Pasul 1: Gaseste ruptura
Poti face acest lucru prin pulverizarea unui amestec de apa cu sapun pe orice zona unde crezi ca se afla ruptura, concentrandu-te totusi pe zona dintre janta si anvelopa. Aceasta metoda functioneaza intotdeauna cel mai bine in cazul in care anvelopa a fost scoasa de pe janta (inainte de a fi pulverizata) si plasata pe jos. Daca vor aparea bule de sapun, atunci vei sti sigur ca ai o scurgere, si vei afla si unde este localizata. Daca nu apar bule in jurul jentii anvelopei, dar cu toate acestea te confrunti cu o scurgere lenta, este posibil sa ai un defect in alta parte a anvelopei.
Pasul 2: Indeparteaza anvelopa de pe janta
Ia anvelopa de pe janta. Dupa ce ai luat-o, curata marginea anvelopei, asigurandu-te ca nici rugina, nici murdaria sau alte resturi nu vor ramane acolo. Odata ce anvelopa a fost curatata in intregime, pune-o deoparte.
Pasul 3: Curata janta
Curata janta cu ajutorul unei perii de sarma. Acorda o atentie deosebita zonelor ruginite sau murdare mai ales acolo unde anvelopa intra in contactat cu janta. Odata ce janta a fost curatata, ar trebui sa verifici daca nu exista fisuri in roata. In cazul in care descoperi o fisura, va trebui sa inlocuiesti roata sparta.
Pasul 4: Pune din nou anvelopa pe janta
Se pune un strat subtire de lichid pentru sigilat (se gaseste in orice magazin de furnizare de piese auto) in jurul jantei, in zona de contact. Foloseste pensula prevazuta in kitul pentru sigilat si asigura-te ca ai acoperit intreaga suprafata unde anvelopa va intra in contact cu janta. Apoi se poate aplica un strat subtire de lichid si in jurul marginii jentii. Dupa de ai terminat, remonteaza anvelopa pe janta.
Pasul 5: Testeaza anvelopele
Umfla anvelopa la presiunea dorita. Aseaz-o pe jos si pulverizeaza o cantitate medie de amestec de apa cu sapun pe anvelopa si janta pentru a te asigura ca scurgerea a fost stabilita si remediata. In cazul in care exista totusi o scurgere, este posibil ca janta sa fie indoita si va trebui sa fie reparata la o statie de service auto.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!