No SSO cookie

Chip tuning pentru Ford 2.0 litri EcoBoost

voteaza
(0/ 0)
Chip tuning pentru Ford 2.0 litri EcoBoost
Tuning · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Motorul Ford 2.0 litri Ecoboost castiga 40 de cai putere cu ajutorul chip tuningului oferit de Superchips.

 
 

In timp ce Ford extinde oferta, oferind motorul de 2.0 litri turbo, EcoBoost, in patru cilindri, pe tot mai multe modele proprii, iata ca si tunerii auto beneficiaza de pe urma acestei actiuni, oferind propriile kituri de performanta pentru motorul respectiv.


Pentru a mari puterea unui motor, cel mai simplu mod este evident, reprogramarea computerului masinii - ECU. Compania Superchips Ltd a realizat un nou kit de upgrade al software-ului de fabrica, pentru versiunea europeana a motorului in patru cilindri EcoBoost, care se regaseste si pe modelele S-Max, Galaxy si Mondeo.


In varianta de fabrica, motorul de 2 litri, cu injectie directa si cu supraalimentare turbo, EcoBoost, ofera 203 CP la 5500 rpm si un cuplu motor de 300 Nm, disponibil intre 1750 si 4500 rpm.
Cu ajutorul remaparii oferite de Superchips, rezulta o putere marita cu 40 CP, la 5648 rpm, in timp ce performantele se imbunatatesc de la 1500 rpm pana la limita electronica. Cuplul maxim castiga si el 67 Nm, la doar 2065 rpm.


Superchips ofera upgrade-ul ECU pentru toate variantele Ford S-Max de 2.0 litri EcoBoost de 203 CP, produse ulterior lunii martie 2010, la un pret de 520 Euro, cu TVA inclus.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0973 :: 17.86MB