No SSO cookie

Lansare: Noul Audi A4

voteaza
(0/ 0)
Lansare: Noul Audi A4
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Audi A4. Forteaza limitele

 
 
[poza1s]Porsche Romania a lansat pe 24 noiembrie noul model Audi A4. Placerea de a conduce, tehnologie superioara, stil incitant si dotari de lux, iata caracteristicile pe care le poti intalni la noua generatie a celui mai bine vandut model al companiei Audi – A4. Aceasta este o generatie de noi modele care nu numai ca iese in evidenta de la primii cativa metri parcursi, dar sare in ochi la prima vedere. Noul design al partii frontale, atat pentru limuzina, cat si pentru Avant este complet nou, personalizat de grila caracteristica Audi, dintr-o singura bucata. Spatele cu liniile sale orizontale iesite in evidenta si design-ul lateral sunt si ele noi. Tehnologia acestui model se ridica la nivelul promisiunilor facute de noul stil exterior: clientii A4 pot alege dintre nu mai putin de 10 motorizari puternice, inclusiv patru complet noi ce dezvolta o putere de pana la 255 CP. Motorul V8 de pe S4 dezvolta 344 CP. Tehnologia FSI si turbo reprezinta o culme a tehnologiei pentru motoarele pe benzina, la fel ca si revolutionarele injectoare piezo-electrice ale motorul TDI de trei litri. Suspensia, sportiva dar confortabila, transforma puterea dezvoltata de aceste motoare in pura placere de a conduce – cu fiecare viraj, cu fiecare kilometru al calatoriei. Tehnologiile inovatoare si sofisticate fac parte integranta din practic toate domeniile si componentele vehiculelor: farurile xenon optionale cu tehnologie autoadaptiva sunt o dovada in acest sens, ca si transmisia multitronic cu variatie continua, inca unica si tractiunea integrala permanenta Quattro. Sistemele complete de protectie - ce includ airbaguri frontale cu deschidere in doua trepte si tetiere active – impreuna cu Programul electronic de stabilitate ESP de ultima generatie ofera importante rezerve de siguranta. [poza2s]Calitatea materialelor si a finisarii interiorului sunt la nivelul premium asteptat de la un Audi. Arhitectura postului de conducere este o sinteza perfecta de ergonomie, functionalitate si design. Aspect exterior iesit din tipare: remarcabila grila de radiator dintr-o sigura bucata si farurile redesenate cu geam clar, cu marginea de jos curbata si conicitate inversata ofera noului Audi A4 o fata complet noua. Forma trapezoidala a grilei de radiator se continua cu contururile proeminente ale capotei motorului. Acest stil al partii din fata se raporteaza cu constiinciozitate la elementele de design ale studiului de coupé Nuvolari quattro, semnaland ca A4 apartine aceleiasi familii ca si celelalte modele noi Audi - A8 6.0 quattro, A6 si A3 Sportback: o noua generatie Audi. Conceptia formala a lui Nuvolari quattro poate fi regasita si in partea din spate unde cele doua stopuri pozitionate jos, arcuite mult catre interior, scot in evidenta designul orizontal al caroseriei. Atat modelul Avant, cat si cel limuzina se lipesc de sosea, iar aspectul puternic al partii inferioare si geamurile fata inclinate se imbina pentru a realiza proportiile unei masini sport. Panourile laterale au un design complet nou. Arcul usor curbat al liniei mediane – prezentat aici ca o linie umbrita clar conturata – imparte panoul pe verticala, scupltand o structura tridimensionala. Pentru suprafetele interioare si scaune pot fi comandate 3 noi tipuri de tapiterii textile si doua din piele ca si o versiune din piele / Alcantara. Si pentru bagaje spatiul este mai generos decat de obicei: cu un volum de 460 litri, portbagajul cu podeaua tapitata este bine echipat pentru situatii solicitante de transport. In functie de versiune, modelul Avant ofera un volul de pana la 1.184 litri (cu bancheta din spate rabatata). [poza3s]Motoarele noului Audi A4, puternice si economice, pe benzina sau TDI, furnizeaza baza pentru perfomantele excelente. Toate motoarele indeplinesc prevederile stricte ale normei EU4. Pentru prima oara, Audi ofera acum doua noi motoare pe benzina cu injectie directa FSI pentru noul A4: cel de 255 CP 3,2 FSI V6 si motorul de doi litri in 4 cilindri cu turbocompresor 2,0 TFSI, care dezvolta o putere de 200 CP. Acestor cifre ridicate li se adauga un raspuns imediat la fiecare apasare a pedalei de acceleratie si o valoare de varf a cuplului. Gama mai include trei motoare care au fost alese si testate de mii de ori pana acum: cel de doi litri cu 4 cilindri in linie, ce dezvolta 130 CP, si cel de 163 CP 1,8 litri turbo in versiunea cu patru cilindri. Motorul de 102 CP de 1,6 litri completeaza gama de motoare pe benzina. Gama TDI va include la lansare motorul