No SSO cookie

DRIVE TEST: Dacia Solenza

voteaza
(0/ 0)
DRIVE TEST: Dacia Solenza
Prezentari · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia Solenza este o maşină perfect adaptată şoselelor din România

 
 
[poza1s]Noul model Dacia Solenza a stârnit curiozitate multora dintre români, odată fiindcă este un model nou, apoi fiindcă această maşină poate reprezenta o opţiune pentru clientul de automobile.
Este perfect adevărat faptul că, după o perioadă de timp de aproximativ 4 ani, primele rezultate ale implementării noilor standarde impuse de marca-mamă, Renault, se văd la Solenza.
[poza2s]Maşina este un model complet românesc, fabricat în România. Este pentru prima oară cînd Dacia oferă clientului român o maşină fiabilă şi este pentru prima oară în istoria companiei cu adevărat confortabilă.
Cristian Esteve, directorul general Dacia, spunea că atunci când au creat Solenza, principiile după care s-au ghidat au fost trei.
Mai întâi şi-au dorit o maşină în care ”nu plouă”, în care ”iarna e cald şi vara e frig” şi în care ”muzica de la radio nu este bruiată de zgomotul motorului”.
[poza3s]În urma drive-testului efectuat miercuri de www.masini.ro cu o Dacia Solenza în varianta de echipare Scala, de 6.350 de euro, se poate spune că toate principiile vizate de Dacia - Group Renault au fost respectate.
Cele mai surprinzătoare lucruri la noua maşină sunt direcţia şi cutia de viteze. Solenza se poate manevra cu un singur deget, restul de forţă în rotirea volanului fiind preluat de o servodirecţie extrem de promptă.
[poza4s]La schimbarea vitezelor, cutia răspunde extrem de uşor solicitărilor, şi este perfect adaptată condiţiilor de trafic din România. Mazina are „zvâc” atunci când pilotul are nevoie de un plus de putere în depăşire, dar şi „toarce liniştită” la drum întins.
Solenza Scala condusă de mine a făcut cu succes faţă tuturor gropilor bucureştene, graţie unor suspensii net superioare modelelor SupeRNova. Mai mult, în aglomeraţia din Capitală, în condiţiile unei zile foarte calde, răcoarea din maşină, coborată cu muzica oferită de radio-CD-ul din dotare, fac şofatul mai degrabă o plăcere, decât un munte de nervi, cum se întâmplă atunci cînd eşti imobilizat într-un ambuteiaj.
[poza5d]Nu trebuie neglijate frânele, care răspund imediat la prima „pişcare” în condiţii de trafic, dar care sunt foarte eficiente în regim de urgenţă. În plus, automobilul are o stabilitate excelentă în curbe sau la frânare cu derapaj controlat.
Noul design exterior propus de Solenza se face imediat remarcat în aglomeraţia de pe străzile Bucureştiului, ceea ce dovedeşte că, alături de calităţile motrice ale maşinii, aspectul exterior nu este de neglijat.
[poza6d]Totuşi cea mai plăcută parte la Solenza rămâne plăcerea condusului, în condiţii de confort sporite. Oglinzile laterale se pot ajusta extrem de simplu, graţie unui sistem mecanic cu pârghie, geamurile faţă au comandă electrică, blocarea uşilor din exterior se face cu ajutorul unui buton de pe bord.
Trebuie menţionat că, tabloul de bord este funcţional în totalitate, are afişaj electronic, şi dispune de toate opţiunile necesare pentru verificarea funcţionalităţii sistemelor maşinii.
[poza7d]Experienţa trăită de mine la volanul unei Solenza a căpătat un aspect de unicitate, prin prisma modelelor de fabricaţie românească conduse până în prezent, însă dumneavoastră mă veţi înţelege atunci cînd vă veţi urca la volanul acestui model.
Nu aş vrea însă să vă înşel aşteptările cu privire la Solenza. Mai precis, cel care va avea posibilitatea să achiziţioneze una, trebuie să înţeleagă de la bun început că nu se urcă într-un Volkswagen, dar nici nu plăteşte 20.000 de euro.
[poza8d]Preţul de bază al Solenza este de 5.100 de euro, iar cea mai scumpă este de 6.350 euro. La această sumă, pot spune că noua Dacia oferă calitatea şi confortul unui model mai scump cu circa 3.000 de euro, însă acest aspect nu îl poate pune pe aceeaşi treaptă cu modelele pentru care plăteşti bani în plus. Leonard Ancuţa

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (2)

scris de Anonim

clar solenza diesel este un pas inainte....

scris de Anonim

dacia solenza este cea mai buna din gama dacia

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0922 :: 22.15MB