No SSO cookie

PERFORMANTE: Mazda RX-8

voteaza
(0/ 0)
PERFORMANTE: Mazda RX-8
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

40 de noi recorduri internaţionale FIA înregistrate de Mazda RX-8

 
 
[poza1s]Modelul Mazda RX-8 a stabilit 40 de recorduri internationale in cadrul unei curse de anduranta de 24 de ore în care au fost testate două dintre aceste maşini de înaltă performanţă. La testul desfasurat pe pista de 12,3 km de la Papenburg, Germania, au participat doua automobile Mazda RX-8, 231 CP, primul - in categoria FIA A (Autovehicule speciale), iar cel de-al doilea - in categoria FIA B (Autoturisme pentru productia de serie). Cele doua autoturisme au rulat mai mult de 5.000 de kilometri, pe [poza2s]parcursul celor 24 de ore, la viteze medii de 212,835 km/h si, respectiv, 215,934 km/h. Acest lucru demonstreaza faptul ca motorul rotativ RENESIS este extrem de fiabil, dovedindu-se in acelasi timp capabil sa reziste unor conditii extreme de condus. Stabilirea unor performante de acest tip nu este o noutate pentru Mazda, care are o traditie indelungata a curselor de anduranta de 24 de ore. Pe parcursul ultimei curse, ambele automobile au doborat recordul stabilit in 1991 de Bertrand Gachot, Johnny Herbert si Volker Weidler in cadrul cursei de 24 de ore de la Le Mans. [poza3s]In 1991 echipa a condus automobilul de curse Mazda 787B, echipata cu un motor rotativ care dezvolta 700 CP, pe o distanta de 4.932,2 km, cu o viteza medie de 205,133 km/h. In timpul cursei de la Papenburg, ambele automobile Mazda s-au dovedit a fi mai rapide. Sambata, 2 octombrie, la ora 12.20, Shoji Tokuda, inginer la Mazda Motor Europa, a fluturat steagul verde, dand startul cursei de 24 de ore ce a permis inregistrarea noilor recorduri. Inainte de obtinerea recordurilor, German Motor Sports [poza4s]Organisation DMSB e.V. a selectat trei autoturisme Mazda RX-8 carora le-a sigilat motoarele si transmisiile. Toate etapele desfasurate pana la obtinerea recordului au fost supravegheate de comisarii DMSB e.V. care au urmarit ca toate cerintele FIA sa fie respectate. Cel de-al doilea automobil care a participat la obtinerea recordurilor si-a demonstrat eficienta in ultimul sezon al Formula Woman Challenge desfasurata in Marea Britanie. Singura diferenta intre cele doua autoturisme care au luat startul in cadrul cursei de anduranta si modelele de serie, a [poza5s]fost echipamentul de siguranta suplimentar – ambele automobile au avut scaune cu suport lateral special, centuri de siguranta in cinci puncte si roll cage. Mazda RX-8 de categoria A a fost echipata, de asemenea, si cu un rezervor suplimentar de combustibil si jante de 19 inch. Automobilele au fost pilotate, pe parcursul celor 24 de ore, de 15 jurnalisti auto din 11 tari. Singurele pauze au fost luate doar pentru schimbarea soferilor si opririle la boxe. In rest, masinile au rulat incontinuu pe pista cu lungime de 12,3 km. Masinile au fost echipate cu anvelope Kumho, iar combustibilul a fost furnizat de Aral. [poza6s]Singurul eveniment neprevazut care a aparut pe parcursul cursei a fost ploaia. In ciuda rafalelor care au durat aroape o ora, nu au aparut incidente neprevazute. Reprezentantul firmei de anvelope Kumho a redus presiunea pneurilor, ceea ce a determinat o imbunatarire a rezistentei la acvaplanare. Sambata, 3 octombrie, la orele 12.20, Shoji Tokuda a semnalat sfarsitul cursei. Pe parcursul a 24 de ore, cele doua masini au stabilit 40 de recorduri internationale FIA. Motorul rotativ RENESIS, singurul motor rotativ din lume, a trecut cu brio testul de anduranta.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0588 :: 17.76MB