de 2,0 litri cu 4 cilindri si sistem de injectie pompa-injector si o putere de 140 CP, si noul motor TDI de 3,0 litri in 6 cilindri cu rampa comuna si injectoare piezo-electrice. Acesta este acum cel mai modern motor TDI si a debutat in urma cu cateva luni pe marile masini de lux A8 si A6. Acest imens si puternic motor V6 dezvolta o putere de 204 CP pentru A4 si ofera un cuplu de 450 Nm intre 1.400 si 3.200 rpm. Din primul trimestru al anului 2005, un filtru de particule de motorina, sau filtru catalitic asa cum mai e cunoscut, va dota motorul TDI de 2,0 litri. Acesta nu necesita aditivi si de aceea nu are nevoie de intretinere pe intreaga durata de viata a masinii. Acelasi filtru de particule pentru motorina ce nu necesita aditivi va fi disponibil si pentru motorul TDI de 3,0 litri la inceputul anului 2005. Toate motoarele, pe benzina sau TDI, au tractiune fata sau tractiune integrala permanenta quattro. Pentru diversele modele A4 sunt disponibile cutii de viteze manuale cu 5 sau 6 trepte, ca si transmisia automata cu variatie continua de tip multitronic. Aceasta transmisie originala Audi va fi disponibila pentru versiunile cu tractiune pe fata ale noului A4. Cutia tiptronic cu 6 trepte cu program sport este oferita pentru modelele quattro. Configuratia suspensiei fata cu patru brate si suspensia spate cu configuratie trapezoidala si efect autodirectional programat au fost complet modificate, adaugandu-li-se numeroase componente. Inginerii de sasiu de la Audi au facut schimbari masive la reglarea arcurilor si a amortizoarelor. Bratele trapezoidale spate si fuzetele, ca si bieletele de directie fata provin de la S4. Audi A4 si A4 Avant ofera o echipare standard care fixeaza repere pentru clasa medie. Spre exemplu, fiecare A4 nou are un sistem automat de climatizare de lux cu control separat al temperaturii pentru sofer si pasagerul fata. [poza4s]Toate cele 5 locuri sunt echipate cu centuri de siguranta cu prindere in trei puncte (cele din fata au sisteme de limitare si pretensionare plus avertizor pentru centura) si tetiere. Scaunele din fata au tetiere active integrate. Acestea reduc semnificativ riscul de ranire prin balans in cazul unei coliziuni din spate. Echipamentul de siguranta mai include airbaguri frontale active cu deschidere in doua etape, airbaguri laterale fata si airbag-uri pentru protectia capului. Geamurile electrice fata (si geamurile electrice spate pe versiunile 2,0 TFSI si V6) fac si ele parte din echipamentul standard, ca si retrovizoarele exterioare reglabile electric si inchiderea centralizata cu telecomanda. Posibilitatile de combinare a echipamentelor optionale sunt practic nelimitate. Spre exemplu, la noul Audi A4 poate fi comandat in premiera faruri autoadaptive, inclusiv faruri xenon plus. Tot aici se mai include functia de lumini de zi care creste cu foarte putin consumul de energie: un bonus evident de siguranta. Un senzor optional de lumina/ploaie activeaza automat faza scurta a farurilor/stergatoarele de faruri si parbriz, daca acest lucru este necesar. In ceea ce priveste sistemul infotainment, sistemul audio si de navigatie cu DVD stabileste noi standarde in materie de utilizare facila si ergonomie: geometria de baza si configuratia meniului sunt bazate pe standardiul MMI cunoscut de la Audi A8 si A6. Calitatea si gama de functii a sistemului sunt fara egal. Oricine doreste sa experimenteze din plin calitatile acustice ale sistemelor audio oferite de noul Audi A4 poate comanda sistemul audio BOSE cu compensare de zgomot si se poate bucura de o calitate a sunetului adaptata perfect masinii. Dimensiuni: lungime 4.586 mm, latime 1.772 mm, inaltime 1.427 mm, ampatament 2.648 mm. Portbagaj: 460 litri (limuzina) sau 442 si 1.182 litri (Avant, cu bancheta din spate rabatata); Motoare: 3.2 FSI V6 dezvoltand 255 CP, cuplu de 330 Nm. 0-100 km/h: 6,4 s; viteza maxima: 250 km/h 2.0 TFSI dezvoltand 200 CP, cuplu de 280 Nm. 0-100 km/h: 7,3 s; viteza maxima: 241 km/h 1.8 T dezvoltand 163 CP, cuplu de 225 Nm. 0-100 km/h: 8,6 s; viteza maxima: 228 km/h 2.0 dezvoltand 130 CP, cuplu de 195 Nm. 0-100 km/h: 9,9 s; viteza maxima: 212 km/h 1.6 dezvoltand 102 CP, cuplu de 148 Nm. 0-100 km/h: 12,6 s; viteza maxima: 190 km/h 3.0 TDI V6 dezvoltand 204 CP, cuplu de 450 Nm. 0-100 km/h: 7,2 s; viteza maxima: 235 km/h 2.5 TDI V6 dezvoltand 163 CP, cuplu de 350 Nm. 0-100 km/h: 8,8 s; viteza maxima: 227 km/h 2.0 TDI dezvoltand 140 CP, cuplu de 320 Nm. 0-100 km/h: 9,7 s; viteza maxima: 212 km/h 1.9 TDI dezvoltand 115 CP, cuplu de 285 Nm. 0-100 km/h: 11,2 s; viteza maxima: 201 km/h

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0656 :: 18.67MB