No SSO cookie

TUNING: BMW M5 F10

voteaza
(0/ 0)
TUNING: BMW M5 F10
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Va invitam sa cititi mai multe despre aceasta versiune modificata a celebrului BMW M5 F10. Niste schimbari destul de sesizabile, cel putin la nivel de performanta. Daca v-am starnit curiozitatea, atunci va invitam sa cititi mai departe.

 
 

Cei de la Kelleners Sport au adus o serie de modificari lui BMW M5 F10. Aceasta versiune de serie este cea mai rapida din gama celor de la BMW.
Modelul modificat a primit indicativul KS5-5 si a primit o serie de imbunatatiri despre care vom vorbi in continuare.
Motorul V8 de 4.4 litri de pe versiunea de baza producea 553 cai putere si 680 Nm. Acum, pe versiunea modificata, masina produce 680 cai putere si 790 Nm. Viteza maxima a lui KS5-5 este de 330 km/h. Destul de impresionant, nu?
Pe langa modificarile aduse motorului, s-a mai modificat suspensia, garda si s-au facut anumite "finisaje" care tin de performanta.
O serie de schimbari pot fi observate si la exterior, in partea din fata, la praguri, dar si in partea din spate. In plus, s-au adaugat si niste jante noi din aliaj.
O modificare extrem de interesanta, cel putin daca ne uitam la noile performante. In continuare noi va invitam sa urmariti imaginile publicate in cadrul articolului. Nu uitati sa ne impartasiti impresiile voastre cu privire la acest model.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4128 :: 22.2MB