No SSO cookie

Punct de vedere: presa auto

voteaza
(0/ 0)
Punct de vedere: presa auto
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In presa auto e "un miros greu"

 
 
M-am apucat sa scriu despre masini dupa ce am citit, o vreme, Academia Catavencu si cateva reviste de afara. De ce? Pentru ca nu gaseam in revistele romanesti o anume abordare: mai realista, mai putin emfatica, care sa spuna lucrurilor pe nume si sa o spuna cu umor etc. Atunci m-am apucat sa scriu eu asa. Intrarea in randurile celor din presa auto m-a bucurat ca admiterea intr-un select club britanic. Odata intrat, am vazut ca sunt si "reguli". Cu unele eram de acord, cu altele nu. Nu exista nimic perfect. Dar am observat ca exista si cai de evitare a "plecaciunilor". Nu ma consider un om de o verticalitate deosebita, dar vad ca se poate si sa nu te pleci pana la genunchi. Daca vrei sa spui ceva de rau poate nu esti lasat, dar sigur nu te obliga nimeni sa lauzi ce nu-ti place. Si atunci de ce atatea superlative si laude exagerate pentru niste produse, bune nimic de zis, dar comune pana la urma? De unde acest respect vecin cu adulatia pentru niste firme care, pana la urma, traiesc din banii nostri? Luam in deradere guvernul, ridiculizam alte popoare, faceam glume pe seama unor lideri atotputernici in plin regim totalitar, dar nu ne permitem sa abordam mai lejer o masina. Aici presa auto greseste! Aceasta abordare gresita este involuntara sau ascunde altceva? Nu stiu si nici nu ma intereseaza. Si nici nu conteaza deocamdata.Suntem mai multi in acest club select si cineva a tras un "vant". Unul, mai multi... Iar nu conteaza. De aceea nici nu ma apuc sa arat cu degetul pe cineva. Dar nu pot sa nu simt mirosul. Si fara sa stie cine "a tras", toti cei care intra in contact cu noi simt mirosul. Si importatorii si agentiile si, cel mai important, publicul. Poate solutia propusa de Iulian Senos, de a avea in presa auto un cod deontologic de tipul celui al Clubului Roman de Presa, nu e suficienta, dar poate fi un pas inainte. Oricine are o parere este binevenit sa si-o spuna. Simt ca este nevoie "sa mai deschidem geamurile", pentru ca in acest club select este un "miros greu". Idiferent cine "a tras", a nu spune nimic este o complicitate care nu foloseste nimanui. Iar eu, fiind la inceput si neavand nimic de "aparat", simt nevoia sa o spun. Ursa Mare, redactor Roata de Rezerva, Motor Extrem

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1162 :: 22.17MB