No SSO cookie

In top

voteaza
(0/ 0)
In top
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Potrivit unei anchete anuale a forului francez CNPA, cele mai apreciate marci de autoturisme, prin prisma distributiei, sint BMW, Toyota si Hyundai, se arata intr-un studiu publicat de autoactu.com.

 
 
[poza1s] Ca in fiecare an, incepind cu 1995, Asociatia Concesionarilor si Sistribuitorilor de Automobile, CNPA, avind ca partener media Auto Infos, a dezvaluit, la inceputul lunii decembrie, rezultatele anchetei desfasurate pe parcursul acestui an. Studiul arata cota de "simpatie" dintre marca si distribuitorii pe piata.
Pentru anul acesta, au fost chestionati un numar de 1.063 de concesionari, reprezentanti ai 22 de marci. Criteriile folosite de realizatorii anchetei include vinzari de vehicule noi, servicii post-vinzare, eforturi de promovare si publicitate, gestiune-finante si vinzari second-hand.
Analiza raspunsurilor a aratat ca cele mai importante domenii sint vinzarile, potrivit unui procent de 35,5% dintre cei interogati, proportia fiind de 31,2 % pentru cei care au ales serviciile post-vinzare, scazind la 9% pentru cei care au ales publicitatea si la numai 1,65% pentru cei care cred ca gestiunea este cea mai importanta activitate.
[poza2d] Verdictul final a relevat faptul ca marca BMW este pentru a treia oara consecutiv preferata de concesionarii sai din perspectiva serviciilor oferite, pe podium urcind si Toyota si Hyundai, urmatoarele in clasamentul preferintelor.
Studiul a mai adus in centrul atentiei legatura care trebuie sa existe intre vinzari si serviciile de dupa vinzare, de asemenea legatura directa dintre constructorul auto si reprezentantul de vinzari, majoritatea considerind ca marca influenteaza direct rentabilitatea firmei de comert. Un exempu concret il constituie companiile concurente Hyundai si Daewoo, prima dintre ele fiind bine apreciata in functie de politica dusa de constructor, in timp ce aproape 75% dintre distribuitorii Daewoo considera ca strategia producatorului este defavorizanta pentru rezultatele lor financiare.
In final, mai mult de trei patrimi dintre cei interogati sint de parere ca nu ar trebui sa isi convinga copiii sau prieteniii sa se apuce sa faca afaceri cu masini.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1447 :: 22.17MB