No SSO cookie

In top

voteaza
(0/ 0)
In top
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Potrivit unei anchete anuale a forului francez CNPA, cele mai apreciate marci de autoturisme, prin prisma distributiei, sint BMW, Toyota si Hyundai, se arata intr-un studiu publicat de autoactu.com.

 
 
[poza1s] Ca in fiecare an, incepind cu 1995, Asociatia Concesionarilor si Sistribuitorilor de Automobile, CNPA, avind ca partener media Auto Infos, a dezvaluit, la inceputul lunii decembrie, rezultatele anchetei desfasurate pe parcursul acestui an. Studiul arata cota de "simpatie" dintre marca si distribuitorii pe piata.
Pentru anul acesta, au fost chestionati un numar de 1.063 de concesionari, reprezentanti ai 22 de marci. Criteriile folosite de realizatorii anchetei include vinzari de vehicule noi, servicii post-vinzare, eforturi de promovare si publicitate, gestiune-finante si vinzari second-hand.
Analiza raspunsurilor a aratat ca cele mai importante domenii sint vinzarile, potrivit unui procent de 35,5% dintre cei interogati, proportia fiind de 31,2 % pentru cei care au ales serviciile post-vinzare, scazind la 9% pentru cei care au ales publicitatea si la numai 1,65% pentru cei care cred ca gestiunea este cea mai importanta activitate.
[poza2d] Verdictul final a relevat faptul ca marca BMW este pentru a treia oara consecutiv preferata de concesionarii sai din perspectiva serviciilor oferite, pe podium urcind si Toyota si Hyundai, urmatoarele in clasamentul preferintelor.
Studiul a mai adus in centrul atentiei legatura care trebuie sa existe intre vinzari si serviciile de dupa vinzare, de asemenea legatura directa dintre constructorul auto si reprezentantul de vinzari, majoritatea considerind ca marca influenteaza direct rentabilitatea firmei de comert. Un exempu concret il constituie companiile concurente Hyundai si Daewoo, prima dintre ele fiind bine apreciata in functie de politica dusa de constructor, in timp ce aproape 75% dintre distribuitorii Daewoo considera ca strategia producatorului este defavorizanta pentru rezultatele lor financiare.
In final, mai mult de trei patrimi dintre cei interogati sint de parere ca nu ar trebui sa isi convinga copiii sau prieteniii sa se apuce sa faca afaceri cu masini.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0893 :: 17.84MB