slovenia... este putin mai lenesa cand e pe GPL, butelia este bagata in locul rotii de rezerva...
GLC120
QUOTE (air_wolf @ Jul 15 2009, 03:52 PM) *
hdi, nu pot decit sa te felicit pentru topicul asta. am 3 intrebari:
1. l-ai deschis dupa ce ai luat masina?
2. de ce?
3. se poate pune GPL pe boxer?

glc, oricum ai da-o, subaru e rigida. si eu nu i-as pune sa mearga in skoda superb. daca sint de stat, sa mearga in dacie, ca tot vor sa sustina productia de dacii. au ac, au servo, spatiu gramada. ce nevoie au de superb sau a6?


Va fi greu sa ii convingi sa mearga in dacie de 110 CP. Nu am nimic impotriva, incercam sa fiu realist, pe Superb pot pune motoare mai mari, au tot confortul. Este acelasi lucru pentru ei la juma de pret. Din banii nostri, ca astia ma intereseaza. Acasa poa' sa-si ia Bugatti cu totii. Platit cu cash....?

GPL pe Boxer acum testam, te rog sa urmaresti topicul dedicat pe aria Subaru, aici e off-topic. blink.gif

Ti se pare Subaru rigida in general dar Outback nu e. I se reproseaza ca e prea caleasca. Are alte suspensii si alte pneuri fata de Legacy.
pista
CITAT(air_wolf @ Jul 15 2009, 01:52 PM) *
3. se poate pune GPL pe boxer?

Stiu ca intrebarea e adresata lui @hdi, astepti raspuns de la un dieselar ? Sau cat% e pusa la misto ?
De ce nu intrebi un benzinar ? Cred ca stii si tu ca ultimele generatii de motoare aspirate 2.0 si 2.5 au fost concepute pentru functionare bivalenta: benzina si gaz. Pe gaz performantele dinamice sunt aproape identice cu functionarea pe benzina. Pe subaru.de gasesti mai multe detalii.

P.S. alte informatii pe alt topic, daca te intereseaza. Inclusiv oferte pt. instalarea ulterioara.(instalatii Subaru sau aftermarket)

hdi
QUOTE (air_wolf @ Jul 15 2009, 03:52 PM) *
hdi, nu pot decit sa te felicit pentru topicul asta. am 3 intrebari:
1. l-ai deschis dupa ce ai luat masina?
2. de ce?
3. se poate pune GPL pe boxer?


Nu-mi dau seama daca intrebi la mijto sau nu dar eu iti raspund serios:
1- da
2- l-am deschis pe aria Subaru din dorinta de a pune masinile noastre la locul lor firesc, din dorinta de a le cunoaste calitatile si defectele prin compararea cu alte modele; cineva l-a mutat pe Combat si dintr-un thread serios a devenit extrem de distractiv
3-in Italia cam 75% dintre modelele pe benzina se vand in sistem bi-fuel benzina/GPL; Italia este o piata foarte interesata de GPL, au si niste avantaje de ordin financiar la cumpararea lor si intr-adevar, posesorii spun ca pe GPL merge la fel ca si pe benzina. Sunt proprietari care au facut peste 200000km fara probleme
air_wolf
eu am oroare de gpl de cind facu unul poc in franta... era si misto (boxer) si curiozitate.

glc, iti garantez ca la legacy, in spate, clantane dintii la denivelari biggrin.gif am acum ocazia sa iau un legacy ieftin. dar m-am decis sa string bani pentru dream car no. 3 biggrin.gif
James Kilowatt
@Air
Crezi ca benzina sau motorina nu face pot? Chiar si mai urat si mai des. Regulile pentru rezervoarele de benzina si motorina sunt mult mai laxiste decat pentru cele de GPL.
Esti sigur ca ala care a facut poc nu era GNV? Ca GNV-ul e la presiune f inalta, GPL-ul are doar vreo 10 bari prapaditi, nu face cine stie ce poc spectaculos..
air_wolf
QUOTE (James Kilowatt @ Jul 15 2009, 09:42 PM) *
@Air
Crezi ca benzina sau motorina nu face pot? Chiar si mai urat si mai des. Regulile pentru rezervoarele de benzina si motorina sunt mult mai laxiste decat pentru cele de GPL.
Esti sigur ca ala care a facut poc nu era GNV? Ca GNV-ul e la presiune f inalta, GPL-ul are doar vreo 10 bari prapaditi, nu face cine stie ce poc spectaculos..


nu bag mina in foc ca nu era GNV... oricum a facut poc si nu mi-a placut deloc. da, am o butelie de 90 de litri care e cit juma de portbag de FJ. si are peretii dubli. smchera treaba, o sa devina air tank pentru masina de concurs. sau rezervor de apa, depinde de cit de grea o sa fie fata.
GLC120
QUOTE (air_wolf @ Jul 15 2009, 10:02 PM) *
glc, iti garantez ca la legacy, in spate, clantane dintii la denivelari biggrin.gif am acum ocazia sa iau un legacy ieftin. Dar m-am decis sa string bani pentru dream car no. 3 biggrin.gif


In Romania pneuri cu talon de 45 sau mai mic sick.gif , nu stiu ce pretentii poti sa ai de la suspensii. Si la Outback
215/55R17 sunt la limita. De iarna mi-am pus 16".

Daca ai ocazia sa mergi in spate cu Accord-ul nou si spune-ne ce parere ai. Poate e numai zgomot dar nu clantane dintii.

Care este dream car no 3? Nu poate fi mai buna ca un Subaru dar asa de curiozitate blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.