No SSO cookie

Punct de vedere: presa auto

voteaza
(0/ 0)
Punct de vedere: presa auto
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In presa auto e "un miros greu"

 
 
M-am apucat sa scriu despre masini dupa ce am citit, o vreme, Academia Catavencu si cateva reviste de afara. De ce? Pentru ca nu gaseam in revistele romanesti o anume abordare: mai realista, mai putin emfatica, care sa spuna lucrurilor pe nume si sa o spuna cu umor etc. Atunci m-am apucat sa scriu eu asa. Intrarea in randurile celor din presa auto m-a bucurat ca admiterea intr-un select club britanic. Odata intrat, am vazut ca sunt si "reguli". Cu unele eram de acord, cu altele nu. Nu exista nimic perfect. Dar am observat ca exista si cai de evitare a "plecaciunilor". Nu ma consider un om de o verticalitate deosebita, dar vad ca se poate si sa nu te pleci pana la genunchi. Daca vrei sa spui ceva de rau poate nu esti lasat, dar sigur nu te obliga nimeni sa lauzi ce nu-ti place. Si atunci de ce atatea superlative si laude exagerate pentru niste produse, bune nimic de zis, dar comune pana la urma? De unde acest respect vecin cu adulatia pentru niste firme care, pana la urma, traiesc din banii nostri? Luam in deradere guvernul, ridiculizam alte popoare, faceam glume pe seama unor lideri atotputernici in plin regim totalitar, dar nu ne permitem sa abordam mai lejer o masina. Aici presa auto greseste! Aceasta abordare gresita este involuntara sau ascunde altceva? Nu stiu si nici nu ma intereseaza. Si nici nu conteaza deocamdata.Suntem mai multi in acest club select si cineva a tras un "vant". Unul, mai multi... Iar nu conteaza. De aceea nici nu ma apuc sa arat cu degetul pe cineva. Dar nu pot sa nu simt mirosul. Si fara sa stie cine "a tras", toti cei care intra in contact cu noi simt mirosul. Si importatorii si agentiile si, cel mai important, publicul. Poate solutia propusa de Iulian Senos, de a avea in presa auto un cod deontologic de tipul celui al Clubului Roman de Presa, nu e suficienta, dar poate fi un pas inainte. Oricine are o parere este binevenit sa si-o spuna. Simt ca este nevoie "sa mai deschidem geamurile", pentru ca in acest club select este un "miros greu". Idiferent cine "a tras", a nu spune nimic este o complicitate care nu foloseste nimanui. Iar eu, fiind la inceput si neavand nimic de "aparat", simt nevoia sa o spun. Ursa Mare, redactor Roata de Rezerva, Motor Extrem

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0822 :: 22.09MB